Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #599 üzenetére
Nem kinézünk, hanem odamegyünk és felpróbáljuk!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
válasz canniball #598 üzenetére
Amit kineztem az xl, olyan atlagos nagy fejem van
Rokontol egy sarga motowell ff4et orokoltem, de ahogy olvasom kinai, nem eletbiztositas. Raadasul 17k-ert 5 csillagos az ingyen van kb..
Plusz van piros feketeben
Pardinal neztem akcios nitro n1430at, viszont ez "csak" 4 csillagos. -
canniball
nagyúr
válasz Something_ #597 üzenetére
Azért ezek erősen mérethiányosak, ezért ennyi (korábban tényleg 25k körül mentek).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
De durva, 17k-ert 5 sharp csillagos uj buko? Mit tudnak a 100-150es bukok?
MT Revenge -
longwild
aktív tag
válasz -Mosquito- #586 üzenetére
Ha jol sejtem, ez termeszetes jelenseg. Egymashoz szorosan kozel meno vezetekekben van induktivitas, ezaltal kepes a led pislalkolni. Az izzok erre a minimalis feszre oda se bagoztak, de a ledek mar kezdenek nyitni, szivarognak.
Ha kicsereled a hazban barmely izzot ledes megfelelojere, ejjel lesz egy kis fenyed 😉
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
Turtlewax [link]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #579 üzenetére
De ez Malaguti. Szedtem már szét. Nincs benne, hidd el. Viszont állandó tápot kap az akkuról, amit meg a 15A-s biztosíték kipattintásával el tudtam venni tőle (csavarhúzó nélkül), így "megresetelődött", tehát magához tért. Most megint működni fog. Meg eddig nem volt vele semmi gond, de ugye a jövőben sem szeretnék ilyet, ezért megnézem ezt az állandó táp "lelopást" (mert az kellett a KOSO mérőknek is, hogy ne felejtsék el a beállításaikat, meg vissza tudjanak térni alaphelyzetbe, amikor elveszem a gyújtást), szerintem azzal lesz valami gond...
Van amúgy egy érdekes jelenség, amit AndrewTdi is kiszúrt, amikor cseréltük a fékolaját, de még nem jártam utána (és nem értem az okát - egyelőre). Amikor helyzetjelző nélkül ráfékezel, halványan világítani kezd a műszerek háttérvilágítása is. Valami, valahol áthúz, ami gyári állapotban nem tűnt fel, mert az izzók le se sz*rták, a LED-ek viszont frankón bekapcsolnak rá, igaz, kb. fél teljesítménnyel. Mondjuk a kapcsolási rajzon is van egy félreérthető rész, szóval még kiderülhet, hogy ez gyárilag ilyen debil (mint az indexvisszajelző, ami tápra földel, mert az izzónak mindegy, milyen irányban folyik rajta az áram, de a LED-nek nem), ráadásul ha már kis árammal működik a rendszer (full led próba), akkor ez át is húzott, és lett spontán vészvillogóm. De ezt írtam anno. Azóta diódával le van választva, nincs ilyen probléma. Meg persze nem is full led, mert hátul izzós, elöl meg 7,5W-os powerled.
huszi.gyb: gyökeret leszorítani, embert kirángatni, felpofozni, feljelenteni, autót elkobozni, jogosítványt a Dunába lőni, rögtönítélni... Az istenbarma. (Alacsony a kerítés.)
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Lemaradt a smiley 😊
Ma jövök be egyetemre, és egy Audis furcsán váltott sávot (index nuku, hirtelen...) nézem az oldalát hatalmas horpadás, fehér q7 mondom magamban, biztos egy ilyen sávváltásnál,szerezte, óvatosan megyek el mellette a buszsávban. Erre kirántja elém a kocsit, fék, duda. Elkezd mutogatni, megy át a kanyarodó sávba, majd amikor bementem mellé rámrántotta a kocsit majd vissza és közben magyaráz... Ja kimaradt, hogy a Margit hídnál a szentendrei úton...
DigitXT: Nekem így (nem) ment bele 1000km de most még új
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #577 üzenetére
Minden igaz, kivéve a gombelem. Majd átnézem otthon, ki kell nyitni az elejét. Már a reggel linkelt fotón feltűnt, hogy mintha nem világítana a fordulatszámmérő, és ahogy most újra megnézem, látom, hogy már reggel 17.9 volt az állás. Szóval még +2,5 km el lett csalva. Szuper.
-
DigitXT
nagyúr
Megoldottam másképp: kipattintottam a 15A-s biztosítékot, hagytam megdögleni. Érdekes amúgy, hogy stabil memóriában tárolja a napi futást is (azaz táp nélkül is megőrzi), de csak az egész részét. Szóval 17.9-ből most 17.0 lett, meg közben jöttem egy 2,5 km-t óra nélkül. Majd ha leromlik a fogyim, legalább lesz mire fogni.
Az ok meg valami tápellátásos történet lesz, mivel a fordulatszámmérő sem vett tudomás a gyújtás ráadásáról, egészen a motor beindításáig. Aztán persze működött. Szóval a távolságmérésen kívül mindenre van saját műszerem, viszont az analóg (szerk: valójában nem az, léptetőmotoros) sebességmérőt is a fedcomp hajtja, így az sem mért. Mondjuk ezt már csak a Petőfi híd közepén vettem észre, nagyobb tempónál. Rápillantottam, aztán láttam, hogy ááá, még mindig "állok".
Ui: vagy majd otthon fogom a kereket, és pörgetem egy kicsit, hogy beálljon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Lefagyott a fedcompom... Sejtem az okát, de nincs nálam csavarhúzó.
-
huszi.gyb
senior tag
Na azért a quad és a robogó eléggé különbözik.
Hétvégén csapattam, vannak képek, és videok, ha nem leszek lusta, akkor feltöltöm. De egyelőre KRESZ, holnap reggel vizsga.
Mondjuk haveromnak sikerült eltalálnia egy fát a gallytörővel. Khm. Kicsit tört a vas, de hamarosan (megint) rendbe lesz téve
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #570 üzenetére
Terepeztem én már eleget a DT50-nel, meg a (125-ös) Hondákkal. A robogó nem oda való, tiszta sor. Quadot legutóbb Dobogókő felé láttam, ahogy az (aszfaltos) úton csapatott. Az egész gallytörő kérdéskör nem komoly*, csak annak kifigurázása, hogy azért jó a túraplexi, mert azzal lehet a felröppenő madarakat hárítani. Btw. péntek Kalocsa visszavonva. De nem azért, mert kötexel, hanem mert az időjárás előrejelzés elég szar időt jósol.
Amúgy ha szigorúak akarunk lenni, és nem szeretjük a humort, akkor a csongi által linkelt motoron bukócső van. És figyelembe véve egyik kolléga múltkori elcsúszását, hogy az mennyire ledarálta a fejidomot (is), oda se lett volna hátrány egy ilyen. De lehet rajta röhögni, hogy milyen viccesen néz ki rajta...
*Szerk: sosem volt az, nem is értem, miért magyarázzátok, hogy...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Mondjuk egy munka-quadot jellemzően az erdőben, "járhatatlan" utakon használnak, ott nem hátrány a védőrács. Képzeld oda magad a Madisonnal... (Vagy akár engem a kis csótánnyal: az ősszel egyszer megpróbáltam, és nagyon sz*r volt kitolni a sárból, gödrökből)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
Törökbe ez normális és megszokott, ott úgy mennek, hogy az autót végigkarcolja.
Pár hét múlva ha össze jön, magam is megcsodálhatom -
csongi
Topikgazda
válasz longwild #559 üzenetére
Lefotózom otthon és meglátod, fejből nem tudom
Digitxt:
Ez a gallytörő -
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #561 üzenetére
Bekened magad ilyen Turtlewax-szal, és máris jobb lesz a légellenállásod, egyben javul a testhőmérséklet szabályozás, meg minden. És még az orrodat is tisztíccsa!
Ui: na igen, nagy lendületű. Volt egy olyan érzésem, hogy a gallytörővel megöltem a topikot. Pedig még képet is kerestem illusztrációnak, csak nem találtam. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #552 üzenetére
Jó, hát nyuszika, meg őzike ellen sem véd: rakjál rá gallytörő rácsot is...
A bukó plexijét egy kattanásra nyitva szoktam hagyni, mert párosodott. Most, hogy szereztem egy pinlocokos plexit, le lehet csukni, és le is szoktam csukni, csak valahogy hiányzik a - megszokott - friss levegő. Viszont szemvédelem szempontjából ez a legbiztosabb, mert semmi (rovarka, bogárka,
madárka, nyuszika, őzike) nem tud beslisszanni. (Amióta "bogárhálóm" is van, alulról sem...)csongi: vagy le kell dobni, és akkor sem. Nekem nem jött be. 4 éve a pincében áll.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
" Majához, egy úton volt rajta, amíg hazajöttem a kereskedésből. Hogy, hogynem pont csöpögött az eső az út vége felé, és megtapasztaltam, hogy mekkora fos, azon kívül, hogy nem látok, a tempót sem érzem,"
Le kell kezelni és akkor nincs ilyen gond.
Nekem semmi bajom a kilátással, semmin nem áll meg a víz, se sisak se plexi se lámpa. -
longwild
aktív tag
Na hát azért nem mindennap ütök el madarakat, de tavaly sikerült egyet, motorral, plexivel elkapni. Valahonnan jobbról az út széléről reppenhetett fel, de nem tudom. Igazából csak egy fekete folt volt, csatt, és tovább repült balra. Mi meg a párommal húztuk be a nyakunkat...
A bukós kérdésemet úgy értettem, hogy a full face bukó plexijét lecsukod?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #548 üzenetére
Nézd, nekem is "túraplexi" van a Madisonon (gyári természetesen). Én is átlátok felette, így engem sem zavar valójában, és egyet értek, hogy nem rossz, hogy "fogja" a menetszelet, mert nem fázok rajta még 5-6 fokban sem. Viszont esztétikailag valahogy jobban tetszik a kisplexi: a Maján sincs ilyen batár, aztán azon sem szoktam megfagyni... Oké, 150-nél valószínűleg durva lenne mini plexivel (vagy éppen plexi nélkül). Mondjuk nem az az utazó tempóm. Tegnap is csak heccből próbálgattam. 140-nél azért már nem valami fickós a gyorsulás, és 8K fölött van a fordulat is. A 150 az nekem már nagyjából a végsebesség (lenne).
A lényeg, hogy idővel biztosan beszerzek egy "sportosabb" plexit. Városba, meg kisebb túrákhoz bőven jó lesz szerintem. Aztán ha nagyon mehetnékem lesz több száz km-ekre, akkor max. feldobom a gyári "túrásat". (5 perc a csere. Csak kell egy csere, amit felrakhatsz.) De komolyan gondolkodom, hogy valamikor a közeljövőben kipróbálom plexi nélkül is, már csak a miheztartás végett. Mondjuk Kalocsára nem úgy indulnék, de Szarvasra - majd egyszer, talán - úgy kéne. Nyilván úgy is randa lenne a motorka. A plexi adja meg az összképet. El is ronthatja, mint a Beverly esetén, de ez szubjektív: nem bántásból mondom.
A bukót akkor lecsukva használod?
Természetesen, mivel csak így tölti be a védelmi funkcióját egy esetleges baleset esetén, meg a szememet is csak így védi normálisan a repülő bizbaszoktól. A bogarakkal tök igazad van: túrán engem is talált meg valami, ami szétplaccsant a sisakplexin. Meg egy-két dög rajtamaradt a "túraplexin" is. Nincs kedvem mosogatni, de azért majd egyszer. Madarakat nem szoktam elütni, de te tudod.kcsa: a Windows tán hibátlan?
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Ok, hogy van menetszél. Ami inkább jobban zavarna az a sok bogár, meg madár. Tavaly is elcsaptam egyet, épp a plexivel, ha az nincs, talán a sisakomnak ment volna neki.
Pl neked most normális plexid van. Azaz a szelet átdobja a bukódra, nyakadra vagy a bukó tetejére. A bukót akkor lecsukva használod?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
-
AndrewTdi
addikt
nekem mondjuk túraplexi van rajta. Pont az államig ér kb. tehát afölött nézek ki, így mindegy mennyire dzsuvás, nem zavar. Inkább a testemet védi a menetszéltől, ami szintén nem elhanyagolható szerintem. Amúgy érzetre is más a nagyplexi mögött ülni mondjuk 150-nél, mint kisplexinél, amikor szinte telibe kapja a testedet a menetszél. Én is gondolkodtam már kisebbre cserélni, de nem zavar, max az összképet rontja. Fene tudja. ha találnék olcsón, kipróbálnám.
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #546 üzenetére
Esztétikailag megközelítve csakis a kicsit. Bár a két kicsi között vacillálnék... (Hint: ugyanaz a képet linkelted kétszer.)
Túl van lihegve ez a túraplexi kérdés: motoron volt/van/lesz menetszél, ezt el kell fogadni. Ha nagyon zavar a zaj, füldugót kell használni. (90 km/h körül már elég hangos, ez tény, de pláne 140-nél.) Most lehet mondani, hogy azért jó, mert megvéd az esőtől is, ami lehet, hogy igaz, de hogy utána alig látsz át rajta, az is ziher. Pláne sötétben, amikor a szembejövők fényét szórják össze-vissza az esőcseppek. Mondom: van egy hasonló stílusú túraplexim a Majához, egy úton volt rajta, amíg hazajöttem a kereskedésből. Hogy, hogynem pont csöpögött az eső az út vége felé, és megtapasztaltam, hogy mekkora fos, azon kívül, hogy nem látok, a tempót sem érzem, és még (saját motorom: fikázhatom) ronda is, mint a bűn. El is szomorodtam, hogy hogy vehettem meg egy ilyen motort, aztán ledobtam róla a plexit, és csoda történt. Lett egy új motorom. Később (qrvadrágán sajnos) vettem rá egy gyári plexit, azzal már szép.
Ui: nem tudtam, hogy szoktál túrázni is. Ettől függetlenül a fenti áll. Te tudod, hogy neked jobb-e így, bár azokból a kommentjeidből, amikben azt ecseteled, hogy megfősz a plexi mögött, mert menetszél sincs, stb. úgy gondolom hogy azért ANNYIRA nem jó így. Lehet megpróbálni a magasítottat. Ha átdobja a menetszelet a sisak fölött, még az is jó lesz, de mégsem annyira ocsmány, és talán-talán lesz valami hűtésed. Ha viszont pont úgy dobja a szelet, hogy a sisakot turbulens áramlás éri, akkor csúnyán "bubbogni" fog tempónál, ami meg rosszabb, mint plexi nélkül. Ki kéne próbálni. Neked, mert a te motorod, és a te magasságod, meg a te üléspozíciód.
Ui: technikailag az USB aljzat is egy szivargyújtó csati, csak be van építve az adapter. A motoron nincs más feszültségforrás, csak az akku kb. 12V-ja, aztán valamivel le kell konvertálni stabil 5V-ra. A szivargyújtó aljzat univerzális, az USB meg csak 5V-ot ad, és csak töltésre jó. Mondjuk azt legalább kétszer. A kesztyűtartó ajtaját nem kéne kifúrni, inkább belül kellene egy kis lyuk, hogy felhúzd a tyúkbelet a kormányhoz. (Nekem volt gyárilag lyuk, mert oda akad be a zár, simán elment ott egy kábel is felfelé, probléma nélkül.)
Oké: van másképp kinéző is (ami nem dupla), de a lényege ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Nana... azért jövő héten is megyek Vonyarcvashegyre, tehát még a túraplexi is játszhat továbbra is.
Vagy elég a városon kívülre is egy magasított plexi?
Melyiket tennéd fel?
GPS:
Azon is gondolkodtam, hogy kell-e nekem szivagyújtó csati. Nem-e elég egy USB aljzat.De a kesztyűtartóba betenni még jó is lenne az aljzatot, de onnan a készülékhez hogy viszem el a bele dugott kábelt? A kesztyűtartóm elég passzentosan zár, peremek illeszkednek, tehát ki kéne fúrni az ajtaját, az meg no way...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #543 üzenetére
Mivel városban használod, semmi teteje magas plexit rakni rá.
Nyugodtan kipróbálhatod plexi nélkül is, teljesen rendben lesz.Hova tennétek?
Oda, ahol a legkevésbé vonja el a figyelmed. Nekem sok választási lehetőségem nem volt, szóval kézenfekvő volt az adott tartó megvásárlása, és a kormány közepére rögzítése. Gyárilag van szivargyújtó a kesztyűtartóban, abból egy micro-USB adaptert felhúztam a kormányra, és kalap. Ha van kesztyűtartód, de nincs szivargyújtó csatlakozód, akkor én a kesztyűtartóba építeném, már csak az esővédelem miatt is. Ha csak töltésre kell, és nem kifejezetten GPS-hez, akkor rakhatod a csomagtartóba is, mint runner. (Nekem a dobozba kéne felhúzni egy szivargyújtó csatit, olyat, ami gyújtás nélkül is áram alatt van, ha hosszabb túrán lemerülne a Bluetooth füles akkuja, fel tudjam tölteni pihenő időben. Menet közben azért nem dugnám be, gyújtással otthagyni a mocit meg nem fogom. Amúgy is fel akartam húzni a dobozhoz egy pótféklámpa kábelt, de egyelőre megmaradt projekt szinten az egész...)Az amúgy baromi vicces volt, hogy a Lágymányosi híd közepén dobta a hálózatot a telefon, de olyan szinten, hogy PIN kódot kért. Na onnantól kezdve nem volt kép a GPS-en, de szerencsére továbbra is mondta a magát. (Természetesen eltévedni semmiképp nem tévedtem volna el, ez csak teszt volt, viszont a telefont nem lehet menet közben nyomkodni - ez még önmagában nem baj -, viszont kesztyűben sem. Szóval ha ilyet csinál - remélem nem lesz sűrűn szokása -, akkor meg kell állni, kesztyű le, PIN bepötyög, kesztyű vissza, aztán lehet továbbmenni. Írtak bogyóék valami csodaszerről, amivel kesztyűben is lehet pötyögtetni, de a tartó miatt már eleve hátrányos helyzetből indulok, ráadásul nincs is ilyen szipi-szupi Nokia telóm, szóval...)
-
longwild
aktív tag
Igazából szerintem is fakóbb, könnyen lehet, hogy a reggeli fényeknek köszönhetően ilyen... Mintha színátmenetes lenne a képeken, pedig valójában nem...
Na ja ledobom, csak még kerítek egy gyári színezett magasítottat...
Hohh hohh. GPS. Épp elkezdtem tegnap nézegetni, hogy hogyan is tudnék GPS-nek villanyt adni, mert az enyémen nincs ilyen lehetőség gyárilag... Hova tennétek?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #539 üzenetére
Dobd le róla azt a plexit, és új motorod lesz. A színe szép. Élőben fakóbbnak tűnt.
Lehet, hogy nem is te álltál ott a lámpánál, csak bekamuztad, hogy igen, muhaha.
Szerk: én meg GPS-szel jöttem dolgozni. Teszteltem. Fasza: töltés is rajta volt.
Hogy miért nincs benne a fotón (jobban nézne ki)? Mert azzal készült a kép...[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Hi!
I took some pictures of my scooter only for you!
I hope you will enjoy it and finally you will believe in my scooter
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
' reggelt!
Nos tegnap megnéztem pár kesztyűt. Eddig az Alpinestars SMX2 Air a befutó. Bőr, de perforált, szellőzik, és igencsak rajta van a kezemen. Kisujj-gyűrűsujj összevarva tőben (ahogy kell). De nem vettem meg, mert megkértem Őket, hoyg rendeljenek be egy másikat, ami menne a cipőmhöz. Bár őszintén szólva a fekete meggyőzőtt, főleg, hogy 22K, de mondta, hogy szívesen berendeli a másikat, nem gond ha nem kell.
De össze sem hasonlítható a kesztyű a mostani, szemétbe való Wintexszel.Nomeg megint néztem protektoringeket, és ismételtem rájöttem, hogy nem tudok velük megbarátkozni. Nem kényelmes, fusztrál, akkor jó ha összenyom, neemtom. Ehelyett néztem UFO gerincvédőt. Az azért barátságosabb viselet, még fel is venném nyáron. Jó, nyilván nem véd annyira, de több mint a semmi. Ismerem magam, hiába vennék inget, nem szimpik, nem venném fel. Ráadásul az UFO most 19-re van árazva.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #528 üzenetére
Á, 11K-nál brutális lenne a Madison (8600-nál tilt). Jó ez így 5-6 körül utazóba. Annyira halk és sima járású, hogy a 70-140 gyorsítás az csak a szélzaj erősödésén tűnik fel. A gázkar mintha csak egy hangerő szabályzó lenne. Picit megszokod a 130-as tempót, 90 már nagyon lightos. 40 meg mintha állnál. Majdnem el is dobtam egy körforgalomban: vizes, fehér aszfalt. Halál. Elindult a segge, pedig se nem adtam nagy gázt, se nem döntöttem nagyon, meg gyorsan sem mentem. Csak egy b*zi autós bejött elém, aztán mégis megállt. Mondjuk még jó, csak a francnak próbálkozik: a macisajt az macisajt.
Gondolkodom, hogy leméretem teljesítménypadon (dyno). Már a miheztartás végett. Ezen nem kell váltani kettőt felfelé: tekered a kart, eszed a Porschekat/rendőrt/kamiont. Azért mehetne jobban. Több autó előzésénél jobb lenne egy kicsit brutálisabb megindulás, mint ez. Tudom: rúgjak vissza kettőt, és mehet a 11K... Meglesz. A maga szerény módján. Első körben 16 gr-os (csúszó)görgőkkel. Aztán jöhet a J. Costa varió. Aztán a nitró.
Aztán a GP800. (Ha még megérem. Ma is kicsit széles volt egy kanyar "kigyorson". A közút nem erre való. Itt be kell állni 60-nal szöttyögni, ha "konvoj" van. Ha valaki már 90-et tud menni, az csoda. Ha meg 110-ig kihúzatja, akkor... furgonos.)
Na léptem. Küldeném mindenkinek, aki szereti: Copy Con - Holnap
Ui: pénteken Kalocsa?
-
longwild
aktív tag
En a multkor Gore-01-es rendszamu Porsche Cayenne S-t hagytam le a buszsavban 30-al gurulva, bar a kozeleben majd leajultam a motorrol az autot kprullengo parfumszag miatt. Persze ilyen nem tortenhet, ezert soroksartol huvosvolgyig eloadta a
- piros lampan athaladast
- masik motoros 20cm-re megkozeliteset 50-es temponal
- dudaval visszafordulast 2x2 savon a kulsobol indulva
- villamossineken haladast
- elsobbseg meg nem adast
- dupla zaron keresztul elozest
- szabalyosan bekanyarodo autoba majdnem belecsattanastEs ezt vegigneztem a motorrol, kenyelmesen gurulva, kelloem tisztes tavolsagbol, vigyorogva... baaar meg eredmenyt is fel tud mutatni a heves szervotekergetes, binaris fek es gazkezeles erdekeben, mert egyszerre ertunk ugyanoda...
Vagy ez most nem a láttam egy gyokeret post-line?
Szerk: azt hiszem, hogy a rendszam mindent elarul...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én meg tegnapelőtt egy rendőrautót: a szomszéd faluban 40-nel ballagott, én is udvariasan mögötte ennyivel, aztán kiértünk a lakott területről, ő meg ragaszkodott a tempójához. Húztam egy kövéret harmadikban, 11k fordulatig, majd váltottam még kettőt felfelé...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
nagyúr
Jelentem legyorsultam egy Porsche kabriót. Igaz, csak 70-nel ment.
Meg megvettem a Givi S850-et. Belefér a telóm, és tölteni is lehet.
Szerk: csapatós vegyes fogyi 5,1L. (Megint kilocsoltam picit persze.)
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
őstag
Na, ma mentem egy karikát kolléga Pug SV-jével. Amellett, hogy a fejidomból biztosan hiányzik pár csavar, meg rezonál a lábtartó része is (motortartó elöregedett? van benne ilyen?), faszán megy, 70-ig tol lineárisan, aztán óra szerint 80ig még feltornázza magát, de ott vége. Hogy GPS szerint ez mennyi, azt még nem néztem, de sokkal jobb így közlekedni, mint a végsebességre ennyit tudó Gulliverrel, csak ott nincs meg ez a nyomaték, meg gyorsulás. Faszán tartotta a sebességet dombnak felfelé is.
Ami még szar volt, hogy az eladó lekente az ülést, meg a lábtartót is szilikonnal, csúszkáltam össze vissza, még jó, hogy az ülésen van törés. De a lábrész kicsi, nekem kényelmetlen hosszú távon.
Összességében 90k-t megért, bár kell rá egy kipufogó, mert ebben semmi tompítás nincs, olyan mint egy robikapa, meg új gumik, mert ezek erősen a kopáshatáron vannak már, lassú menetnél nehezebben is fordul a kormány, meg állandóan fel akar állni kanyarban.Mondjuk én sem voltam komplett, hazaugrottam cégből a robogóval, ami 50es papíros 125-ös, az összes okmányomért, amit otthon hagytam De kocsival kétszer annyi ideig tartott volna. Mondjuk, ha kicserélik az 50es órájára a mostanit, akkor ránézésre semmi különbség nem lesz.
-
csongi
Topikgazda
A sastech protektor nagyon joo bar meg nem volt bevetesen mert az uj kabatomba ez kerul es a varrononel van. Ami biztos, minel melegebb annal flexibilisebb puhabb. Teljesen nem kemnyedik meg , de olyasmi mint a forma 1 auto gumija, melegen lagyabb es konnyebben nyomom bele az ujjam, de erdekes hogy a ramert uteseket viszont nem veszi fel jobban elenyeli.
Minositese a mostani legmagasabb, gondolom nem adogajtak csak ugy oda.
Sulya konnyu vastagsaga kb 2cm -
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #474 üzenetére
Nekem is volt egy 250-es bontószökevény Madisonom. Most átkerült a maradék egy őrzött helyre, itt már a biztonsági rendszert leépítették. IP kamera, és egyéb finomságok lesznek majd a tervek szerint, de egyelőre a szerszámoknak, a helynek, és a szerelőnek kell meglennie
(#478) canniball : Most már folyamatban, lassan, de biztosan haladunk. Ígéretesnek tűnik... Meglátjuk
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
Nincs is motorom! Csak idejárok múlatni az időt
Amúgy mi a hivatalos kép? Közjegyzői pecsétes?
De ha a saját szemednek sem hittél a múltkor a kereszteződésnél... akkor a pecsét sem fog segíteni
Az a durva, hogy még nekem sincs róla kép!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #505 üzenetére
Tolhatnál egy screenshotot, hogy mi van szanaszét tördelve priviben.
Kíváncsi vagyok. Bogyónak meg csak annyit, hogy 920-at, mi?Minimum 1520-at!
Nem értek a lovakhoz. Volt 920-am, de lecseréltem 990X-re... Az is
Windowsos volt, csak nem mobil, hanem 40"-on Full HD. (Muhaha.)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Amki nekem szétszakadt az ilyen. Wintex. Óva intek mindenkit ettől, mivel egy szezon alatt szinte használhatatlanra szakadt.
Én ezeket a rövid kesztyűket szeretem. Csak Aunerbe nagyobb a választék.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #503 üzenetére
De, én lecseréltem: Te ne nézd mobil böngészőből... PC-ről tökéletes.
(Esetleg forgasd el a telefont vízszintesbe: nehogymár 720 px szélesség
alá optimalizáljanak weboldalakat, a PH is pont 1024 px-re van kitalálva.)Olyat még nem is láttam ami a csuklónál véget ér.
Andrewnak a szétszakadt kesztyűje nem olyan? Mondjuk nem tudom.
Annyira nem nézegettem, nem az volt a lényege, hogy milyen hosszú. -
canniball
nagyúr
"Azt hittem, hogy rövid szárúnak azt mondjátok, aminek vége van a csuklónál..."
Ja nem, az enyém (ugyan nem 10 centire) de felér a csukló fölé: belül ~4cm-rel, kívül cca. 6cm-rel. Olyat még nem is láttam ami a csuklónál véget ér."...de van, aki motorra is ilyet vesz fel."
Ez is relatív: egy chopperen farmer+bőrmellény+rohambili öltözet mellé jobban passzol mint egy sportkesztyű.Továbbra is szana-széjjel van tördelve a mondókád, még mindig nem cserélted le a böngészőt?
csongi!
Keress olyat ami tiszta hangyabőr!longwild!
A kabátba tehető FF protektor sem narancs, hanem fekete vagy izé színű. A Sastec protektorok sárgák, vagy lehet a Forcefield FKadetra emlékszel.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
longwild
aktív tag
Thx.
Egyébként az aksi rögzítését annyira nem parázom, sokkal inkább okulásként írtam le mindenki számára, hogy ha valami gond van a géppel, lesse meg
És tényleg láttam valahol nagydarab narancs színű protektort, talán kabát hátuljába tehetőt?
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Ukrajnai háború
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest