Hirdetés
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #43658 üzenetére
arról én lemaradtam
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #43658 üzenetére
Én is MOL-t akarok idén, de valamiért drágán mérik. Valami ötlet?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Nem tudja valaki, h a K6-os 1000-es GSX-R fizikailag nagyobb, mint a 750-es, vagy a 600-as?
Vagy ezekben csak a blokk nagyobb?Köszi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #43660 üzenetére
olajexpressz.mol.hu Ez a legolcsobb amit tudok. Dec eleg jo arak voltak itt. Sajnos ez elmult Viszont legalabb ez tuti megbizhato forras.. ez is valami ...
Az 1000es teljesen mas mindenestul mint a 600/750. DE meretben nincs oriasi kulonbseg. A 600/750 viszont szinte teljesen ugyanaz a motor, minimalis kulonbsegek vannak csak. Persze a kobcentin felul.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43661 üzenetére
Méretre hasonlóak, nem igazán van sok különbség köztük de ez tényleg csak a méretre igaz.
Használjátok ki a mai napot délutánig szép időt mondanak, hú de mennék én is!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
jujjjj, tehén átvétel ma, kész vagyok, szerintem faterom fog az rr-rel hazajönni..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
Utánaolvasgattam ezeknek az "ismeretlen" féktárcsáknak, már amennyi infót találtam. A többség persze anélkül ugat, hogy valaha kipróbálta volna. Sokan az EBC-t is leszarozták (mondjuk nekem az autóban EBC betét van és azon kívül, hogy nem porol annyira, rakás szar, az ATE tárcsa meg hamar hullámos lett -- bár még így sem ráznak, nem úgy, mint annó a gyári).
A Kagizumeról pl. azt mondták, hogy nem rossz, de voltak páran (főleg a hondások), akik panaszkodtak, hogy nem olyan jó, a gyári jobb, de nekik az EBC sem volt jó.
A másik, valamivel drágább márka az Armstrong (az a baj, hogy nincs honlapja sem), amit sokan dicsértek. Voltak köztük olyanok, akik csak elsőt vettek, voltak akik csak hátsót. Egy kawás gyerek kompletten rendelt Armstrong tárcsát Armstrong betétekkel és ő nagyon elégedett volt a gyári után -- azt mondta, hogy sokkal jobban fog és nem eszi meg a betéteket (amire meglepő módon sok kawás panaszkodik). Egyvalaki állította, hogy neki az Armstrong megrepedt, volt is fent kép, csak pirossal áthúzta a repedést, tehát nem is lehetett semmit sem látni.
Szóval nem tudom. A Kagizume-t nem fogom megvenni (pedig rohadt olcsó, goldfren betétekkel együtt meglenne 62-ből kb.), mert nem akarok idő előtt elpatkolni, meg fél évig tartó szart venni.
Az Armstrong a tárcsák és hozzá a szinter betétek szállítással együtt 86 ezerbe kerülnek.
A megbízható, ismert Gold Fren tárcsa itthon 88e + 8600 a 4 betét (ez utóbbi az angoloktól hivatalos forrásból rendelve, mert itthon egy pár kerül legalább ennyibe).
Tehát szerintem a GF lesz a befutó, mert összességében véve annyival nem drágább és az tuti minőség.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
na mentem ma egy kört, mivel se biztosítás, se műszaki, csak így 2 utcányira, de ez is nagyon jól esett, ez hiányzott már nagyon
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
TayRol
veterán
voltam szerelonel, olaj, szuro, gyertya csere, tp es szinkron illetve fekfolyadek csere volt. kesz a motor az idenyre.
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #43661 üzenetére
Utcára 1000-es? Totál felesleges sztem. De ha égeti a zsebed a lóvé akk vegyél nagyot
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
válasz boogie84 #43675 üzenetére
már egy 600-as is felesleges. egy 250-es bőven elég lenne...de sztem a többség a szórakozás kedvéért motorozik, akkor meg minél jobb annál jobb ugye
pénzben meg nem biztos hogy drágább egy 1000-es, 850k volt a fazerem, ennyiből már kaptam volna 1000-es gixxert is ha az kellett volnaLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
boogie84
veterán
2011 CBR 600F csak nekem nem tetszik?
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zsoltee10
addikt
válasz Djuree #43676 üzenetére
a 250-es igen sovány. próbálj meg 1 heti cuccot felpakolni 3 dobozba, tanktáskába, üljetek fel ketten, aztán indulj el az Alpokba.... A 650-es kawa épp elég ilyen igénybevételhez, de ha autópályán kell döngetni, akkor már majdnem kevés. Nem a nagy lóerő miatt vennék még nagyobbat ennél, hanem nyomatékból szeretnék többet, úgy 100-110Nm... Nem szeretek váltogatni.
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz zsoltee10 #43678 üzenetére
najó, így kevés az igaz. én úgy magamban gondoltam, max 1 hátizsákkal mondjuk
nem tudjátok, lehet valahogy állítani a fazer fényszóróján? mentem egy kört itt a környező utcákba, akik szembejöttek villogtak mint a rosseb, hogy vakítja őket, egy csávó még meg is állt beszólni, mondom most tesztelem a világítást törés után, ne haragudjon...eléggé felfelé világít, a távolsági meg mégjobban..
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gaboman
nagyúr
válasz zsoltee10 #43678 üzenetére
Nem szeretsz váltogatni?
Akkor vegyél robogót!Viccet félretéve az biztos hogy a nagy cm3 motorok nagy előnye hogy alul is kellő nyomaték áll rendelkezésre ahhoz hogy visszaváltás nélkül kezdjél meg előzést, kigyorsítást.
Főleg igaz ez a túra/túrasport motorokra, ők arra is vannak ráhangolva.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Djuree #43679 üzenetére
Nekem a Hondán ha benyúlok a fejidom alá akkor a lámpáknál van két bizgenytyű amit lehet csavargatni körbe körbe. Eléggé el van dugva, én nyúlkáltam összevissza mire megtaláltam őket. És rohadt sokat kell rajta tekerni hogy menjen is valamennyit valamelyik irányba.
De megy."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsoltee10
addikt
válasz Gaboman #43681 üzenetére
nem fogalmaztam pontosan. Az Alpok szerpentinjein (grossglockner, stb.) nem volt nagy élmény, hogy állandóan váltogatni kellett, vissza rugdosni egészen az első fokozatig, mert kettőben már kínlódott, 1ben viszont már pörgött nagyon, stb. Két személlyel, teljes túrafelszereléssel nem volt annyira örömmotorozás. Nekem jobban feküdne a túrázáshoz egy nyomatékra hangolt öblös 2 hengeres, legvégső esetben sor4.
-
Integra
titán
válasz Djuree #43673 üzenetére
nem mentem vele még, mert nem tudtam elkunyerálni, úgyhogy mentem én is motorozni sajátommal elsőre ránézésre gecijó, másodikra is, egyszerűen felfalod szemmel, minden fém, minden masszív, minden elképesztően minőségi rajta, még nem találtam rajta gagyi alkatrészt vagy elemet.. de komolyan.. egy monstrum az rr-em mellett, egy kibaszottt macsó tankhajó, de állatira bírom, egyszerűen gyönyörű.
apum csak annyit mondott, hogy iszonyúan észnél kell lenni vele, mert úgy jön a nyomaték, hogy majdnem el is dobta egyik kanyarban a kereszt utcákban most már értem miért kanyarodott olyan lassan mindig.. szóval szoknia kell, a jelenlegi legjobb gumik vannak alatta, a gyárit azonnal lecseréltettem némi felár ellenében metzeler z8 interact-ra, ha bekopik akkor kíváncsi vagyok mennyit bír, mert állítólag a cb nagy hátsó gumifaló hírében áll, ezt meg pont ezért rakattam rá, mert nem kopik kockásra a gyár szerint a gyártási technológia miatt. a fényezés döbbenetesen minőségi, az rr-em olcsójánosnak tűnik mellette, pedig ugyanaz a lista ára mindkettőnek. ezen már több a fekete elem, kevesebb a piros, így nincsen piros gyertyakábel, a hátsó rugók mondjuk azok, de nem zavaró, ellenben az arany küllős felnik ezen is megvannak még, üt, nincsen más szó rá. nagyon szépen csinálták meg a markolatfűtést, féltem tőle, de semmi kivetni valót nem találok rajta, szépen rakták fel a sebesség fokozat mérőt is, és még jövő héten berakják a szivargyújtót is. és hála a jó égnek az mra túra plexi is tökéletesen illeszkedik, nem úgy, mint az én esetemben, ahol sajnos egy picit eláll.. szóval zsír, talán holnap már elvihetem picit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Ferdzsoo #43682 üzenetére
á akkor az lesz az, nekem is van egy olyan kis valami. tekertem de nem ment, de akkor nem voltam elég kitartó gondoltam hogy az az, mert akkor miért lenne ott, csak nem voltam benne biztos.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Integra
titán
válasz Djuree #43687 üzenetére
könnyebb motorozni vele mint a fézerrel, vagy a hornettel állítása szerint. semmit sem érzel a 270kg-ból. egy játékszer az egész motor. az a fontos,hogy a gumikról a viasz réteg lekopjon és rendesen elkezdjen tapadni a gumi, mert amíg nem kopik le, addig vicces dolgokat tud művelni egy óvatlan gáz húzás. ezt én is eljátszottam első nap, mikor az rr-t kiszállították és elmentem megtankolni, körforgalom, aztán máris keresztbe..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Steven
addikt
Ebbe raktam bele hétvégén 250km et vicces moci annyira fura volt az sv után, hogy üüüha ezen tavaly nyáron ültem utoljára... vicces ,hogy 80 km ig kb 5 fokozatot váltok
no meg az is fura volt hogy síkit a motor úgy kell pörgetni ahhoz , hogy menjen ... túlságosan hozzá szoktam az sv kényelméhez
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Integra
titán
válasz yodamastah #43694 üzenetére
tudom, de olyat nem találtam, és rajzolgatni sem tudok ilyet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
Hirdetés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Akciókamerák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Yettel topik
- További aktív témák...
- HP Elite x2 1013 G3 Tablet-Notebook i5-8350U 16GB RAM 256GB SSD 700 NITS ultra könnyű 1,1kg
- HP EliteBook x360 1030 G4 i5-8365U 8GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR bill. érintő képernyő
- Alaplap+Proci
- Dell TB16 / K16A Thunderbolt 3 Dock / Dokkoló +130W töltő Ingyen szállítás
- Gyári ÚJ ÁLLAPOT Lenovo 135W Töltő ingyen szállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen