Hirdetés
- ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
- DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Möbelix Milan íróasztal - a tapasztalatok összeszerelés után
- Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MasterDeeJay: ASUS Maximus VIII Ranger Z170 6-7-8-9-10 gen támogatás (Coffeetime mod)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
A kifogáskezelés kapásból megoldja a problémádat.
Számos esetben ha a nem éppen udvarias ügyfél azonnal elutasít, akkor arra kell építeni, hogy mikor tudom elérni őt egy alkalmasabb időben.
Ekkor már nem azon gondolkozik, hogy igen, beszélünk, vagy nem, nem beszélünk, hanem azon, hogy mikor is legyen az a későbbi beszélgetés.
De folytathatod a beszélgetést így is:
...tud szánni rám néhány percet?
Nem, nem érek rá, nem is érdekel...
Rendben, akkor mikor tudom Önt visszahívni egy önnek alkalmasabb időpontban? A holnapi nap délután, vagy akár ma délután lenne megfelelőbb?...
Vagy-vagy technika, eldöntetndő kérdést teszünk fel az ügyfélnek, és máris nem azon gondolkodik, hogyan vágja le a telefont anyázva.
A legfontosabb, hogy máris beszélgetek az ügyféllel, lényegében az eladandó csomagról nem is tud semmit, és mégis figyel.
Egy jó marketinges soha nem engedi, hogy az ügyfél vegye át az irányítást.
Mindig kérdez, hisz az igényfelmérést nem találgatásokból kell építeni, hanem kérdésekből.
Egy Call és Contatct Center dolgozóinak ez a feladata beszélgetni, és az arra érdemes ügyfélnek értékesíteni.
Persze a saleses, a közvéleménykutatásos és az ügyfélszolgálatos terület némileg különbözik. Erre figyelni kell.
Egy kutatásnál nem feltétlenül kell olyan kapcsolatot kiépíteni az ügyféllel, mint egy értékesítésnél.
mrlujoak -
Yushchenko
őstag
válasz
Dictator^ #36 üzenetére
Ehhez hozzátartozik az is, hogy nem csak ph usereket hívunk, hanem ráérős embereket... néha van olyan hogy már mi könyörgünk hogy mondja meg a véleményét
Főleg nyugdíjasok, nagyot hallanak, borzalmas pfff
Illetve vannak vidéki, egyszerűbb emberek, akik frankón megtisztelve érzik magukat, hogy felhívták Budapestről és csak az ő véleményükre vagyunk kíváncsiak(persze ez nem általános)
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Fujifilm X
- sziku69: Szólánc.
- Milyen RAM-ot vegyek?
- OLED monitor topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mindenkire rálicitál az új Oppo kameratelefonja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Klipsch R-120SW aktív Mélynyomó / Subwoofer - 1,5 év garanciával
- Lenovo X13 Thinkpad Gen2 WUXGA IPS i5-1145G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! HP Probook 440 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 14" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Bomba ár! HP Probook 450 G10 - i3-1315U I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I W11 I Cam I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G8 - i5-1135G7 I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB (MC9E4MG/A) Ezüst - MAGYAR - 77 Ciklus - Gari
- HIBÁTLAN Apple Watch Ultra 2 Natural Titanium 49mm -1 ÉV GARANCIA - 100% Akkumulátor, MS3220
- HP Z8 G4 Workstation (gamer célra is) dupla CPU Xeon Gold 6134
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro 256GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3283
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő