Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eastman
addikt
válasz
#42098752 #48 üzenetére
Ti pedig azt a sokatmondó mondást jegyezzétek fel, hogy az utasok és a többi adózó pénzéből működik az az egész kupleráj. Aztán jöhet humor.
Óránként egy vonat, és miután sprintelek az utolsó ajtóhoz, a jegyvizsgáló komótosan kiadja a menetjegyet, megmutatom neki, hogy a jegyen és fent a kijelzőn is kettő perccel korábbi időpont olvasható mint a vonat kiírt indítási ideje. Tehátfakoff! Mondom óránként egy vonat. Minimum 5 perccel előbb indítva. De inkább hét, mert nem én kaptam az első jegyet.
-
válasz
#42098752 #48 üzenetére
Én telefonon mutattam, akkor töltöttem le a felhőből - Telekomos mobilinternettel, mert a privát előfizetésem az -, de a hölgy is más hibát magyarázott, hogy miért nem jó a kód és kell a sorszám.
Nem tudom, hogy a jegyvizsgálóknál lévő eszközök milyen hálózati módot tudnak, de ha 4G-it is, illetve annak minden szükséges frekvenciáját, akkor jó választás a Telekom, ha csak 3G-t, akkor lenne jobb a Vodafone. -
#42098752
törölt tag
A papiralapunal gyakran elofordulu hiba, mivel gyurik, hajtjak, de szerencsere egyre kevesebb van belole.
A nem papralapuak eseteben mar ,,csak" az online kapcsolat jelenti a gyenge lancszemet: ha nincs (marpedig vannak vakfoltok gazdagon, meg 2018-ban is!!!), akkor nem tudja beolvasni. Sajnos a Start valamiert veszettul ragaszkodik a T-Mobilhoz...
Osszessegeben allando jelleggel igyekeznek ujitani, de az egyeni gazdasagi erdekek miatt baromi korulmenyes es lassu a haladas, amolyan egyet elore, kettot hatra tortenet ez.Amig nem valtozik a helyzet, mindenki jegyezze meg a sokatmondo vasuti mondast:
Szolgalunk es kesunk!
-
Ritkán ugyan, de én is szoktam (a feleségemmel) vonattal utazni, legutóbb én is hiába mutattam a telefonom kijelzőjén a kódot, a jegyvizsgáló készüléke többszöri próbálkozásra sem tudta beolvasni, hibát írt ki, viszont a hölgy rutinos volt, megkért, hogy a sorszámot mutassam, azt bepötyögte manuálisan és úgy már elfogadta az eszköze.
Nem különösebben bosszantana, ha nem tudná lekezelni a jegyvizsgáló készüléke a jegyet, hiszen a mi oldalunkon tiszta a lelkiismeret, rendelkezünk érvényes menetjeggyel.
Jogkövető vagyok, a személyi igazolványt mindig kikészítem előre, de nem szokták megnézni. -
#42098752
törölt tag
válasz
#72042496 #44 üzenetére
Az abszurditassal, mint vasuti jelenseggel egyet ertek, de sajnos a C52-es Menetkedvezmenyi utasitas igy mukodik jelenleg.
Es igen, sajnos a tajekozatlansag szinte tapinthato, melynek a lustasag, a turelmetlenseg, a nem elore lato gondolkodas a legfobb oka. Sajnos be kell latni, hogy a magyar vasut tobbsegeben egy elso vh-us, mozgo kozlekedesi muzeum, amelyhez hozzjon, hogy az alkalmazottak leterheltek, alul vannak fizetve (nem fejesekre gondoltam, ok koszonik jol vannak, szamukra a helyzet igy jo), ergo nalunk nem szabad rutinbol utazni. Mindig elorelatonak kell lenni es legrosszabbra kell keszulni. Talan 50 ezerben mar jol lesz itt is a vasut... -
#42098752
törölt tag
,,Elővett valami nyugtatömböt..."
Ugy hivjak, hogy Utasleadasi lap. Akkor kerul kiadasra, amikor az utas nem tud vagy nem akar kp-el fizetni.
Erthetetlen a vasut reszerol a tortenet, hiszen a jegyvizsgalo a nala marado peldannyal leszamol, ezutan pedig mar lehet tudni, hogy mi tortent, hiszen rogzitve lett a tortenet. Az, hogy eltelik tobb, mint egy ev, a kisebbik gond, de, hogy a megirt utasleadas utan az utas utanfizettetik, az mar nem korrekt.Akinek lehetosege van, vegye meg elovetelben a jegyet, igy nem lesz gond a vonaton.
-
Vesporigo
aktív tag
válasz
#90088192 #37 üzenetére
Nah örülök!
A mozdonyokért én is rajongtam fiatalabb koromban, szerencsére volt nekem is ismerős mozdonyvezető, néhányszor fel tudtam menni. (Jaja, éberségjelző lesz az, úgy tudom.)
Mindig szívesebben vonatoztam, mint buszoztam. Aztán elkerültem otthonról, előbb egy vidéki nagyvárosba, aztán Budapestre. Itt meg tömegközlekedek, amivel tudok. (De ez már nem az igazi...). -
gilfoyle
őstag
Nem vagyok napi szintű jegyvásárló, de átlagban havonta 2 alkalommal oda-vissza veszek mávos e-jegyet telefonos felmutatással, OTP-s fizetéssel. Sose volt problémám semmivel. Az előfordult, h a túlbuzgó kalauz megnézte a személyimet, hogy én vagyok-e, de ennyi.
-
#64791808
törölt tag
Abszolut igazad van, hiszen agyon is lohettek volna, ahhoz kepest ez milyen jo eredmeny! Lenin is kinezett az ablakon, es mosolygott - noha a tomegbe is lovethetett volna.
Ugye? Eleve minek akar az ilyen vonattal utazni? Ahulyef*sz maradt volna otthon, akkor oszt rend lenne ugyi! Agyam elszall ettol a hozzaallastol.
Gyere picit ki Europaba, aztan nezd meg, hogy hogyan mukodik.
-
#90088192
törölt tag
válasz
Vesporigo #34 üzenetére
Voltak jó élményeim is de az inkább a mozdonyvezetőhöz köthető, hiszen 2 házra lakott tőlem
A kis BZMOT tolta neki ami kifért a csövön, volt olyan, hogy kb 2en voltunk a vonaton, a készenlétit megnyomta, aztán bejött velünk beszélgetni az ajtó tárva nyitva, a vonat meg megy amerre tud amíg újra nem kell nyomni a készenlétit(vagy éberségi vagy nem tudom hogy hívják)
. Minden nap fel óra be a varosba fel óra vissza a vonaton. Rengeteg jó élményem volt, magával a társasággal akikkel utaztam, de 20 km fel óra alatt egy elég vérszegény teljesítmény kb 4 megállóval, de nem bántam, snapszer meg makaó egész úton
-
Eastman
addikt
MÁV + OTP? A TBC-vel jobban jársz mint ezekkel. Mindig a lomha mammut kifejezés jut róluk az eszembe.
+ a trékomnál évek óta fizetünk egy vonalas alapdíjat az öreg háznál, erre kiosztják a telefonszámot másnak is. Persze a csekk jön ugyan úgy, az nem baj, ha fizetsz. Aztán rádugnád a készüléket és jaaa. F@sz papírtologató banda ez mind.
-
II.Démonlord
tag
Az utóbbi időben elég sokat vettem jegyet online minden gond nélkül. Sajnos a legutolsónál viszont én is belefutottam egy hasonló hibába mint a cikkben szerepel. Ezért felhívtam a MÁV direct telefonszámot, ahol kb 2 perces hívás alatt segítettek. Nem kellett újra jegyet venni, és az eredeti jeggyel se volt semmi gond.
Amit egyedül hiányolok, hogy a MÁV START-nak nincs hivatalos fb oldala (magyarországi közlekedésre vonatkozó, a nemzetközit ismerem). Bár erre valószínűleg még nagyon sokat kell várni, mert a mentalitás eredményeként már az első nap több ezer 1*-os értékelés lenne és minimum a fele soha nem is utazott vonaton.
@Heeken
A VonatInfo app tényleg egy jó dolog lenne, bár nekem hiányzik belőle, hogy a menetrendeket(útvonalakat) offline is le lehessen menteni. Sajnos a béta tesztelésre már hiába szerettem volna jelentkezni, nem sikerült. Bízom benne, hogy hamarosan elérhető lesz. -
Vesporigo
aktív tag
válasz
#90088192 #19 üzenetére
Nekem csak pozitív tapasztalataim vannak a vidéki utazásokkal, ismerős ellenőrökkel.
Volt, hogy utaztam haza a fővárosból, hallom, hogy a hátamnál jön a kalauz. Kapkodok, hogy előszedjem a jegyet, erre odaér, és meglátom, hogy rokon. Egyből le is ül hozzám beszélgetni, a jegyre csak legyint, meg se nézi. Aztán előkerült a másik ellenőr is, ő meg osztálytársam volt középsuliban, ő is odacsapódott hozzánk beszélgetni.Sajnálom, hogy neked rossz tapasztalataid vannak ilyen téren.
-
Heeken
tag
Egyetlen egy ember említette a vonatinfo app-os jegyet. Ami halkan megjegyzem tökéletesen működik, bár egyelőre csak pár kiválasztott embernek. 1000 embert mondott a kalauz mikor erről beszélgettem vele. Szerencsére köztük vagyok. Gyors és könnyen használható. Előre be kell állítani benne azt akinek a jegyet akarod venni. Igen, lehet benne több embernek is venni. Nekem BKK bérlet mellé és édesanyámnak egy egészet is tök simán sikerült vásárolni még itthon az ágyból. Bankkártyádat egyszer kell megadni, utána olyan 10 másodperc jegyet venni. Az alkalmazásban megjelenik a jegy amit vásároltál egy QR kód kíséretében.
A kalauzok még tanulgatják. Én rengetegnek mutattam meg hogy kell, mert egy idő után megtanultam én is. Lézerrel és kamerával is beolvasható. Persze van aki elsétál inkább, amint meglátja.
Kifogja váltani a weboldalon megvevős kinyomtatós megoldást idővel. Csak ez marad. Kényelmes, gyors és jól használható. Csak hogy valami pozitívumot is említsek. Persze ettől a vonat még késik, késni is fog.
Szerk: Ha érdekel valakit, itt talál további információt: Link.
-
Lacc
aktív tag
válasz
Snowy_owl #27 üzenetére
Nem tudom, lehet algoritmus, hogy a később a vonalon felhasználóknak is legyen egy x% helyjegy biztosítva.
Egyszer a keletiben az automaták nem tudtak csatlakozni a rendszerhez így nem tudtam jegyet venni, de a pénztárgépek üzemeltek. Bár akkor az elején volt.
Automatásat onnan tudom, hogy tavaly szeptember vagy októberben évfolyamtárs nem tudott venni jegyet a győri pénztárban BP-re. Mondtan neki hogy próbálja az automatából, és az adott jegyet.
Elsőnek akkor figyeltem meg, amikor egyedül vettem, és mivel az automata közel van a pénztárhoz, hallottam, hogy valaki ott állt sorba, és mondták neki, hogy márnincs jegy (pénztáros mondta), közbe meg én vettem jegyet pár pillanattal hamarabb, akkor úgy gondoltam, hogy előle vettem meg, de lehet nem.Lehet persze ez már azóta nem így van. Saját tapasztalat.
A győri vonal ilyen, én is belefutottam már ebbe, hogy 2 órával indulás előtt nem volt helyjegy.
Nem csak Győrbe, hanem Bécsbe, Sopronba, és Szombathelyre is mennek vonatok, eléggé tele vannak a járatok, annak ellenére, hogy fél óránként megy egy vonat, főleg pénteken.Bocsi, nem ismerem az IT infrastruktúráját a MÁV-nak.
Tipp: Ha az előző napon veszed meg a jegyet akkor olcsóbb a neten az IC jegy (lehet a többi is, de én ezeket figyeltem), talán 5%-al. (Ez tavaly így volt, idén nem vettem előző nap, mert a -10% kedvezmény az nap is nagyon jó)
-
Snowy_owl
őstag
Aham, hát csak mondjuk ez ott akkor nem jutott eszembe. Gondolná az ember most így a képet összerakva, hogy a pénztáros előtt lévő gép ugyan abban a rendszerben üzemel, mint az automata, és egy adatbázisból dolgoznak. De akkor nem.
Vagy te meghackelted a gépet? hajjaj, tek nehogy kimenjen.
Egyébként indulás előtt 2-3 óráról beszélünk.
-
Lacc
aktív tag
Én elég sokat vonatozok, egyetem és munka miatt is. Szeretek hosszú utakon laptopozni.
Tényleg van ziccer a MÁV-nál, de nem annyira katasztrófális. Nekem is volt évente 1-2 igen súlyos problémám velük, de ennyi utazás alatt lazán belefér.
Persze nem egy német, svéd, norvég minőség, de a mi kis országunk nem is abban a ligában játszik. Ha a szomszéd országoknak a vasúti vállalatával hasonlítom össze, akkor az osztrákot - bár ott is volt szívás a RailJet-tel, az is adott simán helyjegyet lezárt vagonra... Bécsben - kivéve a magyar a legjobb. Még a lengyel is rossz, bár ez csak a tavalyi folyamatos késve indítás miatt mondom.
Snowy_owl: Gyor fele a vonatok mindig tele vannak! Utolso pillanatban nagyon nehez helyjegyet venni. Ilyenkor erdemes automatabol megprobalni, ezt tapasztaltuk masokkal, mig a penztar tenyleg nem tudott adni helyjegyet, addig az automata igen.
-
Snowy_owl
őstag
Békés megye-> átszállás másik vonat-> Keleti pályaudvar->Győr irányba, az alföld alsó feléről. Jegypénztárba bebattyoggok otthon, mondom eddig és eddig és erre a vonatra kérném a jegyem. Rendben, de a Keletitől helyjegyet is kellene vennem, mert hát ez egy ilyen vonat. Mondom rendben, persze, kérem. Üti a gépet, nézi, erre már nincs helyjegy, mondom akkor mi legyen? Hát mondjuk elmehetek a soron következővel, arra biztosan van. Nosza legyen. Nézi újra a helyjegyeket, de már arra sincs. Hát mondom király, és akkor mi legyen? Hát nem tudja. Mondom mi lesz ha nem lesz helyjegyem, mert ugye, nem lehet már venni(állok kit érdekel csak had mehessek már). Azt mondta, rendben, majd mondjam a kallernek, hogy nem volt már helyjegy. Mondom okééééééé! na el is jutottam a Keletiig, felszállok, majd kisvártatva még ketten megjelennek mellettem, akik ugyan úgy nem kaptak már helyjegyet abban a városban, ahol felszálltak valahol vidéken, így legalább együtt kényszerültünk állni. Aztán egyszer csak jön a kaller, adom a jegyem elsőnek, aztán mondja: nincs helyjegye. Mondom azért nincs mert már nem volt, elfogyott!! Mondta oké, de akkor itt kell vennem. Nézek rá nagy szemekkel, mondom mi? és még ráadásul drágább is. Hát de mondom állok, minek helyjegy? Hát, mert venni kell. Kicsit vitáztam vele, mert nem akartam megérteni a helyjegy álló fogalommá transzformálását, aztán beadtam a derekam és kifizettem azt a fél méteres paksamétát amit előhúzott a nyomtatóból, azért, hogy állhassak egy ülőjeggyel.
Más két utazótárs is kapott fecnit. Mehettem volna a dolog után, hogy de igenis szerintem nem volt értelme megbüntetni, de biztosan kiderült volna valamilyen ászfből, hogy ha helyjegyes vonaton nincs hely, akkor is kell helyjegyet venni, mivelhogy na, le van írva, még ha logikailag nem is stimmel és csak a kezedet tudod széttárni, és értetlen arcot vágni, hogy de miért????
Egyébként az online jegyvásárlás abban a formában ahogy össze van rakva egy vicc. Van már mondjuk applikáció, de abban jegyet venni, eltárolni, felmutatni nem lehet. Pedig valahogy így kellene szerintem, hogy egybe van az egész, nem ilyen szedett vetett módon megoldani, illetve az esetedben is, valamilyen b-terv, vagy igazoló lap, vagy akármi amivel a kallernek igazolod a hibát.
-
mbalint987
aktív tag
Én a T-csoportot szimplán Matáv-nak hívom, mert mentalitásban még mindig a Matávos időket idézik, másrészről meg annyiszor egybe és szét, össze és vissza olvadtak az összes leány és anyavállalatukkal, hogy elég nehéz őket az aktuális nevükön hívni. Vezetékes internet terén az 50 Mbit-es xDSL-ük elég korrekt cucc, de Isten óvjon attól, hogy szerelőt kelljen hívni.
A módszerváltás pedig sajnos nem csak a mostani, hanem a korábbi állami vállalatok terén is tetten érhető volt. Nemrégen volt a Malév leállásának évfordulója, összeszorul a gyomrom ha arra gondolok, hogy milyen komoly szakembergárdát, technikát és rengeteg tapasztalatot sikerült elsüllyeszteni az áldott nagy vezetőinknek.
(#13) Cathfaern: Igen, hibák mindenütt előfordulnak. Egy állami cég sem hibátlan. [IRÓNIA] A BKK is annyira igyekezett, de hát a "hekkerek" rászabadultak a nemzetbiztonsági szempontból is kiválóra vizsgázott rendszerre, és 50 forintos bérleteket vettek maguknak vidékre. Nem baj, hál'istennek a BKK - T-Systems csapat feljelentette, így remélhetőleg rács mögé kerül az elvetemült. [/IRÓNIA]
-
-
#90088192
törölt tag
válasz
Vesporigo #18 üzenetére
Igen én is voltam falun lakos, igen ismertük a kallertol elkezdve a vonatvezetőn át minden egyes busz sofőrt, sőt dolgoztam egy nyarat is 16 évesen a jármű felújítóban is ahol miért ne a Kapos volán buszait újították fel.
Ennek ellenére aki tudott szívózott a másikkal, a vonaton is ismert a kalauz, mégis ha otthon felejtettem a bérletet(első alkalommal ugye amikor középiskolába megy az ember meg nem tud nagyon sok dolgot), egyből megbüntetett ahelyett hogy mondta volna, bemutatom az állomáson 24 órán belül és minden rendben van. Ennyit a morálról....
-
Vesporigo
aktív tag
válasz
#90088192 #16 üzenetére
Erről eszembe jutott, amikor gyerekkoromban busszal jártam faluról a szomszéd városba suliba és vissza. Falun ugye mindenki ismer mindenkit, a buszsofőr az utcánkban lakott, ott is tárolta a járgányt, így sokszor a faluközpont helyett (kb fél óra séta otthonról) egészen a házunkig fuvarozott.
Régi szép idők...
-
Vesporigo
aktív tag
válasz
#72042496 #15 üzenetére
Következő lépésként lehetne kártyát regisztrálni a felületükre, hogy ne kelljen mindig külön az OTP felületével molyolni. Aztán lehet, addig jó, amíg valamennyire külön van a kettő.
Én nyugodtabb vagyok, ha átirányít az OTP oldalára, főleg ha egy ilyen magyar cégről van szó...
Eszem ágában sem lenne hozzájuk kártyát regisztrálni. (még webkártyát sem)
-
#90088192
törölt tag
Akkor tényleg ne essünk át a túloldalra, 7 éve tömeg-közlekedek gyakorlatilag MINDEN probléma nélkül igaz nem napi szinten. A legutóbbi nem problémám, az volt hogy én hülye nem töltöttem fel a kártyámat, mar szállnék le a buszról, erre a sofőr azt mondja üljek le szépen elvisz az állomásra(úgyis oda tartok) és ott(is) fel tudom tölteni. Ezt mihez szeretned hasonlítani? Es a sofőr valószínű índiából származik és akkor láttam életembe először. Ne kellet szívózni, nem fenyegetőzött, hanem 5 mp alatt levágta mit akarok, és ennyi, kedvesen elvitt ahova kell. Ennek oromere raktam is $50 a kártyámra, mert egy ideig meg lehet tömeg-közlekednem kell. Na ettől van nagyon távol...Es akkor meg nem beszeltünk a rendszer többi részéről...
SZVSZ
-
#72042496
törölt tag
Most már szerencsére személyvonatra se kell kinyomtatni a jegyet. Örülök, hogy végre eljutottunk idáig, bár hogy nem siették el, az biztos.
Következő lépésként lehetne kártyát regisztrálni a felületükre, hogy ne kelljen mindig külön az OTP felületével molyolni. Aztán lehet, addig jó, amíg valamennyire külön van a kettő.
-
Redneck
nagyúr
-
Magyar állami rendszerek és a modern technika... Ja nem, ezek nem említhetők egy lapon.
-
Redneck
nagyúr
Végülis csak egy jogtalan büntetés és egy majdnem lekésett vonat jutott neki, az nem rossz nem?
A MÁV pedig keresett fejenként legalább 2500 Ft-ot, az e-jegyük nélkül felszálló utasokon. Ez a nem mindegy.
Ez a kis mellékes bevétel nyugodtan mehet a MÁV bűnlajstromára a letagadott késések, többször eladott jegyek, és nem működő szolgáltatások mellé. És akkor még hol vagyunk a jegy nélkül, vagy egy jeggyel utazó kiccsaládos történetektől, vagy a húgyszagú másodosztályú kocsik "legendájától".
mbalint987:
A MATÁV beolvadt, de a hazai Trékom se semmi. Nem hiszem hogy fejlettebb országokban is ilyen szinten szolgáltatnak és kezelik az ügyfeleket.
A többiek maradtak, hála a módszerváltásnak. -
mephi666
nagyúr
jegy nélküli sztorim egy van: még bő 10 éve, amikor kecskeméttől kb 20km-re laktam, extől indulni akartam haza valami nemzeti ünnepkor és nem jártak már a helyi járatos buszok... (ott, akkor tudtam meg) kb 3km-t olyan sebességgel tettem meg, mint még soha... nyugis 40perc helyett megvoltam 20-on belül... utolsó vonat kb este fél10kor indult, beestem az állomásra, még volt pár perc az indulásig, mentem az egyetlen pénztárhoz, mire ott a nő nagy telefonálásban volt a csukott ablak mögött és inkább hátat is fordított nekem
beért a vonatom, ami 1-2perc várakozás után már indult is tovább, inkább felszálltam jegy nélkül... jött a kaller, elmondtam neki a sztorit... először húzta a száját, hogy "drága lesz ez a jegy, mert jön a büntetés, blabla" ...határozottan megismételtem neki, hogy eszembe nem volt potyázni, itt van előkészítve a jegy ára is, ennyit fizetek... a pénztáros nő nem volt hajlandó velem foglalkozni, azért nem tudtam megvenni az állomáson... elfogadta a kifogást és adta a jegyet
ui: ja másik jegy nélküli sztori még korábban volt... kiskunfélegyházára jártam középiskolába és egyes napokon, ha nem akartam várni az este 6-os buszig, akkor volt 4 körül egy vonat, ami a falunktól kb 20perc sétányira rakott le... meg volt szokva, hogy jobbra kb a 3-as vágányról indul mindig a ceglédi személyvonat, egyszer nagyon kellett sietni, épp megvettem a jegyet, látom a kalauz már integet a vonaton, futottam és ugrottam fel rá mellette... indult is a vonat, csak a másik irányba
nézek a kallerra, hogy "ez nekem nem lesz jó, leszállok" ...nem engedte, mondta, hogy majd a legközelebbi megállónál leszállok: kisteleken
(sikerült jól elcsípnem a szegedi gyorsot) ...este 6-ra csak visszavergődtem félegyházára és mehettem haza kis kitérővel a 6os busszal
-
mbalint987
aktív tag
A MÁV, Posta, MATÁV, stb. posztszocialista monstrumoknak a rendszerváltáskor ki kellett volna halniuk, és mint főnixmadár poraiból újjáépüljenek. Látszik hogy ez nem történt meg...
(#7) Cathfaern: Nem használhatatlan, de XXI. századinek semmiképp sem mondanám. Ne az 50 évvel ezelőtti állapotokhoz hasonlítsuk a mostani rendszert, hanem mondjuk a norvég vagy svéd rendszerekhez.
-
Vesporigo
aktív tag
Ugyan nem vonatkozok, de minden hónapban baromira aggódok, hogy a BKV automata normálisan, épségben, egyben (vagy csak úgy egyáltalán) kiadja-e a havi bérletemet.
Apropó, bevezették már azt az elektronikus jegyrendszert, ami miatt elvitte a TEK azt a srácot, aki jelentette, hogy nem megfelelően működik? Nagyon le vagyunk maradva, minden téren...
-
Cathfaern
nagyúr
Azért ne essünk át a ló másik oldalára. Írásból kiderül, hogy elég sokat vonatozik, tehát mondjuk 300 utazásból volt 2 problémás. Az azért nem olyan rossz arány. Én végigtoltam 6,5-et heti - 2 heti 2x vonatozással, mindig online véve a jegyet, egyszer nem volt gondom. Nem állítom, hogy tökéletes a rendszer, de szvsz messze van a használhatatlantól.
-
donmackó
addikt
Nehogy már a párod érezze kellemetlenül magát, mert a kalauz nem képes használni az eszközeit. Én is sokat vonatozok, és mindig a vonatinfo-s jeggyel megyek (már a béta kezdete óta). Van olyan kalauz aki meglátja és tovább sétál, van aki meg le tudja ellenőrizni. Ez már nem az én vagy más problémája hogy hogyan ellenőrzik.
-
A párom ritkán, de előfordul hogy reggel vonattal megy be dolgozni. Mondom neki ne álljon sorba a jegy miatt, megvesszük online, és kész.
Eredmény: a vonaton a kalauz kézikészüléke nem tudta beolvasni a telefonon felmutatott jegy kódját, végül több perces kínlódás után feladta, és végül elfogadta a jegyet, noha ellenőrizni nem tudta. Ezt persze szóvá is tette - mármint a kalauz.
Viszont a kínos jelenet miatt a párom közölte, hogy ő inkább sorba áll, nem akar még egyszer ilyen helyzetbe kerülni...
Heló XXI. század...
-
Redneck
nagyúr
Nevetséges az egész MÁV, nagyjából Posta szint. Fejlesztenek de logikátlanul, az egyszerű út helyett ilyen bonyolult megoldásokat választanak. Nem is értem.
Faszt papírozunk a XXI. században?Az OTP felületét szerintem kár ide keverni. Évek óta használom és elég megbízható, a karbantartásokat időben kiírják. Persze olvastam hírekben hogy volt már azzal is gond, de ezesetben szerintem a köztes MÁV fosadák nem működött jól...
-
#90088192
törölt tag
Hello
Végigolvastam, és egyszerűen csak szörnyülködök....
Igaz külföldön élek, DE egy belföldi repülőjáratra, csak papírmentesen lehet online jegyet intézni, amikor a Chek in -hez érsz ott igazolvány bemutat, adjak a beszálló kártyát és el van felejtve, de tulajdonképpen ez van a nemzetközi járatokkal is.
Es most te egy egyszerű vonatról írsz...Ez kb a tragikomédia szintje, mi ezen az online?
Az hogy a varoson belüli tómegközlekedés, milyen módon van megoldva, itt is városonként különbözik de az elv azonos, egyszerű mint a faék, veszel egy elektronikus azonosítóval ellátott kártyát az adott varosban, feltöltöd az automatánál, vagy online és tapicskolva mész amerre akarsz. Es ezt mar kiterjesztettek a "vidéki" járatokra is nagyrészt.En nem értem, ez egyfajta mazochista önszorgalmi kezdeményezés? Mert ennél majdnem az is jobb ha egy nappal korábban a jegypénztárban megveszed a jegyet a következő napra SZVSZ
Új hozzászólás Aktív témák
lo Régóta tervezem már, hogy írni kellene a MÁV-os történetetekről, de most aztán pont aktualitása van a dolognak, mint a...
- Újszerű Garanciás Macbook Air M1-es (8GB/256GB) 2026.09-ig Garis)
- ÚJ BONTATLAN Apple MacBook Air 15" M2 8GB RAM 256GB Magyar billentyű garancia 1 év Deak t
- Bontatlan ÚJ IPAD PRO M1 M2 M4 11 12,9 Wi-Fi és 5g cellular 128--512GB DEÁK TÉRNÉL Azonnal Átvehető.
- AKCIÓ BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető
- Pioneer SC LX 502 7.2 4K Atmos házimozi erősítő
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E746 - i5-6GEN I 4GB I 500GB I 14" HD I DP I W10 I Garancia
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Dell 3420 14" /i5 11gen / 8GB RAM/256GB SSD/ Szép állapotban / 12 hónap jótállással
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest