Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#43201) .mf válasza Integra (#43187) üzenetére


.mf
veterán

Én holnap megyek, már nagyon várom :)

Djuree, ez a tanfolyam pont arra van, hogy az itteni felbukócsövezett motorokat merd dönteni, s ne is sajnáld eldobni, ha kell. S mellé még oktatót is kaptok, aki figyel, segít, tippeket ad és módszereket mutat.
Március 31-ig van akciósan 15k-ért az egynapos fűtött fedettpályás, bár asszem azon csak azok vehetnek részt, akik már az 1-es szintet megcsinálták. A normál sajnos nem olcsó, de ha belegondolsz, hogyha csak akár egyetlen kicsúszától, eséstől megment, már messze behozta javítási költségben és egészségedben.
Amikor a bőrruhám vettem, a Superzone-ban adta az egyik eladó srác a tippet, hogy néha érdemes Honda márkakereskedésbe benézni, volt már, hogy a képzésre féláras kuponokat osztogattak.

Daywalker, ezért érdemes télen néhányszor töltőre kapcsolni :) A miénk még elég egyszerűen hozzá is férhető, leveszed a hátsó ülést, kicsavarsz egy csavart, kihúzod az ülést, voilá. Apám készített nekem egy piciny töltőt, egy háztartási normál 12V-os töltő + egy kisebb áramkör pár alkatrészből, eddig kétszer volt feltöltve télen, s kiválóan tartotta magát.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43202) Gaboman válasza Djuree (#43191) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én ezért örülök annak hogy enduroztam több évet mielőtt a közutat választottam, ott megtanultam egyensúlyozni, dönteni, érezni a motor minden porcikáját mivel az útviszonyok sokkal nehezebbek mint közúton, amikor váltottam terepről nagyon egyszerűnek tűnt minden.
Ha tehetném vennék egy enduró/cross motort és minden héten gyakorolnék pályán vagy kint a határban, szerintem megad minden tudást/biztonságérzetet közted és motorod között amit közúton is tudni kell.
Persze ezek a tréningek is nagyon jók lehetnek, érdemes rájuk elmenni.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43203) runner 125 válasza Gaboman (#43202) üzenetére


runner 125
nagyúr

:K

Ha, megtehetném, tuti, h vásárolnék egy 125-ös vagy 250-es cross-t ilyen célra.
Az igazság, h nem is a motor megvétele terhelné meg az ember tárcáját, hanem a fenntartása és a szervizelése. :(

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43204) Gaboman válasza runner 125 (#43203) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Legnagyobb móka amit motorozásban el tudok képzelni, nagyon szerettem, kár hogy nem tehetem meg.
Olyan helyeken jártunk amit más motorokkal megközelíteni is nehéz lenne, és tényleg megtanulod azt hogy extrém helyzetekben is hogyan próbáld a legtöbbet kihozni magadból.
Persze az ember sokszor hibázik, de ebből tanul, én is estem nem is egyszer, bár kint terepen aki nem esett még az nem is motoros! ;)

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43205) Daywalker válasza runner 125 (#43196) üzenetére


Daywalker
addikt

runner 125 és .mf:
Nem tom, nem volt kedvem szarozni vele, amit utólag megbántam. Először két hónap után indítottam (mindig hagytam ventilátor indításig melegedni), akkor nagyon hideg volt és csak kábellel ment (hiába van garázsban, ha kint -15 van, akkor a garázsban kb. 5-6 fok), aztán egy hónapra rá pöccre indult, de most megint nem indítottam be egy ideje. Az van, hogy télire nem itt van a motor, ahol lakom. Kéne töltőt venni, az lenne a legjobb megoldás.

Egyébként meg a takaró szart sem ér, nekem is le volt takarva és poros lett :F . Mindegy, úgyis kicsit retkesen lett eltéve, most majd levakarom.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43206) Djuree válasza Daywalker (#43205) üzenetére


Djuree
félisten

nekem folyamatosan töltőn van az akksi, csepptöltésen. most a lidl-ben van valami jó kis akksitöltő, veszek egyet még, mert fater motorjához is kellene...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43207) Daywalker válasza Djuree (#43206) üzenetére


Daywalker
addikt

Óó, a Lidlis kínai cuccok:DDD
13-14-ért van hozzá való accumate, arra pályázok. De holnaptól úgyis használatban lesz a gép, tehát remélem nem nagyon kell töltögetni (egyszer azért nem ártana).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43208) Integra válasza .mf (#43201) üzenetére


Integra
titán

melyikre?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43209) Djuree válasza Daywalker (#43207) üzenetére


Djuree
félisten

meglepődnél milyen jók :K én is azt mondtam látatlanban hogy biztos szarok, de nem, ill. nem minden. nem láttam még személyesen őket, majd benézek ma. de több motoros haver vett esőruhát, sisakot és azt mondják jó minőség. jó nem egy 50k-100k-s kategória a sisak, de azt mondják nem rossz. igaz törésteszten nemtom hogy muzsikálna :DDD sisakot azért nem ott vennék, de esőruhát, akksitöltőt simán veszek ha még van :K

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43210) Steven válasza Djuree (#43209) üzenetére


Steven
addikt

elvileg minden szabványosítva van szinte a világon ha nem felelnének meg nem adhatnák őket el...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43211) runner 125 válasza Daywalker (#43205) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ha, veszel töltőt csakis normálisat.
Az ilyen pár ezer ft-os töltők szarra sem jók.

Persze, h az lett. Két dologtól függ; ha mélygarázsba / nyilvános helyre rakod eleve felverik az autók a port, vagy nem volt a ponyva alja eléggé összehúzva.
Mi családi házban lakunk, garázsban szoktam tárolni, nagyon minimális por éri a ~ fél állás alatt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43212) atom87 válasza Djuree (#43209) üzenetére


atom87
aktív tag

Ha olyan kis telefon töltő szerűséget árulnak még normál akksi töltőként azt ne vedd meg.
Én vettem egyet,
mondom biztosan jó lesz kicsi életet lehelni az MZ akksijába: nem vált be...

Semmit se ért annál az 5A-s akksinál. Lehet tényleg csak modell cuccokhoz jó. Arról nem is beszélve, hogy el is égett benne minden az uccsó töltés alkalmával...

(ui.: Az akksim hibátlan, tehát nem az tette tönkre)

Kawasaki z1000

(#43213) Integra


Integra
titán

urak, vegyetek egy ctek töltőt és egy életre nincsen gond többet, meg nyavajgás sem..
itt mindenki megtalálja a számára megfelelőt...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43214) m3tr0


m3tr0
senior tag

Helló mindenki,

van egy eladó cross/enduro sisakom, berakom ide is az apróhirdetést hátha valakinek kellene, az árat saccra lőttem be, de szerintem nem sok, a sisak új ára 48.900 Ft.

Vemar VRX5 remélem nem drága és hamar elkél.

Üdv. :R

[ Szerkesztve ]

(#43215) Djuree válasza atom87 (#43212) üzenetére


Djuree
félisten

nem olyan elvileg, hanem rendes töltő, nem találom most a képet, tegnap valaki linkelte egy másik motoros topikban. olyan nagyobb telefontöltő szerűség van nekem amúgy, de az teljesen jól megy, mondjuk az 4k volt...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43216) Daywalker válasza Integra (#43213) üzenetére


Daywalker
addikt

Óó kösz, faja vagy! Jó ár, van boltja is stb. Na akkor veszek majd egyet itt.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43217) atom87 válasza Djuree (#43215) üzenetére


atom87
aktív tag

Az lehet jó akkor, én erre gondoltam.

Kawasaki z1000

(#43218) yodamastah válasza Integra (#43213) üzenetére


yodamastah
őstag

Van egy nagyon jo utangyartott (lemasolt) verzioja a ctek 3600nak. Szulfatmentesito program, motor es auto akksi toltes, karbantartas... minden jatszik. Lidl-ben vettem volt vagy 5000ft, es nagyon bevalt. Vasarlas elott utana olvastam kulfoldi forumokon es mindenki dicserte. Egy ideje szivok autoval akku temaban es nagyon jol jott. Persze ha nem gond, a Ctek 3600 a biztos. De az 20e ft.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#43219) .mf válasza Integra (#43208) üzenetére


.mf
veterán

Természetesen az ákcijós egynapos fedettpályáson :)
Huh.
5-en voltunk, 3-an már egy jól összeszokott, rendszeresen túrázó, idősebb (ketten olyan 4x, még egy 5x -- de ő már a fiával rendszeresen járt Kakucsra, pancsira, euroringre) társaság, mindenki régi motoros, én lógtam ki a sorból, nagyon :)
A Hornet tetszett, de sajnos nem sokáig, mert miután sokat bénáztam a nagy visszafordítónál sűrűn lerakott bólyáknál, azt mondta az instruktor, hogy próbáljam meg a VTR-t. Avval tényleg sokkal könnyebben lehetett manőverezni, szűken kanyarodni -- ha folyamatosan volt rajta gáz. Viszont ha épp kanyarban próbáltál rá adni, jaj. Egyből hiányoltam utána a sor4 szép nyugodt egyenletes gázreakcióját. Adod-adod, nem jön, már ott tartasz a kanyarban, hogy mindjárt eldőlsz, aztán hirtelen ránt egyet majd mégegyet; dadog, rángatódzik. Eldőlt bennem, bár már eddig is sejtettem, hogy V2-t nem akarok, nem az én esetem.
Mentünk-mentünk, körbe-körbe, erre-arra. Elég intenzív volt a nap. Elég el voltam maradva a többiektől tudásban, főleg amikor már bóják nélkül a döntéseket gyakorolva köröztünk, kb 5-körönként meg kellett állniuk bevárrni engem :B de legalább -- úgy érzem, meg remélem -- sokat fejlődtem, abban, hogy hogyan kezeljem a szűk kanyarokat (lehet még fékezni, beljebb fordítani a kormányt, lejjebb nyomni a motort) és hogyan dőljek, hogyan döntsek. Ja és most először értek le a csizma koptatóim mindketten :)

Djuree, lesznek kinn Motorkiállításon, s nem csak az instruktorok tartanak bemutatót, de ha viszel jogsit, ki is próbálhatod, raknak össze egy pályát látogatóknak. Eddig nem terveztem a kimenetelt, de most már lehet, hogy kinézek vasárnap :)

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43220) doc


doc
nagyúr

sziasztok!
ma beiratkoztam tanfolyasra igy 32 eves fejjel, remelhetoleg 1-2 honap mulva mar sajat mocin gurolok :D
addig is erdekelne a velemenyetek, hogy milyen motort ajanlanatok
viszonylag jol korbe tudom loni az igenyeket, inkabb konkret tipusajanlatok erdekelnenek (mondjuk vezethetoseg, megbizhatosag, stb a fontos)
szoval: tanulomotornak nem akarok dragat, olyan 200-300K-t szanok ra, mivel hosszabb tavra is jarnek vele, turasport motort szeretnek, 250-400ccm korul, ami ket emberrel sem haldoklik egy emelkedon
az orult szaguldozas annyira nem erdekel, tenyleg inkabb megbizhato es kezes legyen :)

(#43221) doc válasza doc (#43220) üzenetére


doc
nagyúr

ja meg valami: kulsore leginkabb a Kawa ZZR szeria jon be, tehat valami hasonlo stilusban gondolkodom :)

(#43222) runner 125 válasza doc (#43220) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nem akarok túl illúzióromboló lenni, de, ha kivitelezhető - a helyedben én tennék még hozzá. Ennyi pénzért az elvárásaidnak megfelelő gépet nehéz találni. Speed-ekből talán VFR 400..
Vagy nakedbike-okból 250-400-as Bandit-ok, de ezek mind 15-18 éves gépek, amiknél minden bizonnyal nagyobb eséllyel fordulnak elő meghibásodások.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43223) doc válasza runner 125 (#43222) üzenetére


doc
nagyúr

sokaig nem akarom megtartani, tenyleg csak tanulomotornak kell, hogy ne kapjak szivrohamot ha kicsuszik egy kanyarban alolam...
a VFR-eket is neztem, koszi a tippet! a naked az nem igazan bejovos :U
mennyi 'hozzarakast' ajanlanal hogy szamottevoen jobb gepet kapjak erte? esetleg olyan 400-ig el tudok menni, az meg belefer talan a koltsegvetesbe :D

(#43224) runner 125 válasza doc (#43223) üzenetére


runner 125
nagyúr

Várd meg a többiek véleményét is.

..én azt mondom, h valahol mindenkinek el kell kezdeni, s nem biztos, h az a legjobb alternatíva, ha az ember vesz egy matuzsálem gépet, aminek az orrán száján folyik az olaj, vagy éppen eldobálja a sebességeket. Nem, h tapasztalatot - inkább csak kínt szerzel vele.
Rutinon és városi vezetésen az elvét megtanulod. Kellő önfegyelemmel és odafigyeléssel meg lehet tanulni egy drágább gépen is motorozni, úgy, h nem dobod el.
Úgy rémlik Djuree is Mz-ről ült át Fazer 600-ra.
Nem beszélve arról, h már elkezdődtek a különböző vezetés-technikai tréningek, amiken baromi sok mindent meg lehet tanulni. - Számtalan helyen nem saját géppel kell menni, ez is nagy előnyük.

Másik alternatíva, ne mosolyogj nagyot, ha abszolút nem érdekel. :)

Épp' fentebb dumáltuk Gabo-val, h nem hülyeség crossozni. Én pl. utcán mentem mindig is, de sokszor megfordult már a fejemben, h milyen frankó volna egy 125-250-es 2t crossgép. Hidd el, h egy ilyennel sok rutint szereznél, már rövid idő alatt is. :) Noha ez esetben attól sem kell félned, ha egyszer-kétszer eldobod...
Annyi pénzért lehet egy jó kis 2t crossgépet venni pár hónapra.

..összességében én azt mondom, h minimum egy 5-600k kell ahhoz, h az ember kifogjon egy megbízható motort, amin csak a kötelező szervizeket kell elvégezni és bátran neki lehet vágni vele több száz km-nek.
Sor 4 blokkal, pl fejidomos Hornet (600s), esetleg Bandit, Fazer...
Vagy mindenképpen guggolós, ráfekvős motort akarsz?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43225) runner 125 válasza doc (#43223) üzenetére


runner 125
nagyúr

Már kicsúsztam az időből, de pl a GSX-F-ek mennyire tetszenek? A lámpáján kívül szerintem összességében mutatós gépek.
Egy ilyen jó alternatíva lehet, nem túl erős, főleg alul, mégis sor 4 (egyenletes járású) és két személy alatt sem ül meg.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43226) doc válasza runner 125 (#43224) üzenetére


doc
nagyúr

oszinten szolva a cross egyaltalan nem vonz, a treninget mindenkepp szeretnem kiprobalni
a gsx-f csinos darab :K

szerintetek mennyire erne meg Nemetorszagbol behozni motort? mennyi penz/macera a lepapirozasa, olcsobb annyival kint hogy megerje veszodni vele?

(#43227) Djuree válasza doc (#43226) üzenetére


Djuree
félisten

hát kinti mocival vagy nagyon jól jársz, vagy nagyon bebukod, középút nincs :DDD mindenképp meg kell nézni alaposan (nézés nélkül meg ne vedd, legyen akármilyen is fotókról), de ez magyarra is igaz. vigyél szakértőt magaddal :K
én néztem egy fazert kecskeméten anno, fotókon kegyetlen gyönyörűszép volt, eladó írta hogy makulátlan. aztán odamentünk megnézni 100km-ről, és háááát, rozsda mindenhol, be sem tudtuk tolni, a fék is berozsdált, valszeg kint állt télen :W gondolom a srác egy régebbi fotót rakott be, vagy nagyon jó photoshopból :DDD el kellett volna kérnünk a benzinpénzt, de olyan mérgesek voltunk, hogy még ez sem érdekelt...húzott el fater, mert félő volt hogy összepakolom a gyereket, úgy vártam hogy majd meg is vesszük ha jó, pénz is nálunk volt, erre így beszopatnak....

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43228) runner 125 válasza doc (#43226) üzenetére


runner 125
nagyúr

Kb 100k a papírozása ezeknek.
Nézegettem már én is, a motorok nem olcsóbbak annyival, h megérje egyért kimenni, pláne 4-500k -s kategóriában, főleg, ha figyelembe vesszük a sok utánajárást, mire rendszámot kapsz.
A nepperek egyszerre többet hoznak be, akad, h sérültet is, így már megéri. De ehhez kell egy megbízható forrás is, mert attól, h a fotók alapján szépnek hat, még lehet szar.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43229) doc válasza runner 125 (#43228) üzenetére


doc
nagyúr

nem csak ezert mennek ki, gyakran jarok arra, ezert is kerdeztem

ugy nem veszek semmit hogy csak ranezek, az autot is elvittem szerelohoz mielott alairtam a szerzodest, ugyanez lesz a mocival is, igy nagyon nagyot nem tudok bukni rajta :)

(#43230) Gaboman válasza doc (#43220) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ezek közül válogatnék hátha találnék benne olyat ami megfelelne.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43231) runner 125 válasza doc (#43229) üzenetére


runner 125
nagyúr

..így azért kedvezőbbek a feltételek, de továbbra is azt mondom, h 600k-t szánj motorvételre + erre még jön egy 100-as reg.adó, forg. helyezés költségei.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43232) doc


doc
nagyúr

csak kivancsisagbol korulneztem a mobile.de-n, es talaltam egy ilyet, mit szoltok hozza?
vannak jobb vetelek is, viszont ez nagyon kozel van ahhoz a varoshoz, ahova jarok, es meg a km-t is el tudom hinni (bar amennyire tudom, kint nem divat a visszaporgetes, itthon meg erdekes modon a motorok megallnak 40ezernel, szinte nincs is amelyiknek annal tobbet mutatna az oraja, kortol fuggetlenul :D)

(#43233) atom87


atom87
aktív tag

Jogi segítséget kérek!

Egy ismerősöm eladta a motorját. Van neki az új törvények szerint bejelentési kötelezettsége az okmányiroda felé?

A biztosítást tudjuk,h le kell mondani.

Kawasaki z1000

(#43234) TayRol válasza doc (#43232) üzenetére


TayRol
veterán

plusz egy szavazat a 600-as gsx-f mellett. de persze ezt mar hosszabb tavra vennem.:)

[ Szerkesztve ]

(#43235) Daywalker válasza atom87 (#43233) üzenetére


Daywalker
addikt

Igen, be kell menni az adásvételivel és be kell jelenteni, hogy eladta.

Más: Ma végre kitoltam a gépet, levakartam róla a tavalyi halottakat :DDD (bogarakat), kapott egy alapos, de nem insane (tehát eláztatós-tocsogós, hogy a gyűrűk közül is kimossa a kenőanyagot) lánctakarítás és olajozást. Tegnap vettem a MOL láncolajozót és tényleg mocskosul jó (egyre inkább hiszek a MOL termékekben). Lemostam az idomokat, felfújtam a gumikat, zárak és egy-két csatlakozó-érzékelő (pl. kuplungkar szenzor) kapott WD40-et, folyadékszinteket ellenőriztem (olaj egyáltalán nem fogyott, víz csak picit, mert az egyik bilincsnél hangyányit ereszt és nem férek oda csavarhúzóval :(( - ez majd szervizes munka lesz). Persze bikázni kellett, de nem csodálom...tettem bele pár km-t, szóval most már csak olajat kell cserélni (meg majd féktárcsát-betétet) és kezdődhet a szezon.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43236) Kroni1


Kroni1
veterán

Hát ez a motorkiállitás idén nagyon vérszegényre sikerült... Nagy üres terek, semmi ujdonság, csajokból is kevés volt, stb.. Látszik hogy válság van.

(#43237) atom87 válasza Kroni1 (#43236) üzenetére


atom87
aktív tag

Tavaly, sőt előtte sem volt már nagy szám... Talán a 2008-as volt az utolsó, ami igazán jó volt minden szempontból. Bizony a válság....

Kawasaki z1000

(#43238) shiNIN


shiNIN
tag

Január óta most ültem először motoron... Alvaróval mentünk bakonyi falvakat nézni, telket akarunk venni :) Hát, nem voltam valami kirobbanó formában és el is fáradtam nyamvadt 140km után... :D Sebaj. Legközelebb jobban megy s nem mondom, hogy nem esett jól ;). Egy kavicsos részen történő megálláskor sikerült is eldobni Cilit, ez adott egy pofont a bal visszapillantónak, amiben december óta nem kifejezetten láttam semmi érdemlegeset (nem is adom oda Cilit Alvarónak többé, csak vészhelyzetben...). Szuper.
Párszáz méterrel egy dombtető előtt, 436 km-nél kifogyott a benzin, tartalékra állítottam s kivártuk a cirka 20-25 percet, amíg hajlandó volt elindulni... Ilyen sokáig még sosem tartott. Ha elérte volna a dombtetőt, le tudtam volna gurulni a benzinkútra... Na mindegy :D
3 literes átlag jött ki.

Nyilván láttunk kismillió motorost s az egyik apró célpont falu crosspályáját.

Ezer km és jön a 30 ezres szervíz, új gumikkal :DD

Holnap nem ártana megmosni a kicsikét, szörnyen poros. A garázs igazából kazánház, rengeteg porral és hamuval... Rakhattunk volna rá ponyvát, de akkor nem láttam volna mindennap. Picit megtörölgettem egy ronggyal, de csak gyorsan, már beöltözve, indulás előtt. Holnap rászánok egy teljes negyedórát :) Legalább a fényezett felületek legyenek tiszták meg amit könnyen elérek :)

[ Szerkesztve ]

(#43239) boogie84


boogie84
veterán

Holnap 18 fok, lóra! :DDD

(#43217) atom87: Nekem ilyen van, csak ajánlani tudom! :K

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#43240) Integra


Integra
titán

naná b+, hogy alvázszám alapján rendelt első idom túl nagy!!!!!!!!!44
áááááááááááááá:(((

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43241) alvaro válasza Daywalker (#43235) üzenetére


alvaro
senior tag

Hah, nekem nem volt mivel bikázni, viszont ketten be tudtuk tolni hétfőn :))
Aztán gyorsan vettem is új akkut, mert ez olyan szépen degradálódott az utóbbi időben, hogy vagy elkapta elsőre, vagy ennyit az indításról... pedig nem is állt olyan sokat egyszerre (csak november végétől január elejéig, amikor szervizbe vitettem Teresát, és kapott új szíjtárcsát meg első felnit), oszt mégis dobott egy hátast. Pedig 2009 áprilisban lett beszerelve - ennél azért többet vártam volna :((

[ Szerkesztve ]

(#43242) Daywalker válasza Integra (#43240) üzenetére


Daywalker
addikt

Áá, vicc néha a szerviz saját adatbázisa...meg a gyártóé is:DDD

@Alvaro: remélem az enyém nem makkant meg annyira, 3-4 alkalommal be volt indítva a télen...de majd nemsokára kiderül.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43243) .mf válasza boogie84 (#43239) üzenetére


.mf
veterán

Én sajnos egy időre még legfeljebb csak bringán leszek két keréken :)
Kérdeztem Apámtól, hogy szerinte hogyan lehetne megoldani, hogy elakadásjelzőként is menjenek az indexek, s mondta, hogy ránéz. A héten ránézett jó alaposan, és amikor a vezetékeket nézte hátul, csodálkozott, hogy egyáltalán még működött a hátsó indexem, mert kb semmi sem tartotta a vezetéket, nem volt odaforrasztva, sérült volt és ugyan leszigszalagozva, de alatta már zöldült a réz, stb. Tehát az ünnepi program a motor vezetékezése lesz :))
Inkább most derüljön ki és csináljuk meg, mint menet közben...

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43244) boogie84 válasza alvaro (#43241) üzenetére


boogie84
veterán

Ma beröffentettem, és csak 4.-re indult be. Attól még nem szar az akksi, ha nem elsőre indul! Igaz h nálam egész télen fel volt töltve, viszont jó esetben csak havonta volt beindítva, mikor plussz fokok voltak..

(#43243) .mf: Inkább a garázsban vagy az udvarom mint az úttesten.

Ma ebéd után azt hiszem lesz egy kis gurulás :P

[ Szerkesztve ]

A sütiknek is szükségük van szeretetre.

(#43245) Daywalker válasza .mf (#43243) üzenetére


Daywalker
addikt

Érdekes...nekem van elakadásjelzőm, helyette pass (refi villogtatás) gomb nincs, de mondjuk az nem is hiányzk

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43246) Integra


Integra
titán

k1600gt teszt
ádám egész megtanult beszélni, egyre jobb riportokat készítenek.
:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43247) Integra válasza Daywalker (#43242) üzenetére


Integra
titán

végülis jó volt az.. :B
csak a motoromon lévő idom ugye már rég megmerevedett ahogy kell, formára, az újat meg picit meg kell hajlítani formára még.. hiába no, rutin hiány, nem minden nap szerelek motort még.. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43248) runner 125 válasza Integra (#43246) üzenetére


runner 125
nagyúr

Baromi állat videó, ez a sor 6 hang.. :Y
Pff, nem semmi.
A másik amin nagyon néztem, h a furatok között _ 5 mm _ távolság van, BMW - no comment.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43249) Daywalker válasza Integra (#43247) üzenetére


Daywalker
addikt

Mennyiért vesztegetnek egy gyári fejidomot az RR-re?

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43250) Integra válasza Daywalker (#43249) üzenetére


Integra
titán

nemtom pontosan, meg kellene néznem, de emlékeim szerint valami 65-70ezer?!
agyrém.
200 dollárért vettem komplett 2009-es idomzatot a vasra.. csak még nem jött meg ezért muszáj volt az új gyárit feltennem.

na de most gurulás végre:))

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.