Új hozzászólás Aktív témák

  • kkdesign

    senior tag

    Sziasztok!

    Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy vidéken ahol élünk, 2g sávot használ anyukám telefonja.
    Namost a telkünk környékén abszolút sz@r a 2g vétel. általában hétvégén vagyok otthon, és gondoltam letesztelem az S7edge-emmel a 2g hálózatot, hogy kiderítsem, hogy szolgáltatói baki, vagy telefon hibája.
    Ugyanúgy 1x nincs térerő, másszor 5egység(full). A Falunk körbe van lőve tornyokkal a szomszédos falvakban.
    Lehet ebbe a sávba pont nem ér ide jel, vagy nem tudom. De ez a keret történet. Namost én ezt jeleztem 1 hónapja a telekom üfsznek. ahol elvileg felvette ezt a problémát. mult hét szombaton ismét hívtam őket mert hiába ígérték, hogy hívnak plusz információért, és jelzik sms-ben hogy lezárták a hibajegyet ilyen és olyan indokkal.
    Sehol semmi, sem anyukám telójára sem az enyémre. Ugye multhéten mint írtam, bejelentettem, azóta szintén ugyanez a szitu, se sms, se hívás se semmi. ugyanúgy sz@r az egész. elvileg 72 órájuk van lépni. Ezügyben kérném segítségeteket, aki jobban ismeri a szerződési feltételeket, hogy mit lehet lépni az ügyben? nem kérem hogy rakjanak le tornyot a ház mellé, de azt igen hogy tájékoztassanak mi történt az ügyben.
    Ha azt mondja, hogy 1 fecske nem csinál nyarat és leszarják, akkor mondja azt, de sehol semmi. Elmondtam a Hölgynek azt is, hogy manapság ne msok telón használnak már 2G-t, akik igen ők feltételezhetően kevésbé értenek hozzá, és vagy idősebbek, akik elfogadják ezt, plusz az ügyfélszolgálat kész labirintus nekik így esély nincs hogy elérjék őket telefonon.
    Ezt ő is elmondta hogy iigazam van... no de így eme kis regény után a kérdésem, hogy mit tehetek? Fogyasztóvédelem jogos lépés lenne mostmár? vagy valakinek ötlet? :( Fontos lenne, hisz Anyukám nincs jó fizikai állapotban, és igencsak jólenne ha jó lenne a szolgáltatás..........

Új hozzászólás Aktív témák