Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #185840 üzenetére
Ebbe a szövegbe már több helyen belefutottam. Egy nagy bullshit az egész. A Vag autókba igen is kötelező. Egy elég bonyolult energiamenedzsmentjük van. Nem véletlenül találták ki a mérnökök, hogy meg kell adni a gyártót és a teljes BEM kódot. Ebből fogja tudni az autó elektronikája, hogy milyen akkumulátort kapott egészen pontosan. Veszel egy aksit beszereled úgy, hogy a bikaponton legyen áram és elviszed a legközelebbi vcds emberhez aki ért hozzá és pár ezerért ratanitja. Egy 3 perces művelet.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Cece04
tag
válasz Cece04 #185836 üzenetére
Illetve ez a lenti szöveg megállja a helyet? Hogy nem feltétlenül kell elvinni, ergo én is le tudom cserélni otthon nagyobb gond nélkül vagy mindenképpen meg kell adni neki az új akksi kódját? Jelenleg még nincs olyan hibakód ami állandó lenne, egyszer villant fel amikor raadtam a gyújtást h alacsony az akksi feszültsége. Persze ha ez gondot okozhat akkor nem ezen fogok spórolni.
A folyton felmerülő kérdés: az autó BMS computerét akkumulátor csere után kell-e kódolni? A válasz: lehet, de nem kötelező. Mindegyik Start-Stop akkumulátoron van egy BEM kód, amit fel lehet tölteni a BMS rendszerbe. Vagyis meg lehet mondani az autónak, hogy új akkumulátort kaptál, töröld a hibakódokat. Erre alkalmas berendezés nagyrészt csak a márkaszervízeknek van és egy ilyen beavatkozás jellemzően igen magas díjjal jár.
De mi történik akkor, ha nem tesszük meg? Igazából nem vétünk különösebb hibát…
A BMS azonnal felismeri, hogy új akkumulátor került beépítésre és annak megfelelően kezdi tölteni, használni azt. Rövid idő után törlődnek a hibakódok, a letiltott elektromos berendezések is feloldódnak, majd utána a Start-Stop funkció is megfelelően kezd működni.
Érdekességképpen, például az olasz gyártmányú Start-Stop rendszerű autókban nincs is lehetőség a BMS rendszerbe feltölteni az akkumulátor kódját.
Legjobb tudomásom szerint két olyan Porsche típus van, ahol kötelező feltölteni az akkumulátoron lévő BEM kódot, mert anélkül nem oldódnak fel a letiltott elektromos funkciók.[ Szerkesztve ]
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #185761 üzenetére
Nézd meg mi van benne és próbálj meg ugyanolyan paraméterrel rendelkező VARTA akkumulátort venni. De a ami a lényeg, hogy legyen rajta mindenképpen BEM Code. A márka úgy is jó lesz amin rajta van ez a kód. Utána valakinek aki ért hozzá fel kell tanítania az akkumulátort. Esetleg kipróbálhatod, hogy kérsz árajánlatot több márkaszerviztől és ott egyben le lehet tudni a cserét és a programozást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #179916 üzenetére
Venném vinném. Nagyon jó ár. Nem láttam képen, de ha tényleg Comfortline akkor már teljesen jó felszereltség. Egyszerűen annyival olcsóbb, hogy ha baja is lenne a váltónak kijön belőle. De 145k km után semmi baja nincs neki ebben biztos vagyok. Jóféle 6 sebességes olajos váltó. Az a lényeg, hogy 60-nál és 120-nál legyen meg az olajcsere. Azt nézd meg a szervizkönyvben. Ha megfelelően van használva bőven 200 felett elmennek. De előbb vagy utóbb kérni fogja a törődést. Ha továbbra is hosszú utakra használod és leginkább pályán akkor nem kell különösebb gondra számítanod.
(#179931)Def26: A fenti részt te is elolvashatod. Mi adtunk el S-Tronic (DSG) váltós 7 sebességes Q5-öt. 220 volt benne. Vajpuhán váltott, semmit nem lehetett érezni. Nagyon szerettem. Ehhez képest a Golfomban lévő DSG egy borzalom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
aero.
veterán
válasz Cece04 #179922 üzenetére
En megvennem. Nem tudom ezek mennyiert mennek, de irtad, hogy jo ar. A kulonbozetbol akkor akar a dsg is javithato, 200-250 korul ugyis kell bele kuplung+dmf, de attol fugg mennyit mesz. Eleg jo szakemberek vannak otthon ra, a multkori tc cikkben is szimpatikus volt a foszer tudasa es szemlelete a valtohoz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest