- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
yogibear
addikt
-
Flowtation
őstag
Sziasztok!
Régebben lehetett excelbe exportálni a havi számlakivonatokat, most viszont nem találom ezt az opciót. Néztem az új és a régi netbankban is, utóbbiból is ugyanazt a pdf-et tudom letölteni. Megszüntették ezt vagy én nem veszek észre valamit?
Köszi előre is! -
leslieke
Jómunkásember
válasz
MasterMark #13136 üzenetére
Nekünk is látták, hogy honnan mennyit kapunk, mégis kellett a munkáltatói, csak mert nem volt benne a közleményben a munkabér szó! Szóval elég hülye egy rendszerük van.
-
AssAssynn
őstag
válasz
GabN73 #13144 üzenetére
Nagyra értékelem a segítséged, de igazából - amint időm engedi - megfogok próbálkozni máshol. A munkáltatói igazolást se gond beszerezni, és a jövedelmem is bőven elég, úgyhogy nem félek, csak jó lett volna ezeket előre tudni, hiszen nem véletlenül olvastam utána és kérdezősködtem telefonon, hanem azért, hogy minden elsőre menjen, és ne fussak potya köröket. Azt eltudom fogadni, hogy a telefonos máshogy értékel, mint aki a fiókban ül (habár miért is, hiszen ugyanazon bank alkalmazottai, és ugyanabban a témában járnak el?), de nekem csak annyi lett volna az elvárásom, hogy mondja meg "mit vigyek magammal", és ezt ő elmulasztotta.
A második hívásnál a központi szám panaszkezelő részét hívtam, ahol részletesen elmondtam, hogy miben kívánok panaszt tenni, de se a panaszt nem rögzítette, se megoldást nem nyújtott, csak sablon szöveget, és védekezést hallottam. Részemről lezártam, ha ezt így kezelik, akkor nem tudok velük mit kezdeni, eltettem magamban a "kispolcra".
Még egyszer köszönöm a segítő szándékot, szerintem második nekifutásra, a szükséges doksikkal már sikerrel fogok járni. -
GabN73
addikt
válasz
AssAssynn #13132 üzenetére
Elöljáróban annyit mondanék hogy ügyfélszolgálaton dolgoztam, 4 hónapja szabad ember vagyok halistennek'.
Kezdjük először is ott, hogy több helyről érkezik a jövedelmed - munkabér, vállalkozásból, gyod/gyes/gyed? Milyen összegek érkeznek? Milyen szektorban dolgozol? Egyáltalán melyik számot hívtad, melyik menüpontot választottad az első hívásnál?
Másodszor is milyen hitelről van szó?
Telefonon maximum egy tájékoztató jellegű kalkulációt fognak megcsinálni neked, a TE általad adott válaszaidból. Mivel egyelőre nem tudnak bírálatot és KHR lekérdezést sem indítani telefonon keresztül, 100%-ra soha sem fogják tudni megmondani. Tekintettel arra, hogy a hitel bírálata és a belső szabályzat egy eléggé összetett és zárt rendszer, nem látnak nagyon bele...
Továbbá a banknak van egy szabályozási rendszere ami alapján történnek a folyamatok, nincs olyan hogy egyik fiókban így van, a másikban úgy. Ahogy Noxy is írta, sőt, ha az OTP oldalán megnézed a Milyen dokumentumokra van szükség részt, oda is van írva hogy további dokumentumokat is kérhetnek az igénylésnél, hiába teljesül minden.
A második hívásnál sem mindegy hogy mit hívtál, mit nyomtál... Első sorban próbálják megoldani bejelentés nélkül, de ha az ügyfél szeretne panaszt tenni, akkor pedig szó nélkül fel kell venniük...
A fiókos meg a telefonos meló csak egy betanított szellemi munka, 0 szintentartással.
Sajnos nem azon van a hangsúly amin kéne hogy legyen, tudnék itt oldalakat írni erről.... -
Siriusb
veterán
válasz
herdsman12 #13142 üzenetére
Igen, próbáltam.
-
#01110937
törölt tag
válasz
MasterMark #13133 üzenetére
Az egy elég érdekes dolog...
-
-
Siriusb
veterán
Ha egy internetes szolgáltatás előfizetéséhez hozzá van rendelve bankkártya (automatikus terhelés) és azt szeretném, ha ez a szolgáltatás a jövőben már nem tudna automatikusan pénzt leemelni, internetbankban vagy valahogy ezt lehet tiltani? A régi netbankban nem találtam rá módot.
-
Noxy
veterán
válasz
MasterMark #13136 üzenetére
Ezek szerint nem látták, úgy mint nálam.
Volt ok arra, hogy aznap ne kelljen már annyi ügyet intézni.
Hitelfelv.. meg nem 5-10 perces ügymenet. -
Noxy
veterán
válasz
AssAssynn #13134 üzenetére
Ne is basszus, amikor ott van a Google: [otp hiteligényléshez szükséges dokumentumok] az oldal alján a + infók.
Egy általános válasz a hiteligényléshez szükséges dokumentumokról. [link]Én egy 10 éve visszafizetett hiteligazolásért mentem be a fiókba.
Amit anno küldtek elkevertem, a földhivatalba meg szükség volt rá.
Az ügyintéző szemrebbenés nélkül el akart zavarni abba a fiókba ahol felvettem. Egy oktávval emeltebb hangon közöltem, hogy azóta nem változott sem a nevem, sem a címem sem pedig a sz..számom. Kinyomtatta. -
AssAssynn
őstag
válasz
MasterMark #13133 üzenetére
Na ugye ez volt az egyik kérdésem hozzá, hogy akkor most csak az a bizonyos fiók/ügyintéző döntött így, és akkor keressek mást? De nem volt képes erre választ adni, csak ötödjére is kikerülte a választ. De akkor köszi, jól sejtettem, hogy ez a helyzet. Legközelebb biztos nem megyek ebbe a fiókba.
-
AssAssynn
őstag
Egy kis rant következik:
Halljátok, hiteligénylés előtt állva felhívtam az OTP telefonos ügyfélszolgálatát (pontosabban visszahívást kértem) azzal a kérdéssel, hogy milyen papírokat vigyek be magammal személyesen, mert nekem szabadnapot kell kivennem aznapra, meg viszonylag távolra be kell utazzak érte, és nem akartam, hogy bármi otthon felejtett, ki nem töltött papír miatt meghiúsuljon az ügy, vagy vissza kelljen menni még egyszer. A telefonos ügyintéző elmondta azt az 1-2 dolgot, amit magamtól is tudtam, rákérdeztem mindenre, hogy így vagy úgy jól vagyok-e, mert nekem pl. több helyről jön a fizum, ilyenek. Azt mondta ennyi elég lesz. Jó, ma bementem, erre kitalálták, hogy munkáltatói jövedelemigazolás szükséges, így nem tudjuk beadni. Agyrák, miért nem mondta ugye előre a telefonos ügyintéző? Egyébként az OTP-s számlámra jönnek az összegek. Felhívom a panaszkezelőt, hogy ezt bejelentsem, hogy valami nem volt rendben. Elkezdi mondani, hogy a kollégája nem hibázott, hanem a fiók kérhet ilyet. Mondom most vagy az van, hogy minden fiók kér, vagy kérhet, és akkor illene mondani a telefonba, hogy vigyek magammal (amivel nincs gond persze), vagy akkor ezek szerint a fiók a ludas, mert feleslegesen kér, és akkor megyek máshová, ahol nem kérik. Egy egyértelmű választ vártam volna az ügyintézőtől, hogy (1.) minden fiók kéri, ezért tegyék bele a tájékoztatójukba, (2.) nem minden fiók kéri, ergo menjek máshová. De képtelen volt egyértelmű választ adni, ugyanazokat a sablon dumákat ismételgette 10x is. Na, ez már nekem a dupla agyrák szintje most. Ráadásul az összes tag, akivel dolgom volt, ez a tipikus flegma, bunkó nő volt.
Sosem értettem, hogy az emberek hogy dönthetnek szimpátia alapján banki és hasonlóan komoly kérdésekben, de most megértettem, mert ezek után szívem szerint otthagynám a francba az egész bankot, és átiratnék mindent máshová. -
yogibear
addikt
A Mi Band 6 NFC miatt próbáltam ki Curve alatt a webkártyát, mert a Curve topik gazdája is csak annyit tudott mondani, hogy elvileg működnie kell, de konkrétan nem volt tapasztalat, egy próbát megért...
Hibátlanul működik több mint egy hónapja...Arra ügyelj csak, hogy a webkártyán mindig legyen elég pénz az aktuális vásárláshoz és a költési limitet is úgy állítsd be, nehogy az mondjuk egy alkalomra 5k legyen beállítva a max, te meg többet akarsz fizetni...
A netbankban ezek beállíthatóak... ha sosem "piszkáltad", elvileg max az egyszeri költési limit, illetve a webszámlán lévő összegig... ellenőrizd le...
Nálam nincs a webkártyához beállítva limit, maxon van, viszont a webszámlán egyszerre úgyis csak kisebb összeget tartok 10-20k mondjuk, vagy amit éppen elköltenék... ha kell a netbankban amugy is ingyen át lehet tölteni a főszámláról 1 perc alatt... -
yogibear
addikt
Nem, az csak internetes vásárlásra használható, számlafizetés is az, pl Digi esetén, vagy Szerencsejáték zrt befizetés is... mivel nincs hozzá fizikai kártya...
A virtuális webkártyát csak kerülő úton tudod használni nfc-s bolti fizetésre, Curve kártya alá beregeled és a Curve plasztikot meg beregeled pl Google Walletbe, Apple Pay-be, Samsung Pay-be vagy Xiaomi Pay-be...
Mert a Curve alatti fizetés internetes vásárlásnak minősül... így beregelve alá a webkártyát, simán lehet vele boltban is fizetni...
A webszámlán meg lesz olyan bejegyzés, hogy CRV*Auchan... ha teszem azt ott vásárolsz (tök mindegy milyen boltban, példának írtam)... -
skroy
senior tag
Webkártya használható simple nfc-s fizetéshez?
-
yogibear
addikt
Nekem sajna drága lenne a váltás, kiszámoltam...
Így marad a Curve és a karperec... az legalább azonnal csatlakozik és az appban is azonnal jön róla üzenet...
A S+ meg olyan magyarosch... telón pörög a karika "fizetés folyamatban"... szegény eladó már rég elvenné a mobil terminált, mire végre sikeres fizetés... az üzenetekkel a költésről meg csak napi egyszer estefelé szórja meg az appot... -
yogibear
addikt
válasz
Grande Ale #13116 üzenetére
A Simple mellett folyamatosan fejlesztett, következő generációs appot képviselő Simple Plus készültségi szintje – már minden 10. felhasználónk ezt használja – pedig már szinte teljes.
Ha ezt komolyan gondolják, akkor tényleg marad a különféle fintech kártyás bűvészkedés... -
bacus
őstag
válasz
Grande Ale #13116 üzenetére
Ez alapján én is így látom.
-
Grande Ale
őstag
Itt az életben nem lesz Google pay...
[link] -
alex devil
senior tag
Köszönöm mindenkinek
-
yogibear
addikt
válasz
alex devil #13110 üzenetére
Belépsz a zrt oldalán a fiókodba megkeresed az ügyfélkártya vagy hasonló rovatot, azt ki tudod nyomtatni... Aztán ezzel besétálsz odaadod beolvassák a vonalkódját és feltöltöd amennyivel akarod...
Ez nem a játékos kártya!!!!
Hanem a regisztrációkor kapott egyedi vonalkódos letölthető, kinyomtatható kártya, egyenleg feltöltésére szolgál... semmi másra... bármely terminálon...Igy néz ki, a jobb oldalon látszik...
Esetleg ha jó, olvasható képet tudsz csinálni a telefonoddal, elég az is, csak a vonalkód beolvasható legyen... nincs rajta semmi név, csak a sorszám és a vonalkód, a sorszám az a te regisztrációkor kapott saját számod...
Tippmixpro befizetés lottózóban
A Tippmixpro egyenlegünket kizárólag a fentebb felsorolt módokon tudjuk feltölteni, azonban, a bet.szerencsejatek.hu oldalon regisztrált egyenlegünket fel tudjuk tölteni lottózókban is, amit aztán át tudunk vezetni a Tippmixpro oldalra. Ehhez a virtuális Szerencsekártya feltöltési módot kell választanunk.
Annyi változás ehhez a régi leíráshoz, hogy már nincs átvezetés hanem egy közös egyenleged van tmpro-ra is és lottóra is... régen ez külön volt még... -
DS39
nagyúr
válasz
alex devil #13110 üzenetére
A K&H sem fogadja el a Revolutot?
Két opció közül lehet választani az egyenleg feltöltéshez, az egyik az OTP, a másik a K&H. -
skroy
senior tag
válasz
alex devil #13110 üzenetére
Lottózóban is fel tudod tölteni a szerencsejáték online egyenleged.
-
alex devil
senior tag
Sziasztok,
Nem szeretném ha az OTP számlámon látszana, hogy a Szerencsejáték Zrt-nél játszom. Revolutot nem fogadják el, milyen egyéb helyről tölthetném fel az egyenlegemet ami nem nagy beruházás? -
yogibear
addikt
válasz
omlosz #13108 üzenetére
Nem lehet az, hogy nálad a Simple alapértelmezett, ami a telefon bekapcsolásától egyből él (mert kb senki nem lép ki az alkalmazásból, mert macera utána beírni a jelszót, várni míg összeszedi magát és éles lesz a kártya fizetésre, egyszer kiléptem, a visszalépés volt vagy 2-3 perc mire a kártyán megjelent, a zöld csík, hogy lehet fizetni vele) és a telefonzár feloldásával már fizethetsz is (ha az NFC be van kapcsolva)...
Így hiába nyitod meg mellé a Walletet is, mivel mindkettő nyitva van, így az alapértelmezettet használja a telefon... esetleg ez nem lehet?
Fizetés a megnyitott alkalmazással
Ez nekem (lehet hülyeséget írok) azt jelenti, hogy teszem azt nincs beállítva alapértelmezett fizetési app és nincs nyitva, elindítva, belépve egyik tárca app sem, így mindig amelyiket épp megnyitod/elindítod, azzal tudsz fizetni...
Azt kellene kipróbálnotok, hogy ha ez a funkció ki van pipálva (illetve ha nincs akkor is), és nincs beállítva alapértelmezett tárca, de mindkettőbe be vagytok lépve/el van indítva, akkor mit lép a telefon szoftja... felajánlja-e a választás lehetőségét...Mert ha az lenne a funkciója, hogy teszem azt megy alapból a Wallet alapértelmezettként, de mellé megnyitod a Simple-t, mert azt akarod épp használni, akkor a funkció nevének annak kéne lennie, hogy Fizetés az utoljára megnyitott alkalmazással...
Csak okoskodok, tippelek... de egy próbát megér...csak nekem nincs walletem... illetve kártya benne, hogy kipróbáljam... -
holex91
csendes tag
válasz
razorka777 #13100 üzenetére
De én nem akarom, hogy a Simple legyen az alapértelmezett, mert alapból a Google Walletben lévő Revoluttal szoktam fizetni, a Simple-re csak ritkán lenne szükségem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest