-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #206397 üzenetére
Hengerfej cikkszám videók [link] [link]
Adott motorcsaláddal szerelt típusok listája, nem mindben van BKD/AZV mondjuk
Audi 8P A3,Audi B7 A4, Audi B8 A4, Audi C6 A6, Jeep Patriot 2.0CRD (BKD: 09/07) SEAT León Mk2, Škoda Octavia (BKD: 11/08->), Škoda Superb (BKD: 01/09->), Volkswagen Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Volkswagen Touran, VW Passat B6, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Outlander (BWC), Chrysler Sebring, Chrysler Sebring (convertible), Dodge Avenger, Dodge Caliber (MY07 BKD, MY08 BMR), Dodge Journey, Jeep Compass, Jeep Patriot [link] (áthúztam amiben asszem nincs)[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz volvoguy #206366 üzenetére
Összefoglalóban remélem megvoltak a vonatkozó részek Ha már PD, 2.0-ból volt gyakorlatilag a BKD és talán még az AZV amik szinte minden szempontból rendben vannak (Bosch elemek, 16 szelepesnek a PD elem leszorítója 2 csavaros tehát nem verődik ki a fészek, DPF nincs benne, olajpumpa régi lánc hajtotta megbízható fajta), csak a hengerfej cikkszámra kell figyelni - 16 szelepeseknél főleg az "A" végű de a "B" is tud repedni, "C"-re végződő cikkszámú már mondhatni mentes a problémától. Persze típus függő, melyik motor volt elérhető, nameg a fiatalabb PD-k már talán kicsit rozsdára hajlamosabb korszakban készültek, stb.
Injektor csere -> egy Bosch PD elem jellemzően sokat elmegy (többet, mint az 1.6 porlasztók), és fel is lehet újítani relatív költséghatékonyan; Siemens elemekkel voltak gondok, de 1.9-ben tudtommal csak Bosch volt. 1.9 mindegyik 8 szelepes, 2.0 volt 8 és 16 szelepes is, a PD elem fészek kiverődése a 8 szelepeseket érinti az 1 csavaros rögzítéssel, bontott fej 100k alatt, új 200k felett, vagy léteznek javítási megoldások is, de autó élettartama alatt reálisan 1x kell megcsinálni. PD elem ha nem Siemens, akkor nem jellemző túlzott nyűg velük, inkább kábelköteg, tandem pumpa amik gyakoribbak.
Veztengely kopás a DPF-es 1.9-ekre fokozottan jellemző, gyengébb anyagból van, de mindegyiknél előjöhet, megfelelő olaj használata fontos (lenne)... Hajtókarcsapágyak preventív cseréje ajánlott lényegében a keresztben beépített, B kezdetű motorkódos 1.9 PD-knél, BXE hírhedt erről, gyárban olcsót kapott, egyszer kicseréled jó anyagúra (mint ami az összes többiben is volt) és nincs rá gond. -
macilaci78
nagyúr
válasz volvoguy #206366 üzenetére
Az 1.9 PDTDI összes nyűgje a korából falad. 10+ éves a legfrissebb motor, bódé.
Ha tökéletes állapotban is sikerül megszerezni, megtartani is így, akkor se lesz ledlámpa, okos infotainment rendszer, stb. Ja, környezetvédelmi besorolás...
De persze a rideg valóság a sokat futott, tekert, tákolt motor, rohad alul, üregekben, itt-ott be-beázik.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- eBay
- RAM topik
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN
- Üveg tolóajtó RS 120 85x205 cm
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest