Hirdetés
- Chosen: Intel Arc B580 játék kompatibilitás (2026.01)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- BerserkGuts: 9800X3D Hitvallás, Dogma megcáfolása egy RTX5080+12600K-val
- Rák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PATTA86
csendes tag
OFF
Bocsi, hogy megint ide írok, de hátha itt értelmes választ kapok, mint a másik oled topikban...
Végül 1 év halogatás után berendeltem az akciós 55CX-et MM--ból. Igaz 65"-osat akartam eredetileg, de annak az ára még nem nagyon ment le, hogy nekem megérje hiába lenne rá pénz... az új G1 evora nem akartam még várni újabb egy évet, hogy milyen lesz és jó árba legyen. A lényeg az, hogy most "tanuló" tvnek jó a CX. Teljesen laikus vagyok az oled tv világában és annyit tudok amit itt a topikokban olvasok... ezért is vagyok bizonytalan, hogy most 4k videók mehetnek rajta hdr módban bejáratásként, 4 óránként meg kikapcsolva a tvt a pixel frissítéshez? Közben nézhetek már 720p, 1080p filmeket rajta vagy már mehet a 2160p is? Bocsi, hogy ennyire "hülyén" adom elő a dolgokat, de még most tanulók bele ebbe az egészbe.
thx
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple AirPods 4 type-C töltőtokkal, aktív zajkioltással, ANC, fehér (MXP93ZM/A)
- AirPods Pro 3 - Bontatlan - 85.000 Ft
- Új, bontatlan Acefast T9 wireless mikrofonos fülhallgató fekete/fehér színben - 1 hét próbagari!
- Új Sencor RESONEX MAXI 100W hordozható bluetooth hangszóró - Még 1,5 év bolti garival! -
- Bontatlan EFFECT AUDIO X HIFIGO GRIFFIN IEM kábel - ConX Basic set - 3,5 mm
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Samsung Galaxy S20 Ultra / 12/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással