Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kizcar

    tag

    válasz Colos1 #846 üzenetére

    Colos1

    Texture LOD - Ha mínusz értékre állítod akkor nem hagyja, hogy a textúrák kitörlődjenek a videókártya memóriájából, így azok baromi élesek lesznek, de így sajna szemcsések is, minél alacsonyabb értéket állítassz annál szemcsésebb.
    Pl. ha -5.0-ra állítod, akkor már az anisotropy filtering sem szükséges. Én személy szerint -1.0-ás LOD értékkel és 16x-os anisotropy filteringel játszom. Igazából régebbi játékoknál érdemes 1.0-nál magasabb értékre állítani, ahol homályosak a textúrák.
    Van pár játék amiben sajnos nem működik.

    LOD nulla értéken anisotropy filter nélkül

    LOD mínusz négy értéken anisotropy filter nélkül

    Alternate Pixel Center pedig megváltoztatja a pixelközéppontot, így a pixelek nem lesznek szögletesek, így az élsimítás látványra megduplázódik, pár fps-t nyerünk vele, a textúrák és kép viszont valamivel homályosabb lesz.
    Left4Deadnél nem igazán mutatós mert a textúrák nagyon homályosak lesznek, de pl. call of duty world at war-ban, burnout paradiseban, nfs hot pursuitban és még sok másban élethűbb képet jobb anti aliast kapunk. Olyan játékoknál érdemes használni, ahol a textúrák alapból baromi élesek.

    Alternate Pixel Center nélkül

    Alternate Pixel Center bekapcsolva

    A temporal anti-aliasing meg egy olyan élsimítás javító technika, ami becsapja a szemet, így az egy deka teljesítménycsökkenéssel nem fog járni. Ezzel a 2x-ös anti-alias-t 4x-nek fogod látni és így tovább. Csak 60 FPS felett érdemes használni.

    A többit nem tudom mik

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés