"Mondom: én ezt a problémát úgy abszolválom, hogy amikor tudom, hogy meg fogok állni (pl. piros lámpa) akkor előtte közvetlenül (még haladásban) felváltok, hogy induláskor ne akarja a 750W120nm széttépni a láncot. Egy kis gyakorlás és mar rutinból, ösztönösen megy."
Mielőtt feltettem volna a Bafangot a bringára, előtte is pont így csináltam: sokkal könnyebb elindulni alacsonyabb fokozatban és utána akár kettőt felváltani azonnal.
Őt az zavarja, hogy mikor gurul a lámpához és már fékkel lassít, aközben nem tud visszaváltani, mert ha teker, a motor is elkezd tekerni. Ezen nem segít a váltószenzor sajnos. Nem mintha tudná bárhova csatlakoztatni.
Meg kellene nézni, hogy a motor kivezetésénél van-e lehetőség a kijelzőhöz menő kábel cseréjére (ha le lehet húzni a kábelt, akkor lehet, hogy csak rá kell rakni egy 1T4 kábelt és már ott is van a két fékszezor-csatlakozó... ...hátha.).
Azért számomra döbbenetes, hogy egy gyári bringán lespórolják ezt a fícsört.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"