Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 11 – Vörösboros marhaszelet
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Austin F.: Hardverapró szűrő script 🛒
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
PATTA86
csendes tag
OFF
Bocsi, hogy megint ide írok, de hátha itt értelmes választ kapok, mint a másik oled topikban...
Végül 1 év halogatás után berendeltem az akciós 55CX-et MM--ból. Igaz 65"-osat akartam eredetileg, de annak az ára még nem nagyon ment le, hogy nekem megérje hiába lenne rá pénz... az új G1 evora nem akartam még várni újabb egy évet, hogy milyen lesz és jó árba legyen. A lényeg az, hogy most "tanuló" tvnek jó a CX. Teljesen laikus vagyok az oled tv világában és annyit tudok amit itt a topikokban olvasok... ezért is vagyok bizonytalan, hogy most 4k videók mehetnek rajta hdr módban bejáratásként, 4 óránként meg kikapcsolva a tvt a pixel frissítéshez? Közben nézhetek már 720p, 1080p filmeket rajta vagy már mehet a 2160p is? Bocsi, hogy ennyire "hülyén" adom elő a dolgokat, de még most tanulók bele ebbe az egészbe.
thx
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- PayPal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Arc Raiders
- Úgy állhat le a 16 GB-os GeForce RTX 5060 Ti gyártása, hogy közben nem áll le
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B360 i5 8400 16GB DDR4 512GB SSD ASUS Strix RX 570 4GB MasterBox Q300L 400W
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia / Akku : 100%