-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Gombinyó #73165 üzenetére
Na azért ez így erős túlzás.
Fürge városi kisautónak szerintem tökéletes.
Rengeteg olyan autó van a mai napig az úton ami 60 vagy azalatti lóerővel bír és vígan közlekednek vele az elsőautós és ki se látok a kormány mögül csajok.
Azt kell meghatározni mire kell a kocsi!
Amit te írsz az egyértelmű, hogy ezzel autópályára menni öngyilkosság, de nem is oda szánták, ezek nem családi autók ami mögé bekötsz egy utánfutón egy csónakot és elmész vele nyaralni.
Ez arra van, hogy a rövid váltóval fürgén szedegesse a lábát a városban arra pedig tökéletes!!!!(hozzáteszem nekem nem kéne, én az 1.33assal venném )
Renault power
-
Jaded
őstag
válasz Gombinyó #73000 üzenetére
Szétesni nem akar azért a vezető oldali ajtóbehúzó recseg ha húzod be az ajtót, állítattam már mind a 4 ajtón (a vezető oldali "lóg", olyan mintha szorulna, a két hátsó alul beázott mosáskor - nem durván, de azért na..). Nyáron klímázáskor a műszerfal tud ropogni. Engem ez nem igazán zavar, azért csak hűl a 40 fokos műanyag a 22fokos hidegtől, amit nyilván nem tud máshogy tolerálni. Egyébként, jól van szigetelve szerintem, kintről nem sok zaj jut be. Szerintem jól össze van rakva egyébként, belül és férős, kívülről meg tekintélyes egy tank (Grandcoupé). Lehetne picit felszereltebb (ez csak egy Limited), néha hiányzik az érintő kijelzős rádió, meg a digit műszerfal. Aztán megbeszélem magammal, hogy jobb ez, kisebb a hibalehetőség. Csomagtartó rohadt nagy, azt mondjuk nem értem, hogy a 2-esben két részletben lehetett felnyitni a padlólemezt a pótkeréknél, itt már csak egyben, ami szerintem kényelmetlen.
Ültem 5-ös Clioban, annál szerintem jobb. Ami "hiba", azt én a török gyártásnak tudom be, fb csoportban nem igazán panaszkodnak a Berline-re és a Grandtourra (az ugye francia).
Vezettem karácsony előtt a régi M2-esem (anyámhoz került) egy napig, sokáig az volt az etalon. Semmi pénzért nem ülnék bele vissza
Ha van még kérdésed, nyugodtan, segítekszerk: márkaszervízt ne is nagyon emlegesd, addig vagy jó, amíg lerakod a cast (kb szerintem minden márkára igaz lehet ez).
[ Szerkesztve ]
Renault Megane IV Limited
-
veterán
-
veterán
válasz Gombinyó #72649 üzenetére
Nem olvasod el rendesen amit írtam, észrevettem.
Kevesebb olyat látok, aki fény nélkül megy és többet olyat, aki este, vagy szürkületben, esőben, nagyon rossz látási viszonyok között led menetfényt használ.
Legalábbis amióta én vezetek ez a tapasztalatom és amióta ezek az új autók kijöttek ezzel az extrával.Nem megyek bele meddő vitába, felesleges.
”...Tökéletesen jól használható dolog a megfelelő viszonyok között, napsütésben...”
Ha elolvasnád figyelmesen amit korábban írtam, ha nem is így, de szinte ugyanezt mondtam.
[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #72340 üzenetére
A magyar üzemanyaggal nincs baj.
A diszkont kutaknál csak primkó autókat érdemes szvsz tankolni, mást (már 10 éves vagy fiatalabb autókról van szó) nem igazán, kevesebb adalék van benne.A kevesebb adalék a GDI - és nem feltétlen a turbós motoroknak számít (a legtöbb GDI az turbós, ez igaz). Plusz Wynns, Spuri, egyéb adalékokkal( 3-5000km-enként) is lehet 'pótolni' ha valaki messze lakik Shell/MOL/OMV(egyéb általa megbízhatónak tartott) kutaktól.
De! Az üzemanyagnál is fontosabb az olaj. Azért vannak adott gyártó saját szabványai, hogy ennek megfelelő olajat keressünk - és lehetőleg ebből a jobbat. Pl RN0700 ból vannak olcsó félásványi 40es olajok is, szintetikus magasabb VI-ű, hidegen kevésbé sűrű, és tartós (köznyelvben LongLife) olajak is. Én magamnak inkább 8000 helyett 12-14ért belarkom a jobbik RN0700-ast, mindenki azt csinál persze amit akar.
Miért van az hogy nyugatabbra az okoskerék cseréje inkább 300k km körül esélyes fórumok szerint amiket találtam, itthon meg már sokszor 100k körül? (Ott mennyi üzemanyag jár?) Részecskeszűrő, turbó, szintén zenész. Szerintem egyébként is érdemes inkább az alacsonyabbik szulfáthamu olajat választani ha egyébként megfelel tartósság/viszkozitás szempontjából.Ha ezt betartanánk, sokkal kevesebb probléma lenne kokszal, láncnyúlásokkal, stb. (lásd még TSI, prince motor, stb stb. Kíváncsiságból meg lehet nézni az idevágó olajszabványokat, és márkaszervizekben hogy milyen olaj van. Gondolom nem fog nagy meglepetés érni senkit hogy itthon 10ből 7 márkaszervizben mit fog tapasztalni.)
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #72348 üzenetére
Azért van abban valami, amit ír. Ez a szar a magyar üzemanyag kb. olyan, mint amikor a vasaló swiftnél az ABS kocka hibát típushibának és vacaknak mondják a szakavatottak. Annyi alapja van, hogy nem bírja a kocka a hazai karbantartási szokásokat (értsd: az életben nem cserélnek fékolajat), de attól még nem rossz minőségű.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Gombinyó #72340 üzenetére
Akkor, amikor pl. az oroszoknál ütik-vágják a korábbi Renault-okat és a Dacia-kat, beleöntenek bármit, csak menjen tőle, vagy brazil, portugál területen olyan állapotú youtube javítós videók vannak, hogy hanyattesek, de a motorja mindegyiknek megy (ha nem is mint egy óramű);
akkor ne mondja már nekem senki, hogy azért szart be az autója Magyarországon, mert a kék-sárga-fehér vagy a zöld kúton tankolt. Ott bizony a motorkonstrukcióval van baj.Szerintem.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
kisninja
őstag
válasz Gombinyó #71645 üzenetére
Igen ezért is írtam le és szerintem is azok.
Angol nyelven a LAG IIről kis wikirob: igen hiszek neked 712, 713, 715... rengeteg verzió van és igen az IDE az kerülendő. És már fogalmam sincs az enyém hány pacis lehet... de nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #71547 üzenetére
Annó ugyan ezt írtam a clio 4-ről is.
A mérete már egész nagyautós, kívülről nagyon rendben van, a felszereltsége papíron nagyon rendben van (bár ami jól felszerelt, az indokolatlanul drága, pl. arányaiban egy megane-hoz képest is).
Aztán beleülve jön az a brutális kisautós gagyi érzés, mind kialakítás, mind a használt anyagok tekintetébenNa meg a motorkínálat szintén siralmas volt.
Annó szüleimnél a clio vetődött fel, aztán élőben megsimogatva, gyorsan a megane mellett döntöttek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gombinyó #71109 üzenetére
évi 10-12k kilométer, ha újajóaautó akkor lehet felkúszik kicsit de nem jelentősen.
szívesen esne a választás egy kellemes szívóra de a nincsből nem lehet venni.
10+ éves szekereket most szeretné elfelejteni azzal se lenne kevesebb gond mint a mostanival (gond azzal sincs csak 16 éves lesz lassan), ami meg érdemben jobban egyben van az meg kb. ez az árszint amit írtam.
opel, toyota, honda, hyundai, skoda stb. meg plusz egy millió kb. azonos méretkategóriában.
nem tudom én sem hogy jó-e a matek de ezt dobta a közös gondolkodás.
@harry: becsnep nekem minden csak nem szimpatikus, a jazz meg jó autó csak kicsi. hiába istenítik hogy micsoda legó van benne, ha beraksz egy gyerekülést meg két felnőttet akkor pontosan egy átlagos kisautód van.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Gombinyó #71014 üzenetére
megköszönném.
@harry: akkor kellett volna mondanom, nem hiszem hogy visszamegyünk mostanában (vidéki kereskedés volt, szerencsénk volt, egyedül volt az eladó, kezünkbe nyomta a
kulcsotkártyát, hogy ő nem hagyhatja itt a boltot de menjünk vele egy kört. nagy kör lett ) sajnos későn értünk vissza zárás közelében és már sietett ő is mi is, elmaradt, hogy megbeszéljem vele. -
DeFranco
nagyúr
válasz Gombinyó #71011 üzenetére
alapból - ugye - nem fogdosod a váltókart menet közben, nem is egészséges, én sem tudom miért tettem rá az ujjam (bár nyilván csináltam szokatlan dolgokat, lévén próbakör volt, ez volt a cél), de nem csak én éreztem hanem az utastárs is ha rátette a kezét.
elképzelhető hogy ez véletlen (akár hiba, bár egy bemutató autón...) de ismerős megjegyezte, hogy peugeot-ban is tapasztalt hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #69933 üzenetére
Picivel kisebb utastérben, leginkább vállban és hátsó lábtérben (Picasso után nekem a Megane kombi is csak egy négy és fél személyes autó, ahova középre se ember, se babahordozó nem való) a Clio, viszont jobban bővíthető a csomagtartó terén, és egy remek kis motor volt hozzá (0.9 Tce utódját nem ismerem, remélem az is MPI és hasonló karakter). Logan MCV-ben a kis Tce sokkal kellemesebb volt mint Vitarában a kisebbik Boosterjet (ami nem rissz, csak átlagos).
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #69930 üzenetére
Én még akkor próbáltam mikor metállal volt 4,35m a GL+, az euro 6d temp és garikiterjesztés előtt. Akkor rohadtul best buy volt! (Most a Clio Grandtour felért a nyakára,főleg a ledlámpás opcióval.)
Fun fact: az ezres Boosterjet motorhoz kellett csak dpf, de annyival emelték az 1.4 árát is (amihez nem nyúltak) mint az 1.0-át.
Forma is tetszett, de nekünk kicsi volt, (A C4P II normálisabb darabjai meg drágák) így lettem topiklakó.Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Xantomas
őstag
válasz Gombinyó #69748 üzenetére
Emellett, kicsit túl van hypeolva, jó a PR, és mellé egy kicsit nagyobb az "önbizalma" mint az szimpatikus lenne. Igyekeztem korrekten fogalmazni.
Robira még egy pont. Robit szeressük, ráadásul olyan mint egy zen budhista. Komolyan mondom, néha terápiás céllal el kell menni hozzá
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #69501 üzenetére
Nekem renault volt a lagunán, kb. 80ezret ment, még talán volt benne egy 5-6000.
Most is gyári, renault betétek és tárcsák kerültek fel. Hangja nincs, a dolgát kiválóan teszi.Annó a megane-on volt bosch, delpi, brembo: 50ezrenként csere. Ott nem sikerült megfelelőt venni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #69275 üzenetére
Egyetértek, nem a márka volt szidva, hanem pontosan megnevezett alkatrészek hibái lettek sorolva. A céges Grand Scenic esetén is volt pár hákli, az még széria eleji példány volt, én is leírtam anno az észrevételeim. Mindemellett azóta is visszasírjuk, mert egy megnyugtató anyahajó volt, szerettük - javítani meg minden autón van mit, ha használják. Amíg kulturáltan, objektíven lehet társalogni üzemeltetési tapasztalatokról, szvsz semmi baj nincs, valahol ettől is szakmai a topik.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #69142 üzenetére
Az ott fém, nem olcsó műanyag, valami más anyaggal is van kezelve, emiatt ezen hiába tapizod össze, szinte alig, vagy nem is látszik, de ez nem telefon, hogy buzerálni kell tapizással, szóval azt nem kell törölgetni, csak ha tényleg muszáj. Ha zavart volna ez a fényes fekete, már kicseréltettem volna, nagyon sok "téma" létezik a belsőtérre. Szóval azt ott ne hasonlítsd még távolról sem, mint amit a clioba beleraknak.
-
buherka
addikt
válasz Gombinyó #68833 üzenetére
Persze-persze...ezért szeretek itt a PH-n kérdezni, mert vannak érvek és ellenérvek.
nélkülünk is el tudtad dönteni.
Azért őrölök hogy Ti értetek hozzá, mert én nem vagyok Renault-os. Szóval kell a segítség.
Csináltam egy csomó képet...minnyá feltöltöm Őket és rálestek...ügyesen.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
shifty!
senior tag
válasz Gombinyó #68800 üzenetére
Én meg pont, hogy 1.5M-ért inkább vennék egy ilyen babaágyas, közismerten megbízható motoros gokartot, mint ennél ~2-3 évvel fiatalabb, tökéletesen ismeretlenre hamisított előéletű betegágyat a magyar használtpiacról.
Powerty and hunger kills // Invisible, evil disease
-
emre
veterán
válasz Gombinyó #68800 üzenetére
Hanem 3db húszéveset
Én egy kis alkuval simán elhoznám ha minden így igaz. Egyébként meg állapotot veszünk nem évjáratot vagy óraállást. De én utálom a fiatal kocsikat, ugy általában mindegyiket amit manapság gyártanak.
[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Morales72
csendes tag
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gombinyó #68322 üzenetére
Köszönöm szépen! Vizsgahelyen is benéznek az ajtón, továbblép, visszalép: mi a fene ez? Milyen twingo?
Kicsit szűkebb lesz most a nadrágszíj pár hónapig, az építkezés vége/költözés miatt, de nem tudtam otthagyni. Az egyetlen épkézláb RS volt a mostani hahu kínálatból.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz Gombinyó #67927 üzenetére
Na igen ezt szoktam én is mondani, mikor valaki benyögi, hogy vissza kell váltani és megy az. Na hát egy bizonyos motorméret alatt aztán hiába vált vissza az ember kettőt is, semmi nem történik csak hangosabban fog menni.
Sajnos ez magyar sajátosság amúgy, mindenki a kis motorokra van rábuzulva, merthogy az eszik keveset, arra kicsi az adó. Ezt vették újonnan, ezeket hozzák be kintről, ezzel van tele a használtpiac.
1.6 felett már bazinagynak számít egy benzines sokaknál. -
nhpeti
tag
válasz Gombinyó #67927 üzenetére
Sajnos magyar piacon egyszerűen nincs grandtour ennél nagyobb benzines motorral. Csak 1.2 benzint találtam meg az 1.5dci-ket. A dci-n is gondolkodtam, hogy ezekben már lehet hogy bosch befecskendező van, de szerintem nem, mert 86 lovas dci-ket nézegettem belőle. Ezekről az újabb (2008-2009) dci motorokról tud valaki valami biztosat?
Üdv: Peti
-
Jaded
őstag
válasz Gombinyó #67830 üzenetére
De van, onnan lenne az 1.6SCe is, de arról lebeszéltetek. 1.3-asok vannak, az is lehet hogy GrandCoupé lesz. Az is tetszik egyébként, az is fapad, de nem is hiszem hogy szükségem lenne bármire is a klímán kívül.
Annyit mondtak most, hogy pl gyári tolatóradart tudnak utólag is beszerelni.Renault Megane IV Limited
-
mycso
Topikgazda
válasz Gombinyó #67801 üzenetére
Háát nem tudom, hogy ez mennyire lehet igaz.
2.0dci 130 és 150 lovas kopp ugyan az, viszont nem lehet a szoftvert cserélgetni. Tehát nem ilyen egyszerű, hogy az erősebbét feltöltöm, általában apróságok szoktak nem működni, pl.: tempomat (nemtom mi az összefüggés, de így van).
Ebből úgy sejtem, hogy az 1.33-nál sem ilyen pofonegyszerű a dolog.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jaded
őstag
válasz Gombinyó #67801 üzenetére
Vajon "hivatalosan" is tehetnek rá szoftvert vagy sufni lehet? A gyengébbet venném egyébként, nem vagyok versenyzős típus. Az 1.5 sem egy aszfalthajtogató (csak nyomatékos). Nem igazán tudok dönteni, bár 1.6 tényleg eltűnőben van már. Dízel sem lenne rossz, de úgy gondolom a kb +800ezer most sok lenne.
Renault Megane IV Limited
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #67607 üzenetére
Feltételezem nem vezettél még ezzel szerelt autót?
Arra tippeltem, hogy egy égészséges 1.4esnek fog érződni (1.2esek az 1,8asokat hozzák alul, az 1,6osokat felül érzésre), de inkább hasonlít alul 1,8ashoz a 0.9 tce is, és ameddig próbáltam (4 személlyes 70-80km/h-ig) addig az ereje fent is inkább 1.6oséhoz haosnlított mint 1.4eséhez). Nem tudom hogy, de hasonló pozitív csalódás mint amikor kis kasztniba próbálja az ember az 1.4 HDi-t, és marhára nem úgy megy ahogy 68 ló alapján várná.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gombinyó #67390 üzenetére
Nyest ellen a wc illatosító semmit nem ér. Sajnos vasárnap bealudtam, mire feleszméltem három kis g..ci is megjárta az autót. (kamerával visszanézve, összevissza hugyozták rohangáltak rajta). Viszont a motor alá kifeszítve a csirkehálót, vagy bármilyen hálószerűség, abba nem mer lépni valamiért. A legjobb, ha nem is fém, inkább olyasmi, mint amibe a hagymát szokták árulni, szerintem abba még jól bele is gabalyodna.
Tegnap háromig virrasztottam, egy sem jött.Azt hiszem hogy ez, vagy ilyesmi lesz a végső megoldás, mert virrasztani emiatt már nem igazán megy nekem.
Ez a csapda nem talán elkap, meg talán öl, ez kinyírja b+... Ma kaptam infót, 5 nap alatt itt lenne...Lényegében, amikor bemászik, mert fent van csali kaja, akkor egy brutálisan erős rúgókból álló, négyszög alakú fém (ezen mászik át és biztosítja ki egyben a csapdát) szinte összeroppantja...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gombinyó #66879 üzenetére
Túl van ez misztifikálva, a probléma ott rejlik, hogy túl sok a 140+ LE-s autó az utakon.
Ha bárkit is érdekelne a környezet és a bolygó jövője, nem lenne 100LE-nél erősebb autó, mert afelett csak a nyomulásra kell a teljesítmény. Dehát pénz beszél... amíg van hol beszélnie...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest