- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Az én érdekes, öszvér videokártyám...….
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Digitális Állampolgárság Program
- leslieke
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Biztos, hogy buli lehet, meg brutális ereje van. De mit érsz a teljesítménnyel ha nem tartod kontroll alatt? Ehhez fontos, hogy jól irányítható legyen a bringa. Azért ez nem egy életbiztosítás, hogy 100-al tud menni a bringa, de ha hirtelen ki kell kerülni valamit akkor gondba van. Én erre gondolok elsősorban.
És még egy észrevétel, ezek a fékek közel sem ekkora teljesítményre és ekkora súlyra lettek tervezve, a minimum lenne egy felső kategóriás, 4 dugattyús rendszer. A deore fék még a szabvány 250W-os bosch pedelec montimon is elvérzett. Ide Saint vagy Zee kéne, ice tech betétekkel és tárcsákkal. vagy egy Hope szett.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #798 üzenetére
Ja, itt sajnos nincsenek hegyek, de meg dombok sem, ugyhogy mtb-nek sok ertelme nincs, csak elektromos motorozni lehet, ez jutott, pedig szeretnek. Szerintem egesz jo gepeket epitek, arra, amire szanom.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #796 üzenetére
Igen, a kovetkezo lesz majd stealth bomber vaz, meg meregetem, mik vannak, ez a leaf motor olcso meg tud hozni 3kw(80kph)-ot, az eleg is. Ezek elektromos segedmotorkerekparok, nem mtb-k mar, nem annak szanom oket.
A 170mm elol hatul a katyuk es utgyurodesek ellen vannak, meg ha esetleg leszoritanak az utrol. Errefele vannak olyan utak, hogy az autos megy kozepen, ketoldalt meg mar szethullott, en meg csak godrokbe megyek oldalt amig kikerul, gyakorlatilag folduton. Na, ilyen telokkal, nem borulsz fel ha varatlan esemeny jon, csak erosen kell kapaszkodni.
A regi DH vazak, amiket hasznaltan arulnak, tobbnyire pici a haromszoguk, nincs hova nagy akksit rakni, nekem a dolphin pakk mar nagyon kicsi, es sok helyre meg az sem fer. Ezt (is) ertem geometria alatt. A modern DH-knak, mar lenne hely rajtuk, de nincs sok ertelme megfizetni, ha ugyis szetkaszabolod oket.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Rövidebb láncvillával fordulékony lesz a bringa. Persze ha csak egyenesen akarsz vele menni, gyorsulgatni, akkor végül is érthető a koncepció. Számomra kissé értelmezhetetlen, de nyilván nem vagyunk egyformák. Ha már ilyen elvetemült gépet akarnék, akkor a Stealth bomber irányba mennék el. Egyébként azt sem értem, hogy minek a hátsó teló ha nem terepen használod? Csak nehezíti és plusz rugalmasságot ad a váznak.
Egy profi DH vázzal 80km/h-val veretnek le a hegyről, meg 20 métereket repkednek vele, nincs geometriája a teljesítményhez?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #793 üzenetére
A kovetkezo bico lesz agymotoros, de mar volt hasznalt donorom, nem tudom, megint azt szeretnek-e. Mindenki imadja aki megy egy kort ezekkel, az a baj a hasznalt cuccokkal, hogy mindegyik egyedi projekt. Ahany bicikli annyi kulonfele baj es megoldas. Ha valaki azt mondja, kell neki egy ilyen, mit mondasz? Keressunk valamit hasznaltan? Ha uj cuccot veszel, az reprodukalhato. Elore tudod mennyibe kerul es mi kell bele. Megrendeled, osszerakod, odaadod.
Ez a DH-vazas dolog pedig olyan, hogy 1-2kw-nal meg oke, de se hely nincs rajta akksinak, se erot nem biznek ra, annyit, sem geometriaja nincs hozza.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #793 üzenetére
En is ertem, hogy egy harley vazzal nehezen fogsz dirt bike palyan menni, leirtam mar nehanyszor, hogy nem arra hasznalom. De forditva is ugy van.
Lancvilla isteni, hogy akkora, mert befert a kontroller, nincs chain stretch, es nehezebben egykerekezik. Biztos lattad a gyorsulas motorokat, hogy meg vannak nyujtva hatrafele. 45 kmh a vege a leglassabb sebessegben, es zebran megindulni igyis egykerekezni akar. Rovidebb lancvillaval mi lenne? Meg rosszab. Amire ki van talalva, arra igen jo. Nyilvan amire nincs kitalalva, arra nem jo, de ezzel minden ugy van.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Egyrészt az acél nem egy jó alapanyag egy modern mtb vázhoz, pláne nem vastag fallal, hogy dög nehéz legyen. Nehézkessé válik az irányítás, nagyon rugalmas. A forgáspontokról üvölt, hogy elavult konstrukció, a láncvilla olyan hosszú mint a zsiráf nyaka. Bohóckodni okés lehet, aszfalton, kb mint a cruiser kategória, de terepen, kicsit technikásabb szakaszon ez a bringa 2 perc alatt elvérzik. Persze én más szemmel nézem, én montizok, nekem fontos, hogy terepen ugyan olyan jól viselkedjen a bringa mint a hagyományos hajtásúak. De ez a váz valami rettenet. Nem bántásból írom, pusztán szakmai vélemény.
Itt a középmotornak kb semmi értelme, mert ugye a középmotor előnye a jó súly elosztás, de ez a bringa olyan hosszú, hogy ennek semmi előnyét nem fogod élvezni. Jobban jártál volna, ha veszel valami régi, de minőségi alu DH vázat, és valami bivaly agymotoros szettel megépíted.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Ha nem irnak vissza irjal megint, egy rovidebb, lenyegretorobb uzivel.
Amugy az a nemet hely lehet jo volt, aztan kitudja. UPP-ra sem mondom, hogy 10/10 minoseget gyart. En sem tudok nagyon jot, olcson. Amit legtobben hasznalnak azok amerikaiak, azok meg nem jatszanak itt. A kovetkezo akksim szerintem en fogom ossze rakni, legalabb tudni fogom, mi van benne. Amugy a masodik magad altal osszerakott akksinal visszajon az osszerakashoz szukseges eszkozok ara.
-
lilp
tag
Megrendeltem az 1500-os leaf motort. Vegul a 35mph kertem, neha meghajtanam...
Akkupakkot itthon kivel erdemes gyartatni, tudnatok "tippet" adni?
Upp tulzottan nem tori ossze magat a valaszadasra...
-
big-J
őstag
Ilyen csovekre kell gondolni, ha komikusan vastag acelra gondolsz, nehezek, de erosek. De biciklis szemmel, valoban vekonyak.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #788 üzenetére
Igencsak massziv darab. Negyszer nehezebb, mint a 2010 scott biciklim vaza. Azert tunik kevesbe masszivnak a kepek alajan (en is feltem tole), mert a szemnek megszokott biciklis carbon es aluminium csovek az anyag sajatossagaibol kifolyolag nagy atmerovel es vekony falakkal keszulnek, igy maradnak erosek, de konnyuek. Ebbol a megoldasbol nem minden anyag profital egyenlo mertekben, ez pedig vastag falu acelbol keszult, igy kissebb lehet az atmero. Gazadasra kevesebb a vaz flex 5kw alatt, mint a scotton 1kw(bbs02) alatt.
A forgaspontok betetjei egyszeruen cserelhetoek, szerencsere mas vevo mar dokumentalta, hogyan lehet upgrade-elni oket. Az ules mogotti forgaspontra meg egy tengelyt is be lehet fuzni, az elotte levok mintajara.
En uton(90%), folduton(10%), meg nemi bohockodasra hasznalom, igy nem kell erosebbnek lennie, mint egy hasonlo teljesitmenyu robogo, azok pedig jo nagy ocskasagok tudnak lenni. Nyilvan 5kw alatt terepezni egy masik dolog, de ezt meghagyom masoknak, akik raernek folyton potalkatreszekre varni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #786 üzenetére
Fekerzekelot ennyibol meg lehet oldani. Magnest fel a karra, erzekelot fel a testre.
Az, hogy a pas milyen gyorsan valaszol, programozastol es a magnesek szamatol fugg. A gyors es a rovid valaszt is meg lehet szokni es mindkettonek van elonye hatranya. Nem szokott problema lenni.
Kijelzo nelkuli mukodes teljesen gyarto specifikus dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
a PAS-t lehet valahogy tuningolni, hogy minel direktebb, minel jobban osszhangban legyen a labam a motorral?
gondoltam arra is, hogy a kerekagyra kene tenni a pas-t, csak akkor folyton ki-be-2esbe kene kapcsolnom a rasegitest...gondolom ez nem tesz jot a vezerlesnek. plusz ha egyszer nem figyelek es emiatt gurulok a kocsi/kamion/repulo ele..
ha a 12 magnest bovitem mondjuk 20db-ra, ugy direktebb lehet az erzekeles?
illetve a motor leallitas...hidraulikus fekek vannak a kargon (slx fek/zee fekkar)
ennel van jobb megoldas?
http://s.aliexpress.com/VnMRvimYbionx-nel lattam, hogy magaba a fekcsobe van betoldva az erzekelo, es az olajnyomas valtozasra reagal.
ilyesmi megoldas is elerheto? gugli bacsit is faggatom, de nem tudom mi lenne kompatibilis a leaf-fel?!es meg egy kerdes..egy jol megepitett akkupakk, ha vigyazva van ra, hany evet szolgalhat ki? es mennyire lutri alirol akkut venni? (upp-ek a sarkany unnep utan tesznek ajanlatot, de van meg egy ketto 98% ertekelesu elado..)
itthon 250-270 ezer ft lenne tesla akkukbol a 48v30ah pakk.upsz. kijelzo nelkul is hasznalhato a motor? nyilvan az elejen be kell allitani a kerek atmerot, vegsebesseget, de onnantol szukseges meg a kijelzo?
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Runner_fxr #752 üzenetére
huha, efelett atsiklottam.
de gondolom olvastad a tobbi hozzaszolast es tudod a valasztteherbringa, nem valo terepre, de megjartam vele a rám szakadekot is, hol tolva, hol tekerve )
[ Szerkesztve ]
-
ERDÉSZ
csendes tag
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #781 üzenetére
En azt mondanam, nagy hatrany. 1 darab osszedugas eredmenye:
A femet ha megnezed azon az oldalon a hegye sem csillog ugy, az is deformalodott kicsit, mintha reszelovel par masodpercig reszeltek volna. Belul arnyek van de az rendben van mert a szikra nem ott tortenik. Masoktol hallottam, hogy ok rendszeresen cserelik oket... Nekem nincs ilyen bajom a S valtozattal.
Csak az akksi feloli oldalon van xt90s, tehat az anya oldalon. Az apa oldalon xt90 is van csak, mert a szikracsillapitas resze az anya oldalon van implementalva. Szoval leafesektol xt90, akksisoktol xt90s-t kell kerned. Ami a kepen van az anya feloli xt90, ezt kell elkerulni.Nem tudom, hogy a vezerlore tesznek-e keresre mas csatlakozot. Ami a kepeken van leafnel, csak ket zsinor, azt amugy is cserelned kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
ami meg nem tiszta, hogy milyen csatlakozoval van szerelve a leaf motorja? gondolom az xt90s az akku es a tolto kapcsolatat adja. az akku motor kapcsolat az szabvany, azt nem kell specialisan kerni, hogy x tipusu legyen?
xt90 (s nelkuli) nagy hatrany? vagy ezt itthon ki tudom csereltetni valakivel, ha veszek hozza s verzioju csatlakozot?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #779 üzenetére
20s = 20 cella sorosan, 8p = 8 cella parhuzamosan. Igy jon ki 160 cella. De a 72 voltbol is kiderul, hogy 20s ha 18650-rol van szo, mert 3.6v*20=72v, mert az li ion 18650-nek nevleges feszultsege 3.6(uresen 3.0, tele 4.2, igy pont fele a nevleges).
A parhuzamos cellak szama pedig a teljes Ah-t adja meg, 8*2.9=23.2Ah. 2900mAh cellak miatt a 2.9.
En telefonos szogmero appot hasznaltam, siman jo, tobb fele iranybol ellenorizni kell amit mertel.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #777 üzenetére
58.8v egy 52v pakk tele toltve. Ez tehat a valasz.
Ez konkretan igy irtam le nekik mit akarok:
72v 23.2Ah, 20S8P Panasonic 2900PF, 70A BMS, 5-6A charger
Erre ok azt irtak, nincs raktaron 70A bms, ugyhogy varni kell par napot, irtam, ok, kuldtem a kepet a lehetseges maximalis meretekkel. Visszakuldtek egy rajzot a konkret akksi meretrol(kissebb), mondtam, jo. 10 munkanap mulva itt az akksi. Amikor dontottel, annyira, hogy igy egy sorban le tudd irni, mi kell, akkot kell irni nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
meg kivancsisagbol megkerdeznem, hogy egy 60v-os akksival mit tudna ez a motor (leaf 1500w)?
ez a max, amit meg ad a gyarto, hogy meg hasznalhato volt tartomany.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
uram, legmelyebb tisztelettel, de szerinted mennyire ertek ehhez? aranykeretbe kene foglalni a szavaid, annyit segitettel mar eddig.
de akkor ez nem ugy megy, hogy megmondom hany volt
hany amperora stb tudjon az akksi, es legyartjak a szorgos kezek?upp-vel ott megakadt a beszelgetes, hogy kerdeztem melyik markabol milyen tipusu cella valaszthato.
en kurvara nem tudnam megtervezni, ha meg ezt is nekem kell.es magat a kapacitast le tudom ellenorizni, hogy meg van e?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #773 üzenetére
LG 3400 = F1L. Mondjuk ha mar 10 van parhuzamusan, akkor nem akkora gond, a baj az, hogy semmilyen info nincs ezekrol az eladokrol a neten, es amit en beszeltem alis gyartokkal (az osszesnek irtam mar) az derult ki, hogy eloszeretettel valasztanak olyan anyagokat, amik duplan annyira melegednek, hogy fillereken sporoljanak. Ha nagyon megtetszik egy pakk, en inkabb irnak az upp-nek, hogy ok mennyiert gyartanak le, a minoseg valoszinuleg jobb lenne.
Ha meg akarod tudni, hogy egy eladonak milyen cellai vannak, nezegesd meg mit arul es azokba mik vannak. Aztan azokat a cellakat kell nev szerint kerni, amikor megtervezted a rendszert es eldontotted ahhoz melyik cella lesz a legjobb. Isten ments, hogy ok tervezzek meg a rendszerem, vagy barmibe is beleszoljanak.
A kemeny muanyag tokosokat siman szet lehet csavarozni, ezeket a kek meretre keszult vekony falukat bonyolultabb, de meg lehet csinalni, csak ha kart teszel a csomagolason lehet szetszedni, ugyhogy ha vissza tudod csinalni, csak akkor erdemes.
Magamon kivul itthon en senkire nem biznek ilyet cangooify-on kivul, de o sem foglalkozik ilyesmivel uzletszeruen. Tapasztalat, hogy 1-2 kiveteltol eltekintve ilyen kerdesekbe mindig az a valasz, hogy ha valamit jol meg akarsz csinalni, neked kell.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
51.8V 34AH E-bike Triangle lithium battery 52V 34Ah Use for LG Cell li-ion battery pack for with Bag and Charger Free shippin
http://s.aliexpress.com/EzUN3ABJ?fromSns=Copy to Clipboarderrol mi a szakvelemeny? specifikacio alapjan jonak tunik, elado ertekelese is jo, es vam/afamentesen kuldik.
kezdem unni upp-eket, hogy nem kepesek leirni a 3 valaszthato marka kozul, hogy mik a konkret tipusok. de irtam meg 2 eladonak, ok is ugyan ezt jatszak el: lg, sanyo es samsung vagy AA china high brand kozul valaszthatok
-
big-J
őstag
A max feszultseg, az esszeruseg hatarain belul (~eredeti 2x szorosa), nem a motoron, hanem a motorvezerlon mulik. Ha tul sok, akkor az ertelmesebb darab csak letilt, a rosszabik megsul. Ket dolgot lenne jo tenned, szetkapod a motorvezerlot es megnezed a kondik milyen voltra vannak hitelesitve, illetve bakra helyezed vagy felforditod a biciklit hogy a kereke a levegoben legyen, es szerzel egy barmilyen 6 vagy 12V-os akksit(auto is jo) es ossze kotozod oket sorban. (Fennebb linkeltem rola kepet.) Aztan a pedalt megporgetve vagy gazkart lenyomva kiprobalod megy-e.
Azert 1.5x volt kulonbseg eroben is eszreveheto lesz. Ha ampert akarunk novelni majd a motorvezerlon belul a sontot kell megkeresned. Ez igy fog kinezni. Ezt birnia kell az akksiknak is, ha terheles alatt nagy a felszultseg eses akkor parba kell tenni tobb darabot.
[ Szerkesztve ]
-
ERDÉSZ
csendes tag
Szerbusztok.
Első botladozásom a villanyosok világában
Kaptam egy kifogástalan állapotú merida 500 pedelec gépsárkányt 4 sebességű váltóst.https://richlew.wordpress.com/total-ev-merida-pc-500-pedelec-electro-magnetic-powered-bicycle/
Motor:
Gearing: 240W continuous (390W peak) motor drives
Töltő:
INPUT-115/230vac 60/50Hz 3/1.5A
OUTPUT-24 VDC/2.3A
Akku:
2 x 12V 9.0Ah( TLA1290 12V 9.0Ah sealed lead acid battery )
Length 151 x Width 65 x Height 94mm
-----------------------------------------
Mivel a motor elbírna egy combossabb akupakkot is ( 24v-ost sealed lead acid battery ) mekkora és milyen akkupakkot bírna el büntetlenül a rendszer?
Jelenleg a motor 240W continuous (390W peak)Esetleg érdemessebb lenne 36v-osra átszerelni?
Nem a végsebesség számít inkább az erő.Pecázós pedelec lenne földes úttal.(4 sebességű váltós)
Ebben kérnék segítséget.Előre is köszönöm. -
big-J
őstag
A BMS egy dolog, a cellak is jok kell legyenek. $1000 alatt meg nem fognak neked eredeti 3500mah 10A cellakbol 1.6kwh-t osszehozni. Vagy 3500 5A-t fognak tenni, vagy teszed amit en es (ugyanakkora pakkra) 2900 10A PF-cellat veszel. Ilyen egyszeru.
Nekem most jott meg eppen az UPP-tol. 8.9kg, 72v 23.2Ah, 20S8P 2900PF 70A BMS 5A tolto. Sajna nem xt90s, hanem sima xt90. Jo nagyot durran meg kormol ha osszedugom, forrasztok ra S-eset, az teljesen nema.
A tolto oriasi. ~500W, de harmad akkora, mint maga az akksi. Igen jo minosegunek tunik.Az akksival a bicikli pedig 5.4KW (~7.2 LE) max teljesitmeny, ~100 Kp/h sebesseg, 100km(okosan) hatotav.
Azert lenne hely nagyobbnak, 160 helyett kb 200 cella, de azt majd ha uzemmbiztos a bicikli, esetleg a kovetkezore lesz 21700-as formatumu 4000-4800mah-s cellakbol.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #766 üzenetére
A te bicikliden boven van hely, meg mivel cargobike, a suly sem annyira fontos. 1-2 kg-rol beszelunk.
En 10A 2900-asokbol csinaltattam, mert olcsobb, mint 10A 3500-asokbol osszehozni ugyanazt a kapacitast, es a olcso 5A 3500-asok pedig nem adnak eleg kakaot.
Lehet azert akadekoskodnak, mert F1L cellakbol akarjak osszerakni. 4.8A-t tud hivatalosan maximum. Szoval 8x4.8A= 38.4A. Ezek szar cellak, mar 3A-nal melegednek, nekem van egy pakkom veluk, zseblampaba valok.
Konnyu, nagy kapacitas, nagy terhelhetoseg, nem atomdraga. Valassz harmat a negybol.
Ha kocka alaku ez az akksi, egy nem haromszogben kered, keptelenseg lesz mas biciklihez adoptalni. Igy felesleges 70A-ra menni. Ezert irtam, inkabb valaszd a haromszog megoldast. Oda is ugyanugy lehet dobozt fabrikalni, en is azt teszem.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
"We recommend 48V 1000W or 48V 1500W front or rear hub motor kits works with your 52v battery."
leaf bacsi valasza. kerjem 70A-rel vagy eleg lesz az 50? veszteni nem vesztek, ha az erosebbet kerem. -
Akasztott
csendes tag
pusztan a helyigeny miatt szeretnem 3500-as cellakbol eppittetni. minek foglaljon nagyobb helyet (plusz tobb suly), ha kisebb helyen is elfer
de gondolvan a kesobbiekre, egy esetleges motorujitasnal (masik bringara vagy projekthez) a 70A akksival bem lehetnenek gondok. vagy nyugodjak le, eleg lesz ez az akksi a kesobbiekben is?
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #764 üzenetére
Nem azt irtak hogy nem lehet, hanem azt hogy szerintuk nem muszaj.
52v 50a jo lesz, amugy meg nem muszaj 3500 cellakbol epuljon, az ossz AH legyen meg.
2900 (pf) cellakbol kevesebb penzbol megvan lehet, mint 3500-asokbol, attol fuggoen, hogy f1l vagy valami ertelmesebbol valasztanak 3500-ast.
Csak ird le hogy mit akarsz es epitik.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
"Thanks for your link,
It needn't 70A bms if you fit for 48V 1500W motor.
48v 30AH 50A bms from 3500mah cell is ok
And 52v 30ah 40bms from 3500mah cell is ok."upp-tol ezt a valaszt kaptam. csinaltassam?
leafnek kesobb irok, hogy hasznalhatom e hosszutavon is 52v-al, lesz e ra garancia?!
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #761 üzenetére
Van nekik xt90s, fontos a vegen, hogy s legyen, nem sima xt90. Amugy UPP-nel toltot is lehet nagyobbat kerni, ugyanugy 20 dodo extra kb. Ha egeszen lemerited a tiedet, 2-3A-s toltovel amikortol hazajosz reggelig pont feltudja tolteni.
Ha nincs teleszkop elol meg nem terepezel, akkor nem annyira szamit elol vagy hatul van a motor. Igen, felesleges lenne, meg 3kg nehezebb lenne. Persze ha jo aron adja mindennek van ertelme.
A regenerativ fekezes, az inkabb arra jo, hogy megkimeld a fektarcsakat, sok energiat nem szed vissza. Persze van ahol allithato, de siman be tudja blokkolni a kerekedet ha olyanra allitod. Bicikli viszonylatban csak par % amit vissza tudsz termelni. Ha a leafesek egyutt aruljak a rendszert, neked semmi dolgod azzal kapcsolatban, csak osszeszereled. Elvileg az akksi felol nem szabadna akadalya lennie, hogy mennyivel lehet visszatolteni, ha esszel van csinalva.
Nagyon lesarkitva: Extra fesz = nagyobb max sebesseg, extra amper= nagyobb nyomatek. Igy igen, siman tul lehet lepni a gyarilag megadott adatokat, mindket iranyban.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
tovabba a masik kerdes, amire szeretnek valaszt kapni: a motorfek altali akku toltes karositja az akkut?
es magat a rendszert, hogyha surun valtogatom a rasegites vagy epp a visszatoltes fokozatat?
ennek a visszatoltesnek van jelentosege, hogy 5-6A-rel toltheto akkut kerek?
csak szeretnek elsore egy hosszutavon mukodo rendszert osszerakni, elvegre nem fel havi fizetesem fektetem bele. azert kerdezek ennyit
-
Akasztott
csendes tag
"Igy mar 48Vx40A=1920W helyett, egy kis butykolessel 52Vx50A=2600W utne markodat. Haladunk, haladunk. ”
ezt nem egeszen ertem.
adott egy 1500w motor, mondjuk 70nm nyomatekkal.ha ezt tuningolnam, akkor a nyomatek is no, vagy mi elonyom szarmazik ebbol a sok wattbol?
egyebkent anno egy srac ajanlotta nekem, hogy vegyem meg az mxus motorjat. 3000w, viszont csak elso kerekbe lenne jo. es o 20AH akksit csinalt volna nekem hozza (a kb 100km tavra) egy ilyen motor mar total felesleges lenne? most csak a kivancsisag miatt kerdezem. igy is 500w-rol indultam. es 1500-nal alltam meg, javaslatodra
leaf bacsinak meg nem irtam, de az upp-vel lassan a gyartas fazishoz erunk, ha megirjak, hogy mennyit fizessek. (48 vagy 52v lesz, attol fuggoen, hogy mit valaszolnak majd leaf-ek. es 70A, 30AH akksim lesz. xt90s csatlakozoval kertem upp-tol, bar erre meg nem valaszoltak, hogy van e nekik)
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #757 üzenetére
Szerintem tudsz venni ra, legtobben csak vesznek. Mutass egy kepet a befogatorol.
Az agymotor a kerekbefogato resre fejt ki csavaro erot, ezt kell elosztani a torque armmal a kerekbefogatot tarto csovekre.
Vannak univerzalisak, szinte barmely biciklihez jok, ebbol kell egy mindket oldalra.
Pl:
[link][ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #755 üzenetére
Igy van, a 27.5-re valtast viszont nem javaslom, altalaban pont kissebbre szoktak valtani hub motornal. Nagyobb kerekkel nagyobb az erokar a vazon es nagyobb a stressz is. A torque armoknak majd nezz utana, ilyen amugy is jo otlet, meg a 1000w-os melle is jo lett volna.
-
Akasztott
csendes tag
nekem az jon le az eddigi segedelmeid alapjan, hogy irjak leaf bacsinak, hogy hasznalhatom e a motorjukat 52volton.
amennyiben igen, akkor 52v 26-30ah 70A akksival a kesobbiekben akar erosebb motort is vehetek, de legalabbis az 1500as motort maximalisan ki tudom hasznalni?! azaz semmi szuk keresztmetszet nem maradna ilyen setuppal.
-
Cabrio
aktív tag
válasz Runner_fxr #751 üzenetére
Köszi a kimerítő választ, akkor még várok vele egy kicsit, mert a bugos dolgokat nem igazán szeretem...
Viszont kíváncsiságból kipróbálom szerintem ezt az átverős dolgot
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Hopsz, ez mellé ment! A kerékpáros topikba akart volna menni, sorry.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Több típus is van belőle, nekem is Bosch CX mellé volt, még az előző bringámon.
Nem bluetooth-os volt, a kijelzőről tudtad kapcsolgatni. Intuvia kijelzővel baromi jól működött, de a Purion-al voltak gondok, persze ez azóta változhatott.Szerintem nem felezi le az élettartamát, meg ez amúgy is sok tényezőtől függ. A Bosch CX is egy nagyon tartós motor, mire elromlana, már rég bringát fogsz cserélni.
Egyébként a személyes véleményem az, hogy nem éri meg 50 ezreket fizetni egy ilyen tuning-ért. Valami nyűgje mindegyiknek van. Itt is előfordulhatnak átmeneti szoftveres zavarok, amikor letilt a rendszer.
Persze alapvetően azért jól használható az eplus.Én a mostani bringámon nem sokat szórakoztam ezzel, simán átraktam a jeladót a hajtókar mögé, a hajtókarra tettem egy mágnest, és már be is van csapva a rendszer. Teljesen jól működik. Persze a sebességet nem pontosan mutatja, de felkerült egy Bryton 310-es, az meg mér mindent pontosan, még többféle adatot is mint a Bosch gyári kijelzője. Annyi negatívuma van, hogy néha dob egy 503-as hibakódot, az a szenzor hibát jelenti, ilyenkor letilt a rendszer, de ha kikapcsolod, vársz egy kicsit, majd vissza és jó megint.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #747 üzenetére
En olyat probalok kerni hozza, ami a nagyjat, tehat 20-tol 70%-IG 2-3 ora alatt feltolti. 13ah eseten ez 2-3A tolto, 20-23Ah eseten 5-6A. Nem lenne gond neked a 3500mah-os cella sem. 35E es MJ1 pl. azok, 8 parhuzamosan, 40/8= egyenkent csupan 5A-val terhelned oket. Ezt meg a leggyengebbek is birjak.
Toltesi cikklusok szam durvan azon mulik, hogy tele vagy fel(jobb) toltesen tarolod, illetve 0-tol 100%ig, vagy 20-tol 85%ig(jobb) hasznalod oket altalaban, illetve toltod-e oket amig nagyon hidegek(nem jo). Ezt a par dolgot betartva, 300-rol siman 1500-2000-re ugrik az elettartam.
En mindent xt90s-el kerek, 90A folyamatosra van tervezve, es a S-es valtozatban van szikra elleni vedelem is osszedugaskor. Akksit mindig megmondhatod, hogy mivel kered, motort nem mindig.
52V kb mindenben jobb, ha a motorvezerlo birja, szinte minden 48V-os motorvezerlo birja, de meg nem talaltam konkret megerositest a leaf-esrol. Egy 48V-hoz 41kmh-ra tekercselt motor 52V-on mar 45kmh korul menne. Nekem gyanus, hogy nem problema, mert sokan hasznaljak ezt a leafet 52Vx50A alatt, es ha masik vezerlot vennenek, akkor a gyarinal dupla vagy haromszor nagyobbat szoktak venni. Igy mar 48Vx40A=1920W helyett, egy kis butykolessel 52Vx50A=2600W utne markodat. Haladunk, haladunk.
Csak az akkuvezerlonek kell 50A-snak lennie. Az upp-nek 30A, 50A, 70A-sok vannak.[ Szerkesztve ]
-
Cabrio
aktív tag
válasz Runner_fxr #302 üzenetére
Tudnál írni erről még egy kicsit bővebben? Bluetoothon keresztül működik ez az eplus? Nekem nem fontos, hogy állandóan ki legyen kapcsolva a korlátozás, csak néha szeretném használni. Ezt meg lehet tenni a Purion kijelzővel is bármikor? Bosch CX motorra lenne, ezzel felezi az élettartamát kb?
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #747 üzenetére
abbol lehet barmi hatranyom, hogy 3500mah cellakbol epittetem? a toltesi ciklusok szama min mulik? lattam mar 800-2000 toltest biro leirast is. es milyen vegu csatlakozoval kerjem? mert errol nem talaltam leirast leaf-nel.
viszont azt latom, hogy eleg tag hatarok kozott kezeli a motor a voltokat.
52v-ot erdemesebb lenne kerni UPP-ektol?
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
tovabba, ha mar akkut gyartatok: mi az arany kozeput, ami nem nyirja ki az akksit, de gyorsan is tolti?! (persze mihez kepest gyorsan)
-
Akasztott
csendes tag
alapvetoen 20" elol, 26" hatul, ezekhez az atmerokhoz terveztek a vazszettet.
de be lehet rakni az ejto papucsba a 27,5" is. csuszopapucsosba pedig a 28" is befer.
persze akkor elore is a nagyobb atmeroju 20" (451mm) kerek kell, hogy ne boruljon a geo.(ezeken a kargo vazakon cserelheto a papucs: ejto-valtos, egysebesseges-agyvaltos, kontras es szijhajtasos papucsok vannak)
raalltam a temara. irtam a nemeteknek meg az upp-nek is akku temaban. a leaf-nek holnap irok.
jelentkezni fogok a fejlemenyekkel. koszonom!!!
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #744 üzenetére
30ah-nak lehet mar meredek lesz az ara, ez a 27.6ah-os csak masik bms-el lehet jobb lesz, majd szamold ki ah-ra levetitve az arat.
Nem neztem meg utana hol lehet venni.
Igen, ott is ugyanugy, szerintem vedd a 41kmh-st, de mindenkepp ne a 73mast. Ha van eszuk ezek a sebessegek a nevleges voltnal vannak megadva, szoval tele akksival tobb, kozepessel pont annyi, merulttel, kicsit kevesebb lesz.
Amugy en ugy lattam, a te biciklid 26"-os gyarilag, akkor itt is jo lenne azt a szettet venni, mert 27.5-osnak a linkjet kuldted.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #742 üzenetére
A leaf meg az edge 1500w-osa a legenergiahatekonyabb. Az mxus, qs, cromotor, mind vastagabb lemellakbol epul fel, bar erosebbeket (is) epitenek, de iparibb megoldasok.
Ugyanolyan sebesseggel nem fog tobbet enni. En most valtottam 1.2kw motorrol 4.5kw motorra, ugyanazzal az akkupakkal hasznalnom (még), ugyanannyik a tavolsagok.
Irtam, 40A-s akkupakk kellene a 1500w-oshoz. Amit linkeltem a nemetektol akksit olcsobb es nagyobb kapacitasu, mint amit te mutattal, ha ra tudod venni oket hogy 40A-s valtozatot csinaljanak, akkor jo, ha nem akkor a linkelt alis eladonal nezz korul vagy veluk epitess.
Ha tekersz is hozza kicsit is nem lesz gond ezekkel a 26Ah koruli akksikkal amit mutattam.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
es az 1500wattos motornal mennyivel none az akksi igeny 100-150km hatotavnal?
ahogy ismerem magam, ugyis megjaratnam "alkalomadtan", de 35-40-es tempot siman el tudnek kepzelni a varosban.
(30-70db cimem van, ezeken ugye meg kell allnom, elindulni. lampak, baszakodasok, dugok bla bla bla)
tehat roviden: ha megvennem a legerosebbet, ahhoz mekkora akksi kene es mekkora amper erossegu?
csupasz fasszal fogok jarni kelni, mert szo szerint ramegy a gatyam erre a szarra de ugye csak egyszer kell megvennem...
esetleg mas gyartotol szarmazo agymotorra van tippetek? vagy maradjak leaf vonalon?
mxus? 48V 60V 1500W High Speed Brushless Hub Motor E-bike Motor Rear Wheel Drive MXUS Brand XF40 45H
http://s.aliexpress.com/Fna6Bzuq?fromSns=Copy to Clipboardcsak ezek meg alapbol lassuak.
500w 35km/o
1000w 45km/o
1500w 60km/o -
big-J
őstag
Igazabol nem rosszak az eneprof arai, de ha nem adnak nagy bms-t ne vegyel toluk, ha meg dragan adjak, akkor sem.
Az 1000w-os leaf vezerlo 26A-ot vesz fel, az pedig a bms-uk teherbirasan a 10 perc es a 5 masodperces maximumok kozott van. Meg oda sem fernel be kenyelmesen. Es a kontroller amikor 26A-t ker, azt valahol belul szamolja, abban nincsenek benne az elotte levo komponensek es a kabelek vesztesegei. Mindekozben a cellaknak 80A sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #739 üzenetére
Akksi melegites:
Ha elegge zart terben van menet kozben es nem jon ra direkt szel, es ahol toltik/taroljak meleg van, menet kozben nem fog veszesen lehullni az akksi. Ha kozben orakat all valahol, az mas, zart terben melegitesnek jo lenne siman 2-3 darab ilyen usb-s eszkoz, a kutyahazban nekem bevallt:
[link]Motor:
Ez egy nagy bicikli, es nehez is lesz, ehhez mas motor konfiguracio lesz jo. Mivel cargo bike-al nem lesz szukseg 70kmh-ra, a tekercselest mashogy is lehet kerni itt a leafeseknel. Gondold ugy, mint a sebessegek a biciklin. Ha olyan fogaskereken vagy, ahol a max 70kmh, akkor lassan fogsz gyorsulni, es kemenyebben fogsz dolgozni, dombon felfele meg annal is inkabb melegedni fog.Ezt irjak:
>>. Max speed: 73.3 kmh -- 45.5mph Default (Optional other speed: 35mph or 25mph,15mph...please leave message)
73, 58, 41, 25 kmh kozul lehet valasztani, szerintem a ketto kozepso lesz neked az erdekes, de leginkabb a 41-es.Az 1500w motorjuk a 1500w-os motorok kozott is egy kivalo, kulonosen jol megtervezett darab, kovetkezo gepezetemnek en is ilyet neztem ki, es csak kicsivel dragabb a 1000w-osnal. Nem hulyek, hogy 73kmh max-os darabot adjanak, 1500w-kent, mert nem is 1500w alatt eri el azt. Ezeket siman lehet 3kw fole tuningolni, ugy pedig a tekercseles vissza fogna a max sebesseget. Na ezert adhatjuk lejjebb a max sebesseget.
En erosen meggondolnam a nagyobbat, ha mar leaf-tol veszel. Amit tudnod kell, hogy a gyari 250w-nak eladott pedelecek is valojaban 600-700 koruli teljeseitmenyt vesznek fel, es ezek nem cargo bike-ok. Nem bannad meg egy pillanatra sem.
A tobbi zold szoveges opcioba nem szolok bele, nem ismerem a biciklid.
Akksi:
Amit linkeltel, itt 30Q-s (20A max egyenkent) cellakbol akarnak adni 8 darabot parhuzamosan, 8x20=160A potencialis teljesitmennyel, 30A akksi management korlattal. Ennek semmi ertelme. Van kissebb teljesitmenyu cellakal szerelt akksi is, olcsobban, ugyanekkora/esetleg nagyobb kapacitassal.Pl 1000w-oshoz:
[link]Amugy irjak a 1500w-os szettnel az ampert, 40A-ban hatarozzak meg, ugyhogy itt az oldalon egyik akksi sem fer bele alapbol. Mivel azt irjak egyedileg gyartanak, irni kell nekik, hogy van-e nagyobb BMS-uk, ami 40-50A max-ot tud. Ha nem, kenjek a hajukra, ezek viccesen kis ertekek, igencsak nagy akksik melle. Ha nem foglalkoznak nagyobb BMS-el, akkor nekem gyanus lenne, hogy nem eleg megbizhatoak a forrasztasaik a nagyobb teljesitmenyhez, ami esetben amugy sem kellenenek toluk akksik.
Ha nem 0-rol akarsz indulni epitkezesben, es eleg csak a felfogatast kitalalnod, inkabb ezt vennem:
Nekem mar 2 akksim van az UPP-tol, meretre is gyartanak, nekem 50A helyett 70A BMS-ert, 20 dodo extrat kertek.
Itt nem lesz ra szukseged, mert alapbol 40A-s. Ezen meg usb aljzat is van, ugyhogy ha valami lampat, telot, vagy melegitot akarsz rakotni egyszeruen megoldhato. Esetleg a hatso csomagtartos verzio is ott van, bar azt dragallom. Sima hatso csomagtartot is lehet kapni alin $20-ert.[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
alu vagy uvegszalas dobozt csinaltatok az akksinak, belulrol polifoammal vagy valami rezgeselnyelo anyaggal kibelelnem. teli hideg idoszakokon pedig futest is csinalnek neki.
a hely megvan "neki".ez pedig a motor: https://m.leafbike.com/mobile/products_desc.php?ProId=903
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Annal az akksinal talalunk jobbat. A motorszettet is linkeld be.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #732 üzenetére
Rasegitessel 100km-hez, minimum olyan 800wh-ra lenne szukseged. Viganhoz inkabb 1kwh. Rasegites nelkul minimum 1.5kwh, viganhoz 2kwh. Ezt olyan 32-38kmh tempoval.
Pl. neked, 1000/48=20a motorvezerlohoz 30a-t biro cellak es akksi management.Ha gyorsabban mesz, jo esetben felezodik a hatotav, rossz esetben negyedelodik.
De egy nem nagy sebessegre tervezett geometriaval rendelkezo vazzal amugy is ongyilkossag gyorsan menni.
Mtb eseten:
26kmh 160w
33kmh 300w
40kmh 500w
50kmh 1000w[http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm]
Gondolom ebbol latszik, 1000w-al, nem fogsz 71et csinalni, max ha a kerek a levegoben van. (Mennyit megy ha all )
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #730 üzenetére
Ekkora kulonbsegnel >>azonos sebessegnel<< nem lesz erdemi fogyasztaskulonbseg.
Igen, erdemes meg a motornal is nagyobb ereju akksit venni, durvan 1.5 szeresen.
A motor pedig csak akkora teljesitmenyt fog felvenni, amit a motorvezerlo lead. Ha egyutt adjak oket, durvan egyezni fog a nevleges adat(+20-30% nem ritka).[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
udv uraim.
hatso kerek hajtasu agymotor vasarlasa elott allok.
adott egy 48v 500w motor, 440 fordulattal, 37km/o vegsebesseggel.
es adott egy 48v 1000w, 731 fordulat, 71km/o vegsebesseg.
inkabb az utobbit valasztanam.
ketto kozott mekkora a fogyasztasbeli kulonbseg azonos kapacitasu akkuval?
varosban, javareszt (97%) sikon hasznalnam.
tovabba mekkora terhelhetosegu akkupakkot erdemes venni?
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! A gőzborotva és a kerékpár semmiképp nincsenek jóban. Ez az elektromos rendszertől független. A csapágyak sem szeretik. A kerékpárt úgy mosd, hogy vödör szappanos víz és szivacs. Esetleg slaggal, de semmiképp se magas nyomású mosóval. Ha mindenáron magasnyomásúval szeretnéd mosni, akkor se telibe, pár centiről a csapágyakat és a motort, akkut.
-
Cabrio
aktív tag
Üdv!
Ma vettem egy Ghost Teru X9 ebikeot és az lenne a kérdésem, hogy lehet ezt mosni gőzborotvával? Mire kell nagyon figyelni, hogy ne ázzon be?
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #721 üzenetére
Gyanitom megoldodott a fekkabellel a dolog, mert nem ir vissza.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz tuki2200 #725 üzenetére
Bugosak kicsit, de mukodnek, de ne itthonrol vedd, ha ennyit kernek erte.
Ezzel tudsz szorakozni egyet, ingyen:
https://www.youtube.com/watch?v=K8yF6mzg2aw[ Szerkesztve ]
-
tuki2200
senior tag
Ami 'tuningot' arulnak itthon 40e kornyeken Bosch Pedelechez, hogy kitolja a rasegitest nagyobb sebessegig, mukodik? Megéri?
-
tuki2200
senior tag
3. Napom az uj munkahelyen, valamelyik troger letorte az elso villarol a prizmat, leverte a festeket a villarol meg megsorjazta az elso gumit... hogy mekkora se**fej emberek vannak hihetetlen... eszembe nem jutna mas cuccahoz hozzapiszkalni..maris imadom a kozeget
Bocsi a kirohanasert, de egy kicsit fent van a vernyomasom
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #721 üzenetére
A szinek megegyeznek, csak van az uj vezerlon plusszban egy sarga. azt kosd ra a feketere, probald ki, ha nem megy a motor, kosd ra a pirosra ugy is probald ki.
-
Kolosszus01
tag
Értem vagy is nem.
Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #719 üzenetére
Ha rosszul van bekotve vagy a fokok nem egyeznek majd hallod hogy kattog, mocorog, erolkodik a motor(forogni nem fog ugy se).
Ha abszolut nem nyikkan meg, akkor meg nem tartunk ott.
Mivel nem pont ugyanaz a vezerlo barmihez valo lehet. Az, hogy be lehet-e kotni hogy mukodjon az es mas dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
Értem vagy is nem.
Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?
Itt mi az igazság?::
Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #717 üzenetére
Na akkor a sarga fekjel kabel lesz az erdekes amit fent irtam.
-
Kolosszus01
tag
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #715 üzenetére
Nem kattog vagy melegszik a motor es nem fordul meg egy par fokot sem, ha kezzel mas pozicioba guritod, es ugy adsz gazt?
Ebbol kiderul hogy jo-e a tekercselese.
-
Kolosszus01
tag
Nos.
Igy kötöttem rá:
A motor meg sem nyikkan.
Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #713 üzenetére
Nem kattog vagy melegszik a motor es nem fordul meg egy par fokot sem, ha kezzel mas pozicioba guritod, es ugy adsz gazt?
Megvan a 36V az akksi kimeneten?
Siman lehet, hogy a fekerzekelo(sarga a gazkar 4esrol) nyitott aramkorrel szamit behuzottnak, es zart korrel kiengedettnek, ami azt jelenti, azert nem indul mert azt hiszi huzod a feket. Ilyenkor vagy a 5v-hoz kell kotni, vagy a 0v-hoz, ami ugyanott a gazkar zsinorkivezetesen van. Hogy megtudd melyiken, meg kellene nezni van-e benne feszultseg a 0v-hoz kepest. Valoszinuleg az 5v-hez kell.
Melyik kabel oldotta meg a lampat es indexet?
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
Gázkar zsinórjai összekötve.
Aksi rákötve.Lámpa,index,kürt működik.
Viszont nem reagál a gázhúzásra..(nem indul a motor)
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #711 üzenetére
Szet kell szedned a csatlakozot es ugy rakotni a garkarra a 3 piros fekete zold kombinaciot. Aztan a vastag piros es feketere az akksit aztan meg lehet nezni megy e.
Gazkar az van ugye.
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #709 üzenetére
A regin van a 3mas csatlatkozo, az a gazkar. Piros +5v, fekete 0v, zold a jel(durvan 1.1vt-tol 4.2v-ig mutatja mennyire van lenyomva).
Az ujon 4es van, ugyanaz a kivezetes csak a sarga 4edik a fek erzekelo(fekezeskor lekapcsolja a motort ha bezarodik a kor).
A regin a fekerzekelo egy masik csatlakozon lesz. Majd aram alatt konnyebb lesz megkeresni, le kell merni, hogy mekkora jelet ad.
Nem tudod a regin hova ment a kis 2es fekete es szurke?
Van ezen a gepen be/ki kapcsolo gomb?
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
A
6-os fehér csatlakozó: kék zöld sárga motorvezérlő kábelek, piros 5V, fekete test.
Megegyezik összedugva..
A 3 motorkábel
Megegyezik összedugva..
Most hogyan tovább?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #707 üzenetére
Ami hatrafele megy azok a motorvezerlo kabelek, a harom vastag meg a fazis kabelek.
Itt le van irva az ujnak a kimenetei:
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=117138298&t=9035728Nezd meg mik az elteresek a motorvezerlo kabeleknel, ha vannak, tobb vagy kevesebb zsinor van, esetleg ossze lehet-e dugni.
A tobbivel egyelore ne foglalkozzunk.
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #705 üzenetére
A regirol is tudsz feltenni kepet, meg az ujrol olyat is, amin olvashato a vezerlon az iras? Meg a vezetekek vegzodeseirol, amik a gazkar, motor es akksi felol jonnek?
-
Kolosszus01
tag
Köszönöm.
Esetleg abban tudnál-e segiteni,hogy a vezérlőt hogy kössem be?Sajnos az enyém tönkrement(36v) vettem egy másikat,de a csatlakozók nem egyeznek igy sajnos nem tudom mit hova kell kötni..
Kép::
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
big-J
őstag
válasz Kolosszus01 #703 üzenetére
A felso lesz ezek kozul, csak 3 akkuval, a piros fekete par masik oldalan pedig a motorvezerlo fogado csatlakozasai + piros, - fekete. Az akkukon itt a jobb oldalon van a + jel, csak kicsi a kepen.
[ Szerkesztve ]
-
Kolosszus01
tag
Hy all.
Valaki hozzáértő segitségét kérném.
Egy elektromos tornádó vezetékeléséhez kellene seitség.
36v-os.Továbbá az akkumulátor összekötését is szeretném ha valaki leirná nekem.(( 3db akkumulátor ))
Előre is köszönöm.
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Atos23
senior tag
válasz Runner_fxr #701 üzenetére
Köszönöm mindkettőtök válaszát!
-
Runner_fxr
Ármester
A kerékpár egyéb alkatrészei miatt jobban aggódnék mint a Bosch rendszer miatt. Mivel az elektromos rendszere bolond biztos, a motor gondozás mentes. De ezen kívül már minden gatya állapotban lehet 6000km alatt ha nem volt gondos gazdája. Én 2700km-el vettem egy Bosch rendszerű montit, és már kicseréltem az egész hajtást, kormánycsapágyat, agyakban csapágyat. Szét kellett darabokra szednem az egész bringát. A Bosch rendszernek kutya baja, mondjuk 2700 nem sok neki, de minden más le van gatyásodva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iOS alkalmazások
- Autós kamerák
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest