Hirdetés
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Hello
Végigolvastam, és egyszerűen csak szörnyülködök....
Igaz külföldön élek, DE egy belföldi repülőjáratra, csak papírmentesen lehet online jegyet intézni, amikor a Chek in -hez érsz ott igazolvány bemutat, adjak a beszálló kártyát és el van felejtve, de tulajdonképpen ez van a nemzetközi járatokkal is.
Es most te egy egyszerű vonatról írsz...Ez kb a tragikomédia szintje, mi ezen az online?
Az hogy a varoson belüli tómegközlekedés, milyen módon van megoldva, itt is városonként különbözik de az elv azonos, egyszerű mint a faék, veszel egy elektronikus azonosítóval ellátott kártyát az adott varosban, feltöltöd az automatánál, vagy online és tapicskolva mész amerre akarsz. Es ezt mar kiterjesztettek a "vidéki" járatokra is nagyrészt.En nem értem, ez egyfajta mazochista önszorgalmi kezdeményezés? Mert ennél majdnem az is jobb ha egy nappal korábban a jegypénztárban megveszed a jegyet a következő napra SZVSZ
-
#90088192
törölt tag
Akkor tényleg ne essünk át a túloldalra, 7 éve tömeg-közlekedek gyakorlatilag MINDEN probléma nélkül igaz nem napi szinten. A legutóbbi nem problémám, az volt hogy én hülye nem töltöttem fel a kártyámat, mar szállnék le a buszról, erre a sofőr azt mondja üljek le szépen elvisz az állomásra(úgyis oda tartok) és ott(is) fel tudom tölteni. Ezt mihez szeretned hasonlítani? Es a sofőr valószínű índiából származik és akkor láttam életembe először. Ne kellet szívózni, nem fenyegetőzött, hanem 5 mp alatt levágta mit akarok, és ennyi, kedvesen elvitt ahova kell. Ennek oromere raktam is $50 a kártyámra, mert egy ideig meg lehet tömeg-közlekednem kell. Na ettől van nagyon távol...Es akkor meg nem beszeltünk a rendszer többi részéről...
SZVSZ
-
#90088192
törölt tag
válasz Vesporigo #18 üzenetére
Igen én is voltam falun lakos, igen ismertük a kallertol elkezdve a vonatvezetőn át minden egyes busz sofőrt, sőt dolgoztam egy nyarat is 16 évesen a jármű felújítóban is ahol miért ne a Kapos volán buszait újították fel.
Ennek ellenére aki tudott szívózott a másikkal, a vonaton is ismert a kalauz, mégis ha otthon felejtettem a bérletet(első alkalommal ugye amikor középiskolába megy az ember meg nem tud nagyon sok dolgot), egyből megbüntetett ahelyett hogy mondta volna, bemutatom az állomáson 24 órán belül és minden rendben van. Ennyit a morálról....
-
#90088192
törölt tag
válasz Vesporigo #34 üzenetére
Voltak jó élményeim is de az inkább a mozdonyvezetőhöz köthető, hiszen 2 házra lakott tőlem A kis BZMOT tolta neki ami kifért a csövön, volt olyan, hogy kb 2en voltunk a vonaton, a készenlétit megnyomta, aztán bejött velünk beszélgetni az ajtó tárva nyitva, a vonat meg megy amerre tud amíg újra nem kell nyomni a készenlétit(vagy éberségi vagy nem tudom hogy hívják) . Minden nap fel óra be a varosba fel óra vissza a vonaton. Rengeteg jó élményem volt, magával a társasággal akikkel utaztam, de 20 km fel óra alatt egy elég vérszegény teljesítmény kb 4 megállóval, de nem bántam, snapszer meg makaó egész úton
-
#90088192
törölt tag
Ennél van egy sokkal elegánsabb mondás is erre az esetre:
Nem az utas van a MAV-ert hanem a MAV van az utasért!!!!
Ezt kellene a sok protokollon lovagló MAV huszárnak megértenie, tudom nem ok írták, de alázattal kellene viselkedni ezen esetben nem meg büszkének lenni rá, hogy milyen semmitérő a teljesítményük.
Ez a bajom, hogy meg az utas a hibás mindenért mert ok körberaktak magukat egy kupac ügyvéddel, szabályzattal és tökéletesen le van védve a seggük mert ok leírták.
Első a konszenzus, hogy mindkét félnek jó legyen, na ez az ami hiányzik, a szabályok egy oldalról fel lettek állítva, akinek nem tetszik az meg ne használja ugye....Csak ez egy közszolgáltatás.... Szégyellném magamat a helyükben nem büszkélkednék azzal hogy milyen utasellenes a szabályzat!
Remélem nem veszi magara akinek nem inge -
#90088192
törölt tag
válasz #42098752 #56 üzenetére
Sajnos mindenki tudja, hogyan miként jutott ide az egész, de ez mar a múlté, tudod ha hibázok, megpróbálom jóvá tenni amit lehet, de minimum elnézést kerek, mert nem szándékos, vagy tudatlanságomból ered. Az a baj, hogy ez eddig szituációban SENKI nem ker elnézést, nem teszik jóvá, csak akkor ha cseszegetve vannak, de nekik áll feljebb akkor is, hiszen az utas értünk van....
Ez a fajta mentalitás zavar, és ahogy írtam, aki nem így viselkedik annak tiszteletem....a többiek meg..... -
#90088192
törölt tag
válasz #42098752 #67 üzenetére
Nem lenne nehéz változtatni rajta, ez ami meg idegesítőbb, nem lenezni kell az utast, hanem segíteni, ennyi, a szabályok hajlíthatók, csak okosan kell hozzáállni. 5 perc türelem mindkét feltol elvárható, aki kiszolgál tegye bele az erőfeszítést, hogy igen is tudja mit csinál, mert akkor a legnagyobb a haszna, ha rajon, hogy az utazókat lehet segíteni, olyan módon pl: tájékoztatással akár minden jegyvételnél, azt nem úgy kell felfogni, hogy hülye aki utazni akar, hanem úgy, hogy nem tudhat mindenki mindent.
Sokszor egy honlapon órákig keresnem kell az élérhetőségeket, mert úgy el tudjak dugni, mert csak egy hülye üzenetet küldhetsz, a GYIK-ba meg nincs benne, mert ugye én nem úgy fogok utazni ahogy szakszóval gyönyörűen leírtak pont azon 2 állomás között. Fel hívom akit kell megkérdezem amit akarok és mindenki boldog, ha olyan helyen vagyok ahol ez nem lehetséges, pont azért mert nem találok telefonszámot, akkor nekem sem marad más csak kérdezni aki ott van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Mozgásban a PC-s kiadás
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Építő/felújító topik
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szólánc.
- További aktív témák...
- RPI 4 és 5 Service: komplett gépek (2, 4 és 8 GB RAM) összeállítása, alkatrészek
- AKCIÓ! HP ProDesk 600 G5 SFF számítógép, CPU: i7-9700, 16 GB RAM, 512GB SSD, Win10/11 PRO, telepítve
- 31.5" 2K QHD AORUS FI32Q G-Sync Super Speed (SS) IPS Panel 170Hz HDR400 + HLG Valós 1ms Garancia
- Hibátlan Lenovo Thinkpad X270 (I7-7500U, 16GB/256GB, 12,5 FHD) eladó!
- -50% Bontatlan Lenovo Yoga Slim 7i Pro Prémium Fémházas Ultrabook 14" i5-1240P 16/512 2,2K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest