Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz NFree #6268 üzenetére

    Porsche 911GT3-hoz a tiszta K, ill. P sztem bukó S motor semmikép mert Z való bele úgy vezethető nagyon betapad a rajtnál ill. kanyarba (olyan Elise szerűen csak nem annyira stabilan) hátránya íven hirtelen gázelvételre keresztbe állhat és a Z motorral így ahogy mondom SENKI SOHA! (innen a topikból sem, csak jó fordulaton kell elengedni) nem ment még el mellettem a rajtnál legyen az másik GT3, M3, Pagani, CCX de még MP4 se, sőt Lyons & Hwy 201-en már az s kanyar végén járok míg a többiek az elején kolbászolnak utána lehet rontok a puha futómű miatt ezért kéne valami stabilabb. Lehet Balller Murci cuccai jók lennének tehát Z, Z, K, Z, S, S esetleg a futóműt lehetne K/P, P, K valamelyik kombojával próbálni. De az is lehet sok neki a pro vagy legalábbis a tuned. Nekem volt a klasszikus legnagyobb statot hozó K, K, Z, P, P, S de vezethetetlen volt így hát repült belőle.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés