Hirdetés

2024. július 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Djuree


Djuree
félisten

Ahogy láttam még nincs topicja a játéknak (ez elég fura, pedig nem mai játék), hát csináltam egyet.
Az e havi PS Plus egyik teljes játéka PS4-re (2014 októberi amúgy a játék, lassan 2 éves, de nem látszik meg rajta), az első Plus játék ami érdekel is és játszok is vele (már régebben is szemeztem vele, de nem vágtam bele, most itt a lehetőség, ráadásul ingyééé :D ), remélhetőleg jó sokat, mert eddig (2. boss letudva) nagyon jó. Nem egy Dark Souls, de aki azt szereti ezt is fogja, sokban hasonlít, nem olyan nehéz (könnyűnek nevezni azért nem lehet így sem), de azért van benne sok újdonság is ahhoz képest. Asszem a DLC-t is meg fogom venni...

Wiki oldal, itt elég sok info van mindennel kapcsolatban: [link]

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#2) RolEnD_


RolEnD_
tag

Tegnap megnéztem a játékot, hát kemény 10 percig bírtam. Még nekifutok, de valószínűleg nem az én türelem szintemhez van belőve. Dark Souls-okkal sem játszottam, pont ezért. De olvasom a topicot, hátha kapok valami tippet, amivel könnyebbé válik. :R

(#3) Djuree válasza RolEnD_ (#2) üzenetére


Djuree
félisten

Én is így voltam anno a DS-ekkel, az 1-et kétszer kezdtem el, kétszer hagytam abba fél óra után. Aztán mondom csak próbálkozok mert amúgy minden szempontból az én játékom, és a 2-őt csak sikerült kiplatináznom. :K Igaz eleinte nagyon sok türelem kellett.
Itt is a titok a pajzs használata eleinte, meg az ellenfelek mozgásának kifigyelése, 3-4 fajta van max ahogy néztem, de van akinek csak 2 fajta. Pajzsot fel, közel mész, hagyod hogy megcsapja a pajzsot, ütsz rá egyet aztán hátra szaladás, megint pajzsot fel és ugyanez amig meghal. Kb. ennyi. Persze nem ilyen egyszerű a gyakorlatban. A sok halál természetes. Pajsz nélkül semmiképp ne próbálkozz kezdőként mert nem fog menni.
Menni fog az, eleinte lassú lesz a haladás persze, de bele lehet jönni, megéri! ;)

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#4) pomk


pomk
őstag

Én anno indítottam egy Solace-t, egy Warrior-t és egy Rogue-t. Ebben a sorrendben. Hasonló érzésem volt mind a Warrior-al mind a Solace-al. A súly nagyon fontos tényező a karaktered mozgása során. Ha nem a legfontosabb! Ha túlterheltté válik, nagyon lelassul. Ezt úgy tudod figyelni, hogy a karaktered lapján bal alul van egy azt hiszem "weight" vagy valami hasonló jellemző. Ennek kell minél alacsonyabbnak lennie. Ha zöld jó vagy, ha szürke akkor már lassabb vagy mint illenék. Gondolom van piros is, de addig soha nem jutottam el. :) A súly a tárgyaid egyik tulajdonsága, amely összeadódik és az összes tárgyaid súlya, az erőd ill. az endurance figyelembe vételével jön ki az előbb említett érték.

Rogue esetén gyorsnak kell lenned, így inkább erre figyeltem oda mint arra, hogy magas legyen az armorom. Viszont egy Solace / Warrior esetén az armor fontosabb és mehet a sebesség rovására. Egy tárgy súlya annál nagyobb, minél nagyobb / vastagabb / több fém van benne. Pl. egy tör súlya jelentősen kevesebb mint egy csatabárdé ill. egy full acél páncél is többszöröse lehet egy bőr vértnek. Ezen kívül a fegyvereknél a súly miatt ugye az ütési sebesség is változik egyenes arányban. Minél nehezebb, annál lassabban tudsz vele ütni. Ezek tükrében számomra a Rogue vált be. Igaz, hogy vele nagyon sokat kell mozogni, vetődni, elugrani ütések elől, oldalra ill háta mögé kerülni az ellenfeleknek. Kevesebb a sebzése mint a másik 2 kasztnak, de pl. van hátbaszúrás, ami azonnali halál. :)
De...a rogue esetén pl. ha a kicsi kerek pajzs (buckler) van nálad, akkor tudsz parry-t végrehajtani vele ha pontosan időzítesz az ellenfél támadása közben. A parry-t követően pedig oldalra kell kerülnöd, onnan megütni és így akár 4-5x sebzést is be tudsz vinni. Warrior esetén pedig ha mondjuk tower shield van nálad, akkor ezzel ki tudod védeni az ütéseket az ellenfél elkábul ettől és te eközben tudod ütni.

Kicsit bonyolult és összetett a harcrendszer de ha egyszer kiismered magad rajta, akkor már nagyon logikus az egész. Van 3 féle mód: csak fegyver, fegyver + pajzs, gauntlet(ez majd később kiderül a játék során). Csak fegyver esetén általánosságban annyi, hogy nagyobbat sebzel, de ugye mivel nincs a kezedben pajsz, nem tudsz védekezni. Pajzs + fegyver esetén kisebb a sebzés, de tudsz védekezni, gauntlet később lesz elérhető.

Ki kell ismerni minden ellenfél típust ahhoz, hogy melyik hogy / mikor / merre / mennyit üt és az ütések közti réseket kihasználva kell támadni. Ill. van pl. a fent említett parry lehetőség rogue esetén. Érdemes egyébként nézni pár videót a kiválasztott kasztról hogy hogyan is kell harcolni vele. Minden kaszt teljesen más stílust kíván, külön-külön meg kell tanulni őket.

Rengeteg türelem kell hozzá! Készüljetek fel, hogy kb. 10-20-30x meg fogtok halni. Ne rohanjatok, taktikázni, kivárni és időzíteni kell. Mindig! Sokkal jobban tudtok így haladni mint ha csak elkezdenétek ütni mint a cséphadaró. Várj a megfelelő pillanatra és akkor üsd meg.
Kicsit elrettentően hangzik, de megéri a befektetett energia. A játék gyönyörű, élvezetes és nekem kifejezetten szimpatikus, hogy meg kell tanulni vele játszani.

[ Szerkesztve ]

(#5) Kvelstadt válasza pomk (#4) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Kajak ha beadom a parry-t akkor ne szúrjam meg szemből hanem még kerüljek az oldalához és úgy sebezzek?
Ez elég furán hangzik mert megtörtem a támadását és védtelen szemből. Az lenne logikus mint ds-ben jogy szemből adok neki.

Egyébkènt én egy daggeres class-t indítottam a zöld színű spelles classal párosítva de fogalmam nincs mi ennek a kombinációnak a class neve.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#6) pomk válasza Kvelstadt (#5) üzenetére


pomk
őstag

Ez van sajnos.
Az szerintem pont a rogue. ;)

(#7) Kvelstadt válasza pomk (#6) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Ja valszeg az.
Könnyű akarok lenni és gurulgatni.
De azért egy könnyű kardot felraktam mert sz első bossnál kb olyan közel voltam hogy már a nyakába lihegtem azért hogy dagger-el elérjem.
Gondolkodtam még a közepes súlyu classon is de aztán mégse lettem az. Ds-be ngyon megszerettem ezt az easy roll-os körbetáncolásos stílust.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#8) _drk válasza pomk (#6) üzenetére


_drk
őstag

Én egy éve vittem át! Medium páncél, brawler varázslatok, és harci bot. Úgy lekombózod az ellent meg se tud mozdulni.
Simán végigvittem! :D
Volt egy bot amihez sok ági kellett, aztán volt egy bot amihez 27 intelligancia na az volt a nyerő. A varázslatok sebeztek mint a dög, mana volt bőven. Es ami a legjobban tetszett a legvégéről is könnyen vissza mentél a legelejére. Es vissza is kelett a jó cuccért. Rengeteg rejtett láda.
Át is viszem megint! :)

(#9) Djuree


Djuree
félisten

nem is néztem még h itt is van parry. lehet be kéne gyakorolni még itt az elején...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#10) _drk


_drk
őstag

Ahogy néztem a 2 kardos rouge-os kaszt néz ki legdurvábbnak.
A végére nagyon jól kombózik és durva fegyverei vannak.

(#11) pomk válasza _drk (#8) üzenetére


pomk
őstag

Nekem a rogue vált be deception, és "fist weapons" (nem tudom lefordítani magyarra) és tör használatával.

Varázslatoktól egyébként nem vagyok elájulva...nem találtam olyat igazán hasznos lenne...
Deception ágon mindegyik leírása elég csábítóan hangzik, de a valóságban sokkal többre megyek ha inkább fizikai támadást alkalmazok, főleg ha parry-zek, vagy a pajzzsal hárítók és extra sebzést viszek be utána.

(#8) _drk
Milyen botot használtál? Megtudnád itt keresni légyszi?

[ Szerkesztve ]

(#12) Djuree


Djuree
félisten

na itt nem lesz platinám. az egyik trophy, nyírd ki a bossokat sebzés nélkül. :C :DDD lol már. annyira nem durva mint a dark soulsban, de nekem itt is lehetetlen. plusz a végén kapnék sebzsét, kivágnám a gépet az ablakon tuti...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#13) pomk


pomk
őstag

Most jut eszembe, hogy én elakadtam ebben a játékban, azért nem nyomtam tovább. :DDD
Elég jól benne voltam a sztroiban, ott tartok, hogy
SPOILER!!!
van egy nagy szabad, kör alakú tér, ahol a bejárattól szemben fent van 3-4 katona, egyikük sérült. Ha jól értelmeztem, őket kéne megmenteni. Valami hídról magyaráz, hogy tisztítsam meg, de nem találom. Tudjátok hogy hol van a híd amit meg kéne tisztítani?
SPOILER!!!

[ Szerkesztve ]

(#14) Rigormortiis


Rigormortiis
addikt

Nagyon tetszik a játék. 3 boss ment eddig le, elég könnyűek voltak. Eddig mindegyiken egyszer haltam, másodjára meglettek.

Warriorral nyomom. Elég fura, hogy a faithet is pumpálni kell a skillekhez, de ez van. Mondjuk a rage-n kívül nem találtam hasznosat. Írták, hogy a quake mennyire jó. Hát, mire végigmegy az animáció, bőven megütnek. Úgyhogy inkább dark soulsosan pajzsozok/ütök. Watriornál nehéz páncélban esélytelen a gurulás, de nem is érzem szükségét. Meg mintha gurulás közben is sebződnék.

Nagyon tetszik, hogy minél többet ölök, annál több xpt kapok amig meg bem halok vagy rá nem nyulok a kristályra.

Viszont a ho flaskákat nem értem. Szedtem fel egy csomó üres üveget, ez elvileg növeli a hpk számát. De van, hogy 7-ről visszaugrik 2re. Most akkor hogy van ez?

Arra sem jöttem rá, hogyan lehet a socketekbe beilleszteni a rúnákat. Pedig találkoztam már a kováccsal, kaptam jó rúnákat, de nem tudom betenni őket.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#15) Kvelstadt válasza Rigormortiis (#14) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Én is ds-esen tolom.
Ütök védekezek gurulok ennyi.
Elvétve raktam spellre meg hozzá faith-re mert új a játék és kiváncsi vagyok mit tud de nem hiszem hogy valami komoly spelles karim lesz.
Elég nekem a közelharc, azt szeretem.

Ez a flaska dolog nekem se tiszta.
Nem
Lehet hogy a halál levesz belőle?
Volt hét sztán boss után már csak hármat töltött vissza a bone-crystal-fire.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#16) _drk válasza pomk (#13) üzenetére


_drk
őstag

Qamar a fire sebzésű! Addig szépen sorban monk Staff, prejustice vagy mi. Mondom azt egy kis ági nevolessel es az alap kicsi utes ad az ellennel egy kis hátra lökést úgy abszolút nem tudnak megütni. Es a rá szaladás is hatásos. A vége felé volt már gyenge.

A varázslatok meg a brawlernél jók, van a rage sokkal erősebb gyorsabb vagy az minden nagy harcnal jo. A ram meg jó nagyot sebez. Az 4. Skill is jo csak közeli es be kell célozni.

Masik kérdésed ott én is megakadtam, pontosan nem emlékszem de van sok végig játszás neten, meg youtube video. Kísérgetni kell is ki ott katonákat És ott nagyon nagy területen ki kell irtani Mindenkit. Vmi ilyesmi rémlik.

(#17) _drk


_drk
őstag

A rúnak csak később jonnek be! A flaskakat nem értem nektek miért tűnik el.

(#18) Kvelstadt válasza _drk (#16) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Mostmárr tudom milyen érzés lehet egy kezdő dark souls-osnak mikor még azt se tudja mi mere és elolvas egy ilyen hsz-t a ds topikba. :D

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#19) _drk válasza Kvelstadt (#18) üzenetére


_drk
őstag

Most a ds3-at kipróbáltam, első nagyobb ellenfélnél Rájöttem hogy nem az én játékom

(#20) Djuree válasza _drk (#19) üzenetére


Djuree
félisten

ne add fel az első halálnál, megöl egy párszor utána már meg tudod ölni, nem baj ha rámegy minden hp töltőd, előbb utóbb meg se tud majd ütni. az is lehet h ki lehet kerülni, sok ilyen szopatás van az összes ds-ben, hogy csak később tudod megölni. a bloodborne elején is van ilyen...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#21) pomk válasza _drk (#16) üzenetére


pomk
őstag

Köszi a tippeket!

(#22) RolEnD_


RolEnD_
tag

Hát srácok ez nem az én játékom. Öreg vagyok én már az ugri-bugri paladinokhoz, meg türelmem sincs kiismerni a dolgokat. Az első boss kb. 10x megölt úgy, hogy megütni sem tudtam. Maradok a könnyedebb szórakozásnál.

(#23) Kvelstadt válasza RolEnD_ (#22) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Ahogy érzed.
Én se vagyok profi astílusban de ürességet éreznék ha nem játszanék többet ilyen játékokkal.
Engem is megölt vagy 5x az első boss de az olyen játékba nem szégyen a hslál hsnem természetes része.
Az viszont nagyon igaz hogy ide türelem kell és tsnulni is kell rendesen.
Olyan nagyon türelmes meg én srm vagyok de makacs az igen. :)

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#24) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Na megvan az első kovács.
Meghámoztam a rúnákat és dobtam is fegyverbe.
Már csak az érdekelne hogy hol látszik hogy mibe lehet rakni.
Mert végignéztem a kategóriákat de nem minden pajzsba meg fegyverbe, itembe megy bele.
Megvan a 3. boss is.
most megnyilt valami portál ami gondolom story helyszín mert volt videó meg minden de van még két másik út is amiről szó nem volt szal megnézem először azokat, hátha csak loot meg zsákutca.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#25) _drk válasza Kvelstadt (#24) üzenetére


_drk
őstag

Van egy lyukas kör a fegyverben, de tán még ki is írja hány socket-es. Az útvonalat általában a szörnyek erőssége is befolyásolja, ha egyből lecsapnak akkor lehet nem arra kell menni.

[ Szerkesztve ]

(#26) Rigormortiis válasza Kvelstadt (#24) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Hogy sikerült betenni a socketeket a fegyverbe? Elvileg van benne lyukas hely, és a kováccsal is lerendeztem a rúnákat.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 6 Classic, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#27) Kvelstadt válasza _drk (#25) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Azt a karikát még nem figyeltem akkor.
Igen volt egy irány shol olyan ellenfél volt hogy ha betaláltam akkor is vagy kettőt sebeztem míg ö két csapásból levágott. Végül feladtam és más irányba mendtem.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#28) Kvelstadt válasza Rigormortiis (#26) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Fizetni kellett először a kovácsnak aztán meg sorba minden eúnát igy meghámozott és kiderült mi van benne és miket tud. Aztán már simán engedte bepakolni itemekbe.
Most valami bottal megyek ami nem sebez úgy mint az axe vomt de legalább gyorsabban üt és hosszabb mint a dagger ami kb ilyen gyorsan ütött.

Kipróbáltam egy greataxe-ot is hogy mit tud. Nincs az az isten hogy én olyan lassú fegyverekkel menjek!

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#29) Djuree válasza Kvelstadt (#24) üzenetére


Djuree
félisten

az hogy? nekem már a 4. boss is megvan de kovács sehol bedig mindent bejártam...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#30) Kvelstadt válasza Djuree (#29) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Megtaláltam a faszit aki elszállt az első bossnál és azt mondta takaritsak mielőt megnyitja a portált azaz boss volt.
Azután visszamentem hozzá és megnyitotta a portált és ott volt ben egy kovács meg egy bonfire kristály.
Ha valamit máshogy csináltam mint te akkor figalmam sincs hogy mit. Csak mentem előre amere terelt a játék.
Am lehet higy te máshogy mentél.
Van most nekem is egy amit hagytam mert már az is kemèny volt aki védte.
Meg vokt még egy ilyen út a 2. Boss után amit szintén hagytam.

Meg visszamentem egy ilyen kristályportálhoz ami boss után szokott megnyílni és ott volt egy 3 körös aréna harc amit megcsináltam és adott egy ládát.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#31) Djuree


Djuree
félisten

nálatok nem crashel a játék? nekem már harmadjára, boss fele hp-n volt. :W nem voltam ideges... :O

toturi: már nekem is megvan, ezekszerint nem lineáris, olyan helyen is megöltem egy bosst amit ki is hagyhattam volna. :C azt hittem arra kell menni de nem.

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#32) pomk válasza RolEnD_ (#22) üzenetére


pomk
őstag

Megértelek, de annyit hadd fűzzek hozzá, hogy ehhez a játékhoz teljesen máshogy kell hozzá állni. Azt tudom mondani, amit nekem anno mondtak a Bloodborn-re. Ez egy teljesen más játékstílust kíván, mint bármelyik játékod eddig. Türelem és rengeteg idő kell ahhoz, hogy az ember megtanulja és kiismerje az ellenfeleit. Mindegyiknek megvan a mozgása, támadása, taktikája és gyenge pontja. Ha ezekre rájössz, onnantól simán tudsz haladni vele. Ne add fel, megéri a belefektette energiát. Van pl. a játék közepe felé egy ellenféltípus, egy batár nagy pajzsos akármi aki rádront és odab@sz a kardjával. Ezek engem minden esetben megöltek, mert ütni sehogy nem tudtam őket a pajzs miatt, és kb. 2 ütéssel levágott. Mindaddig, amíg rá nem jöttem hogy lehet parryzni a támadást és 1 ütéssel megölni. :)

Ami nekem pl. nagyon szimpatikus volt, és régen találkoztam már ilyennel, attól függetlenül hogy nem egy bonyolult dolog, az az volt ahogy a súly hatással van a karakteredre. Ill. hogy a "paladin" = cleric az elejétől kezdve egy nagy hústorony, aki lomhán mozog, lassan üt, viszont kb. egy tanknyi páncél van rajta. Ezzel szemben a rogue mozgékony, könnyed mozgású ugri-bugri karakter.

(#24) toturi
Socket.
A kovácsnál mikor belépsz a menübe, van 2 opció. Vagy a megtalált rúnákat "töröd fel" és kapsz belőle már használható rúnákat, vagy a meglévő rúnáidat rakod be a tárgyakba.
A rúna feltörésnél jobb oldalon jelennek meg a kapott rúnák. Ott ugye 4 hely van, azt viszont nem tudom, hogy ha a 4 hely tele van és tovább törsz még rúnát, akkor az automatikusan bekerül az inventory-ba, vagy a legutolsót "felülírja".
Felül tudsz váltani a rúna törés és rúna behelyezés között. Amikor belépsz a rúna behelyezés menübe, akkor csak azokat a tárgyakat dobja ki, amelyekbe van socket és tudsz tenni rúnát. Ill. onnan tudod, hogy egy tárgyba lehet-e rakni rúnát, hogy amikor az inventoryban rámész, akkor jobb oldalon ahol részletes leírást kapsz a tárgyról, van egy gyűrű ikon középtájon:

(#31) Djuree
Nem lineáris...sőőőt. A vége felé már ping-pongozni fognak veled: A pontból elküldenek B pontba, elmész oda, bla-bla-bla, menj vissza A-ba, onnan C-be, majd vissza B-be...Térkép persze nincs, így kb. nevek alapján lehet csak kitalálni hogy hova is kell menni... Térkép nagyon hiányzik... :S
Egyébként én is pont ez miatt akadtam el a korábban említett helyen. Kb az elejére vissza kellett mennem és ott nyílt ki egy kapu ami egészen eddig zárva volt...furcsa.

[ Szerkesztve ]

(#33) Kvelstadt válasza pomk (#32) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Köszi az infót!
Az mi mikor a rúna menüben vagyok és ott alul exp-t lehet befizetni?
Runa meg több mint 4 elfér. 23 kis rúnám vokt mikor a kovácshoz értem és mindet feltörtem és meg is van mind.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#34) Djuree válasza pomk (#32) üzenetére


Djuree
félisten

én azokat a pajzsosokat lelövöldözöm, a parry nem nagyon megy itt se meg a bloodborne-ba se. nagy a faith-em, másra nem is adok, kis endurance meg vitality még és annyi. adtam pár pontot a luckra is, bár sztem semmi hatása.
általában a bossokat is lövöm, ezt a beastet úgy próbálom, csak lassú így (tegnap fél hp-ja volt és lefagyott a játék), de ha közel megyek meg kinyír. időm meg van, szval lassan de biztosan. :)

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#35) Kvelstadt válasza Djuree (#34) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Èn meg nem lövök és addig tetszik a játék nagyon míg ki nem derül hogy valamilyen szinten muszáj varázsolgatni.
Bár a rendes spelleket van higy elsütöm de a kesztyüvel lövöldözés nem tetszik.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#36) Djuree válasza Kvelstadt (#35) üzenetére


Djuree
félisten

nekem se tetszik annyira de muszáj, mert amúgy túl sokáig tart a pajzsosokat leverni és haladni akarok abba a kevés időbe amit a játékra tudok fordítani. :D hamár rendes mágus nincs benne...meg a bossokat is egyszerűbb így leverni, bár sebezni nem sebez annyit mint a nagyobb kalapács vagy a bot, de elmegy...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#37) _drk válasza Kvelstadt (#35) üzenetére


_drk
őstag

Na a gauntlet-ekbe kell pakolni a rúnákat! Azokba nagyon durva effekteket pakolnak. HP szívás, nagy sebzés, csinál 1 gömböt ami lövi az ellenfelet!

(#38) pomk


pomk
őstag

(#33) toturi
Az valami fogadás az XP-vel, de nem tudom én sem hogy pontosan hogy működik.

(#34) Djuree
Lövéssel szerintem kár szenvedni. Sokkal hatékonyabb lehetnél ha kiismered az ellenfeleket. MINDnek van gyenge pontja. Ha azt kiismered, akkor nyert ügyed van.
Minden szörnynél, boss-nál van ütési hézag, amikor támadni lehet. Ezt kell megtalálni és türelmesen csak akkor ütni.

(#39) Djuree válasza pomk (#38) üzenetére


Djuree
félisten

pedig jó a lövés, nem véletlen tették bele. :K a marha nagy kalapácsok az én világom de itt mintha még lassabb lennének mint a ds-ben. hiába a botom 110% attack speedes a kalapács meg 100%, de vhogy sokkal lassabbnak tűnik. :F

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#40) pomk válasza Djuree (#39) üzenetére


pomk
őstag

A kétkezes fegyverek alapból lassúak, de nagyon fontos érték a súly:

- Zöld: minden kúl
- Fehér: közepes terhelés
- Sárga: megterhelt
- Piros: túlterhelt

Leírás.

(#41) Djuree válasza pomk (#40) üzenetére


Djuree
félisten

nekem még sose volt zöld, direkt kipróbáltam, levettem mindent és akkor is fehér maradt. de nem is úgy néz ki mintha zöld színre tudna váltani, minden más szám is fehér, ez ahogy nézem csak számszakilag mutatja az értéket, nem színeződik, felvettem a legnehezebb cuccokat is, akkor is maradt fehér...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#42) Kvelstadt válasza _drk (#37) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Na olyat mem fogok én csinálni.
Mint mondtam harcolni szeretek. S ha kell ezáltal nehezítek magamnak de így játszottam az összes ds-t és bb-t is mert ezt szeretem.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#43) Kvelstadt válasza Djuree (#41) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Nekem zöld kezdettől fogva és a szerint veszek fel valami újat higy zöld maradok e.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#44) pomk válasza Djuree (#41) üzenetére


pomk
őstag

Nekem is zöld.
Ha jól tudom, csak az erő határozza meg hogy mennyit tudsz viselni. Próbáld meg, hogy leszeded egyesével a tárgyakat. Előbb utóbb, úgyis zöld lesz. :) Fegyverrel és testpáncéllal kezd.

(#45) Kvelstadt válasza pomk (#44) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Meg ahogy észrevettem valami 50%ig zöld. Nekem most kb 24es max terhelés és én 12 alatt vagyok.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#46) Djuree válasza Kvelstadt (#45) üzenetére


Djuree
félisten

nekem 34-es talán, de 14 is fehér. :( amúgy 17 körül vagyok, az is fehér...nem vágom. vagy rossz helyen nézem? nemtom.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#47) Kvelstadt válasza Djuree (#46) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Lehet van okyan class smi nem tud könnyű lenni? Bár hülyeségnek tartom de ki tudja.
Dashep a kardos class-t választotta és leöltözött és ő zöld lett.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#48) Djuree válasza Kvelstadt (#47) üzenetére


Djuree
félisten

na nekem is zöld lett, bár múltkor meg nem lett az hiába vetkőztem le. na mindegy, az a lényeg h én is zöld vagyok mostmár. :D
már 6 boss odavan de nem tudom merre kell menni, valami pók bosst is említettek de azt se találom...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#49) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Szerintem nekem ennyi volt ez a játék.
Nem tartom nehezebbnek mint a ds-t de fusztráló, fárasztó a haladás és meguntam.
Ha feltörik a védelmen azonnal be tudnak szúrni. Ha én csinálom ezt mire támadok fent a pajzs. Ha próbálok mögékerülni ütni már nincs időm mert a leglomhább pajzsos ellenfél is 180fokot fordul azonnal felhúzott pajzsal szal csak kikerülni tufok de támadást indítani nem.
Olyan bugok vannak benne hogy belockol valakit aki két teremmel arébb van és nem is nyomtam lock-ot. Néha csak késve csinálja vagy nem is csinálja amit megnyomok. Átverekszem magam egy kristályhoz de nem tudok becheck-olni mert bugos és nincs ott a gomb hogy rányomjak.
A legtöbb sebzést abból szerzem hogy rohadt nehezen vált targetet vagy hiába előttem van nem target-el.
A kamera olyan mozdulatokat tesz hogy szt se tudom hol vagyok.
Az higy a karakterem eltünik ha közel a kamera megint cssk zavaró mert nem tudom hol vagyok és nem tudom hova lenne érdemesebb gurulni.
Nem leírni akarom a játékot hogy ő a hibás és nem én de nekem ez így nem kell.
Egyszerüen nem érzem azt hogy játszani akarok vele csak hogy ezzel a halom fossal a nyakamba megyek tovább és próbálok előrébb jutni a játékban.

A potion rendszert nem sikerült megfejtenem. Volt higy azt mondta elég nekem 4 a meglévő 11 helyett amit vihetnék.
Az is idegesít higy olyan ellenfelekkel akiknèl tér kène muszáj vagyok szük helyen küzdeni mert nem lehet őket kihúzni nyitott térre.
Rengeteg dolgot tudnèk még sorolni de felesleges.
Jó játékot annak akinek tetszik de én rohadtul nem azt kaptam amit vártam és nem fogom ezzel költeni a drága szabadidőm mikor olyan játékok várnak amelyek tényleg tetszenek (mgs5, deus ex md).

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#50) Djuree


Djuree
félisten

bakker mekkora labirintusos szar a nagy leláncolt boss előtti rész, a 3-ból csak 2 kapcsolóhoz jutottam el, a 3.-at is látom de nem tudok odajutni, összevissza mászkálok pedig. egy rohadt térképet nem tudtak belepakolni. :W

toturi: hát igen, van benne néhány idegesítő dolog, nem olyan kiforrott mint a ds3, de még a 2 sem. de ez egy első játék a csapattól, a ds 1 se volt jobb egy fokkal se. majd a 2. rész, jövőre jön elvileg.

a potionokat azért nem tölti vissza mindet, mert idő kell neki. pl. elhasználsz 5-öt, ha eltelik 10 perc 1-et tölt vissza, ha már 20 perc elteltével mész a kristályhoz már 6-öt tölt vissza, ha 30 perc múlva akkor már 7-et stb. a 10 perc csak példa, kevesebb az, valszeg 5 perc körül lehet. ez így sztem jó, kicsit nehezít.

a kristálynál azért nem jelenik meg egyből a gomb, mert előbb fel kell épülnie, mert amúgy csak szét van esve ott a kristály egy halomba. ez is jó, mert nem tudod azt mint a ds-ekben, hogy átszaladsz a sok nehéz ellenfelen és gyors odamész a bonfire-höz, és ha meghalsz onnan kezded és meg van oldva a sok nehéz ellenfél legyőzése. ez is jobb mint a ds-ben, így rá vagy kényszerítve h kinyírd legalább a gyorsabbakat.

nekem tetszik nagyon a játék, nem unom egyáltalán, sztem még ng+ -ban is végigtolom. kevés helyszín van, de annyi felől át lehet menni egy másik helyszínre hogy mégse uncsi, úgy eltévedek mint a szar sokszor. elég idegesítő h nincs map. a bossok nekem pont jó nehézségűek, elsőre nem sikerül általában, csak 3.-4.-re. az mondjuk szar h lövéssel mind leverhető, mert eddig lövös boss nem volt, csak aki néha csinál távolsági támadást de az meg simán kikerülhető. nekem a ds meg bloodborne bossai egyedül túl nehezek többségében, npc-vel vertem le nagyrészüket. se időm, se türelmem egy bossnak 100x nekimenni...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.