Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #78015 üzenetére
Compute szempontjából eleve egy csomó idle ALU-d van a raszterizálás miatt. Egyszerűen a DXR shadinget betöltöd aszinkron, és máris nyertél egy rakás teljesítményt, méghozzá anélkül, hogy a hardveren változtattál volna. A gondot tényleg az okozza, hogy egy tipikus mai játék BVH8-at minimum kér, és az 80 bájt per sugár. Erre memóriasáv-szélesség mondjuk 10 gigarays/s mellett ~1,5 TB/s-tól lesz. Ez a legnagyobb korlát most, nem véletlen, hogy akkorát lassul az egész, ha a kamera egy komplexebb jelenetre fordul.
Az optimális egyébként a BVH16 lenne, de az egy 8-10 TB/s-os történet. Az biztos, hogy ezzel az RT-vel a memóriagyártók nagyot húznak, mert úgy fogja zabálni a hardver a sávszélt, mint még soha.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS ROG Ally
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Mous iPhone 16 Pro Max tok
- Raspberry Pi 4 Model B - 2GB RAM
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest