Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz csacsi67 #8104 üzenetére

    azért, mert ennyire nem becsüli meg - egyik szolgáltató sem -, sőt!
    egyrészt magam is bő 16 éve telekom (és jogelődei; t-mobile, westel és westel900) előfizető vagyok, több előfizetés és mobilinternet, bőven 20 darab feletti, a szolgáltatónál megvásárolt aktuálisan mindig csúcskategóriás mobiltelefon, másrészt behatóbban is foglalkozom adott szolgáltató szolgáltatásaival, és bizony ilyen akciózás nincs, itt a rendszer hibázott - mint történt az már sokszor -, de lesz a vége, ami lesz...
    a szerződési feltételek is anomáliás lesz, mert csak 1 évet írt alá az előfizetésre, de 2 évet adott díjcsomagra, arra is kíváncsi leszek, hogy ezt jogilag miként kezelik majd le papíron, hiszen az előfizetés 1 év leteltével - akár a 13. hónapban - felmondható, közben meg mégis fizetendő rá még a 24. hónapig a havidíj, mert ugye az is alá van írva, de a kettő nem fér így össze!?!?

  • zack

    nagyúr

    válasz csacsi67 #8104 üzenetére

    Dehogy becsüli meg jobban. A Csajomnak fel kellett mondania a meglévő előfizuját ami 4 éves volt, mert drágábban kapta volna meg, (ráadásul részlet nélkül) az Optimus L9-et, mint egy új előfizető. Így a régit lemondta, és kötött egy újat. Nesze neked megbecsülés. Egy új előfizető akciósabban vásárol, mint egy meglévő stabil, jól fizető ügyfél. Gány egy banda. Én platinás voltam, de nekem se tudtak olyan ajánlatot adni 12k előfizura, hogy ismét hosszabbítsak. De a mostani előfizummal egyik szolgáltató megoldása sem tud versenyezni. Így jártam a legjobban. ;)

    (#8102) mumk1

    Köszi! :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés