- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Lelkiblog
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:
...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...
Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.
A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.
mrlujoak -
Yushchenko
őstag
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét
Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak(persze ez nem általános)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Csöng ma a telefon... -Halló! Jó napot kívánok (nememléxem) ki vagyok, a T-mobile Magyarország...
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Last Epoch
- Windows 11
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Politika
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- GARIS/AKCIÓS PlayStation 5 825GB (CD-S kiadás)
- Eladó alig egy hónapos ITX irodai konfig i5-14400-32GB RAM- 512GB SSD (számlával és garival)
- Playseat gearshift holder váltótartó
- Hibás? Dell 7410 laptop (13,3FHD/i5-G10/16GB/256SSD/Good)
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32 RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest