- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Yettel Full - kombináld rugalmasan a kedvezményekért
Új hozzászólás Aktív témák
-
samfishR
senior tag
Sziasztok! Miskolc környékén valami nem százas a telenor mobilnettel. Külföldi weboldalak lassan jönnek be, az appok is rohadt lassúak.
valaki más is tapasztal hasonlót esetleg?
-
-
bedibazsa
senior tag
válasz
Viktor0610 #76593 üzenetére
majd'
-
#04535040
törölt tag
válasz
Viktor0610 #76593 üzenetére
amikor egy szó két értelmű, akkor:
1. kerüljük annak használatát, vagyis nem azt írjuk, hogy majd, hanem azt, hogy majdnem
2. kitesszük a hiányjelet: majd' hogy még világosabbá tegyük, nem a jövő időről beszélünk -
-
Rick4
félisten
válasz
viktorhu #76571 üzenetére
Én erre csak annyit mondok, 2001 óta voltunk vodásak, 2018 őszén kezdtek jönni a dolgok a volte bevezetéssel, szakadozott a hívás, a beszélgetés előtte évekkel ezelőtt is blugy blugy volt, az már fel se tűnt. Mivel jellemzően üzleti hívásokat bonyolítunk, eléggé kellemetlen a mit is mondott mondat ismételgetése, de a megszakadás még inkább, másfél év alatt nem tudta a voda megoldani a telenorból jövő hívások kicsöngetését Oneplus készülékekre, így pápá lett, két redből lett két telekomos sim az itthoni előfizetésekkel, autópályán a net lassabb, de a hívás felépülés, és a hangminőség klasszisokkal jobb...
De most írnám, hogy mit is szeretnék. Lehet hamarosan költözünk olyan környékre, ahol gyengusz a vonalas net, adsl 30 Mbittel, 80-as mikrohullámú havi 10-ért, így ésszerűségi alapon a reálisan 80-200 mibit körüli sebesség miatt inkább mobilnetet néznék, 5-6 ezrekért van telenoros korlátlan, ez valóban korlátlan? Publikus ip-s kellene, belső kis szerver és biztonsági kamerák mellé, emiatt a telekom kilőve, olvasgattam utána , az alapján elvileg nem ad publikus ip-t. Köszi, ha van valakinek tapasztalata, és megosztja.
-
-
#78913664
törölt tag
Sziasztok!
Online lakossági ügyintézésnél mi szokott lenni az átlag válaszidő?
-
simpley
őstag
Előfizetések számában a Telenor decemberben 3,030 idén márciusban 2,997 millió előfizetővel rendelkezett.
Voda áprilisi adatok alapján 3,100 millióval. Ha most azt nem is nézzük, hogy a vodához került +150k UPC Mobil előfizetés, hová tűnt 3 hónap alatt 30K előfizető? Merthogy biztos nem adategyeztetés elmulasztása történt és az ezekből adódó "lekapcsolás" az 100%.. -
-
Somatom
veterán
Hátha egyszer vkinek még hasznos lesz. Ma Vodás is lettem egy Red Free -vel. Minden működött, kivéve a MyTV -t. Az ÜFSZ javaslatára az
internet.vodafone.net
APN -t átírtam erre:
standardnet.vodafone.net
Reboot és tádáááám, megy a MyTV. -
viktorhu
veterán
válasz
#72445440 #76572 üzenetére
Sok különbség van roamingban - mindig nálam van a céges telenoros meg a maszek vodás sim, ezért kitapasztaltam, hogy hol melyiket kell használni.
EU-n belül lefedettségi különbség van a partnerhálózatoktól függően, évekig a Telenort Németországban, a Vodát Szlovákiában nem engedték fel 4G-re a partnereik például, ebben az időben a Voda szinte használhatatlan volt a Szlovákoknál, egyfolytában elment a térerő és telefonálni sem lehetett, miközben a Telenor full 4G térerőn ment, de pl. jól ment a Voda a horvát VIP hálózaton, miközben ott a Telenornak nem volt használható partnere. A Telenor nagyon jó még a nordic országokban, ez az együttműködés gondolom megmarad, amíg a franchise részei vagyunk, de ha átnevezik a hálózatot, akkor nyilván nem leszünk már kiemelt partnerek.
EU-n kívül meg az árban van különbség, a Vodának napijegyes csomagjai vannak, 2-3 ezer forintért használhatom azt itthoni díjcsomagomat, a Telenornál meg a hetijegy plusz nagyon jó azokban az országokban, ahol elérhető. A Voda a ténylegesen saját tulajdonban lévő hálózatán az EU-n kívül (török+svájc) ad EU-roamingot az EU-n kívül is, ami nekem fontos volt korábban, amíg évi több alkalommal volt dolgom Törökországban, de most, hogy nem járok oda, nem fontos szempont már.
-
viktorhu
veterán
válasz
Viktor0610 #76567 üzenetére
Az árakra visszatérve: most pont ezen nyúzom magam.
- A Vodánál van egy 10 éves account, több sim, nagyon jó egyéni árakat kapunk, gyakorlatilag telefonszámonként megbeszéljük, hogy mire van szükség, és mindenre tudnak mondani valamit.
- A telenornál tudnék saját névre szóló munkavállalói csomagot kapni, vihetném az összes simet, teljesen jelképes áron korlátlan hívás+sms és 10 giga net. Hasonló végösszeg, jobb belföldi hálózat, gyengébb roaming (bár pont nem a szomszédoknál, mert a környéken a csehek erősek és a voda nem túlreprezentált), a korlátlanság gondtalanságával.
Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy érdemes-e a régi hűséggel járó óriási rugalmasságot eldobni egy munkavállalói csomagért, amivel, ha egyszer véget ér, vagy másra lenne szükségem, kezdhetném elölről felépíteni az ügyféltörténetemet
-
simpley
őstag
válasz
Viktor0610 #76569 üzenetére
UPC Mobil-t számolja bele a mobil részesedésbe.. Ezért sem egyszerű eldönteni a sorrendet.. Mert ha pl a hanghívások arányát nézzük akkor 27%-uk (és nem 29%) kb a vodának is ennyi, telekom meg ugye 45% körüli. Ha pedig az előfizetők számát, akkor:
1. Telekom-6 millió előfizetővel
2. Vodafone- 3 millió 100 ezer előfizetővel
3. Telenor-~3 millió előfizetővel
2017 decemberében a Telenor 3,125 millió előfizetővel rendelkezett. forrás: [link] 7. oldal -
-
simpley
őstag
válasz
Viktor0610 #76567 üzenetére
Azt megtudod-e mondani, hogy 2,997 millió előfizetővel (ami 30000-rel kevesebb, mint tavaly év végén) hogyan lehetnek a második helyen részesedés alapján? Már a 3 millió 30 ezerrel sem voltak másodikak (jó alapjában véve nem az számít, mennyi előfizetővel rendelkeznek, de a 2. hely tuti elírás/átverés)
Ugye mert a voda átvett ~200K előfizetőt a UPC-től így hozzáadódott nekik a 2,9 millióhoz ami addig volt.. -
-
viktorhu
veterán
válasz
Viktor0610 #76565 üzenetére
Az ebitda egy összeg, nem egy viszonyszám.
Ha meg a cégcsoporton belüli arányra gondolsz, akkor jóval 100% fölött teljesítenek a leányvállalatok összesen.
-
-
viktorhu
veterán
válasz
simpley #76562 üzenetére
Az SMS drága a szolgáltatóknak, ha nem hálózaton belülre küldöd. A hívásvégződtetések ára szabályozott, az sms-é nem.
Szerk: Magyarországon mindig kockázatosak a korlátlan megoldások
Gondolj a korlátlan mobilnetre, amikor itt is írták többen is a HD-korszakban, hogy akkor hellodatával fogják kiváltani a vezetékes netet, és rákötik a NAS-t, amin 0/24-ben megy a torrent. A korlátlan sms-ből is gyorsan spamszerver lesz, vagy valamilyen céges értesítési központ napi több száz sms-sel, ami 14,40 + ÁFA / darab árral számolva nagyon gyorsan több ezer forintba fog kerülni naponta a szolgáltatónak.
Egy régi voda-vezető mondta sok évvel ezelőtt, hogy a szabályozott roaming előtt a voda kitalált egy globális akciót, hogy hívásonkénti egyszeri magasabb díjért haza lehet roamingból telefonálni, és egyedül Magyarországon bukott meg az akció, mert az emberek hívásban tartották a mobiljukat használaton kívül, hogy csak egyszer kelljen a hívásdíjat kifizetni.
-
viktorhu
veterán
válasz
Viktor0610 #76559 üzenetére
Ha a Telenoré 15% az ebidtdából, akkor a többiek 85%-on osztoznak. Hogy ebből mennyi a vodáé, azt nem tudom.
Mindenesetre a Telenor az, ahol eléggé szimbolikus árakat lehet elérni, ha az ember tud a megfelelő flottához csatlakozni.
-
MadMancs
veterán
válasz
simpley #76560 üzenetére
Szerintem sms IM appok elterjedése óta leáldozóban van. Nem igen van rá igény. Jó én speciel reddel sok sms küldök, de ha nem ingyen lenne nem éreznék különösen kéztetést rá.
De ha nem is ingyen, kicsit csökkenthetnék az árát. Anyumnak Blue M van, halón belül kotlátlan, hálón kívűl 200perc. Ő viszont szokott időnként sms, ( x okokból muszáj), 40ft/sms nem kicsit lehúzás.
-
simpley
őstag
válasz
Viktor0610 #76559 üzenetére
Nyilván az áremelés az infláció miatt is van.. Nézzük meg pl az L csomagot:
eddig adtak 15 Gb-ot, Korlátlan percet
most 100Gb Korlátlan perc +500 ft-ért. (azaz 85Gb 500Ft-ért)
viszont az nem fér a fejembe, hogy 13K-ért miért nem fér a korlátlan perc mellé korlátlan SMS is.. -
válasz
viktorhu #76556 üzenetére
"így előfizetőszámban elérik a második helyet, de eredményben valószínűleg nem."
Szerintem ez nem feltétlen igaz, bár kíváncsi lennék a Vodafone hasonló értékeire, eredményeire. Ugye pont azon megy mindig a sírás, hogy emel a Telenor, a Voda meg nem.
Szóval szerintem az "ebitda-sorrend" is úgy lehet, mint a piaci részesedés.
Százalékosan nyilván nem. -
viktorhu
veterán
válasz
simpley #76544 üzenetére
Nekem az az érdekes, hogy az ebitda share minden országban jóval alacsonyabb mint a market share (Magyarország: 29% market, 15% ebitda).
Úgy látszik, hogy mindenütt a mennyiségre mentek rá (ahogy Magyarországon a flottakedvezményekkel), így előfizetőszámban elérik a második helyet, de eredményben valószínűleg nem.
-
zoli62
addikt
válasz
Viktor0610 #76549 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy az ügyfélkiszolgálás egy magas szintrűl fokozatosan csökkent, mióta megszüntették a területi irodákat.
-
zoli62
addikt
válasz
Viktor0610 #76549 üzenetére
Telenorral kapcsolatban tapasztaltam már ezt-azt. Volt olyan, hogy nem tudtam szerződést kötni, még az üzletben se tudtak hozzá szagolni, hogy miért. Öt napig tartott egy egyszerű folyamat. Ez csak egy példa volt.
-
tomp
félisten
válasz
Diák66 #76551 üzenetére
Oka van a vodkánál is!
Április eleje óta van VodaTV boxom. Július közepéig IP-ről ment. Akkor átraktak koaxra és azóta szétesik a kép! 6x volt kint a szaki de csak a hülyeségeiket cserélgették. (2x koaxot, 3x osztót, 2x szűrőt)Egyiket se zavarta, hogy esetleg a bejövő jelet kellene erősíteni...
7. hibajelentésemre lassan 2 hete nem reagálnak. Így aztán felnyomtam őket. Én adtam nekik 1 hónapot, hogy javítsák! Majd az NMHH-val talán megmozdulnak. Vagy javítsák a koax jelet vagy kapcsoljanak vissza IP-re...
(kedden 1 napra vissza is kapcsoltak)
UPC idejében ilyen nem volt. Akadozott a net, jöttek mértek. Még a Node-ot is megvizsgálták. Aztán hívtak, hogy a Node-nál az egyik hardver eszköz haldoklik. A csere kb 1 hét lesz. Cserélték és ők maguk hívtak fel, hogy elméletileg most már jó lesz. Természetesen a hibás időszakra kötbér jár. 1 hét elteltével újra hívtak, hogy valóban rendbe jött e a net. -
szabonagyur
félisten
-
simpley
őstag
válasz
zoli62 #76545 üzenetére
Én pl a vodával szívtam már eleget.. Csak 5-8 panaszlevelet írtam, és a hibát végül is én oldottam meg (én jöttem rá). Közel 21 év Pannon-Telenor után elmondhatom, hogy itt soha nem volt gondom semmivel. Ill, volt egy panaszlevelem amire kb 2 nap után válaszoltak és korrekten megoldották. Ugyanakkor a voda mellett meg a számomra kedvezőbb árazás, csomagok vannak.
DE nézd csak meg, mióta átvették a UPC-t folyamatosan problémák vannak. Nyilván mert még van olyan rendszer ami az előző tulaj szerverein működik, stb.. Alapjában véve szerintem nem CSAK az határozza meg egy szolgáltató színvonalát, hogy hány előfizetővel rendelkezik.. Ahány embert kérdezel, annyi féle képpen fog válaszolni. Elhiszem azt is, hogy neked volt problémád velük, és nem megfelelően kezelték és amellett is kiállok, hogy az én esetem a vodánál nem mindennapi, tehát létezik ott is olyan, hogy korrekten megoldják a problémát.. -
-
zoli62
addikt
válasz
Viktor0610 #76546 üzenetére
Majdnem huszonhárom éves az első Pannonos előfizetésem, amikor a Westelnél még csak üzleti előfizetések voltak, a Vodafone meg itthon még nem volt sehol, van összehasonlítási alapom cégen belül és cégek között is.
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #76546 üzenetére
"A Vodafone aztán marha jól oldotta meg a UPC felvásárlását!"
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön által elektronikus úton benyújtott dokumentum a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz sikeresen megérkezett.
-
-
simpley
őstag
válasz
#04535040 #76543 üzenetére
Számomra pedig az az érdekes, hogy 2,997 millió előfizetővel 29% a részesedésük
(igaz ez nem hanghívás alapján) de mégis másodikként jelöli meg a részesedés alapján..
Amúgy, csak nekem tűnik fel az, hogy nem használták a Telenor logot és nem világoskék színnel jelölték a Telenor CEE-t, hanem sötéttel? A spektrumoknál is így van.... -
simpley
őstag
[link]
A legújabb számok a PPF-től. 17. oldal, 9. oldal -
-
ajapi
tag
RCS kérdésem lenne:
A videókat eredeti minőségben küldi át ill. a fogadó Messages nélkül mit lát?
köszi -
simpley
őstag
válasz
Viktor0610 #76537 üzenetére
Nem szeretném megszüntetni és elveszteni sem szeretném csak érdekelt, mi az eljárás ilyenkor..
-
-
simpley
őstag
ha van a kártyás előfizetésen egyenleg és nem töltöm újra mielőtt lejár visszaigényelhető lesz a fel nem használt egyenleg?
-
Varszegig
veterán
válasz
Diák66 #76504 üzenetére
"idők kérdése, de szerintem a flottás csomagok is szép lassan majd visszaszorulnak"
Már nem idő kérdése. Auchan flottában vagyok, és hívtak a teoenortól, hogy menjek át flexibe, mert az Auchan flotta meg fog szűnni. (Azért ez nem biztos, hogy igaz, mert amikor rákérdeztem, hogy mikor, nem tudott válaszolni, azt mondta egyelőre nem, szóval lehet csak parasztnak nézett és vakított.)
Lényeg, hogy kicsit több pénzért kapnék kicsit kevesebbet, és még 11 hónapos hűséget is vállaljak. Megmondtam őszintén, én hűséget már csak a feleségemnek vállalok, semmilyen szolgáltatónak nem. Ha hűség nélkül van jó ajánlat, azt meghallgatom, de ha nincs és kilövik alólam az Auchan flottát, akkor másodszor is érzékeny búcsút veszek a telenortól. Nekem annál többet nem ér meg az előfizetés. -
MadMancs
veterán
válasz
simpley #76528 üzenetére
Pontosan.
Mint ahogy piroséknál red free 10900Ft (Familyvel 1 el 8900), korlátlan EU duma/sms/mms/EU net. Igaz 10/10, de azt hozza az esetleg gyengébb helyeken is, 1-2 extrém helyet eltekintve. Normál használat mellet nem éreztem hátrányát sebesség limtnek. FHD streamig akadás nélkül kiszolgál, több meg MOBILON felesleges. Tudom jön mindjárt hogy kevés, meg routerben meg énosztomacsaládnakhotspoton, kellazepénisz100gigabitNem, normál használatra, mobilra 1 főnek elég a 10/10.
Én adtam esélyt telenornak, hát a maga átlag 1/0,5 ös 4G sebességével nem lettünk barátok. 11ezerért meg pláne nem lennénk.
-
#04535040
törölt tag
válasz
simpley #76528 üzenetére
Akinek elég az 1GB (mert a munkahelyén van wifi, mert a duál simes telefonjában a másik slotban már fizet egy korlátlan adatkártyáért...stb), az miért fizessen +1000 Ft-ot az el nem használt +2GB-ért? Nettó áremelés.
Mr. Ceausescu csinálta így: csak akkor vehetted meg boltban a halat / a csirke farhátat (comb/karaj/oldalas ilyen csak a meséskönyben volt) ha kifizetted a több napja bűzlő tüdőt, vesét...stb.
Aki ezek után elhiszi, hogy a digi pályázhat a 2 hónap múlva kiírásra kerülő frekvenciatenderen, miközben a telenor az árverés előtt magabiztosan árat emel.....az naiv.
-
simpley
őstag
válasz
#04535040 #76524 üzenetére
Igen, olvastam már...
11K-ért már lehetne korlátlan net is sebességkorláttal. Többen vennék.. 4K-ért 3GB 100 perc? Viccnek tartom..Jól rémlik, hogy ez a promokódos akció volt már tavaly is? Ráaldásul ugyanezzel a reklámspot-tal? Ha tavaly nem úgy alakul, hogy a vodához kerülök talán sosem fogom fel, hogy van jobb is. (a 2000-es évek elején az járta nálunk és ez egy berögzült hülyeség, hogy a vodafone milyen drága, nincs térerő, stb.. meg egy frászt. sok helyen jobb is mint a másik kettő ugyanakkor ha olyan helyen vagy, ahol egy kicsit gyengébb ott szinte használhatatlan.)
-
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #76526 üzenetére
Mondhatni semmi de nem elég a magas ár még normális VoLTE sincs a telenornál. Csak ennyi. :-)
Azt gondolná az ember, hogy a sok gyártói teszt miatt emel árat a Telenor mert hát az is munka. De nem... -
-
MadMancs
veterán
válasz
#72445440 #76522 üzenetére
Nekem pár ismerőst sikerült átszoktatni, főleg családi fotók küldése esetén, mert itt legalább eredeti minőségben ér célba nem úgy mint messenger, viber.
Az a baj hogy gyakorlatilag semmi nem különbözteti meg sms től, emberek csak azt látják hogy sms alkalmazás, tehát fizetős. Hogy most épp azt írja beviteli mezőbe hogy üzenet/csevegőűzenet/chatüzenet nekik mindegy. -
MadMancs
veterán
válasz
mad823 #76519 üzenetére
Samsung, és Huawei saját SMS appja is default kezeli RCS-t. Huaweinél aktiválni kell, samsung auto bekapcsolja ha elérhető.
Nettel, net nélkül, beállítások. -
tomp
félisten
-
mad823
őstag
válasz
PistiSan #76517 üzenetére
Kinek a pap, kinek papné. Nekem gyárilag a Messages az üzenetkezelőm, de egy Samsung, Huawei, stb. telefonon saját "SMS" app van, ott nem fog by default működni.
De a google célja ezzel egyrészt a világéletében töredezett üzenetküldő szolgáltatásainak az összevonása, másrészt B2C üzenetküldésre is jópofa lehetőséget tartogat.
Meglátjuk, mi lesz belőle, fejet hajt-e esetleg az Apple, stb. De most már legalább a lehetőség adott. -
tomp
félisten
válasz
Viktor0610 #76512 üzenetére
A lassú SMS azért van mert ma már alap, hogy van VoWiFi is. VoWiFi esetében pedig SMS IP van még 4G-n is! Nos! Akik egyedileg oldják meg a VoLTE-t mint ahogyan én is annak a telefonja jogosan hiszi azt, hogy a Telenornál is van VoWiFi így az sms-t IP-n szeretné küldeni.
Mivel az nincs így a konfigban megadott "nem érkezik válasz a szervertől x mp-ig" érték után megpróbálja a hagyományos úton küldeni. Úgy pedig már sikerül.Ezért gyors az sms küldés Telekommal és Digivel mert ott van VoWiFi így van SMS IP is.
Ma már a VoLTE eléggé szabványos.
Ezért megy mind a 4 szolgáltatóval ugyan az a konfig! Legfeljebb extrák vannak amelyekre inkább a Telenornak van szüksége mert ugye nem tudták megoldani az ügyfélszolgálat számát VoLTE-n így inkább kiegészítették a VoLTE profilt ami bekerült a ROW-ba is... De ez inkább szegénységi bizonyítvány.
A hangminőség probléma pedig szimplán frissítéssel javítható lenne. Vagy root után.
Tavaly az iPhone-al volt gond a Telekomnál. Egyik frissítéssel elrontotta az Apple a konfigot és pocsék hang lett. Szimplán a hívás felépülésénél a legrosszabb(kodek sorrendben a legutolsót) kodeket állította be.De amúgy a Telenornak eleve teher a VoLTE. Ez látszik is náluk...
-
TheProb
veterán
Áhhá, így már akkor kapisgálom az okot...
(#76512) Viktor0610: Igen, erről olvastam a Mi8 topikban. Bekapcsol VoLTE mellett több embernek sem mentek ki az SMS-ei.
De ha jól sejtem ez CSP related issue, mintsem készülék, nem?
Én meg már nagyban VoWIFI-zni akartam, de a jelek szerint a VoLTE sem működk normálisan Trénornál... -
4Grider
félisten
válasz
TheProb #76510 üzenetére
Mert a VoLTE nem egy kőbe vésett szabvány. Ahány vendor, annyiféle megvalósítás. A mi VoLTE képes telefonjaink pl. működtek ezen a csodás hálózaton, amíg a kommunikációt le nem halasztották. Onnantól kezdve se be, se ki hívás nem ment az adott cellán az adott telefonokkal.
-
-
TheProb
veterán
válasz
Viktor0610 #76509 üzenetére
Azt hittem az a lista csak bullshit/egységsugarúaknak való infó. Ezt viszont nem értem, hogy mért kell egy telefont külön listára rakni, hogy "támogatott" legyen? Ha egyszer tudja a telefon, akkor mit kell még ezen belül szűrni?
-
válasz
TheProb #76508 üzenetére
A Mi 8 hivatalosan nem támogatott, így a VoLTE-tiltás nem kerül le magától az előfizetésedről.
Neked kell kérned, de fontos hozzátennem, hogy hivatalosan nem kellene levegyék a tiltást, ha nem támogatott készüléket használsz. Szóval ha olyan -a szabályok szerint eljáró- kollégát fogsz ki, akkor nem veszi le a tiltást. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
VoLTE-vel szenvedek, nem akaródzik működni. Elvileg minden feltétel teljesül, de mégse. Mi8-ot használok, a második kártya benne a céges Vodás, ott simán működik. Szóval telefon oldalon nem hiszem, hogy gond lehetne.
Telenor oldalán nem láttam infót arra vonatkozóan, hogy külön aktiváltatni kéne. De ez a gyakorlatban is így van? -
Diák66
őstag
válasz
simpley #76503 üzenetére
Ahogy az előző hozzászólásodban is szerepel.... nincs már Hello Data, a kártyás tarifacsomagok árai növekednek stb..... idők kérdése, de szerintem a flottás csomagok is szép lassan majd visszaszorulnak, vagy kedvezőtlenebb feltételekkel lehet majd igénybevenni őket és a mobilnet csomagoknál se lesznek ilyen bőkezűek......
De lássuk be, a drágulás a piaci folyamatoknak is simán betudható. Az 5G hálózatok kiépítésének költsége, a Huawei "kiiktatása" (világszinten borítja a hálózati eszközgyártók piacát) és a mostani gazdasági helyzet (vírus utáni időszak) szép lassan éreztetni fogja a hatását . Ezek mind-mind negatív hatások, melyeket sokáig "nem lehet takargatni". A befektetők meg kizárt dolog, hogy benyelnék az egészet....... végső soron az előfizető issza meg a levét.
-
simpley
őstag
válasz
Viktor0610 #76501 üzenetére
Nem gondolom. Csak örülnék neki
Diák66: "most pedig szépen visszaállnak a sorba" hogy érted ezt? *nem az számít, hogy mi egy cég neve, hanem hogy milyen színvonalon nyújtja a szolgáltatást. Lehet akár Laa. is a márkanév hiszen nem ez határozza meg, hogy milyen a szolgáltatás színvonala.. -
Diák66
őstag
válasz
simpley #76499 üzenetére
Levernék az árakat? Pont a magyar állam? Na ne viccelj.....
A Telenor jó árai a kedvezőbb eladási feltételek, jobb alkupozíciók miatt voltak, most pedig szépen visszaállnak a sorba, bárhogy is fogják hívni a Telenor márkanév használhatóságának lejárta után. Az előfizetőnek sose lesz tökéletes és jó. (márcsak azért se, mert, ha az előfizető szabhatná meg az árakat, minden korlátlanul és ingyen lenne)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!