Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98209) Roleq


Roleq
csendes tag

Sziasztok!
Kerestem a topikban, de nem találtam választ, így a ti segítségetekben bízom (mivel telefonon egy órája "minden munkatársunk foglalt")!
Édesanyám feltöltőkártyát használ. Tavaly is és már idén is megcsináltuk az adategyeztetés procedúráját és ugyanezzel a lendülettel a saját Telekom fiókomhoz (ahol szerepel az én előfizetésem) kapcsoltam az ő kártyását is. Ha belépek a Telekom fiókomba, akkor látszik is a "Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetések"-nél a saját előfizetéses kártyám és az Édesanyám feltöltőkártyájának adatai. Előfizető nevénél az én nevem szerepel. (A sztori úgy teljes, ha azt is megemlítem, hogy ezt a Domino kártyát még 2000-ben, azaz 18 éve vettem és akkor még nem lehetett a sarki fűszeresnél is SIM-et venni, hanem be kellett fáradni a Westelhez a személyivel és lakcímkártyával!)
A probléma most jön: Anyukámat "zaklatja" a T, hogy kikapcsolják/megszüntetik a kártyát, ha nem egyeztet adatot. Egyrészt ez már megtörtént az idén, másrészt a nevem alatt szerepel, ennél jobban csak akkor tudnám személyhez kötni, ha a bőröm alá varratnám!
Mit lehet ilyenkor tenni? Vagy mi történik? Legyek türelmes és várjam meg, amíg a munkatárs nem lesz foglalt?

Előre is köszi a válaszokat!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.