Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
OFF de jó: 600K-t futott bömös, bontatlan motorral, fasza vele autózni...
Aztán kiderül, hogy a 150 lóból valójában 90 alatt tud, de tulaj nem érzi?Mondjuk az is igaz, ha "csak 3000-ig" húzatja ki mindig, ott meg még jó.
Egy megjegyzés: ha azért kerül adásba, mert sokat futott, és büszke rá,
hogy jól bírja, miért mond be 30-40K éves futást? Nem jön ki a matek.
L-es rendszám, szóval 2010 környéki import, és 108K-val vette - sőt még
azt is tudni véli, hogy 192-ről volt visszatekerve! - viszont a lényeg: a 8 év
alatt csak úgy jön ki ennyi km, hogy bőven 50 fölött fut évente (közel 60).
Az ugye derék! Csak miért nem lehet ezt bemondani? 50-60 ezer évente.Vagy az újságíró miért nem szól közbe, hogy nem 20 éves az autó?
Na jó, lámpaláz... Egy ilyen cikk után úgysem tudja már visszatekerni.
Ui: meg ilyenkor elgondolkodok, hogy a 10-15K olajcsere periódust hogy
vezeti le? Amikor kijön, csere? 10 vagy 15 sem mindegy: évi 4-6 csere...
[ Szerkesztve ]