Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20251) Burt1793 válasza huszi.gyb (#20250) üzenetére


Burt1793
veterán

Lehet, hogy valami miatt autó híján kellett választania a bicikli és e között, így már érthető, hogy miért szerette a 40 km rohadást egy ilyenen. ;]

(#20252) huszi.gyb válasza Burt1793 (#20251) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Na igen. Minden viszonyítás kérdése. Tudjukki is túrázott az 50es Roxival, aztán mégis vett egy 500ast. Pedig a megszorult dugójú hibátlan roxi mindenre is jó volt.

www.dongosofor.hu

(#20253) SzlobiG válasza Burt1793 (#20219) üzenetére


SzlobiG
félisten

Télen hogy bírod a hideget? Én annak örülök, hogy az októbert még ki tudom húzni, de november már sztem autós téma nálam, nem bírom a hideget hiába a kis táv. :(

(#20254) Burt1793 válasza SzlobiG (#20253) üzenetére


Burt1793
veterán

Házilag rendesen megcsinált tucano-val lehet bírni, nekem a tank 5 nap alatt kiürül, ha megyek. Szóval decemberben és januárban csak akkor járok vele, ha nincsenek lefagyások az utakon.
Télikabát és aláöltöző amúgy mindenre elég, végül is a síelés ugyanez, mész 60-70-nel plexi meg mindenféle védelem nélkül egész nap.

(#20255) #31733248 válasza Burt1793 (#20254) üzenetére


#31733248
törölt tag

Meg tudom erősíteni, teljesen jó az SH köténnyel, fagypont felett picivel (városban). A három fokozatú markolatfűtésem átmeneti kesztyűvel is csak kettesen megy olyankor.

[ Szerkesztve ]

(#20256) SzlobiG válasza Burt1793 (#20254) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ja hát nekem a dupla nadrág ha már kevés, akkor leteszem a gépet. Eléggé fagyos vagyok szóval én nem sokáig bírom.

Síelés azért más mert ott mozogsz, nem csak ülsz és húzod a gázt. :)

(#20257) bajnokpityu válasza SzlobiG (#20256) üzenetére


bajnokpityu
félisten

9 fok farmer, viszont térdvédő nekem elég még. 3 fokban vettem fel az alá öltözőt.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#20258) Burt1793 válasza SzlobiG (#20256) üzenetére


Burt1793
veterán

A legfontosabb, hogy szélálló legyen a cucc, ezért is jó a tucano. Még ha nem is meleg fagypont környékén, de akkor sem jár a levegő alatta (annyira :D). Az enyém tényleg egy zsák most már, gyárilag messze nem ilyen jó, átfújt rajta a szél.

(#20259) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Ma reggel sztem 10 fok alatt volt ezt még bírtam én is, de hó végén jön a lehules ahogy nézem, ott már necces lesz. Farmer+motor nadrág, felül meg bőr kabát. Ebből a szempontból jobb lenne az xmax ott jobban van védve a láb ahogy néztem na meg ha van plexi akkor felül is.

(#20260) yodamastah válasza SzlobiG (#20259) üzenetére


yodamastah
őstag

Kordura bélelt kabát, téli motoros cipő, nagy térdvédő, téli kesztyű, nyakmelegítő, markolatfűtés kombóval a combom fázik először xmaxon farmerban. Vettem is most egy neoprén tépőzáras comb melegítőt ami nagyon beválni látszik. 5 fok alatti motorozáshoz kell mindenesetre lábtakaró, vagy valami sígatya szerűség.

Ülésfűtés, markolat fűtés, fűtött kesztyű ezek erősen meggondolandó cuccok. Markolatfűtés szerintem alap hogy legyen. Ez néha még nyáron is jól jön pl amikor elkap az eső...

(#20261) kisp113 válasza yodamastah (#20260) üzenetére


kisp113
tag

"neoprén tépőzáras comb melegítő"
Egy linket kaphatnék? Kösz!

(#20262) Burt1793 válasza yodamastah (#20260) üzenetére


Burt1793
veterán

Nekem van Oxford markolatfűtésem, maximum ősszel használom, ha nyárias kesztyűben este hidegebb az idő. A téli kesztyűm egy jó meleg Vanucci, 70-100%-ra kell állítani a markolatfűtést, hogy minimálisan érezzek valamit 5 fokban belőle. :D Tehát elég jól szigetel a kesztyű, nem is használom a markolatfűtést ilyenkor. Sőt, esténként a vadveszély miatt, meg forgalmas helyeken a sok autó miatt a bal kezem a fék felett van, ilyenkor semmit nem ér a markolatfűtés. Az ülésfűtés is kis felület, a derekad, lábad jobban fázik. Téli kabát és tucano kombó elég jó. Én most is csak simán farmerban ülök be a tucano alá és nem fázik a lábam, bár már nincs melegem, max napközben.

(#20263) yodamastah válasza Burt1793 (#20262) üzenetére


yodamastah
őstag

Én is 100%on használom téli kesztyűvel a markolatfűtést (yamaha gyári). De én bekapcsolom a vastag kesztyűvel is is mert hiába a fasza téli kesztyű, amikor fogod az 5 fokos markolatot az szívja el a hőt. Nekem mindenesetre érezni hogy megy, sokkal jobb mint nélküle.

Legjobb a fűtött kesztyű, de azzal meg macera van (kábelek, vagy akku), és nincs mindig nálad.

Ülésfűtést én sem akarok, de csak kellemetlen ráülni az 5 fokos motorra 1 szál farmerban :D

Combmelegítő: [link] Nyilván nem helyettesít egy téli motoros gatyát, de ez is olyan hogy bent van fixen a dobozban, aztán ha hirtelen kell akkor feltekered pár másodperc alatt. Ha meg bemész valahova, bedobod a csomagtartóba, és normál öltözetben tudsz megjelenni. Na meg ez is csak úgy jó, ha fent van egy térdvédő ami nem hagyja hogy a térd kihüljön.

[ Szerkesztve ]

(#20264) DigitXT


DigitXT
félisten

Hogy ez a nagyplexi mennyire rohadt hangos...:F Alig hallom a zenét már 60-nál.
Cserébe leveszi a szelet a mellkasomról, csak ugye a turbulens áramlat a sisakon.

(#20265) Burt1793 válasza yodamastah (#20263) üzenetére


Burt1793
veterán

Nekem nem fázik a kezem a téli kesztyűben, persze ha mégis, akkor bekapcsolom (de ez már simán 0 fokos idő).
Én a motorban lévő hideg kabátot nem szeretem felvenni, van ahol több helyre megyek, miközben ott áll a motor a parkolóban és akkor jobb otthagyni, de jól ki is hűl a cucc.

(#20264) DigitXT: Simán megéri szerintem a turbulens sisakzaj (csendes sisakkal :D), csak ne tépjen le a szél a motorról, az szar. Én 60 alatt soha nem megyek, afelett pedig már kapaszkodni kell, ami kellemetlen.

Tegnap volt egy meglepő élményem, mentünk ki a városból este 7 körül másokat vezettem a robogóval, ők kocsival jöttek utánam, de olyan lassú volt a forgalom, hogy a kuplung nem tudott soha rendesen zárni (az autókkal haladtam, hogy ne húzzak el), volt egy kis emelkedő is, már a kuplungnak se tetszett egy idő után (éreztem, hogy bemelegedett), aztán bekapcsolt a hűtőventilátor is, pedig a külső hőmérséklet 15 fok volt maximum. Amikor magam megyek csúcsidőben, még nyáron is csak elvétve kapcsol be a hűtő a 35 fokban.
Hihetetlen nagy szopás az autó Budapesten, na...
Egy idő után azt csináltam, hogy előre mentem a lámpákhoz és ott megvártam őket, igazi motoros start-stop rendszer.

(#20266) csongi válasza Burt1793 (#20265) üzenetére


csongi
Topikgazda

Teljesen mas ritmusa van a robogozasnak, motorozasnak mint az autozasanak. Utalok araszolni az autokkal. Azt a sebesseg es fokozati attetelt a cvt keptelen lekovetni. Kinlodas

(#20267) #31733248 válasza yodamastah (#20260) üzenetére


#31733248
törölt tag

"Kordura bélelt kabát, téli motoros cipő, nagy térdvédő, téli kesztyű, nyakmelegítő, markolatfűtés kombóval a combom fázik először xmaxon farmerban."

Ugyanez érvényes az SH-ra is. Zselés, tépőzáras térdvédőt használok, meleg alatta a térdem, nagyon jó dolog. A reggeli 20 kilométerem felét elé tempósan szoktam megtenni, olyankor érzem a combomnál a hideget, de 10-15 fok körül még nem igazán zavar.

A budapesti forgalom pedig tényleg horror, nekem kocsival, a város széléről a Belvárosba járni csúcsidőben kereken egy óra... És sokszor még 19.00-kor is dugul itt-ott. Ha ugyenezt a 20 kilométert robogóval teszem meg, sietség nélkül is bent vagyok 25 perc alatt.

Arra van valami tippetek, hol érdemes olyan sötétkék és fekete motoros farmert néznem, amibe nem rohadok bele és simán horhatom egy zakóval (térprotektor nélkül)? Értelemszerűen az oldalzsebes és a térdnél kívülről betehető protektoros darabok, térdnél szterccsesek kiesnek, maximálisan utcai kinézetűek jöhetnek csak szóba.

(#20268) DigitXT válasza Burt1793 (#20265) üzenetére


DigitXT
félisten

Persze, érzésre sokkal könnyedebb úgy menni, csak zavaróan hangos.
Kisplexivel azért tol a menetszél, és 130 körül már nagyon kellemetlen:
plexi nélkül az igazi, selymes csend, és kegyetlen menetszél 90-nél is.

Szóval a skálán végig lehet menni, nyilván hidegben plexi nélkül halál...
Anno, amikor eljöttem a Cygnussal, gondoltam, maszk sem kell. Majd'
odafagytam rá már 50-nél is, mert azon konkrétan "0" szélvédelem van.

Szerk: Cygnuson a térdem is fázott 5 fokban, hiába a térdvédő... Azért
nagyon sokat számít, hogy a felépítmény mennyire fogja a szelet.:R

Szerk2: gondoltam, gyorsulásban is számít, de nem mérhető.:))
Viszont nagyon el lehet szokni tőle... Lágymányosin néztem, hogy mit
tötymörög ez a furgon, aztán nézem az órát, hogy már bőven sok az...
(Mivel kevésbé kell küzdeni az elemekkel, kisebb a tempóérzeted is...)

Szerk3: esetleg vmi magasító kéne, ami átdobja az áramlást a sisakon.

[ Szerkesztve ]

(#20269) Micsurin válasza DigitXT (#20268) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Szerk 3

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#20270) DigitXT válasza Micsurin (#20269) üzenetére


DigitXT
félisten

Köszi! Rákerestem a gyártóra: nini egy T-Max. Tök jó ez a virtuális szélcsatorna,
meg, hogy kiszámolják, mennyivel kényelmesebb a gyárihoz képest, de a hang?

Szerk: T-Max kisplexivel.:D És végül egy X-Max.:R Innen szemezgettem...:DDD

[ Szerkesztve ]

(#20271) Micsurin válasza DigitXT (#20270) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Azt tudom egyik barátom tett a Dl650-re, és ő szereti neki levette a sisakról valamennyire a szelet, annyival dobja feljebb, hogy nem sípol neki a sisak légbeömlője.

De ezek szerintem nagyon motortól és sisaktól és embertől függhetnek. Rideresek jó arcok ha van nekik készleten lehet engednek egy pórba kört. Az árpád úton van egy Puig viszont eladó bolt is, fejből nem megy a neve majd megírom.

Paraszt dolog de ha netről rendeled véd téged az elállási jog a távoli felek közti szerződés miatt. Én volt, hogy így próbáltam ki cuccokat és derült ki nekem az nem lesz jó.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#20272) Plero válasza Micsurin (#20271) üzenetére


Plero
tag

Ha nem sürgős akkor: deflector

[ Szerkesztve ]

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#20273) csongi válasza Plero (#20272) üzenetére


csongi
Topikgazda

Jónak néznek ki.
Régen ezek 20 ezerbe kerültek itthon.
Attól félek a Foresight 3mm plexije elcsavarodik, vagy nem bírja ki ezt a plusz cuccot.

(#20274) DigitXT válasza csongi (#20273) üzenetére


DigitXT
félisten

(#20275) Burt1793 válasza DigitXT (#20274) üzenetére


Burt1793
veterán

Nekem van ilyenem a pleximhez, sajnos még így is megy a sisakomra a levegő és zavarja a kilátást a rögzítőelem.

(#20276) csongi válasza DigitXT (#20274) üzenetére


csongi
Topikgazda

Baráti..... :D :DD :D

(#20277) DigitXT válasza csongi (#20276) üzenetére


DigitXT
félisten

Annyira "baráti" ár, hogy olaszoktól szállítással együtt is megáll 30K-ból, LOL.:DD
(Na nem mintha annyiért már nem tartanám túlárazottnak, de az mégsem 40K...)

Burt: mekkora szélvédőd van neked, hogy a te magasságoddal zavarja a kilátást?

[ Szerkesztve ]

(#20278) yodamastah válasza DigitXT (#20277) üzenetére


yodamastah
őstag

Én ilyet használok: [link] Ugyancsak a zaj miatt. Nagyon bevált. Főleg a 250esre kellett, ott iszonyat szélzaj volt, pont rosszul kavargott a levegő a sisak körül. A 300 jobb ebben, de felraktam ide is. 300on is kb felére vette a zajt.

Kipróbálásra oda tudom adni, fél perc fel/le szerelni.

Givi annyival jobb, hogy jobban néz ki. De keskenyebb és kisebb tartományban állítható.

[ Szerkesztve ]

(#20279) Burt1793 válasza DigitXT (#20277) üzenetére


Burt1793
veterán

Az sh-ra való givi nagyplexi: [link]

(#20280) DigitXT válasza yodamastah (#20278) üzenetére


DigitXT
félisten

Na, ez jól hangzik.:) Ha valamikor összefutunk, megejthetünk egy próbát.:R

Burt: uh, ne is mondd... Nekem a kis Maján volt egy böszme túraplexi. Kétszer
használtam. Először, és utoljára. Hazafelé* elkapott egy kis eső, szinte semmit
nem láttam. Levettem, bedobtam a pincébe, inkább jártam plexi nélkül.:))
Évekkel később elpasszoltam aprópénzért (thx2huszi). Legalább másnak bevált.

*: emlékeim szerint aznap, amikor elhoztam a kereskedésből. Jó ronda is volt...

[ Szerkesztve ]

(#20281) Burt1793 válasza DigitXT (#20280) üzenetére


Burt1793
veterán

Mivel magas vagyok, simán kilátok e felett is, szóval esőben nincs ezzel gond. Nekem ez a plexi olyan, mint másnak a közepes méretű.

(#20282) #31733248 válasza #31733248 (#20267) üzenetére


#31733248
törölt tag

Teljesen friss tapasztalat: alul utcai farmer, felül ing, Forcefield protektoring, hálós dzseki, szélálló láthatósági dzseki, kötény, őszi kesztyű (markolatfűtés nélkül), 9 fokos külső hőmérséklet, 70 km 80-120-as tempóval. Egyáltalán nem fáztam, egyedül a combom felső és külső részén volt egy kb. 20-20 centis szakasz ami kihűlt, valamennyire bejött a kötény mellett a szél.

(#20283) DigitXT


DigitXT
félisten

Tegnap kicsit hamar jelzett a csóróságjelző, furcsálltam... mondom megtankolom!
138.5 km-re ment bele 9.33L, ami barátok közt is egy 6.7-es fogyi. Na ezt már én
is sokallom.:D Viszont mivel az összes benzin E5-ös volt, kapott "olcsó" 95-öst...
Eszi nem eszi, nem kap mást. Amúgy nem érzek dinamikai különbséget.:))

Viszont volt valami folt a motor alatt, ami akár picit csöpögő benzin is lehetne. Ez
némileg magyarázná a túlfogyasztást. Esetleg múltkor nem raktam csurig. Akkor
nem 6.0 vs. 6.7, hanem átlag 6.3-ról beszélünk. Egyik se túl kedvező persze LOL.

Forza 300-as eljár 3.6L körül binárisan vezetve: azért az egész barátságos...:R

(#20284) csongi


csongi
Topikgazda

Nálam is lassan össze állt a csomag.
Kapott még egy külső szíjtárcsát. persze a Malossi pár mm-el szélesebb, ezért a deknibe bele ért egy helyen.
Egy kis csiszolás és elfér.
Most emeltem az üzemanyag szinten, ész indulási hőmérsékleten egy picit bizonytalanabb az alapjárat, de amint ezt átlépi, és a melegebb hőmérsékletbe ér, stabil 1500.
Eddig a meleg állapotba magasabb volt és emelkedett az indulási ( a mutató eléri az alsó jelet. ) hőmérséklethez képest.

DigitXT:
Hamarosan be tudok számolni egy keihin 30-as Scarabeo karburátor cseréről kínai verzióra.
Ennél is jöttek elő a hibák, kopott tűszelep, üzemanyag szintről sehol semmi adatot nem találtam.
Elrepedt gumimebrán, a fúvókák sem mai darabok benne.
Remélem sikerül kiváltani. Elméletileg ehhez a típushoz jó, tulajdonképen külsőre ugyan az mint a gyári.
Miért írom ezt? Ha sikeres a csere, lehet létezik a tiednek megfelelő Kínai verzió, és akkor elegendő lehet egy egyszerű csere, és megoldja a karbi szenvedést.

(#20285) Burt1793 válasza DigitXT (#20283) üzenetére


Burt1793
veterán

A városi bináris vezetés nagyon forgalomfüggő, ha nem szopó az út, ahol bejár a fószer, akkor megy az 50-es táblánál 80-90-et, amihez alacsony fogyasztás társul és nincs folyamatos fék-gáz... vagy nem annyi stb.

Amúgy én nem láttam a szokásos omv kúton az E5-10 jelöléseket. Én mindig a sima 95-öst tankolom, egy robogó nem érdemel mást. ;]

Most nekem is 3.6 körül fogyaszt, pedig nem nagyon megyek másképpen, mondjuk fent van a tucano, lehet, hogy nagy sebességnél számít. Pár perce értem haza, a budakeszi úton álltak az autók, nekem meg valszeg pár decivel magasabb lett emiatt a fogyasztásom azon a szakaszon. ;] Persze ez már tankolás után volt.
Szóval a 3.4-hez kell pár km laza városi rész, ahol lehet konstans 70-et menni.
Az még eszembe jutott, hogy most kicsit hanyagoltam az edzést, így nem 23 órakor érek haza. Edzés után a városban nem kell megállni, utána országúton meg lassan megyek a vadak miatt.

[ Szerkesztve ]

(#20286) yodamastah válasza DigitXT (#20283) üzenetére


yodamastah
őstag

A tesztből kimaradt hogy a kulcsnélküli hátsó doboz 250e ft :D

Xmax300hasonlóan fogyaszt. Most tisztán belváros hüvösebb idővel rövid utakkal se megy 4 fölé. A gyári 3.2 átlagot nyáron simán hozta. 4 fölé csak autópálya tempóban megy. (Bejáratás alatt országúton gurulásztam vele, első 1000km-en 2.6 volt az átlag :D)

[ Szerkesztve ]

(#20287) Burt1793 válasza yodamastah (#20286) üzenetére


Burt1793
veterán

Rátankolással mérve vagy a BC szerint? Az új sh-n és valszeg a forzán is csal pár decit a fedélzeti...

(#20288) yodamastah válasza Burt1793 (#20287) üzenetére


yodamastah
őstag

Hát én nem méregettem ennyire pontosan :D Rátankolásnál is tudok bénázni pár decit, szóval nehéz összemérni a BC-vel. Úgy fél-egy literrel kevesebbet eszik mint a 250es evett. Tovább engem ez nem érdekel, nem nézegetem minden tankolásnál :)

(#20289) #31733248 válasza DigitXT (#20283) üzenetére


#31733248
törölt tag

"Forza 300-as eljár 3.6L körül binárisan vezetve: azért az egész barátságos...:R"

Ez egybevág az SH-s tapasztalataimmal. Minél komolyabb dugók vannak városszerte, annál jobban imádom ezt a gépet. A szélvédelem annyira jó, hogy napközben hálós dzsekiben nyomom, alatta egy sima inggel.

(#20290) DigitXT válasza yodamastah (#20288) üzenetére


DigitXT
félisten

Egyrészről tökéletesen egyetértek, a bénázás pontatlanságot okoz.:D Sőt, azzal
is egyetértek, hogy nincs ennek akkora jelentősége. Ettől függetlenül nem tudom
elképzelni egyetlen járművem üzemeltetését se anélkül, hogy logolnám mi történt.
Ebbe természetesen beletartozik az óraállás rögzítése, minden tankolásnál.:R

Amúgy én sem számolgatnám, egyszerűen felírom. A proggi kiszámolja, én meg
nézek ki a fejemből, hogy már megint mi a fax baja van... Most már némi zörgést
is hallani vélek a vízpumpa felől. Fél éve volt kompletten felújítva. Eszem megáll...

Ui: nekem a 250-es Maja evett eddig a legkevesebbet, ill. a 180-as Multivar nélkül.
Multivarral az is ugyanott volt nagyjából, valami 4L környéke rémlik. Madisonnál is
inkább csak az zavar, hogy már megint vmi félrement (+romlik), ha elkezd zabálni.

Econ: nekem napközben sok a cordura. Elviselhető, de sok ilyen 20 fokban. Csak
nem akartam visszaállni protektoringre, mert este meg már kevés lenne: pech...:DDD
(Amúgy nekem is viszonylag jó a szélvédelem, csak ne lenne ilyen rohadt hangos.
Azon gondolkodtam, hogy amíg nincs kifejezetten hideg, visszarakom a kisplexit.)

Jah amúgy majdnem minden járművemmel eljátszottam a kifogyást. Na jó, csak a
többségükkel. De a motorokból 4-ből három állt már meg alattam ilyen okból, LOL.
Ezért sem tartom teljesen elborult ötletnek egy pontosabb "BC" használatát, csak
olyan motorom még nem volt, amin gyárilag lett volna. (Madisonra csináltam ugye,
csak az meg lehalt, amikor levegőt szívott a szivattyú: bénán raktam össze na.:D)

[ Szerkesztve ]

(#20291) Burt1793 válasza yodamastah (#20288) üzenetére


Burt1793
veterán

Mobilon ott az alkalmazás, 3 számot kell beírni, olyan okos az app, hogy a legtöbb paramétert az előzőn hagyja (hol tankoltál, hol mentél, hogy mentél), így azokat nem kell változtatni, ha ugyanott mész.
Az elején lehet, hogy "van bénázás", de amikor ennyit tankolsz, eléggé elhanyagolható lesz. :D

(#20292) yodamastah válasza Burt1793 (#20291) üzenetére


yodamastah
őstag

Mint ahogy mondtam nekem elég ha kb tudom mennyit eszik a jármű, onnantól tovább nem érdekel, nem méregetem :) Az xmax költségeim nagy része úgyis az értékvesztés, ha csal 3 decit a BC akkor az meg éves szinten is a "kitérdekel" kategória :)

(#20293) kcsa válasza yodamastah (#20292) üzenetére


kcsa
veterán

Nem vagyok én se méricskélős,se nem dokumentálós, de néha kiszámolom. Segítséget ad: egyrészt tendenciaként látható hogy változik-e, másrészt ha egyszer megugrik fél literrel azonos körülmények között, az meg hibára utalhat.

(#20294) Burt1793 válasza yodamastah (#20292) üzenetére


Burt1793
veterán

Nem mondtam, hogy írd te is, csak annyit, hogy miközben sétálok a pénztár felé beírom a tankolt mennyiséget, az árat és az ODO-t. Ennyi. :D Nem is a költségek miatt vezetem, csak érdekességképpen, nem plusz idő.

(#20295) yodamastah válasza Burt1793 (#20294) üzenetére


yodamastah
őstag

Persze értem én. Igazából köszönet ezért, mert a hozzád hasonlóknak köszönhetjük, hogy van valós fogyasztási adatbázis kb minden járműről.

(#20296) #31733248 válasza yodamastah (#20292) üzenetére


#31733248
törölt tag

"Az xmax költségeim nagy része úgyis az értékvesztés, ha csal 3 decit a BC akkor az meg éves szinten is a "kitérdekel" kategória :)"

Ez pontosan így van. Számomra a megtakarított idő a legnagyobb hozam, ma reggel a legnagyobb csúcsban átmentem Budapesten, 23 kilométert tettem meg 25 perc alatt, (ésszel vezetve). Hogy 6 literrel kevesebbet eszik, mint a Mondeo, ehhez képest már csak ráadás. Nekem átlagosan napi másfél órát spórol az SH, az pedig nagyon sok.

(#20297) Burt1793 válasza #31733248 (#20296) üzenetére


Burt1793
veterán

Ezzel mindenki így van, nekem napi 2 órát spórol a robogó. És ez az az eset, amikor nincs plusz út, ma lesz pl, így még több a spórolt idő. Amúgy se bírom a dugóban állást, már rég idegbeteg lennék nélküle. 😃

(#20298) DigitXT válasza yodamastah (#20295) üzenetére


DigitXT
félisten

Szükség van ilyen "bolondokra" is, na!;]

(#20299) nyogo83


nyogo83
senior tag

Van valakinek otlete, hogy milyen gumit kellene vennem ami birja a strapat 4-5 fokig a Heidenau K62-n kivul?
Tegnap szomoruan vettem eszre, hogy a kicsit epphogy nedves uton ugy viselkedik a hatso gumim, mintha jegen mennek.
Parszor lampatol sikerult powerdrifttel elindulnom, illetve kocsisor melle befekeznem/becsusznom.
Nem bantam meg ezt a gumit, de max 2 szezon, 10-12k km es csere. Nyari idot szerintem siman kibirja, mert max 60%-os lehet, de igy nekem csere mert december vege-januar eleje kivetelevel allandoan hasznalom.(esetleg ha valakinek kell, akkor oda tudom majd adni 120/70 r13)
Az egyetlen baj vele, hogy amint a nagy butykok felulete simara kopik, szerintem hasznalhatatlan lesz hideg, nyalkas idoben.

(#20300) yodamastah válasza nyogo83 (#20299) üzenetére


yodamastah
őstag

Metzeler Feelfree Wintec. 2-3 fokban még elindultam vele. Ennél hidegebb időben nem használom már a robogót. Hóra jégre nem jó, viszont nyáron nagy melegben is teljesen jó. Vizen sem volt vele bajom. Korrekt 3 évszakos gumi, de a neve ellenére télre (hó/jég) nem ajánlott.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.