Motorolaj és szűrő topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hebron71
újonc
Vettem a fáradságot, és körbejártam ezt a 0w20 témát, beszéltem jónéhány kenéstechnikai szakemberrel, akik szerint a 0w20 már egyértelműen a környezetvédelmi előírások nyomása az autóiparon, de ez nem jó az autónak... /Nem beszélve a 0w16- ról, és a 0w8- ról./
A /német/ Motul, a Fuchs Titan, de még a Mobil is az 5w30 viszkozítási osztályt ajánlja esetemben a 0w20- szal szemben... Nos, talán értenek hozzá. Ami miatt én itt mégis érdeklődnék, az a gyakorlati tapasztalat: hátha van olyan fórumtárs akinek már futott az autója akár 200.000 km- t, vagy akár még többet is ilyen- olyan olajjal és tud nyilatkozni az ügyben.
A gyártóművi előírások sajnos a CO2 kibocsátás miatti gépjárműgyártókra kivetett adók fogságában vergődnek, és ezért eltérnek bizonyos mértékadó olajcégek ajánlásától. Van tehát különbség.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
- Lenovo Thinkpad T490, 14" FHD IPS, I5-8365U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, garancia
- Féláron! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -50% i7-1250U 16/512 UHD+ Iris Xe