Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz kcsa #9655 üzenetére

    Tudok egy T-maxot occóért (1,4M).:DD Amúgy mintha azt mondanák, hogy
    annak nem igazán jó az ABS-e, szóval felejtő... (Lehet, majd egyszer lesz
    egy fiatalabb 530-as, vagy valami ilyesmi... De addig még "kimotorozom" a
    Madisont. Persze előbb összerakom: vettem szivattyút a mosáshoz, LOL.)

    HGabor89: ez közel sem biztos. Én is megcsináltam a jogsit ER5-ön, aztán
    vettem egy "125-ös" robogót.:D Azzal mentem Safety Hungary képzésre, ott
    megcsináltam a két napot egy CBF500-on (?): szép volt, jó volt, de ennyi.:F
    Nekem nem hiányzik a városi guruláshoz a váltogatás... És azóta eltelt 6 év,
    de azóta sem. Nem akarom sorolni az érveimet, hogy miért robogó.:D Tudod.

    bogyo112: nem mindenki ugyanarra használja a motort, mint Te. Értem én,
    hogy túrán meguntad volna a CVT miatt a 125-ös motort fél perc alatt, de az
    ilyen bemegyek melóba, meg haza ne arról szóljon, hogy 10000x kuplung...
    Ja és a felszerelést hova rakod... Na tessék, megint sorolom az érveimet.:D

    Ui: tőlem persze mindenki olyan motort vesz + arra használja, amire akarja!
    Mikor gurultunk Moszkítóval, akkor sem éreztem hátrányát a CVT-nek, csak
    több erő kellett volna a gépbe, mert egy-egy elkésett előzésnél lassú voltam.
    Tavaly voltam csavarogni párszor a Madisonnal. Azóta ráuntam. (És ezen az
    sem segítene*, hogy 10000x kuplung, meg váltórugdalás. Szerintem...:R)

    *: kocamotoros vagyok, ez van! Nem érdekelnek a találkozók sem, meg az
    egész "motoros élet" rendesen taszít a pocakos keménycsávókkal.:))
    Nem fejtem ki, mert biztos lenne, akit ezzel megbántok, szóval ez van, na...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák