Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#43551) Djuree


Djuree
félisten

pesten igen jó azért a tömegközlekedés, mindenhova el lehet jutni, 6 évig éltem ott, tudom. az utolsó 1 évben bicóztam mindenhova, simán ott voltam 1 óra alatt budapest másik végében, laza tempóban. ha meg nem a város 1-ik végéből a másikba megy valaki, akkor hamar ott lehet lenni. ha pesten nem kocsival menne mindenki a szomszédba is, akkor nem lenne gond. volt munkatárs a lakásától 300 méterre lévő boltba is kocsival járt :W pesten ez a mentalistás, akinek nem inge ne vegye magára, de 90% ott ilyen. én simán lezárnám a körúton az 1-ik sávot a bicósoknak, ha már nincs bicikliút ennyit megtehetne a kormány. ráférne sok emberre egy kis mozgás. plusz jobb levegő lenne, kevesebb zaj --> jobb közérzet, lakhatóbb lenne a belváros, mert most minden csak nem lakható...

nekem most a meló 10km-re van, a semmi közepén van egy állomás, busz nem jön ide a szántóföld közepére, kisbusz hoz-visz minket, havi 2000ft-ért. ez igencsak megéri...de ha lesz itt bicóm azzal fogok járni...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43552) doc válasza Djuree (#43551) üzenetére


doc
nagyúr

:R

(#43553) Daywalker válasza Djuree (#43551) üzenetére


Daywalker
addikt

Jól beszélsz. Éppen ezért nem járok a WC-re is motorral vagy autóval, pedig jó lenne. Kell még pár évtized, mire a hülyék kihalnak.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43554) yodamastah


yodamastah
őstag

En gyalog jarok dolgozni. Napi 4.5km seta :)

(#43555) TayRol válasza yodamastah (#43554) üzenetére


TayRol
veterán

15km-re dolgozom a melohelytol. nincs sok alternativam.
de nem is panaszkodom. :)

(#43556) Integra válasza Tüzi (#43538) üzenetére


Integra
titán

kéne olyan linkgyűjteményt az 1-es hsz-be gyűjteni, ami motoros túra útvonalakat ajánl, vagy éppen motoros szállásokat, különböző országokra.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43557) Daywalker válasza Integra (#43556) üzenetére


Daywalker
addikt

Bármibe bele tudok nyúni :DDD Plusz fel lehetne tenni a gépekről képet is, ha van rá igény.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43558) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Ami itt van nálunk az kész katasztrófa minden téren, utálom ezt az egészet úgy ahogy van, nem csak a motorozásról beszélek. :(((

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43559) runner 125 válasza Integra (#43556) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez jó ötlet. :K

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43560) Djuree válasza Integra (#43556) üzenetére


Djuree
félisten

támogatom, holnap gyűjtök is linkeket, tudok párat :C

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43561) Tüzi

Sportmotoron is van pár túra-leírás, itt is.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#43562) Integra


Integra
titán

végre megvan az olajam, nehéz szülés volt, de szombat szervíz:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43563) shiNIN


shiNIN
tag

Hát nekem nem jött be a budapesti tömegközlekedés, inkább gyalog jártam, mondjuk amikor elköltözött a cég és 13 km volt naponta, az már kezdett picit sok lenni (nekem úgy 8-9 az ideális), főleg, hogy a vége már túlságosan belvárosi volt, nem ilyen parkos, temetőn áthaladós, az mennyire cool volt... Ráadásul az iroda is zsúfolt lett, a munka se lett jobb, úgyhogy leléptem.
Ez a kis falu se tökély, innen Alvaro speciel nem tud munkába járni, télen 4 napig nem látom, amikor dolgozik, mert nem tud hazajönni tömegközlekedéssel, autó pedig ugye nincs. Persze enyhe téli napokon elmegy motorral :) Kár, hogy pont hajnali 6 körül kell motoroznia, amikor pont a leghidegebb van.

A gáz pedig olcsóbb, mint normálisabb lenne, mert támogatják. De ez majd meg fog szűnni...

Ma nem ültem motorra, de holnap megint irány Bakony... :D Teleknézés, szóval nem lesz sok, csak százegynéhány km, mint hétfőn.

(#43564) Tüzi válasza Integra (#43562) üzenetére

Itt Vasárnap. Légszűrővel együtt. Meg asszem nekiállok a hátsó teló cseréjének is.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#43565) Djuree


Djuree
félisten

hány km -enként szoktátok szervízbe vinni a mocit? azt tudom hogy van 50.000-res, de az alatt hogy? szeretném a motorom sokáig rendben tartani, szervizeltetném rendesen, de hivatalos szervízbe én nem viszem az tuti, hallottam durva dolgokat, féket elfelejtették visszacsavarozni stb., meg drága is...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43566) TayRol válasza Djuree (#43565) üzenetére


TayRol
veterán

6000 kilometerenként.

(#43567) Tüzi válasza Djuree (#43565) üzenetére

Én meg a fejidomot egy csavarral kevesebbel raktam vissza a 400ason, 190 körül elrepült az egyik oldala. Féket azért nem hiszem, hogy elfelejtenék visszacsavarozni. Drágának drága. De melyik? Vifferen telóolajat lecserélték (olajat vittem). Ehhez le kellett bontani a fél elejét a motornak. Ezt követően jött egy szűk órás szívás a kombi fékrendszer fékhengerével az első féknyeregnél. Majd jött a fékrendszer légtelenítése. Ugye tudni kell, hogy 3-4 cső megy keresztül kasul a motoron előre-hátra. Ez is bő háromnegyed óra szívás volt. Szóval olyan cirka 2.5 óra szervízért anyaggal (javítókészlet 12.5k) kértek tőlem Tapolcán 18ezret. Szerintem ez teljesen korrekt. V4-en szelepet állítani mókás, ezt 4 vagy 5ezerért csinálták ha jól emlékszem. 3 lapka cserés volt. Mondjuk ehhez még hozzájött a vonatjegyem 60km-re kétszer.
Szóval, csak jó szervizt kell találni :)

Nálam 4.5ezrenként van olajcsere, 2.5-3ezrenként légszűrő pucolás. Ennyi. Persze a kétévenkénti teló-fékolaj az alap. De ezt itthon meg lehet csinálni, ingyé'. Még mindig van vagy 16 liter Q8 olajam abból, amit 2-3 éve vettem cimbinél olyan 50litert :D
Aztán azért az összes érintkezőt nem árt átfújkálni kontaktsprével olyan 2-3 havonta. Ami a generátorból (alternátorból) jön nagyfesz kábel csatlakozóit havonta.

tényleg, közlemény:
KONTAKTZSÍRT VENNÉK

Szelepellenőrzés 20ezrenként. Kétévente nem árt szétszedni a fékeket sem, kivakarni a fékport, kicsit megpucolni a dugattyúkat. Féknek-tárcsának hasznos.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#43568) Daywalker válasza TayRol (#43566) üzenetére


Daywalker
addikt

Vagy 1 év (motorolajnál).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43569) alvaro válasza Djuree (#43565) üzenetére


alvaro
senior tag

Típusfüggő. BMW-ék 10 ezret adtak meg az F650-ekre, én eszerint teszem. Ez rendszerint egy késő tavaszi (április-június) és egy őszi (szeptember) szervizt jelent nálam. Legalábbis eddig így jött ki. És maszek szervizbe hordom, most a másodikba, bevállalós fasza gyerek a főnök (így lett kawa felni fölszerelve a kátyús eredeti helyett :D), és ért is hozzá.

Ja, hihhhetetlen: fél év után, két postázással és utánajárkálással megkaptam a szeptemberben ebayezett szíjtárcsát! Még utoljára lehúztak 11k-val a vámon, mint akik jól végezték a dolgukat. Majd ha megint elkopik egy, lesz tartalék :DDD

[ Szerkesztve ]

(#43570) Djuree válasza Tüzi (#43567) üzenetére


Djuree
félisten

értem, köszi. a csatlakozókat meg a bowdeneket most fogom majd átfújkálni wd40-el, ez korlátlan mennyiségben áll rendelkezésemre :DDD
teló meg fékolajcsere nem tom mikor volt, akitől vettem nem kérdeztem akkor, nálam 3000km óta van a motor, majd jövőre lehet megejtem.

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43571) Daywalker válasza Djuree (#43570) üzenetére


Daywalker
addikt

Fékolajat cseréld, szerintem a telót nem kell bántani, ha rendesen mozog és van csillapítás. Csatlakozókra tényleg ráfér a fújkálás, ezt én is tapasztaltam.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43572) Steven


Steven
addikt

a teló és a fékólaj mennyire gáz ,hogy én még nem cseréltem ...? 1 éve van meg a motor viszont 2006 os! 5000km el vettem 6000km után csak légszűrő csere volt meg olaj szűrő meg olaj ...

elöregszik a fékolaj meg a teló?

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43573) TayRol válasza Steven (#43572) üzenetére


TayRol
veterán

en mindkettot most cserelem. 4 evente azert ajanlott.

(#43574) Daywalker válasza Steven (#43572) üzenetére


Daywalker
addikt

A fékfolyadék (nem is olaj...mindenki olajozza szegényt) higroszkópos tulajdonsággal bír, azaz megköti a légkör nedvességét, ami miatt csökken a folyadék forráspontja, plusz romlik a korrózióvédelme, ráadásul a víz összenyomható, tehát a fékerő is csökkenhet. Na ezért kell kétévente lecserélni.

A telóolaj cseréjét én nem igazán értem, mi szükség van rá. Az autóban sem kell cserélni, csak akkor, ha folyik és újra kell tölteni. Persze a motor teló más, mint az autóban a gátló, de szerintem felesleges. Azt olvastam, hogy utcán használt motornál 25-30 ezer körül érdemes (nem kell) cserélni a villaolajat.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43575) Daywalker


Daywalker
addikt

Teljesen új téma: a véleményeteket szeretném kérni. Kicsit családi ügy, de épp ezért akarok tisztán látni (ha nem bánjátok, később ezeket ki fogom moderálni, nem akarom, hogy nyoma maradjon).

Tudom, hogy a motor "kölcsönadogatásról" mindenkinek megvan a véleménye, köztük nekem is. Én nem szeretem (azaz szeretném) senkinek sem kölcsönadni, mert a motor az autóval szemben tök más kategória. Namármost, ezt a motort tavaly vettem. Tény, hogy nem egy új többmillás gép, de nekem ez van, ezt dobta a gép, erre volt pénzem. Azóta csak egyvalakinek engedtem meg egy kört, mert ő is odaadta az övét annó egy körre (még jogsi nélkül, elzárt részen) és benne bíztam, meg jó motoros és ha bármi történt volt, akkor biztos csengetett volna -- ahogy én is, ha elesek az övével. Namármost, van az én kedves családom (mármint a menyasszonyom családtagjai), ahol a fater ki akarja próbálni a gépemet már tavaly óta, de nem volt rá alkalom. Most viszont lesz, szóval elkerülhetetlen a kérdés. Tudni kell róla, hogy a jogosítványában minden kategória megvan (tapasztalata is van pl. busszal és egyéb nagy járművekkel, tehát nem csak megcsinálta annó) és a munkája is vezetéshez kötődik. Sőt, motorozott is az elmúlt években, hol ezzel, hol azzal, de egyik sem sportgép volt, hanem kisköbcentis gép vagy nagyköbcentis chopper. Namármost nekem semmi bajom nem lenne, hiszen tud vezetni és nem is forrófejű, de nekem az a problémám, hogy alacsony. Tavaly ráült az enyémre álló helyzetben és nem tudja mindkét lábát teljes mértékben teli talppal lerakni, ami egy 200+ kilós gépnél nem előny, szerintem. Meg hát azért ott van bennem az is, hogy ez mégiscsak egy 143 lovas (- az évek ;] ) sor 4, ami még ha kezes is, tud meglepetést okozni. Szóval nem tudom mit tegyek, mint mondjak, mégiscsak az apósom lesz (plusz néha ő is odaadja az autóját, pedig az pláne nem olcsó...) Tehát? :))

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43576) Gaboman válasza Daywalker (#43575) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ha jó fej megérti hogy ez nem az a kategória amivel ő szokott motorozni, én nem szívesen adnám oda neki.
Apámnak is megvan mindenből a jogosítványa, kipróbálta már az összes motoromat, de ha lenne egy 1000 vagy 900as sportgépem nem ajánlanám neki.
Kényelmetlen egy helyzet a tied, én óvatosan megpróbálnám lebeszélni róla. :K

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43577) Daywalker válasza Gaboman (#43576) üzenetére


Daywalker
addikt

Én sem ajánlottam neki, tavaly sikerül elkerülni a dolgot, de most megint előjött a téma. Persze nem mondhatom, hogy nem ajánlom neki, amikor nekem is alig egy éve van jogsim, km-ben is kevesebbet motoroztam, mint ő (igaz, azt viszont erősebb gépen - az öregekkel az a baj, hogy azt hiszik, hogy a Pannónián nagy királyok voltak, akkor ma is tudnak, pedig tök más kategória).

Vettem egy Abus láncot lakattal, vmi 16 ezer forintért, plusz van tárcsazáram is. Arra elég, hogy, ha beszaladok valahova, akkor ott merjem hagyni egy időre. Amit meg el akarnak vinni, azt úgyis elviszik, mindegy mivel védem.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43578) Kroni1


Kroni1
veterán

nincs esetleg olyan ismerősötök, aki 2005 körüli XR125-ös Hondával motorozik? kéne egy tesztgép, hogy valóban a gyujtáselektronika szar-e az enyimben..

(#43579) titko válasza Daywalker (#43577) üzenetére


titko
tag

Talán, ha tudatosítod vele, hogyha viszi a motort övé a felelősség.

(#43580) runner 125 válasza Daywalker (#43577) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez tényleg kényes téma. Azt hiszem mf. -fel is volt hasonló családi probléma, bár ott talán a motor beadagolással voltak gondok.

Két élű a dolog, de én így cselekednék;
Mivel családi körről van szó, ezért a kellő elmélkedés - tapasztalat megosztást követően, valahogy óvatosan beadagolnám, h ha elviszi, minden felelősség őt terhel - bár családon belül ez evidens, így meglehet, h nem is kell mondani.

Attól függetlenül, h az "öregek" Pannóniához szoktak, hidd el, h náluk - főleg egy ilyen tapasztalt embernél - érvényesül az "évek és a rutin" szólás. Biztos vagyok benne, h maximális koncentrálással és ésszel próbálná ki, s nem lenne probléma.

..aztán, ezek után csak még jobban bevágódsz nála. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43581) Daywalker válasza runner 125 (#43580) üzenetére


Daywalker
addikt

runner 125 és titko: természetesen vállalja a felelősséget, ez nem vitás. Volt, hogy elvitték az autómat és sikerült úgy elindítani, hogy a kulcs az indítófokozatban maradt :F Ez szétdarálta az indítómotort, ami drága volt, de megcsináltatták, azóta is az van benne. Lehet, hogy igazad van, hogy nem kell ennyire fosni, de azért a lábleérős téma a necces, különben tényleg nem zavarna.

Egyébként a motor beadagolás kényes kérdés. Nekem apám volt nagy motoros, aztán még fiatalon eladta, azóta csak párszor motoroztunk. DNeki mondtam, hogy mi a tervem, de inkább le akart picit beszélni, de végülis azt mondta, hogy ahogy jónak látom. Muter kézzel-lábbal tiltakozott volna, ezért őt nem avattam be, aztán volt egy pici sértődés, amikor beállítottam a géppel. Persze nem otthon lakom, tehát nem tilthatnak meg semmit :DDD Egyébként még fater sem próbálta ki a motorom, mert szerintem tudja, hogy neki ez már nem pálya.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43582) Steven válasza Daywalker (#43574) üzenetére


Steven
addikt

ok kösz akkor megejtem valamikor a fék olaj cserét... azt én is megtom csinálni? mármint bonyi?

villa olaj az tuti hogy nem kell 2 évente cserélni?

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43583) Daywalker válasza Steven (#43582) üzenetére


Daywalker
addikt

Lehet. Nekem is két év vagy 24e km a könyv szerint a villára. Nekem sem tudom, hogy mikor volt :( Na majd a szervizt, de szerintem nem szokták piszkálni, ha rendben van.

A fékfolyadék....háááát. Én a fékkel nem szeretek játszani. Betétet már cseréltem házilag, mert az nem nagy kunszt, de folyadékot még nem. Szerintem vidd el, hogy tuti légtelenítve legyen. Ennyit megér a biztonság.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43584) zsoltee10 válasza Daywalker (#43581) üzenetére


zsoltee10
addikt

szerintem nem kell parázni, az, hogy nem ér le teli talppal mindkét lába csak egy dolog. szerintem ő is megfelelően közelít a motorhoz, megadja neki a tiszteletet. Én a zsír új motort is oda adtam volna az após jelöltnek, de sosem kérte. :)

(#43585) Daywalker válasza zsoltee10 (#43584) üzenetére


Daywalker
addikt

Na ez a legjobb. Ő sem kérte, de elvárta volna, hogy adjam neki kölcsön. Én úgy vagyok vele, hogy ha valaki akar valamit, akkor kérdezze meg, azért van a szája.

Na jó, lehet, hogy igazatok van és csak én parázom túl. Mindenesetre a válaszok megnyugtatnak :K

Ma beszélt sógorom a Prop-Tech szervizzel. Április végéig nincs szabad időpont :F Durva...

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43586) yodamastah


yodamastah
őstag

Majd nezzetek meg milyen kinezetu olaj jon ki a villabol 20e-30e km utan. Es rajottok miert kell gyakran cserelni :D :D :D Palyamotoron evente 2x villa, 1x rugostag olajcsere. MIndez persze hobbi motornal. Versnymotorok eseteeben mondjuk stock VB motor eseteben mar hetvegente is mindenhova uj olaj megy megy. Krossz versenymotornal 10-20 uzemorankent cserelnek olajat villaban akiket ismerek.

Kozut mas ott a terheles huszada a verseny korulmenyekhez kepest, ennek megfeleloen egeszen fos allapotu olajjal is ehet gurulgatni kulonosebb baj nelkul. A gond akkor van ha valami miatt a futomu nem vegzi a dolgat. Tulcsillapit (szorul), vagy egyaltalan nem csillapit. Ezeket illene felismerni, de sajnos kevesen ertenek a futmuhoz meg alap szinten is.

Fekfolyadekot a vizesedes miatt erdemes cserelni 1-2 evente, de ha amugy jo kemeny a fekkar es jol fog a fek akkor nincs nagy baj. A folyamatos extrem terhelesnel jon elo ha rossz a fekfolyadek. Ezek meg kozuton meg 1-1 nagyobb veszfekezes alatt se valoszinu hogy kijonnek. Szoval nem ugy nez ki a dolog, hogy oreg a fekfolyadek es emiatt az egyik pillanatrol a masikra hopp nincs fek. Csak egyre kevesbe lehet extrem mod terhelni a feket.

De azert csak tessek 2 evente minimum lecserelni a fekofolyadekot ahogy azt eloirjak. Csinalja hozzaerto ember. A levegos fekkel jo nagyokat lehet szopni :D Elrontjatok a cseret, es 5x rosszabb lesz mint elotte :) PErsze meg lehet ezt tanulni, de azert kell egy kis gyakorlas.

[ Szerkesztve ]

(#43587) Daywalker válasza yodamastah (#43586) üzenetére


Daywalker
addikt

De miért csillapít túl a fos olajtól? Nem megy át a szelepen rendesen?

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43588) Integra válasza yodamastah (#43586) üzenetére


Integra
titán

nálam jövőre csere, úgy számolom, akkor leszek úgy kb 12e km-nél. illetve idén igyekszem azért rendszeresebben pályára eljutni.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43589) .mf válasza Daywalker (#43575) üzenetére


.mf
veterán

Sztem előbb / inkább mutasd meg neki az utasülésből -- onnan főleg nem fog leérni a lába, kényelmetlen, és érezni fogja, hogy ez durva gép -- úgyhogy remélhetőleg el is megy tőle a kedve ;]
Nem egyszerű helyzet.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43590) yodamastah válasza Daywalker (#43587) üzenetére


yodamastah
őstag

AZ eloregedett olaj szokott olyan lenni hogy hidegen surubb mint kellene ott tulcsilapit, melegen meg nem csillapit szinte semmit. A tulcsillapitas persze nem jellemzo a fos olajra, csak sok motoron allitottam mar futomuvet, es tallakoztam rengeteg esettel hogy szorult kicsit a rendszer, es kuldtem az embert hogy vigye azonnal szervizbe.

[ Szerkesztve ]

(#43591) .mf válasza Daywalker (#43585) üzenetére


.mf
veterán

"Ma beszélt sógorom a Prop-Tech szervizzel. Április végéig nincs szabad időpont :F Durva..."

Ne má' :( Mégiscsak le kellett volna szervizelni tavaly ősszel, akkor válogatni lehetett a helyek közül...
Na mindegy, akkor ápr. végén, úgyis akkorra érek vissza az utazásból.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43592) Daywalker válasza .mf (#43589) üzenetére


Daywalker
addikt

Ez az utasüléses ötlet tetszik, kérdés már csak az, hogy nem fogja-e az egóját bántani:DDD Sajna televannak, de holnap bepróbálkozok a Kawánál Budaörsön, hogy mennyi egy olajcsere. Szerintem én viszem az olajat, idén MOL-t tervezek venni (yoda ajánlásával ;] )

Yoda: értem, köszi. Gondolom a hátsó csillapítással nem kell foglalkozni, mert az gázzal töltött.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43593) yodamastah


yodamastah
őstag

A modern rugostagokban olaj es gaz is van. A gaz azert kell hogy a kicsi mennyisegu olaj birjon csilapitani. Ennek megfeleloen ha nem megfelelo a gaz nyomasa, nincs csillapitas sem. SZoval erre is erdemes neha ranezni.

[ Szerkesztve ]

(#43594) emre


emre
veterán

SBK kormány van valakinek olcsón eladó :U
valami hasonló érdekelne:

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#43595) Daywalker válasza yodamastah (#43593) üzenetére


Daywalker
addikt

Oké, köszi.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43596) zsoltee10


zsoltee10
addikt

lehet olajat cserélni a hátsó rugóstagban is? hmmm. a kilágyult hátsó rugót most cserélem Hyperpro progresszív darabra, meg előre is megy az új olajjal együtt. Fékolaj csere is lesz, még a gyári van benne közel 50ekm után, kissé rugózik a fékkar, ha behúzom... remélem az új fékolaj, meg a fém fékcső szett beszerelése után precízebb lesz... még mindig szanaszét van a motor, nincs időnk össze rakni...

(#43597) Daywalker válasza zsoltee10 (#43596) üzenetére


Daywalker
addikt

Nekem első tárcsát kéne vennem, de max jövő hónapban lesz rá keret. Durva árak vannak kawáéknál is.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43598) emre válasza Daywalker (#43597) üzenetére


emre
veterán

tőlük már kérdezted?

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#43599) zsoltee10 válasza Daywalker (#43597) üzenetére


zsoltee10
addikt

féktárcsát?? mennyi kili van benne? Tudom, hogy erős motor, de az enyém kibír úgy 100-110ekm-t.

(#43600) Daywalker válasza zsoltee10 (#43599) üzenetére


Daywalker
addikt

57e. Persze a km nem mond semmit, sokkal inkább az számít, hogyan használják. A Prop-technél azt mondták, hogy ennél sokkal rosszabbat is láttak már ennyi km-rel.

emre: nem, de köszi, megkérdezem majd.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.