Hirdetés

2024. június 30., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27752) astrojoe12 válasza DigitXT (#27751) üzenetére


astrojoe12
tag

A fő problémát, a nagy zajt, a hajtómű középcsapágy és a kis tűgörgős csapágyak adták a hajtőmű belsejében. (volt bennne olaj :DDD ) Azok nem hiszem, hogy az 5 grammos leválás miatt tönkre mehettek volna, más tengelyen is futnak. Igazából már vásárláskor is zúgott kicsit a hajtómű. Pont akkoriban vettünk vadiúj kisrobogót a feleségemnek és annak is volt olyan surrogó hangja. Ezért nem gondoltam bajnak a madison hangját, akkor kapott új olajat és kész. Ez a nagy zúgás viszont egy hét alatt alakult ki.

A külső kuplung csapágy is kivolt igen, ami közvetlen a kuplung pofák alatt fut, de az már a vásárláskor is zúgott. Most kicseréltem, ha már bennem volt a lendület a csapágykiszedővel a kezemben :) ... kilenc csapágyat cseréltem 20 ezer forintért. A kuplung belső oldalán is van egy tűgörgős csapágy, ami szépen fut hang nélkül szerencsére. Azt az egyet nem cseréltem ki, mert az nagyon-nagyon drága lett volna, önmagában annyi, mint az összes többi együtt. :D

Szóval igen, az elbalanszírozott kuplung biztos jobban terheli a csapágyakat, de nem hiszem hogy az okozta volna a csapágyak kopását. Ráadásul ez egy öt pofás kuplung, ha egy réteg leválik, nem okoz érezhető rezgéseket. Három pofás kuplungnál biztosan más lenne a helyzet.

Ellenben a csapágyak rezgése talán, de nem biztos, lehet hogy okozhatja a rétegek ragasztásának gyengülését.

"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.