Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz zeon.hu #16894 üzenetére

    Igen, de szerintem ez sokszor a szolgáltatós értékesítőn múlik. Elég jófej volt és végig mutatta a képernyőn az opciókat.

    Viszont az egy érdekes téma (ami akár ezt a telefont is érinti), hogy 12 hónap után az új készülékre nem kötelesek "teljes idős" garanciát adni a szolgáltatónál. Ezt a Voda központ is megerősítette, 42 percig voltam vonalban. Viszont én sem a fogyasztóvédelemnél, sem a PTK -ban nem látok utalást erre. Holnap beszélek a gyártóval és meglátjuk ők mit mondanak. Azt még jogszerűnek tartom, hogy a maradék 2 hónap miatt korlátozottan látja el a Voda, de szerintem az új készülék minimum jótállása szavatos a cserekészülékre. Csak ez esetben a gyártóval kerülök jogviszonyba a szolgáltató helyett. Meglátjuk.

    Az ide vonatkozó jogszabályoknál nem látom, hogy megkülönböztetne készüléket és "cserekészüléket". Csak újat és használtat.

Új hozzászólás Aktív témák