Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#31733248
törölt tag
(#68365) Studi
Néztem én korábban a Focust is, de hátul az is kicsi, vagy legalábbis az előző az volt. Most Octaviám van, ami nem szép sem kívül, sem belül, de mind a csomagtartója, mind az utastere nagy.
Egyébként bérelt kocsi, de sűrűn cserélik. Tavaly decemberben vettem át egyet, 27 ezer kilométert tettem bele, amikor kaptam helyette egy újat. Az újjal mindössze 7600 kilométert adtam, amikor eladta alólam a PoHu (a vevőnek ilyenkor meg sem mutatják), gyakorlatilag bejáratni sem tudtam...
(#68369) madgie
Szerintem nincs semmi gond a Kalossal, sőt, már az Opel Kadett alapjaira épült Lanos is nagyon megbízható kocsi volt, egy-két előre kalkulálható típushibával.
(#68388) crey
Gratulálok, sok boldogságot!
-
válasz
Freddy76 #68391 üzenetére
Hah... a régi... isten ments. De jó hogy attól az energiavámpírtól megszabadultam.... ^^
Nem, vele 1,5 éve együtt élünk, és minden klappol. És nő. Legalább is úgy tudom. Bár ha éhes úgy viselkedik mint egy pasi.... hisztis és agresszív. Szóval majd csak óvatosan
spanyoll: köszi és köszi!
[ Szerkesztve ]
-
spanyoll
addikt
Én Muray Gábort ajánlanám. A képei alapján, meg amit beszéltem vele elég jó (persze nem annyira, mint én
), ha lesz majd az esküvőm, akkor fontolom, hogy én pl rábíznám.
Van még egy arc, akinek követem az utóbbi időben a képeit, az is elég fasza. Ha belefutok megint, akkor átlinkelem privátban.
Gratu az eljegyzéshez amúgy -
Mercutio_
félisten
válasz
madgie #68354 üzenetére
Ez még a fecelift előtti duster?
Mert a feaceliftesek már kultúráltabbak.Az új vitara bazári csillogós betétei nekem nemgyerebe, a beltere szűkösebb, és ha jól rémlik az egyenesfutás se erőssége 110/120 fölött. Felszereltségben jobb, Dusternél a magasabb kategóriában van az benne ami vitarában már az (amúgy drágább) alapabb modellekben.
jjeeaahh: Pesti utak elég szarok sok helyen, ide azért jó a duster még ha 4x2 is, dágványba a 4x4 való az alatt a Nissan X-trail futóműve van, az új Duster alá pedig ha jól rémlik a korábbi Quashkai alapja kerül, de ennyire nem követem bevallom
-
Sziasztok,
Rég jártam erre (illetve néha beleolvasgatok az itteni dolgokba, de igazából a faláb kivan annyit megyek, szóval nem tolom túl
).
Viszont történt velem egy és más az utóbbi időben, többek között megkértem a párom kezét, és úgy tűnik hogy jövőre még lesz olyan lökött hogy hozzám is jön...
Szóval a fórumról tudom hogy kik azok akik esküvő fotózással foglalkoznak... Most inkább abban kérem a segítségeteket, hogy olyan fotósokat javasoljatok (esetleg linkekkel) akiket innen nem ismerhetek, viszont jó munkát végeznek.
- akiket innen ismerek, azokat majd úgy is megkeresem a dologgal kapcsolatban.
Köhe... ^^
-
Real_Necro
veterán
-
spanyoll
addikt
Ha már ótóbuzulás (amit én indítottam, mea culpa): rájöttem, hogy a távoli jövőben kéne nekem egy crossover vagy valami dzsipszerűség. A golf nevetségesen alacsony hasmagassága után (ami a halálbaidegesít) jó lenne valami, amivel a padkán is átmegyek röhögve, ha a végszükség úgy hozza, nem pedig azon aggódok, hogy jaj most ezeknél a bukkanóknál mennyire ér le az alja. Az első motorvédő műanyagnak egy részét el is hagytam valahol valamikor pont ezért; most jó kis gyors kötöző tartja
Kell városba ilyen? Nem, nagyon nem. Inkább veszek magamnak poénból egy ilyet és eszik sokat, de élvezem azt, hogy átmegyek minden szaron? Persze. (másik opció a motorozás lett volna, amit régi vágyam, de inkább nem halok még meg idejekorán). -
Studi
veterán
válasz
madgie #68384 üzenetére
Legyen.
Ráadásul én Dustert még sose vezettem.
Én vezettem párezer km-t a Peugeot 306-ost, meg vezettem százezer km-nyit egy csomó minden mást, és szerintem semmiben nem volt olyan jó helyen a duda, mint a 306-osban az indexkar végén. Nagyon könnyen elérhető volt, és nem kellett elengedni hozzá a kormányt.
-
madgie
titán
Te, kábé 250 km-t vezettem a Dustert, hadd legyen már saját véleményem róla
Igen, vészhelyzetben egyszer sem dudáltam, de nem is tudtam volna, mert (sokadszorra: szerintem) eszméletlen szar helyen van a duda. A fényképezőn az expógombot is tök jól elérhetnéd a kisujjaddal, úgyis csak lent csüng magának.
-
mikrofon
veterán
Lodgy-ban a 6-7 ülésnél, a 3. soron nagyobb a lábhely mint középen. Tényleg kb 5 cm-rel. Ráadásul, mivel Renault kangoo hátsó futóművét kapta, így teljesen síkpadlós a hátulja, tehát rendesen elfér a lábad fejed felett meg még van kb 10 cm.... El lehet férni tényleg. Szüleimnek zafira volt két generáció is (2. meg 3. is vagy lehet az 1. és 2. ezt nem tudom... Lényeg, hogy nem a mostani...). Nah ott is büntetés volt beülni hátra... Térdedre éppen nem haraptál rá és guggolva ültél.... Itt nem.....
Nah igen a duda, azt ki is felejtettem. Ezzel állandóan megszívom. Dudálni akarok, nyomom a kormány közepét, nem szol, keresem, hogy melyik szélén kell nyomni a kormányközepét, hogy szóljon. Majd leesik, hé nem ott van, hanem a bal bajuszkapcsolón. Nah akkor már nem dudálok, mert már lényegtelen.... Egyszerűen mikor reflex-böl kellene dudálni nem megy... nem tudom megszokni.....
Kifejezetten szeretnék rácsapni a kormány közepére, de így elmarad a dudálás[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz
madgie #68381 üzenetére
A dudálás után sokszor következik irányváltoztatás. És akkor jobb, ha a kormányon van a kezed, mintha a kormány közepén tenyerelsz. Az, hogy indexelsz-e véletlen, vagy nem, szerintem vészhelyzetben nem releváns.
Mint írtam, nekünk a 306-os volt ilyen, szerintem pöpec megoldás. Ráadásul sokkal kisebb erőhatás kellett a dudáláshoz, ott nemigen volt olyan, hogy egyidőben indexeltem is. A 407-esnél elég nagy erő kell a kormány közepére, hogy dudáljak, inkább hagyom is a f@szba, kikerülöm, aki zavar.
-
-
rbalint88
addikt
Ugyis mindig jonnek, akik bedobjak az egyen tejfolosdobozokat. Amugy a kisautok tenyleg nem betegesek. Btw az elhasznaltsagbol adodo kolteseken kivul nekem nem volt bajom az alfaval. Persze ki kell fogni, j.bravo folyamat szopik vele, pedig az vetelkor sokkal egeszsegesebbnek nezett ki, mint az enyem.
A lancia y meg punto alapokon van, ami megbizhato, szoval attol nem lesz szarabb, hogy tobb hangszigeteles kerul bele es szovet helyett bor az ulesamit megvennek magamnak is, csak azt ajanlom mindig
amugy 8. autom az alfa es abszolut nincs vele tobb szivas, mint a vw-kkel. Toyotanal is csak azert, mert arra nem koltottem, inkabb eladtam a szetdoles elott ot perccel
Ja, kell vegyek sperrt, mert mar 3.-ban is tudja forgatni a kereket a kocsika
[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz
Freddy76 #68368 üzenetére
És mindez annak fényében tűnik röhejesnek, hogy a generációk során egy Golf hosszban 30, tengelytávban 25, szélességben 15 centit nőtt. És igaz ez minden kategóriában.
Na jó, a SUV-ok már eleve nagynak születtek.De a többi kategória egyszerűen hatalmas lett.
(#68369) madgie: a 306-osban volt így a duda, én rohadtul szerettem, simán el lehetett érni a kormány elengedése nélkül szinte minden helyzetben. Míg a "nyomd a kormány közepét" dudákhoz szinte mindig el kell engedni a kormányt, de még a kormányküllőn levő kis gombokhoz is.
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz
jjeahh #68356 üzenetére
Olyanokra nem tudok épelméjű magyarázatot adni, hogy miért úgy néz ki a műszerfal és a szélvédő találkozása, mintha három centi vastagon ki lenne fújva (fekete) purhabbal, amit szikével vágtál le a végén. Vagy hogy miért a bal oldali bajuszkapcsoló végén van a duda gombja (!).
Mi is a Vitarát néztük amúgy, szebb-jobb, de millió más értelmesebb dologra el tudjuk verni a kettő közötti árkülönbséget. Én meg ennyiért majd megszokom a Dustert. Semmi bajom nem lenne a Kalos-szal sem, de annyira kezdi megenni a rozsda, hogy lassan már nem érdemes tákolni.
-
Freddy76
addikt
Alfa Romeo Stelvio. A legszebb SUV (vagy hogy a fenébe hívják), amit valaha terveztek, olyan, mint egy festmény, gyönyörű. Hátra beszállni viszont abszurd mutatvány, elsőre nem is sikerült. Komolyan abba kellett hagynom a műveletet, majd megtervezni, hogy miként sikerülhet...
-
Studi
veterán
válasz
mikrofon #68366 üzenetére
No igen, az más kategória. Az A5 eleve álkupé, szükségszerűen lapos tetővel. Anno láttam valami így készült műsort a 6-os bömösről. Ott is mondták, hogy a kezdeti tervek szépek voltak, jók voltak, tetszettek mindenkinek, de amikor belemodelleztek egy 180 centis embert is, kiderült, hogy a feje teteje 5 centivel lenne a tetővonal fölött.
Lodgy-t nem ismerem, 307SW-ben ültem harmadik soron, az is büntetés. Igaz, az egy kompakt kategóriás hétszemélyes, a csomagtartóban levő üléseknél nincs normális hely a lábnak.
Anyáméknak Sharanja volt, azzal nyugodtan elindulhatott 6-7 felnőtt, nem volt gáz. Persze a csomagoknak azért kisebb olyankor a hely. -
mikrofon
veterán
Én egyszer ültem 150KM-en Audi A5 hátsó ülésén (ez ugye A4 alapokon nyugszik) alig vártam, hogy kiszálljak, görnyedve ültem, mert a fejem így is alig fért el. Lábam is zsibbadt, mert a térdem nem fért el... jah és csak 185cm vagyok.... Persze ettől boldog tulajdonosa lennék!
Lodgy-ban ilyen még a 3. soron sincs a hatodik, hetedik ülésen....[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
Én mindig alkoholmentességet választom inkább, mint a hátsó ülést.
A Fabiánál még érthető is, az elvileg kicsi (Swift) kategória. A V40 hátsó ülése azért gáz, mert az már Golf, Focus kategória kellene, hogy legyen. És persze a Peugeot sem éri el a saját kategória hátsóüléseinek méretét, de azért emberméretben be lehet férni.
-
Byk01
őstag
Nálunk azért előfordul (igaz, ritkán), hogy az asszony vezet, és én kényszerülök hátra, mert pl. anyósom ül a róla elnevezett ülésbe. De a fiam is elég nagy már, hogy neki se legyen kényelmes. Mondjuk az első generációs Fabiát nálam semmi nem fogja überelni, amikor a hátsó ülés 45%-át elfoglalta a gyerekülés, mi meg a maradékkal osztoztunk az asszonnyal
-
Studi
veterán
Húú, hátra beszállás... Ez nálam nem volt szempont, a 407-es szűkebb is ilyen téren, mint a kategóriatársai amúgy. Nem érdekel, nem ülök benne hátul, akit furikázok az meg ne nyávogjon.
Viszont: a cégnél az általános autó ugyebár a V40-es Volvo. Kimentünk ide a Pesti úti Mekiig kajálni. A sofőr volt a legalacsonyabb, ő persze előre ült.Én így tornasor másodikként a hátsó sorba szorultam: hát abba beszállni az felér egy vallatással. A hátsó kerékív beér gyakorlatilag az ajtó közepéig, esélytelen normálisan beülni. Mellettem egy kb velem egymagasságú kollegina (sajnos fejben nem az igazi, se arc, se tartalom oldalról, de nyaktól lefele...) ült be tűsarkúban. Hát ő sem dícsérte...
-
Byk01
őstag
válasz
mikrofon #68361 üzenetére
Amikor autót váltottunk, nálunk is esélyes volt a Lodgy (nyilván az ára miatt), de amikor beleültem, konkrétan nem fértek el rendesen egymás mellett a lábaim a pedálokon. Kb. eddig volt meg az esélye. A Duster (aminek az ötülésessége ellenére is volt esélye) meg ott szállt el, hogy nem tudtam normálisan beszállni hátra, mert a B oszlop és az ülés alja között nem volt hely a 45-46-os lábaimnak.
-
mikrofon
veterán
én Dacia Lodgy-t nyúzok. Ez nem a vezető kényelméről és luxusáról szól, hanem, hogy megbízhatóan lehessen használni. Eljuss A-ból B-be. Ha beül az ember, akkor látja, ha használja, akkor érzi, hogy miért ilyen "olcsó". Viszont az a szerencse, hogy a Renault kifuttatott 5-10 éve bizonyított technológiát építik be, ami akkor bizonyított és tartalmazza az 5-10éves verziófrissítéseket, ráncfelvarásokat. Tehát a megbízhatóság igen magas. Amolyan igazi fapados céges és családi autó... Ráadásul a romániai gyárhoz semmi köze. A Lodgy-t pl.: egy zsír új marokkói gyárban gyártják, ami az aktuális környezetvédelmi, munkabiztonsági és minőség ellenőrzési előírásokat is kielégíti... Svájcban pl az összes modellt Renault márka alatt Renault emblémával forgalmazzák....
Pár finomság egy 21.századi Lodgy-ból: Trabantból ismert kulcsos csomagtartónyitó gomb, bicskakulcsos autókulcs, csak éppen nem csukható össze mint a bicska, bowden-es tompított fényszóró magasságállító gomb, tempomat keményen feláras, mert alap felszerelés a bowdenes gázpedál....
Jah és van összehasonlítási alapom, mert munkám miatt rengeteg Nyugat európai szinte új félsóközép kategóriás bérautót vezettem... A kedvencem egy hófehér Audi A5 kabriolet volt 800 megtett kilométerrel 3.0 V6 TDI motorral.... A másik kedvencem egy 2000 km-t futott VW GOLF GTI BMT 2.0 TSI 230 LE. Ezekkel több ezer kilométert levezetni igazi élmény.....
Ami még megtetszett, de ez már családapa szemmel, az a Citroën Grand C4 picasso, aminek a teljes teteje üvegből volt. Ez olyan tágas, olyan hatalmas belső térrel rendelkezik a vezetőrészen, hogy azt hiszed egy óriási nappaliban egy fotelban ülsz.....
Nah hát a Dacia nem ad ilyen élményt[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Pana fronton is van gagyi, a g6-om egy 60d minőségérzetét sem hozza, igaz legalább nem hámlik-kopik mint az, a gumírozás sem válik le és a gombokat sem kell megnyomni 3x mire reagálnak
. Olympus nálam egyértelműen a minőségérzet-bajnok, belépő fronton sem spórolják ki a fémet a vázakból.
-
Studi
veterán
-
-
Studi
veterán
válasz
jjeahh #68356 üzenetére
Az új Canonok minőségibbek, mint a régi Canonok, ez biztos. Csak sajnos a régi bármik még mindig minőségibbek, mint az új Canonok.
Na jó, ez így általánosítva elég túlzás, de egy Fuji, Olympus, Pana szerintem nem ad ki olyan ultragagyikat a kezéből. Sonyt az A3000 egy életre elásta mondjuk ilyen szempontból.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
madgie #68354 üzenetére
Annyira nem értek az autókhoz, de gondolom inkább olyan vidékre ideális amilyen felénk van, dombos-hegyes helyeken, fakitermelő erdei utakon mászkálni valszeg frankó, sőt kár is oda pihe-puha belső, inkább az egyszerű takaríthatóság a fontos. Szerintem itt egy miata elvérezne... Bp környékére persze tuti én sem dustert vennék ha autót vennék. A canonos hasonlat jó, bár nem mintha az újabb műanyag canonok minőségibbek lennének
Más: kínában van valami ünnep most amiről nem tudok vagy mi lehet az oka annak, hogy egy hónapja késnek az onnan rendelt csomagjaim?
[ Szerkesztve ]
-
Studi
veterán
válasz
madgie #68354 üzenetére
Jó, hát tényleg nem szép a kalóz se belülről, de a régiSwiftet mégiscsak a nyolcvanas években tervezték. A japánok.
Amúgy mióta van az új Vitara, egész komoly ellenfelet kapott a Dacia. Kívülről klasszisokkal jobban néz ki a Suzka, és szerintem belülről is kultúráltabb. Megbízhatóság szempontjából pedig nem lehet kérdés, hugy Suzuki vagy romániában gyártott francia... -
madgie
titán
Miért, szerinted én mihez viszonyítok? Egy 2005-ös Daewoo Kaloshoz, bakke’, annál lentebb nem sok minden van. De még annak is igényesebb a belső anyaghasználata, jóval kényelmesebb az ülése és jobb a váltója. Nem akarom én bántani a Dustert, nekünk is az lesz valószínűleg (családon belül átvéve, tudom az előéletét és ócsó), de szegényke belül olyan, mintha a Canon tervezte volna a 350D idejében.
-
Studi
veterán
válasz
madgie #68348 üzenetére
Minden viszonyítás kérdése. Merciék régiSwiftből szálltak át, ahhoz képest azért nem rossz a helyzet.
Én is régiSwiftből ültem a 407-esbe, ez maga az Entrprise űrhajó így.
Aztán mentem egy kört egy zsírúj Volvo V90 Cross Countryval.De nem kéne, maradok az oroszlánnál.
-
spanyoll
addikt
válasz
rbalint88 #68339 üzenetére
Most is kétajtósa van, az nem probléma. Köszi, mutogatom neki, hogy mi a véleménye. Ha nem mondom a kocsira én, vagy após azt, hogy szerkezetileg trágya, akkor onnantól érzelmi lesz a döntés. Márpedig, ha azt mondom, hogy olasz, akkor az plusz pont neki
@tamas: Szuzkára soha nem tudnám rábeszélni, még ha akarnám sem. Biztos jó, meg nincs vele baj, de van egy elég erős ellenérzése a márkával kapcsolatban (amit részben megértek, részben nem, de ebbe most ne menjünk bele ).
Ja, ami lemaradt: 1-1.5M a korlát, és használt a cél.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
spanyoll #68337 üzenetére
Lancia Y. Ha nem szempont az öt ajtó, minden szempontból jobban jár vele, mint a béka-Micrával. Minőségi beltér, vannak jól felszereltek is (pano-tető, bose hifi, tempomat, tolatóradar, bőr, ülésfűtés, digitklíma a full...), életteli motorok és az olaszsága ellenére nem elromlós fos. Viszont az ára nincs elszállva szerencsére.
-
spanyoll
addikt
2008 körüli Micra nincs véletlenül valakinek eladósorban?
Asszony valami ilyesmire izgul most, mert a jelenlegi kis Fiesta eléggé az utolsókat rúgja (értsd: többet kéne költeni rá, mint amennyit a kocsi ér). Esetleg kalierben (méret, évjárat, csajosság) hasonlót is mondhattok ha tőletek van valakitől. -
fefe9
tag
válasz
jjeahh #68335 üzenetére
Igaz, nem globális, azt nem tudom, Erdélyből működhet-e, de elsőre ez ugrott be: https://www.meska.hu/
-
jjeahh
nagyúr
Srácok nem tudtok valami tuti online piacteret, ahol handmade vackokat lehet eladni?
Etsy? Az jó?
-
Freddy76
addikt
válasz
Real_Necro #68331 üzenetére
Fogalmam sem volt, hogy van belőle második. A tévében volt, az első. És még most is röhögök rajta.
"Ha megmenti a világot... csinálhatjuk seggbe." -
Freddy76
addikt
Megnéztem a Kingsman-t. Lehet, hogy gagyi, de idejét nem tudom, mióta szórakoztam ilyen jót egy filmen.
-
#31733248
törölt tag
válasz
spanyoll #68265 üzenetére
A szag valószínűleg a rossz légzárású bejárati ajtónál jön be. Ha az ajtó a hibás, vegyél hozzá barkácsáruházban tömítőgumit és megszűnik a jelenség. A légkamrás gumik a legjobbak. Ha az ajtó mellett van lyuk, ne purhabot vegyél, hanem szerelőhabot. Ha nem értesz a purhabhoz, úgy megnyomhatja az ajtót, hogy ki sem tudod nyitni. Papír ragasztócsíkot tegyél fel az ajtó keretére, ha rámegy, könnyen leszeded.
Más: csereautóként használok egy 150 lóerős, kéziváltós Octaviát. Naponta négyszer fulladok le vele kettesben. Az ok: képes 10-15 km/h sebességnél is lefulladni, ha nem adok gázt és nem csúsztatom a kuplungot. A szívó benzinessel ilyen problémám soha nem volt. Egyébként jól megy, igaz, egy darálógép hangjával, de ugyanolyan jól, mint az ugyanilyen erős benzines. De nem szerettem meg, az is biztos.
(#68328) Freddy76
Bizony, a közszférában meglepő pénzek vannak egyes állásoknál. Ha például nem a Munka Törvénykönyve alapján alkalmaznak, hanem köztisztviselőként, egy több diplomás, korosabb munkavállaló akár jóval többet is kereshet, mint a versenyszférában. És még csak jónak sem kell lennie...
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
válasz
Real_Necro #68326 üzenetére
biztos ez?
-
Freddy76
addikt
válasz
mikrofon #68323 üzenetére
Az attól függ. Én tíz éve nagyon el akartam jönni az akkori munkahelyemről (központi államigazgatási szerv, vezető beosztás). De ott volt a kényelmes, biztonságos, jogviszony, fizetés... Aztán megválasztották az új főnököt, ezután én mondtam neki, hogy gratulálok, de nála alkalmatlanabb embert nem tudok a posztra. Másnap rögtön kirúgott, a munkavégzés alól rögtön felmentett. Én vittem nyolc havi pénzemet, és adtam neki egy doboz kókuszgolyót kilépéskor hálám jeléül.
-
mikrofon
veterán
válasz
Freddy76 #68322 üzenetére
hát jah így is lehet, tuti siker az is biztos.... De azért Mo-n vagyunk, így én nem balhéznék össze a saját főnökömmel és rúgatnám ki magam, vagy kényszeríteném felmondásra magam.... Elég bünti, az nekik, ha az email cím bekerül az emailszolgáltatóknál a block-kolt kategóriába
-
Freddy76
addikt
válasz
Real_Necro #68317 üzenetére
Adatvédelmi hatósághoz bejelentés, plusz perelni őket sérelemdíjra. Álljatok össze 8-10-en, felperesi pertársaságot formálva, szét tudjátok dobni az ügyvédi kölséget, tuti buli. A cégvezetésnek szólni kell, hogy ne vegyék személyeskedésnek, ez szimplán
üzletjogvédelem.Tudok ügyvédet ajánlani, ha kell.
-
Mercutio_
félisten
válasz
TayRol #68291 üzenetére
Erre tessék (szerk.: közben látom már linkelték), de max CaNikon fronton vannak képben.
[ Szerkesztve ]
-
mikrofon
veterán
válasz
Real_Necro #68318 üzenetére
Ha jelentsd spam ként a levelező szolgáltatódnál... és biztasd erre a kollégákat is. Legalább a titkárnő kap egy maflást és örökre megjegyzi a titkos címzett lehetőséget....
-
spanyoll
addikt
-
Real_Necro
veterán
Okos vezetőség a bérlapokhoz bekért privát email címre tolt egy céges reklámanyagot úgy, hogy az összes címzett látja a másik címét... szerintetek normálisak?
[ Szerkesztve ]
-
t_a_m_a_s
addikt
válasz
TayRol #68311 üzenetére
Nézd meg b@meg, a Studi is itt viccelődik, hogy vidd régiségkereskedőhöz, de olcsón bezzeg kéne neki...
Meg fogod bánni amúgy (bár látom a most az óra viszi a prímet
). Fasza a szifon meg minden, de rendes képet akkor is rendes fényképezővel lehet csinálni. Oké, lehet ez akár egy csoffadt D5x00 vagy D7x00 is, nem kell D610...
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
alakul ez...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest