Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vittorio7

    őstag

    válasz Silent77 #126403 üzenetére

    Lassan pontokat sem adnak. Úgy látom, hogy minden egyes pontért, minden egyes centért meg kell küzdeni. Régebben folyamatosan kitörlődtek az értékelések, többször kellett megírni, mire pontot adtak. Aztán aki becsületesen beérkeztette a megrendeléseit, viszont nem írt értékeléseket 30 napon belül, ha később értékel nem kap pontokat.

    Most meg, beérkeztetem a cuccokat, utána leadok 3 értékelést, és nem jön a pont. Jegyet nyitok egy hét múlva, jön a válasz, bocs lassú a rendszer, jön a pont. És ezt most zsinórban háromszor.

    Amivel csak lehet megnehezítik a pontadást. A Gearbestnek úgy hiányzik ez a pontrendszer, mint púp a hátukra. Nem lenne meglepő, ha egyszer csak megszüntetnék.

    (#126401) Skillet

    "De van sok olyan cucc is, ami gearbest-en van legjobb áron."

    Ez így igaz. Nagyon sok mindent vettem tőlük. Egy időben verhetetlen áron voltak a Xiaomi termékek például. De most pár hét alatt több megrendelésem volt a joybuy-ról, mint a GB-ről 3 hónap alatt.

Új hozzászólás Aktív témák