- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Egy korszak vége
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #761 üzenetére
Van nekik xt90s, fontos a vegen, hogy s legyen, nem sima xt90. Amugy UPP-nel toltot is lehet nagyobbat kerni, ugyanugy 20 dodo extra kb. Ha egeszen lemerited a tiedet, 2-3A-s toltovel amikortol hazajosz reggelig pont feltudja tolteni.
Ha nincs teleszkop elol meg nem terepezel, akkor nem annyira szamit elol vagy hatul van a motor. Igen, felesleges lenne, meg 3kg nehezebb lenne. Persze ha jo aron adja mindennek van ertelme.
A regenerativ fekezes, az inkabb arra jo, hogy megkimeld a fektarcsakat, sok energiat nem szed vissza. Persze van ahol allithato, de siman be tudja blokkolni a kerekedet ha olyanra allitod. Bicikli viszonylatban csak par % amit vissza tudsz termelni. Ha a leafesek egyutt aruljak a rendszert, neked semmi dolgod azzal kapcsolatban, csak osszeszereled. Elvileg az akksi felol nem szabadna akadalya lennie, hogy mennyivel lehet visszatolteni, ha esszel van csinalva.
Nagyon lesarkitva: Extra fesz = nagyobb max sebesseg, extra amper= nagyobb nyomatek. Igy igen, siman tul lehet lepni a gyarilag megadott adatokat, mindket iranyban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox Series X|S
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Politika
- Autós topik
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest