Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrlujoak

    veterán

    válasz Dictator^ #36 üzenetére

    A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
    Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
    Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
    De folytathatod a beszélgetést így is:

    ...tud szánni rám néhány percet?
    Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
    Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...

    Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.

    A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
    Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
    Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
    Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
    Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
    Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.

    mrlujoak

  • Yushchenko

    őstag

    válasz Dictator^ #36 üzenetére

    Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét :DDD Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
    Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak :DDD (persze ez nem általános)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés