Hirdetés
- GoodSpeed: 24 éves a Windows XP! Nézzen ki úgy a Windows 11 mint az XP?
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- 
			  LOGOUT HTC ONE 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  mikolgy1 újonc válasz  FGyula30
							
							
								#21394
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#21394
							
							üzenetéreAz alábbi, nem túl rövid történettel szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy milyen állapotok uralkodnak a HTC ügyfélszolgálat és szervíz környékén. A célom vele az, hogy mindenki megismerhesse és levonhassa a megfelelő következtetéseket. Tavaly nyáron vásároltam egy HTC One-t, mint innovatív szupermobilt. Maga a telefon működött is szépen, azzal nem volt gond. Rendeltem hozzá gyári tokot is, ami néhány hét alatt érkezett meg. Sajnos időközben történt egy baleset, a telefon leesett és a hátlap megsérült. A működésben ez semmit nem befolyásolt, csak zavart a karcolás a hátlapon. Írtam a HTC-nek, hogy mennyibe kerülne egy hátlap csere. Sajnos az unibody kialakítás miatt egy hátlapcsere csak a szakszervízben megoldható úgy, hogy a garancia megmaradjon. Látatlanban nem tudtak árat adni, viszont szervízük nincsen Magyarországon, ezért küldjem be a telefont a cseh szervízbe majd adnak árat, de mindez kb. 2 hét lesz. Úgy döntöttem, hogy nem szeretném két hétig nélkülözni a telefont, ezért ráraktam a tokot és használtam úgy ahogy van. Semmiféle problémája nem volt idén júniusig, amikor is utolérte ennek a modellnek a végzete és elkezdett lila képeket csinálni a kamerája. Ismert hiba ez ennél a készüléknél, a gyártó tud róla, garanciában javítják. Nem örültem neki, de úgy gondoltam, hogy akkor, kerül amibe kerül, egy füst alatt már megcsináltatom a hátlapot is. Leadtam a T-Mobile-nál a kamera garanciális javítására és kértem egy árajánlatot a hátlap cseréjére. Megkérdeztem, hogy lehet-e kizáró ok a sérülés a garanciális javításra, de a szervízes megnyugtatott, hogy emiatt nem fogják visszadobni. Két hét múlva kaptam vissza, hozzá sem nyúltak, ajánlatot a javításra nem adtak, viszont ráírták angolul, hogy törött a kijelző. A kijelzőnek semmi baja sem volt, hibátlanul működött a telefon, eltekintve ugye a kamera lila képeitől. Felvettem a kapcsolatot a HTC ügyfélszolgálatával akikkel chat-en angolul leegyeztettem, hogy mi a probléma, az operátor ismerte a lila képek problémát, miután megadtam az IMEI számát a telefonnak leírta, hogy ezt természetesen garanciában javítják. Neki is megírtam, hogy a készülék jobb alsó sarkán van egy sérülés. A hivatalos válasza az volt, hogy küldjem be a szervízbe, garanciában a kamerát javítják. Okulva az első felesleges körből, megkérdeztem, hogy a beszélgetésünket kinyomtathatom-e, ehhez hozzájárul-e. Ezt ő megtette. Telefont újra a T-Mobile-on keresztül adtam le, mellékeltem az ügyfélszolgálattal történt egyeztetést kinyomtatva, újra kértem árajánlatot a hátlap cseréjére, plusz kértem egy akku tesztet, mert nekem már gyengének tűnt az aksi. 15 nap után kaptam vissza a telefont, ugyanúgy, semmit sem csináltak vele. Ismét a kijelző törött megjegyzéssel…Miután ezt számonkértem a T- Mobile-os kollégán, ő persze hárított, hogy ő csak egy közvetítő, a HTC az, aki mindezért felel, de forduljak bizalommal a Fogyasztóvédelemhez, még az elérhetőségüket is megadta. Úgy gondoltam, hogy ezzel még várok, mert én elsősorban telefont szerettem volna, nem pedig egy hónapokig tartó ügyet. Sem időm, sem energiám nem lett volna rá. Ma már látom, hogy ekkor döntöttem rosszul. 
 Újabb kapcsolatfelvétel a HTC ügyfélszolgálatával, ahol végre tudtam egy magyar operátorral beszélni, ő segítőkész volt, de mást nem tudott felajánlani, mint hogy újra küldjem be a telefont, megcsinálják garanciában, és a sok kellemetlenség miatt kicserélik a hátlapot ingyen. Mi mást tehettem volna (azonkívül, hogy felgyújtom a telefont), újra leadtam a T-Mobile-nál, ahol már szinte hülyének néztek, hogy még mindig előkerülök. Újabb két hét mire visszakaptam a telefont. Kamerát megjavították, de a házhoz nem nyúltak, hasonló állapotban volt, mint ahogy beadtam.
 Újra HTC-s egyeztetés következett, az ügyfélszolgálatos kolléga, azt az információt kapta a szervíztől, hogy csak nem képzelem, hogy ők nem 100%-os munkát végeznek, küldjek képet a telefonról, hogy milyen állapotban van. Elküldtem a képeket, amin tökéletesen látszott, hogy nem csináltak a házzal semmit, sőt, több helyen volt kopás és ragasztásnyom, mint annakelőtte. A HTC rendszere nem tudta fogadni a képeket, így egy privát mailcímre újraküldtem. Az ügyfélszolgálatos úr kedves volt és készséges, de a cserére irányuló kérésemre nem volt nyitott. Egyetlen megoldás van csak, ha újra beküldöm, de most ne a T-nél tegyem, gyorsabb, ha az ő felvevőpontjukat használom a Körúton, menjek a Smartshopba.A saga a következő szakaszába lépett, a változatosság kedvéért az általa javasolt ponton, a Smartshop-nál adtam le a telefont, ahol már cseretelefont sem tudtak adni, igaz ezt előre jelezték is. Itt már szinte minden mindegy volt, gondoltam egy hét (mert ugye ez nem tart majd addig mint a T-Mobile-nál)nem a világ, megoldom valahogy. Ez szeptember 2-án volt, azóta sincsen telefonom. Amikor érdeklődtem a felvevőponton elhajtottak, hogy ők csak átvevők, érdeklődjek a HTC ügyfélszolgálatánál. Mivel az az úr akivel eddig beszéltem szabadságon volt, először a hivatalos úton próbálkoztam. A HTC magyar oldaláról elérhető ügyfélszolgálatánál angolul Mohammed arra kért, hogy lépjek ki a beszélgetésből, mert ez egy londoni ügyfélszolgálat és nem tud segíteni, kiléptem, majd megint be. A következő operátor megadta a magyarországi szervízt(!?), a Telemaxot, hogy ott érdeklődjek, ahonnan persze elhajtottak azzal, hogy csak akkor tudnak segíteni, ha ott náluk adtam le a telefont….ez ekkor már tragikomikus volt, de itt már nem adtam fel. Újra telefon a HTC-nek, hogy mi a helyzet, hol a telefon? Szerintük kész van, hamarosan megkapom. Ez volt szeptember 11.-én, azt az infót adták, hogy 18.-án lesz a Telemaxnál(ezen az egy héten vajon mi történt a telefonnal?), de ők csak 22.-én adják ki, addig adminisztrációs(!) feladataik vannak a telóval. Hab a tortán, hogy ezen a héten hétfőn és kedden nem mennek a Smartshop-ból Budaörsre, így még mindig nincsen telefon, talán szerdám, azaz 24-én. Ez az egész nem történhetett volna meg, ha a HTC-nek van Magyarországon szervíze, ahova be lehet vinni a készüléket. Eszem ágában sem lett volna a T-hez, vagy felvevőpontra menni egy ilyen helyzetben, hiszen a gyártói szervízben egy 10 perces beszélgetés alatt mindent tisztázni lehetett volna, ehelyett heteket-hónapokat utaztatták ide-oda feleslegesen. Ahogyan fentebb írtam én fizetni szerettem volna a hátlap cseréjéért, nem vártam ingyen, de odáig sem jutottunk, hogy árajánlatot kapjak. Azért nem tudtam máshova vinni, mert nem hivatalos szervízben buknám a garanciát, így egyszerűen nem volt más lehetőségem. Most ott állunk, hogy a HTC a T-Mobile-ra, a T-Mobile a HTC-re mutogat, a Smartshop csak átvevőpont felelősség nélkül, a Telemax pedig nem nyilatkozik. Néha a szerepek felcserélődnek, de soha sem úgy, hogy valami jól süljön el. Mindenki próbál segítőkésznek tűnni, de érdemi beavatkozás ebbe a katasztrófálisan felépített rendszerbe egyszer sem történt, a HTC pedig nagyon sajnálja, de egyebet nem tehet, mint hogy kicseréli a hátlapot grátisz. A sok kellemetlenség miatt azt kértem a HTC-től, hogy cseréljék ki a telefont és kapjak egy új modellt, de úgy látszik, hogy az, hogy egy telefon 2,5 hónapot (és még mindig nincsen nálam) van indokolatlanul szervízben, részben cseretelefon nélkül, a folyamat során gyártói oldalról sorozatosan súlyos hibákat vétenek, úgy hogy ügyfélként mindent az előírásoknak megfelelően csináltam, nekik nem elég indok. Kérdésemre, a HTC-től, hogy mit kellett volna máshogy csinálnom, már akár az első alkalomnál, nem kaptam választ. Természetesen minden amit írtam igazolható, próbáltam, amit csak lehet írásban intézni, a dokumentumokat, levelezéseket mentettem. Biztosan én vagyok a hülye, naív ügyfél, hogy hagytam idáig fajulni a dolgokat, vállalom, de abban a hitben voltam, hogy ha mindig az előírásoknak megfelelően azt teszem, amit egy korrekt ügyfélnek tennie kell, ennek meg lesz az eredménye, hát meg is lett, és óriási csalódás lett a vége! 
 Attól függetlenül, hogy hogyan végződik a történetem, annak, aki a jövőben HTC készüléket szeretne vásárolni, csak azt tudom javasolni, hogy jól gondolja át, mert a szervízszolgáltatása a HTC-nek, a fentiek alapján azt kell mondjam, hogy kritikán aluli, az ügyfélszolgálat és a folyamatban részt vevő szereplők pedig semmiféle ráhatással sincsenek a dolgok alakulására. A szervíz pedig nemes egyszerűséggel maga Mordor. Én már nagyon bánom, hogy a ezt a márkát választottam, ígérem, többet ilyet nem teszek.Bocsánat, hogy hosszú lett! 
- 
			
			
- 
			
			  ChromeX addikt válasz  FGyula30
							
							
								#30655
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#30655
							
							üzenetéreja de akkor az akksival nincsenek problémák mondom nem várok kétnapos csodát. csak amit írtam. más sense 6-ra mennyire javultak mondjuk a képek minőségei egyáltalán javult e valamit vagy csak ui-váltás. 
 és a "theme" beállításoknál ugye lehet minden fekete mert engem nagyon zavar ahogy néztem azok a színes blinkfeedek meg appok, elveszi a telefon komoly megjelenését.
- 
			
			  Juliuska senior tag válasz  FGyula30
							
							
								#29326
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#29326
							
							üzenetéreHad siessek a segítségedre: 
 én, mint lakóhelyem szerint (e területen) a leginkább illetékes, ezt írom: ha a mondandód második részét cifráztad volna még egy kicsikét jobban mondjuk különféle jelzős szerkezetekkel![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) na akkor volnál bunkó, de így...nem is értem az egészet -> egy keresőt azért még egy angol billentyűzeten is simán tud használni az ember... na akkor volnál bunkó, de így...nem is értem az egészet -> egy keresőt azért még egy angol billentyűzeten is simán tud használni az ember... 
- 
			
			válasz  FGyula30
							
							
								#29318
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#29318
							
							üzenetéreEgyik legrégebbi használója vagyok a telefonnak. 
 Ugy jön ide,hogy azóta használom a telefont,és semmit nem csináltam vele,csak hagytam hogy frissitse az uj sw-re.Ha vissza nézel még az elejére amikor megnyilt a topic láthatod,hogy én voltam az aki a legjobban magasztalta ezt a telefont,mert ugy volt,és szuper készülék. Hiába jöttek ki az ujabbak egyik miatt sem fogom lecserélni,pedig megtehetném,hogy mindegyiket kipróbálom,de nem érdekel,mert az M7 hardverezettsége még mindig bőven sok mindenre. A design-al semmi baj nincs. Sokan járnak ide hisztizni,ezért is nem olvastam sokáig a topicot. Most segítségre lett volna szükségem,erről is szól ez a topic ill. a PH. 
 Ennyi.Nem kell senkivel sem egyet értenem,csak próbáltam segítséget kérni. 
 Ha pedig velem nem ért egyet vki,akkor ignorálja a hozzászólásomat.
 Beszólásokkal és b@szogatással nem leszünk előrébb.
 Simple as that.#29319 s3nsitivity : Lehetne konkrétumot írni és nem rövidítést ?  
 Akkor talán majd értem mit írsz.
- 
			
			válasz  FGyula30
							
							
								#29315
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#29315
							
							üzenetéreSkype,Viber,Tango,Ovooo,Maps... 
 Skype-ból konkrétan nem tudok kilépni,csak ha az apps-nál törlöm az adatokat.Nem is az a célom,hogy találjak még egy felhasználót akinek olyan ,mint nekem. 
 Én megoldani szeretném ezt,mert nincs szándékomban lecserélni a telefont közel 1.5 év után sem.
- 
			
			  HUTCHDB nagyúr válasz  FGyula30
							
							
								#24638
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#24638
							
							üzenetéreSajnos rosszul fogalmaztam: 
 Nekem olyan app kellene, ami a gmail-emben levo sms-eket (es hivaslistakat) teszi vissza 4.4-en is.
 Ilyen volt az sms backup+ eddig, vagyis kitkat-ig. Sajna meg mindig nem tettek kompatibilisse....
 Sajnos amit ajanlottal egy fajlba ment, majd azt kell valahogy visszaallitani, vagyis nem "foglalkozik" a gmail-lel.
 A masik program (amit irtam) nagyon kenyelmes volt, lehetett romolgatni, azzal mindig visszaallitottam a dolgaimat.(#24640) bajoros! 
 Koszi a tipet, mindjart ranezek! 
- 
			
			  hurrikan addikt 
- 
			
			  Steve1207 veterán válasz  FGyula30
							
							
								#23250
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#23250
							
							üzenetéreHát figy, 1,5 hónap alatt egyszer sem csinálta, én voltam az első, aki frissítette itt kb. Az a meglepő, hogy XDA-n is alig merül fel az eset és nagyon random dolog készülékektől függetlenül. Nem lehet, hogy valami progi kavar be? FR után néztétek letiltva az alap progikat is? Szerk.: (#23254) Greg-77: na valami ilyesmire gondoltam, nálam pl a Chrome és a legtöbb gyári vacak letiltva volt mindig. 
- 
			
			  markyy18 aktív tag válasz  FGyula30
							
							
								#23193
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#23193
							
							üzenetéreIgen amúgy ezt én is megfigyeltem. Nálam is most kezdte kihangosítani magát, meg a képernyő is mostanában nem ébred fel, plusz mostanában be befagy a galéria és random kilép a kamerából és ezek tényleg 1-1,5 hete vannak nálam. 
 Talán ez a zene akadás meg ez a rossz hálózat kezlés ami régebb óta van a többi mind új. 
- 
			
			  Loboda senior tag válasz  FGyula30
							
							
								#23167
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#23167
							
							üzenetéreLehet nyitni de csak htcdev-en keresztül! 
 Ha nyitod, csinálj S-OFF ot is, sokszor jól jöhet ( firmware, kernel csere..)
 Szánj rá egy kis időt, és próbálj ki több romot hogy el tudd dönteni Neked melyik a legjobb!
 ARHD hasonlít legjobban a gyári rendszerhez, Vipert viszont brutál mód testre szabható!
 Az összes többi rom a kettő között van!
 Nem árt egy jó kernelt is feltenni p. Bulletproof, sok mindent engeg, amit a gyári nem tud (pl. két koppintásos felélesztés-zárás, kapacitív gombok villogása üzenetkor.....)
- 
			
			  becenevem aktív tag válasz  FGyula30
							
							
								#23023
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#23023
							
							üzenetéreItt is ez van. 032 és random kihangosítja. De kb. egy hete csinálja. Meg ilyen random fekete sávokat rak k a zárolt képernyőre. Ezt is egy hete. Más. Jött egy ilyen tokom. Kevesebb, mint három hét alatt. 
 [link]Picit megcsiszoltam, hogy könnyebben tudjam kivenni a telefont. 220 Ft-ért nagyon jó. Legalább látszik a hátulja. Az ebay-es képen hajlítja. Na, azt megpróbálnám, simán eltörne. 
- 
			
			  hurrikan addikt válasz  FGyula30
							
							
								#23015
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#23015
							
							üzenetéreAz a fényérzékelő hé  
 a közelítés érzékelőnek semmi köze a fényhez. az a kijelzőt kapcsolgatja ki-be. Ahogy markyy18 írta. az a kijelzőt kapcsolgatja ki-be. Ahogy markyy18 írta.
 Azaz nem kapcsolja ki a kijelzőt telefonáláskor. És kihangosítod a füleddel.
 Persze ha nem emeled oda és akkor hangosítja ki akkor nem az a ludas. De ettől a fényérzékelő és a közelítés érzékelő még nem egy.
- 
			
			  HUTCHDB nagyúr 
- 
			
			  HUTCHDB nagyúr válasz  FGyula30
							
							
								#21386
							
							üzenetére FGyula30
							
							
								#21386
							
							üzenetéreMondjuk az könnyen előfordulhat, hogy a korábbi gyakorlattal szakítva, javítanak a munka minőségén. 
 Nekem (pontosabban a lányom) HOX-ot javítottak hibátlanul.
 Ez után a htc küldött elektromos kérdőívet, hogy hogy voltam megelégedve.
 Véleményem szerint folyamatosan értékelik őket, aztán ha valami gond van, akkor lépnek, szerintem ez történhetett mostanság is. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Gyúrósok ide!
- Path of Exile (ARPG)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen egeret válasszak?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- újszerű iPhone 16e 128GB black fekete független Apple garancia
- Apple IPhone 16 Pro 128GB kártya független 100% akku 2028.09.24-ig gari
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Vadonatúj Blackshark 4 256GB full turbó mobilgamer csomag, kártyafüggetlen!
- új iPhone 17 256GB black fekete független Apple 1 év garancia
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal,2028. 01. 24
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3238
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
						 
								 
							 Próbát megér
 Próbát megér 
								 
								 
								 
								 
								
 
								 
								 Legalább is, amikor próbálgattam a Handcentet utoljára, még így küldte az SMS-t.
 Legalább is, amikor próbálgattam a Handcentet utoljára, még így küldte az SMS-t. Nem mintha olyan sűrűn írna az ember ő-s szavakat, de azért mégis!
 Nem mintha olyan sűrűn írna az ember ő-s szavakat, de azért mégis!  Csak megcsinálják egyszer... Nekem a kinézete nagyon tetszik. A material design miatt simán beleillik a Sense felületébe.
 Csak megcsinálják egyszer... Nekem a kinézete nagyon tetszik. A material design miatt simán beleillik a Sense felületébe.  
								 
								![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif) na akkor volnál bunkó, de így...nem is értem az egészet -> egy keresőt azért még egy angol billentyűzeten is simán tud használni az ember...
 na akkor volnál bunkó, de így...nem is értem az egészet -> egy keresőt azért még egy angol billentyűzeten is simán tud használni az ember... 
 
								 
								 
								 
								 
								
 
								 
								
 
								
 
								
 
								 
								 
								

 
								 pont, hogy szinte mindenkinek jo tapasztalata van a szervizel kapcsolatban
 pont, hogy szinte mindenkinek jo tapasztalata van a szervizel kapcsolatban 
								 
								 
								 
		
