Az utóbbi időben elég sokat vettem jegyet online minden gond nélkül. Sajnos a legutolsónál viszont én is belefutottam egy hasonló hibába mint a cikkben szerepel. Ezért felhívtam a MÁV direct telefonszámot, ahol kb 2 perces hívás alatt segítettek. Nem kellett újra jegyet venni, és az eredeti jeggyel se volt semmi gond.
Amit egyedül hiányolok, hogy a MÁV START-nak nincs hivatalos fb oldala (magyarországi közlekedésre vonatkozó, a nemzetközit ismerem). Bár erre valószínűleg még nagyon sokat kell várni, mert a mentalitás eredményeként már az első nap több ezer 1*-os értékelés lenne és minimum a fele soha nem is utazott vonaton.
@Heeken
A VonatInfo app tényleg egy jó dolog lenne, bár nekem hiányzik belőle, hogy a menetrendeket(útvonalakat) offline is le lehessen menteni. Sajnos a béta tesztelésre már hiába szerettem volna jelentkezni, nem sikerült. Bízom benne, hogy hamarosan elérhető lesz.
[ Szerkesztve ]