Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #39386 üzenetére
Átlag használatban nem lesz baj az 1.5 dci vel. De céges gyilkolós állandó terhelés alatt sajnos elkerülhetetlen hogy lerúgja magát egy kettő.. nálunk is kb van 10 ebből 1 a második full generálon van de az 315 ezret futott kb 6 an taposták és éjjel nappal ment. Alattam 5 nap alatt ment bele 5000 km
Hol megy valaki ennyit folyamatosan ? Havi szinten 10-15k futott másnak ez éves futás. Hozzá teszem hogy a szerelő srác is pislákolt hogy mit kibírt igaz 10k ként kapta az olajat szűrőt. Szóval az hogy mennyire megbízható nem ez alapján fog eldőlni. De tény hogy nem erre lett kitalálva és hogy az alacsony fordulaton jelentkező sok nyomaték gyilkolja a hajtókar csapágyakat így mindegyik 1.5 dci illik cserélni őket 100k-ként illetve 2-3 olaj csere után ránézni milyen állapotba vannak. Ettől független a fogyasztása bitang és nálunk is ezért vannak ezek a gépek 4-5 literrel el lehet velük járni. Ennyi autózásnál pedig igen csak fontos szám ez anyagilag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest