- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ég veled, KEndre! :(
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #78015 üzenetére
Compute szempontjából eleve egy csomó idle ALU-d van a raszterizálás miatt. Egyszerűen a DXR shadinget betöltöd aszinkron, és máris nyertél egy rakás teljesítményt, méghozzá anélkül, hogy a hardveren változtattál volna. A gondot tényleg az okozza, hogy egy tipikus mai játék BVH8-at minimum kér, és az 80 bájt per sugár. Erre memóriasáv-szélesség mondjuk 10 gigarays/s mellett ~1,5 TB/s-tól lesz. Ez a legnagyobb korlát most, nem véletlen, hogy akkorát lassul az egész, ha a kamera egy komplexebb jelenetre fordul.
Az optimális egyébként a BVH16 lenne, de az egy 8-10 TB/s-os történet.
Az biztos, hogy ezzel az RT-vel a memóriagyártók nagyot húznak, mert úgy fogja zabálni a hardver a sávszélt, mint még soha.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- One mobilszolgáltatások
- Ubiquiti hálózati eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mobil flották
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest