Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roleq

    csendes tag

    Sziasztok!
    Kerestem a topikban, de nem találtam választ, így a ti segítségetekben bízom (mivel telefonon egy órája "minden munkatársunk foglalt")!
    Édesanyám feltöltőkártyát használ. Tavaly is és már idén is megcsináltuk az adategyeztetés procedúráját és ugyanezzel a lendülettel a saját Telekom fiókomhoz (ahol szerepel az én előfizetésem) kapcsoltam az ő kártyását is. Ha belépek a Telekom fiókomba, akkor látszik is a "Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetések"-nél a saját előfizetéses kártyám és az Édesanyám feltöltőkártyájának adatai. Előfizető nevénél az én nevem szerepel. (A sztori úgy teljes, ha azt is megemlítem, hogy ezt a Domino kártyát még 2000-ben, azaz 18 éve vettem és akkor még nem lehetett a sarki fűszeresnél is SIM-et venni, hanem be kellett fáradni a Westelhez a személyivel és lakcímkártyával!)
    A probléma most jön: Anyukámat "zaklatja" a T, hogy kikapcsolják/megszüntetik a kártyát, ha nem egyeztet adatot. Egyrészt ez már megtörtént az idén, másrészt a nevem alatt szerepel, ennél jobban csak akkor tudnám személyhez kötni, ha a bőröm alá varratnám!
    Mit lehet ilyenkor tenni? Vagy mi történik? Legyek türelmes és várjam meg, amíg a munkatárs nem lesz foglalt?

    Előre is köszi a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés