Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
-
-
-
Morris
veterán
válasz narancsnn #42140 üzenetére
Nem lesz olyan drága ne izgulj miatta. Száradjon le a keze aki ezt csinálta!
Ha egy szélvédő egy 20-as körül van, akkor ez jóval olcsóbb lesz!Inkább örülj, hogy nem rántották végig a fényezést valamivel. Na az nem lett volna pénztárcakímélő!
Na, mentem melózni, jók legyetek!
bitpork: Segíthetek?
[ Szerkesztve ]
-
zenke
aktív tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz narancsnn #42330 üzenetére
Kutya védelmi szerepet tölt be, megtiltottam neki hogy 10m-nél messzeb menjen az autótól.
Mivel jelenleg bejáratás alatt van, így óvatossan lépünk neki, de hátöö, kurv@ra megy így is.
Nehéz a sebhatárokat tartani... és mellesleg szerintem iszonyatjó hangja van ha pörög..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
freaghill
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #43111 üzenetére
Nem csipszes. Gndolkodtam a dolgon, de ha már eddig elment, akkor ezután sem fog hiányozni neki a csipsz.
Előtte kellene egy új csiga, arra már lehetne építeni, ez a mostani turbó még az eredeti és kapott már az élettől hideget, meleget. A turbómnak örök élet van adva, ami azt jelenti, hogy csak akkor fogom kicserélni, ha beadja a kulcsot. -
janos666
nagyúr
válasz narancsnn #43111 üzenetére
Chipes kérdésem nekem is lenne.
Ha semmi mást nem piszkálok, egyedül csak a [torque limiter] mapot lazítom fel 1500-4500 RMP közt, az annyira light, hogy még a zéró cukros kóla is kövérít mellett, ugye?
Remélem jól értem az ECU működését, ha ez a kép állt össze bennem:
- Először ugye ott van egy [driver's wish], ami el akarja áztatni a motort üzemanyaggal, mikor agresszíven nyomják a pedált, de már szépen locsolkodna akkor is, ha csak úgy közepesen.
- Aztán jön egy [smoke limiter] map, ami megmondja, hogy mennyi gázolajat lehet elégetni az adott pillanatban rendelkezésre álló levegőmennyiséggel (legalább is anélkül, hogy füstölne, mint egy 30 éves BKV busz).
- Végül pedig ott van a [torque limiter], ami leginkább a motor utáni hajtásláncot hivatott védeni (plusz opcionálisan a turbót alacsony légköri nyomásokon, bár nálam most minden nyomásra ugyan az van megadva gyárilag).
- Aztán érdekes lehetne még a [boost limiter] map, hogy levegőt szolgáltassunk ahhoz, hogy magasabb MAF értékek érvényesülhessenek a [smoke limiter] map-ben (vagyis több üzemanyagot lehessen elégetni). Na meg a befecskendezések, hogy lehetséges is legyen odaadni azt az üzemanyagot... De ilyeneket én nem akarok, úgyhogy ebben kár is belemászni...Namost, ha felteszem, hogy csakis kirívó esetekben (de akkor indokoltan, nem puszta szórakozásból) adok neki ~50% feletti (75-100 közti) gázpedál állást (vagyis kérem le a [smoke limiter] által megengedett mennyiséget a [driver's wish]-en át) és nem piszkálok semmi mást (tehát a [boost limiter], [n75] és [soi], [id] is mind-mind marad gyári értékeken), akkor ezzel csak egy minimális kis tartalékot adok magamnak, ugye? (És elvileg -bár ezt most nem látom- elvileg a váltó vezérlésében is van egy "torque limiter", ami szintén szól a motornak, hogy vegyen vissza, mikor túl sokat adna az arcába. -> Amit szintén nem tervezek piszkálni...)
Amúgy csak azért néztem rá, mert érdekelt egyrészt az is, miként működik a motor vezérlése, másrészt, hogy az előző tulajok közül piszkálta-e már valaki (elvitték-t régebben chiptuningra, mert sohasem lehet tudni, és akkor vihetném a márkaszervizbe visszaíratni a szoftvert, mert ismeretlen tuningra nem tartok igényt). De ha már itt vagyok, akkor ennyi módosítást talán megejtenék.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
rob210
nagyúr
válasz narancsnn #43475 üzenetére
Ez nem gagyi, de ezt már mindenki ismeri szerintem itt a fórumon.
Minden esetre ez egy épített autó és ezt közúton próbáld meg megtartani
Ide tökéletes, mert valóban szép a hangja ámulatba ejtő az ereje, de ez csak versenyzőknek jó.
Én tuti megborítanám nem tudnám az úton tartani.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest