Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bdos

    csendes tag

    válasz senki68 #41753 üzenetére

    Hát lehet, felment az ideg bennem, nem gondolkoztam ilyen alternatívákban :). Mindenesetre a kivitelező elismerte a hibát, próbált szabadkozni, hogy ezt általában nem nézik, meg ilyenek, de ez rajtam most nem igazán segít. A lényeg, hogy jönnek és beépítik a kérdéses kapcsolót. Viszont itt jön a következő érdekesség. Hogyan tudassam a szolgáltatóval, hogy el lett hárítva a probléma; milyen csatornán és hova forduljak, hogy biztosan eljusson oda az információ, ahova kell? Ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen, e-mail-re még sohasem válaszoltak; most küldjek postai úton egy levelet nekik, vagy hogyan? A ..köm kivan már ezzel a ..va papíralapú adminisztrációval, nem hiszem, hogy valamilyen hibajegykövető vagy akármilyen CRM portált nem tudtak még egy ilyen méretű szolgáltatónál kialakítani, hogy az ember nyomon tudja követni a bejelentéseinek a sorsát meg egyáltalán...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés