Hirdetés
Aktív témák
-
-
veterán
Srácok, én beszarok. Komolyan mondom magam alá fosok mindjárt.
Átkötöttem a kötelezőt még a váltáskor, mielőtt megvariálták volna.
Megkaptam a kötvényt, B1, 4120huf (6 éve van kötelezőm nem tudom miért B1, amikor a kötéskor B2 jött ki), na mindegy. Jött egy új kötvény 3 hete kb, azon már A0 5720, most kaptam egy csekket 7320hufról. Én nem tudom mi van itt, de ez ma betette a kaput végleg. Az nem elég, hogy mit sz.patnak melóhelyen (fizucsökkenés, dilettánsok, stb stb stb), dől a szar itthon is, erre még ezek a retkek is le akarnak húzni. Komolyan mondom kezd a faszom nagyon tele lenni most már. 3 helyen melózom, de lassan ez sem elég.
Akinek kell fénykép szóljon, szívesen töltök fel, de most nincs erőm hozzá.Asszem rebootolok, reggelre betölt a rendszerem megint. Mai nap eléggé memory-overflowos volt.
mod: kötvényszám-rendszám-név-kötési idő-időtartam mind ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #43901 üzenetére
az akkor is lufi, csak duda funkciója is vanLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
most nekem is ilyesmi néz ki, mintha nem számolták volna az előző évem, ugyanaz az osztály van most is mint tavaly pedig ua. biztosítóm van...váltani akartam de évközben nem engedték
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
xmad
senior tag
sziasztok!
van valakinek véleménye a Honda CBR 125-ről?
ilyen motort szeretnék most venni.
van külömbség a régebbi karburatoros és az újabb injektorosok között? a kinézeten kivül ?
mennyivel jobb az injektoros mint a karburatoros?
-
runner 125
nagyúr
Úgy rémlik itt senkinek nincs ilyenje, mindenki nagyobb gépeket hajt. Viszont van kis motoros topik is, írj oda, hátha.
Egyébként gyanítom, h az injektoros kevesebbet eszik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
boogie84
veterán
Anno én is olyat szerettem volna venni. Azt mondták h 2 hónapig fog tetszeni, utána bicikli. Igaz h már akkor sem tizenéves voltam..
Nem leszólni akarom, de az nagyon pici... A 600as meg kezdőnek nagyon nagy. (én még is azt vettem, akkor most szava hihetetlen vagyok? )A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Djuree
félisten
nektek az első-hátsó rugózás hogy van beállítva? hogy a legjobb ezeken a kátyús szar utakon? legkeményebb legyen? most nekem kb. 70%-on van, ha a 100%-ot vesszük legkeményebbnek. nem szállítok személyt, csak magamat
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
Na én megjöttem a mai túrából. BP-Esztergom-Pilis-BP 110km, 22 motorral. Életemben nem kanyarogtam még olyan utakon, mint ami a Pilisben volt. Szerintem egy nap alatt többet fejlődtem, mint egész múlt évben
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Ez kellemetlen. Vagy elszúrtak valamit, vagy bepróbálkoznak. Menj be és verd az asztalt, időnként be szokott jönni.
xmad: pár oldallal korábban is volt róla szó, ha a kor már megvan, ne is gondolkozz rajta, túl kicsi a teljesítménye. Inkább Kawa 250R-t vagy akár Hyosung GTR250-est (ennek minőségéről megoszlanak a vélemények) nézegesd, ha sportmotor-formát szeretnél, azok már pár fokkal többet tudnak. 125 4T motorral városi tempós haladás neked is és a gépnek is szenvedős lesz.
Daywalker: kik szervezték?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
válasz Daywalker #43913 üzenetére
Ezért jó nekem itt a Bakonyban, 20 km alatt van kb 200kanyar oda vissza, lehet gyakorolni rendesen.
.mf: A Hyo GT250ről nagyon jók inkább a vélemények, szeretik a tulajok, megbízható gépeknek tarják és jó minőségűnek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz boogie84 #43911 üzenetére
Nem akartam túl illúzióromboló lenni. Tény, h lepkefing ereje van.
Gabo
Hjah, csak, h az közút.
Aminél megvan az esélye, h jönnek szembe.
Sajna annó én is hibáztam egy qrva nagyot még a Mátrában. Úgy jó, 10cm-n múlott, h nem kaptam telibe szemből egy Zafira-t az egyik kanyarban.
Akkor átértékelődött bennem minden.mod.2
Egy kecskeméti haveromnak olyan van, ha kell elérhetőség tudok adni. Biztosan tud róla sokat mesélni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43916 üzenetére
Mi úgy szoktuk csinálni hogy többen megyünk, megállunk egy bizonyos helyen az egyik motoros figyeli az utat hogy jön e valami a kanyarban, ha szabad az út nem int ha nem akkor int hogy lassítsak, a 3 SM Bakonyban is így készült, ott ezen módszerrel gyakoroltuk a kanyarokat.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #43916 üzenetére
10cm az még bőven sok
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
Hehe, én is voltam ma, idén először.
100 km. Kitoltam, akksi be, szépen beindult mint tavaly. Hátsó gumit még vennem kell, mert ezzel megbasz a rendőr, de úgy is lejárt az alkalmasságim, fél éve de már lassan el lesz intézve. Remélem ez nem olyan mint a műszaki, hogy következő alkalommal egyre kevesebb időre adják meg de ebben az időben már ezt is el tudom képzelni.
Megnéztem a folyadékokat is, vízből egy felest utántöltöttem, olaj az középszinten van, ebből is fogyott egy minimális, de sztem felesleges max-ra feltölteni csak ezért. 23k kilóméter van most benne, úgyis jön lassan szervíz, majd akkor töltök.[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
ma innen pár utcára (Csömöri út) kint volt 3 rendőr autó egy mentő tűzoltó ... valami kék sport motor feküdt keresztbe az úton ... nemtom mi történt mert el terelték a forgalmat...
Esküszöm itt a 16 kerbe van a legtöbb baleset itt vezetnek a legrosszabbul az emberek...
más:
Budán 2 kerbe meg az autósok le se szarnak, arrébb nem állna egyik sem ellentétben PesttelValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
motor nem látszott hogy szét lenne nagyon esve... keresztbe fekütdt az úton csak annyit láttam pont lekanyarodtunk párom vezett ... itt amúgy is úgy mennek mint az állatok akár motor akár kocsi én szolid 50-60 amúgy is fos az út tele tank csapdákkal... nem is értem...
melletünk lévő utcába kocsival is haltak meg úgyhogy sima utca...!!! nem adta meg a jobb kezet a srác , viszont a másik mennyivel mehett szvl...
Múlt hét pénteken após vezetett és majdnem rommá törtük a mercit ... bolond német benézte az elsőbbség adás kötelező táblát... Após kifékezte meg átcsúsztunk a másik sávba ... szerencsére ott nem volt senki... hátul a másfél éves kereszt lányom... szvl...
Ezeket a dolgokat nemtom megérteni...
amit linkeltél azt sem értem...
Van egy hely budakeszi fő út na ott olyan fos az út hogy halál félelmem van mindig nemtom ki járt arra... de ilyen 30 centis repedések vannak középen aztán tiszta hepe hupás pl... buszok teljesen szét b@szták az utat
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #43924 üzenetére
Azért nem árt a saját sávodban maradni!
Úgy azért könnyebben elkerülhetők az ilyen szituációk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
ALI_G
veterán
válasz runner 125 #43926 üzenetére
Ilyen sajnos mindenkivel megesik. Igyekezni kell, hogy a legkevesebbszer szivasson meg egy kanyar
haverom a szemem láttára sodródott ki a fűre / sárba és baromi nagy mázlival visszajött az aszfaltra. -
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #43924 üzenetére
Amenniyben 2 kerekkel csusztal lapra dontott motoral a szembe savba, akkor elmondhatjuk hogy mindent megtettel annak erdekeben hogy befordulj abban kanyarban. De ezt altalaban kevesen merik megcsinalni. Pl ha beszarsz es fekezel a kanyarban akkor a legrosszabbat tetted. Ez volt pl az elhiresult Pecsi eset. Egy 160al beveheto kanyarban 130nal beszart es feket huzzta > megy at a szembe savba.
Pedig ezekben a szitukban nem szabad ezt csinalni. Ha benezel egy kanyart nem szabad kanyarodas helyett fekezni. Amig egyenesen mesz es fuggolegesen van a motor addig fekezni kell, es ha odaertel a karnyahoz akkor mese nincs LAPRA kell rakni, es stabil gazt huzni. Ekkor fordul a legjobban a motor, es igy van a legtobb tapadasod. Ez az egyik ELSO szabaly amit nekem tanitottak kozuti motorozassal kapcsolatban (nem oktatok, hanem haverok akik tudnak motorozni). Ez mar sokszor mentett meg engem. Igaz volt mar hogy 2 kerekkel csusztam at a szembe savba, de ez mar az en allatsagom
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz runner 125 #43924 üzenetére
Én pont az ilyen szituk miatt vagyok inkább nyúl. Hosszú életű nyúl. Amikor beláthatatlan kanyar jön, én beszari módon inkább fékezem... NEM egyszer mentett meg!! Nem vagyok túl tapasztalt, de rájöttem h az utca nem versenypálya. Ahogy írod itt vannak szembe jövő autók is...
Ezért szeretnék eljutni vmi versenypályára, na ott lehet döntögetni...[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #43929 üzenetére
csak a probléma, hogy ilyen helyzetben legnehezebb hidegvérrel cselekedni. Amikor jön szembe az autó és már neccesnek érzed a szituációt, van hogy ösztönösen rosszul cselekszel és hozzányúlsz a fékhez, amitől persze felegyenesedik a motor.
Velem is megesett, jött a gumifal, túlmentem a befordulási ponton és nem ledöntöttem, hanem egyenesen elszálltam mert a fékhez nyúltam. Pedig belül végig tudtam, hogy meglett volna ha befordulok.
Akárhogy küzdöl, egy ponton elfogy a bátorság, nem vagyunk rossik, sajnos.Sokat kell tréningezni, hogy túléljük ezeket a szituációkat és legalább legközelebb ne essünk ebbe a hibába.
boogie84: és a versenypályán nem jön senki szembe, se fa, se autó. Na és belátod a kanyart ami szintén nem hátrány
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Gaboman #43915 üzenetére
"A Hyo GT250ről nagyon jók inkább a vélemények, szeretik a tulajok, megbízható gépeknek tarják és jó minőségűnek."
... most már... de az első szériáknál féknél és elektronikával is bajok voltak.
Runner, Yoda: ilyenkor egy kis hátsó fék a stabilgáz mellé, még jobban bedőlni és kicsit beljebb kormányozni nem segítene? Én legalábbis úgy tudom/tanultam, hogy hátsó fékkel lehet még kanyarban szűkíteni az ívet. Igaz nagyobb tempónál még nem nagyon kísérleteztem vele
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
hülyék az emberek, ma 180 körül döngetett el mellettem a helyi menő csávó gsxr-en a nőjével mögötte az esztergom-dobogókő átvezetőn, csak úgy porzott az aszfalt... ok, vágom, hogy ismeri az utat és a nője is bőrben volt mögötte, de ez se normális.. egy valami extra kosz, por, olaj és a korlát alatt végzik mindketten..
és volt rajtuk kívül még pár ilyen ökör..
én se mentem ma lassan, de gyáva módon ahova nem láttam be, oda nem húztam a gázt..a pilis döbbenetesen szar minőségű, esztergom-dobogókő közötti átvezetőn is kb 1-1.5km az az út ami frankó, de forgalom van ugye rajta, szentendre-dobogókő is egy merő vicc... kurva szar mindenhol az út. és erre úgy húzzák, hogy nem értem.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #43932 üzenetére
Meglehet, mert az egyik oktató nagy sárga fényvisszaverős kabátban jött Btw a Pilisbe nem sűrűn fogok járni motorozni. Az utak meg mindenhol szarok, rohadt idegesítő, hogy a lyukakat meg a csatornafedeleket kell kerülgetni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz TayRol #43928 üzenetére
lehet azért ott keményen gyakorolni rajta, én ma csak ott 4x mentem oda vissza aztán tovább. de ésszel kell. viszont pár kanyarban végre vízelvezető fóliákat raktak ki az átfolyások ellen. ez is valami. 400km-t kanyarintottam bele a bringába, holnap meg elkéne ugrani a mátrába
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
De sokat írtatok délután óta...
Kis CBR-ben Alvaro gondolkodott anno, de elég jól lebeszélték róla... Tekintve, hogy általános felhasználású motorra volt szüksége (munkábajárás autópályán, hazai és külföldi túrák, mifene), ez így volt jó
Kezdőnek teljesen jó lehet egy 600-as motor, csak az a kérdés, kinek és melyik 600-as. Nagyon nem mindegy, hogy sportmotor vagy sem, pl.
Alvaro első és eddig egyetlen motorja egy BMW F650 CS, igen kezes jószág, sajna én még nem vezettem semmi mást a saját kis cruiseremen kívül, de a tulajdonosa ezt mondja. Ha finoman nyúlunk hozzá, finoman megyA Pilis kellemes tud lenni, már amennyire meg tudom ítélni utasként, arra valahogy sosem motoroztam még, lassan ideje pótolni. Valóban vannak kriminális útszakaszok, tavaly mondjuk javítottak egy különösen alattomos részt. 40-es táblás kanyar, ami egy dolog, errefelé is lépten-nyomon táblázgatnak elég nyomós ok nélkül, 60-nal még kezdőknek is igen laza, belátható, bekötőút nélküli országúti kanyarokba is raknak ilyeneket... De az a kanyar valóban éles és beláthatatlan. Itt volt valami brutálisan szétesve az út, persze az a kanyarodás feléig nem is látszott. Azt speciel kijavították.
Egy csomó helyes kanyar van errefelé, de egy részüket mindig lassan veszem be, olyan az út Lovasberény körül különösen ez van2 napja nem motoroztam, mert elég volt a hét elején, telkeket nézve Ez lesz hétfőn is. Szeretnék már úgy elmenni egy körre, hogy nem teleknézés, agyalás, félig földes, félig kavicsos utakon fordulgatásból áll egy része. A múltkor egy autó után mentünk, utána értékeltem Alvarót... Indexelés befordulás előtt az utolsó pillanatban, mikor már egész felgyorsítottunk, araszolás a kavicsos úton, ami miatt folyton leálltam, hogy ne kelljen végigfékeznem a lejtőt (lejtőn gurulok, ez feltételes reflex nálam . El vagyok kényeztetve, többnyire nem megy előttem senki, max Alvaro, de őt is elég könnyű kikerülni.
-
shiNIN
tag
válasz boogie84 #43930 üzenetére
Én pályázni se akarok Viszont hypermiler, még az olyan hedonista típusú is, mint én, nem fékez. A fék megállásra való (persze ott is kerüli az ember, amennyire csak lehet) s vészhelyzetre Én nagyritkán fékezek kanyar előtt, mert nem vagyok elég rutinos.
Meg akarok tanulni jobban kanyarodni, mert azért valljuk be, valamirevaló döntés nélkül max. a tájban lehet gyönyörködni, de nem akkora élvezet, de mindig lesz egy szép kövér ráhagyás. S ha elméri az ember az ívet, még mindig lehet tovább dönteni Fékezni nem fogok, az tuti, azt elég jól megjegyeztem, hogy kanyarban, valamint kavicsokon olyat nem cselekszik az ember.
Ez a hátsófékes kanyarodás is új volt nekem, amikor nemrég először olvastam itt, mindenesetre ez bőven az én szintem fölött van. Először el kéne érnem, hogy nem lassan esek be a kanyarokba... Néha zavar a túlóvatosságom, de már sokszor jött jól. Amikor jobb formában vagyok, akkor többnyire ezt érzem is és bátrabb vagyok. Úgy tapasztaltam, hogy nem kell bátorságpróbát csinálni a motorozás tanulásból, fejlődöm anélkül is. Mondjuk innen még elég égő lenne nem fejlődni... -
Integra
titán
válasz Daywalker #43935 üzenetére
jó sokan voltatok, idő volt átrágni magam a soron
nem jó ilyen sokan motorozni, ez már rengeteg, legalábbis ilyen sűrűn biztos nem, nem biztonságos. szerintem. oktató? ez valami motoros oktatás volt?
kezdőként beszaratós, de tanulni kell, gyakorolni, utána már egész szépen lehet menni rajta. most túl sok mindenre figyelsz még, nem áll össze se fék, se kanyar, se tekintet, túl sok információ amit nem tudsz lekezelni rutinból. de ez idővel változik, no para, fogsz te még arra járni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #43941 üzenetére
Nem oktatás volt, hanem csak ők szervezték, tanulók nem voltak. 22 motor volt, annyira nem volt veszélyes. Inkább az volt veszélyes, ami ma Pesten volt. Hazafele az Erzsébet hídon összeakadtunk valami nagy motoros felvonulás résztvevőivel...rendőri felvezetés meg amit akarsz. Na ott legalább 100-an voltak (de a 200-at is meg merem kockáztatni), ha nem többen, az veszélyes
Amúgy igazad van, a legjobban ilyen helyen lehet fejlődni. A végén már sokkal jobban együtt tudtam mozogni a géppel.
Megint akció van a Superzone-ban
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Hatso fekkel tudod szukiteni az ivet, de a alapvetoen ennek a szitu tulelesenek a kulcsa a lapra dontott motor es a stabil gaz. A hatso fek segit, de onmagaban nem old meg semmit. Es ha tulnyomod elcsuszik a segge.... Egyszeruen arrol van szo, hogy ha fekezel az elsovel akkor a motor erinto iranyban kifele akar menni az ivrol, es kozben ugy tulterheled az elso gumit, hogy kockaztatod hogy elcsuszik az elso. SZoval az utolso pillanatig amig egyenes meg az ut addig fuggoleges motorral fekezni es lebaszni lapra, majd stabilgaz. Mondom nekem ez rengetegszer bejott. Foleg akkor amikor tanultam motorozni konkretan 3x megmentette az eletem amikor beneztem kanyarokat... Ha ott akkor a fekbe nyulok akkor most nem beszelgetunk lehet...
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #43943 üzenetére
Vagy a kanyarig fékezni és utána bedönteni gázt nem húzni hogy lassuljon a motor, ha ez még mindig nem elég akkor finoman hátsóval fékezni.
Van egy pont amikor úgy érzed nem elég bedönteni kell más is, én olyankor kicsikét használom a féket, de csak óvatosan mert könnyen kicsúszhat a fara.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
alvás check, reggeli in progress, aztán mehet a mátra, egész jó napnak tűnik hozzá..
nyélgáz m3 vagy pöcsölés sima 3-as úton?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
xmad
senior tag
pénz függő is a dolog.
nagybátyámnak volt hyosung gt250 es motorja... neki nagyon bevált, én nyugodtan vennék olyat, csak hát drágább kicsit mint a cbr meg amúgyis inkább 250 est vennék.. de mondom ez pénzfüggő lesz
a 2011-es cbr viszont nagyon jó. láttátok már?
egyébként a motor mérete miatt tartok én is egy kicsit ettől..de addig nem mondok véleményt amig nem volt rá alkalmam vezetni egy cbr-t
21 éves vagyok.. 190cm
motoros tapasztalatom nemsok van... eddig inkább autóval mászkáltam...
-
alvaro
senior tag
Azannya, ez is VFR dizájnt kapott? Hozzá még azok a KTM-narancs felnik... eklektikus, de bejön Isten bizony most megint ott tartok, hogy kipróbálnék egyet Tudom, hogy nem várhatnék tőle túl sokat, lehet, hogy kényelmetlen is lenne, meg ha lenne egy ilyenem, logikusan ezzel kéne munkába járnom, Teresa meg átminősülne túragépnek, és ez elcseszné a "golyónyomos" mindenes feelinget de tényleg tetszik.
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Star Wars Outlaws teszt
- Filmvilág
- Szólánc.
- Sorozatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
- Celestion F10 (4db) + F48C centersugárzó + Klipsch KSW10 aktiv subwoofer 5.1 hangfalszett
- Casio Lineage M100TSE titánium karóra eladó
- INTEL CORE I9 13900K/RTX 4090 24GB/32GB DDR5 7200MHZ/1TB SAM 980/100
- Nikon SB-910 TTL Rendszervaku SB910 Dobozos Minden Tartozék Valóban Újszerű Eladó SB-900 SB900
- HP Pro 3400 MT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen