- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT #19399 üzenetére
Havernál volt teszten, véletlenül összefutottunk. Felajánlotta hogy próbáljam ki. Motort cseréltünk.
265 kiló a BMW, Xmax (179kg teletankolva) után nehéz mint a sár. Már állóhelyzetben is érezni, nem olyan alacsony a súlypont mint egy klasszikus robogón. Az egész motor nagyon feszes és merev. Semmi nyúlás, nyeklés. Nem csoda hiszen a robogó nagy része egy bazi nagy akku
Induláskor iszonyat tol. Nincs az a késlekedés mint a variós robogónál, elcsavarod a gázt, azonnal meglódul. Dynamic módba volt rakva, itt maximális a teljesítmény, de elcsukott gáznál visszatölt durván, olyan mintha húznád kicsit a féket. Olyan 5-6 sec lehet a 0-100. De még gyorsabbnak tűnik, mivel gázra azonnal indul, nincs késés. 100 felett elkezd lassulni, és 120 felett letilt (ez utóbbit nem próbáltam ki) Ez kicsit gáz, mert 47 lóerős, simán tudna menni 170-180al. A motor is elég stabil a nagyobb tempóhoz. Egy bizonyos sebesség felett gondolom leszabályoz. Lehet mert lemerülne 30km alatt
Futómű meglepően jó. Az úthibákat jól veszi, alig érezni ütést, mindeközben mellettem gurulva az Xmaxot rendese megdobták a nagyobb huplik. Mondjuk lehet az a 90 kiló súlytöbblet sokat segített ebben
De a futómű csillapítás rendben volt, komolyabb motoréra emlékeztet.
Könnyű vezetni, és pár perc megszokni a villanymotor feelinget. Ami fura hogy nem fordul. Stabil amikor ledöntöd, de olyan csopperesen széles íven fordulna. Próbáltam ide oda döntögetni, nagyon érezni a súlyát, nehézkesen vált irányt. Fékek furcsán voltak szarok. Amikor ráhúzol érezni hogy hirtelen harap, de nem lassul kellően a motor. Nyilván a súly miatt van ez is.
Csomagtartó 1 sisak. Hatótáv 100km. 265 kiló. 4.5 millió ft. Tök értelmetlennek tűnő úri mulatság ez, de nagyon futurisztikus élmény volt. Ja és a motor hulla csendes, halk nyivákolást hallani csak. Váci úton a kocsi közt kacsázva azért kicsit fostam a szinte teljesen zajtalan motoron
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- Ford topik
- Hamarosan szárba szökken a hardverpalánta
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- One mobilszolgáltatások
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged