Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Mi értelme dühösnek lenni?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Klaus Duran:] W11 pls
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/tresh.gif)
tresh
addikt
Pontosan erről van szó amit írtál..
Rossz első lambda szondával is lehet menni és így tovább.. csak kompromisszumot kell kötni dolgokkal kapcsolatosan és hosszútávon nem tesz jót neki..pl ha az ecu kapja a folytonos falsch értékeket akkor az autó se fogyasztásba se teljesítménybe nem fogja azt hozni amit kéne.. és akkor jöhet majd az pl hogy a katalizátort tönkre vágja vele mondjuk mert nem cseréli.. és így tovább..na most egy katalizátor kontra szonda ár nem egy kategória