- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- LordAthis: AI Kérdés érkezett - 3600 soros Spagetti kód refaktorálása és budget
- LordOLOG Szféra
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:
...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...
Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.
A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.
mrlujoak
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Jövedelem
- Gamescom 2025: Tandem OLED monitorok az ASUS-tól
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- World of Tanks - MMO
- Bluetooth hangszórók
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- HP EliteDesk 800 G6 i5-10500T 4GB 128GB 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Bomba ár! Acer Aspire E5 - i7-7GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Nvidia 2GB I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest