Új hozzászólás Aktív témák

  • VGYke

    addikt

    válasz -Mosquito- #97054 üzenetére

    winbox, -Mosquito- köszönöm. Igen a telefonbeállítás ez:

    Viszont van ebben a csoportban egy Samsung Galaxy A53 fórumlakó társunk, neki sem megy sehol a Yetteles 5G a Samsung A53 telefonján ott, ahol másik telefonján működik az 5G. (Nekem nincs másik 5G képes telóm hogy kísérletezni tudjak)

    Írtam ez ügyben a Samsungnak, hogy valami nem kerek a telefon 5G képességével kapcsolatban.
    Ezt válaszolták:
    "Köszönjük megkeresését.
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy ebben az esetben a szolgáltató felé szükséges jeleznie.
    Mivel az 5 G kapcsolatot ők szolgáltatják a készülékre."

    Tehát visszadobták a labdát a Yettelnek.

    Szerintetek mit csináljak? Írjak a Yettelnek, hogy a Yettel üzletben, felárral és 2 év hűség megkötésével vásároltam, az ő ajánlásukkal egy 5G képes telefont, ami nem csatlakozik a Yettel 5G hálózatára?

    Írok én, csak hová írjak? Tud valaki az elérhetőségben segíteni? Köszönöm ha igen.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés