Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#43401) Shkiz0 válasza .mf (#43399) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Igen közben kezdem itt magamba tisztába tenni a dolgokat :)
Szóval írtam a srácnak akinek az SV van az közel van, ilyen későn meg nem akartam már telefonálni. Holnap lehet felhívom, és elmegyek megnézem.
De egyre jobban érik bennem hogy vagy 636 lesz, vagy valami SV 650.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43402) .mf válasza Steven (#43338) üzenetére


.mf
veterán

"Egy hátsó féknek túl nagy jelentősége gondolom nincs egy aktív fékezésnél, ha hirtelen kell megálnod egyenes úton ... hátsó kerék megemelkedik .. szerintem túl sok tapadása nincs, vagy rosszul gondolom? :F"

Így van ;] :DDD
Nem mintha nekem akkora rutinom lenne, hogy megmondjam a tutifrankót, de az alábbit előbb egy hobbi-versenyzőtől hallottam, majd nem sokkal utána egy Safety-Hungary-s videóban is, s elmélet szintjén is rendben van:
amikor vészfékezni kell, akkor előbb engedd vissza a gázt (motorfék) mielőtt kuplungolnál, és mielőtt belemarkolnál az elsőbe, tizedmásodperccel korábban lépj rá a hátsó fékre -- erélyesen, de ne annyira, hogy blokkoljon és csússzon. Ekkor a hátra ható erő miatt terhelés van a hátsó futóművön, összenyomódik a lengéscsillapító. Ha ezután kezdesz el az elsővel fékezni (progresszíven egyre nagyobb erővel, természetesen, hogy az első gumi kilapuljon és nagyobb legyen a tapadási felület), akkor egyrészt már a hátsó is fékezett valamennyit, és hátrébb-lejjebb is került a súlypont, így kevésbé emelkedik el.

Most a pénteki Safety-s tréningen kipróbáltam ezt, egy kicsit néha túlfékeztem a hátsót, mert csúszott, de így hiába voltam a legkevésbé rutinos a csapatban, mégis jóval rövidebb féktávokat hoztam.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43403) Steven válasza runner 125 (#43398) üzenetére


Steven
addikt

cigók csak nem lopnak 1000s- motorokat:) Viszont a mélygarázsba egy 5 fős csoport lopott egy bmw autót is elvittek amúgy elkapták őket... sajna a motort nem vallották be(tulaj mondta)

Az egyik tag egy taxis volt ő figyelte a házunkat juhej... mik vannak tiszta krimi.... :(((

.mf

Kösz a helyre tételt próbáltam logikusan következtetni...:) megfogadom addig is tanácsot..!

Daywalker
Én a dupla kipuf . meg az sv hangja tetszett 1000be ha a kinézetet nézzük... nah meg hogy elvileg százszor jobb futómű és fékek vannak rajta az is szempont volt:D

figyelem emberek:
amúgy most hogy itt van megint a tavasz egy talit tényleg össze hozhatnánk valamikor nemde?

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43404) Daywalker válasza .mf (#43402) üzenetére


Daywalker
addikt

Vagy csak túl jó az a hatdugattyús Tokyco nyereg ;] Nem mellesleg azért vágtak ki az első rutin vizsgán, mert az utolsó feladatban 50-ről túl hamar álltam meg és még volt 1 méter a vonalig. Hja, kéremszépen...végig esőben tanultam, a vizsgán meg száraz volt a pálya, nekem is szokatlan volt, hogy ennyire hamar megálltam.

Shkiz0: nekem a 2005-ös 636 volt az álmom (az ülés alá elhelyezett kipuff vagyok bejön), de horror, hogy még ma is mennyit kérnek érte. :((( Nem mintha megbántam volna a ZX9R-t, elvégre nagyobb, kényelmesebb stb.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43405) .mf válasza Shkiz0 (#43401) üzenetére


.mf
veterán

636-ról úgy hírlik, hogy a "hatszázas" kategóriában elég nyers, zabolátlan, igaz sokan pont ezt szeretik benne. Azt is túl lehet élni, az egyik srác, akivel motorjogsit csináltam, semmiről ült 636-ra, és itt a fórumon is van (igaz tél óta nem járt itt, Daniel Alves), aki szintén semmiről 636-ra; s Vazz-nak is 636-osra cserélte az SRAD-ját.
SV650 se rossz, unokatesómnak is az van, szép darab, s szerinte nagyon jól is megy, van benne nyomaték rendesen.

Daywalker: a Safety motorjaival mentünk, ott mindegy, hogy otthon milyen fékek vannak a motoromon :))
Amúgy sztem a 2×6 dugattyú semmivel sem jobb, azóta se nagyon használják, az ezreseken is 4-esek vannak azóta. Valószínűleg nem az a szűk keresztmetszet, hanem a gumi.

Amúgy én egy jó vastag (13mm-es) láncot szoktam magammal hordani, de idén tervezek egy riasztót is beépíttetni, ami mozgatásra és dőlésszögre riaszt.

[ Szerkesztve ]

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43406) Prof01 válasza Daywalker (#43404) üzenetére


Prof01
veterán

Én nem mondanám olyan nagyon drágának. [link]
A többi 2005-ös 600asok még drágábbak; Cbr600rr, R6R...

Shkiz0: Ha kényelmesen túrázni akarsz, akkor az SV-t válaszd, ha az erősebb, vadabb motor kell, akkor a 636. :K

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#43407) Daywalker válasza Prof01 (#43406) üzenetére


Daywalker
addikt

Wov, lejjebb mentek egy picit az árak, amikor én néztem tavaly, bőven 1,3-1,5 között mentek. Persze mindig van alkalmi vétel. Mindenesetre nem is akartam ennyit költeni első motorra.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43408) Shkiz0 válasza .mf (#43405) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Népítéleten olvastam róla dolgokat, elvileg sokan a kormányra panaszkodnak, hogy fékezéskor beremeg, beszitál, amúgy ezen kívül túl sok rosszat nem írtak róla.
Ráadásul ezt lehet orvosolni.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43409) Prof01 válasza Daywalker (#43407) üzenetére


Prof01
veterán

Hát igen, szépen esek az árak. :)
Az én kedvencem a CBR 600RR a 03-04 és 05-06os évjáratokból. Pár év múlva, ha minden jól alakul és az árak is esnek, akkor ez lesz a köv. mocim. :)

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#43410) Daywalker válasza Prof01 (#43409) üzenetére


Daywalker
addikt

Nekem bejönnek a sportmotorok, de általában ketten ülünk a motoron, tehát az újabbak nem jöhetnek szóba (többek között ezért sem akartam 2005-ös kawát) - az asszony kivágna, olyan kényelmetlenek hátul. Tavaly voltam egy társasággal túrázni és a srác 600-as gixxerrel jött (vmi tök új gixxer volt), barátnője meg végig anyázott a hátsó széken ;] Hátulról is viccesen néztek ki.

Ezért is fogok túrásabb motor után nézni. Az új Z1000 nagyon bejön, de a Z1400-ra is ráverném :DDD :DDD :DDD (és akkor fel lehet tenni a kérdést, hogy miért írom ezt, amikor azt mondtam az előbb, hogy az 1000 V4 túl sok:DDD)

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43411) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Látom tegnap jól elvoltatok hogy milyen motort érdemes venni egy 125-250 cm3 után.
Én azt vallom hogy azt a bizonyos lépcsőt érdemes végigmászni ahhoz hogy kellő tapasztalattal bírjon a motorok kolléga.
Vagy ha nincs hozzá türelme minden képen a biztonságtechnikai tréningekre eljárni, harmadik elehetőség amit én is csináltam endurózi kijárni.
Akár egy 600 akár egy 1000 főleg sportgéphez már kell rutin, tapasztalat, és az nem abból áll hogy tudom húzni neki a gázt, meg is kell tudni állni, hirtelen helyzetben rutinnal a hátad mögött is érhetnek meglepetések nem hogy rutin nélkül.
Én 250es Jáváról, átültem egy Kawa 250KLXre, Gilera RC 600, RXV550, MT-03, SMC625, Fazer1000, SM610.
Mellette volt szerencsém kipróbálni egy pár gépet hála az égnek hogy tapasztalatokat gyűjtsek, a lépcsőt végigmásztam.
De így sem mondanám azt hogy van kellő tapasztalatom hogy felüljek egy 1000sportgépre.
Fazerről pont ezért váltottam vissza és az messze van ezekhez a seggrakétákhoz.
Még a 600 speed gépeket sem ajánlanám elsőnek senkinek sem, tudom hogy lehet azzal is finoman közlekedni, mindennel lehet ez tényleg fejben dől el, csak ezt nem mindenki tudja megállni, és ebből szokott gond lenni nulla rutin alatta meg 120paci.
Első nagymotornak egy sor2, sor4, V2 600/650cm túrasportot vennék ami nem több 70-80Lenél, MZ után rakétának tűnne bárkinek.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43412) Djuree válasza Gaboman (#43411) üzenetére


Djuree
félisten

ne is mondd, a 125-ös mz után a 600 fazer ég és föld. tényleg el sem tudom képzelni mit tudhat akkor egy lityós sportgép. ez a fazer is úgy megy, gondolok egyet és kikerülöm az előttem menő autót. kikerülöm! nem megelőzöm :DDD nem ua. a kettő. lámpánál is néha megvadulok és úgy otthagyok mindenkit mint a gyík, felmegyek 100-ig pillanatok alatt, persze nem városon belüli lámpánál. az a fura hogy fater 1 hengeres csopperének is olyan nyomatéka van, majdhogynem jobban gyorsul mint a fazer :))

na eldöntöttem. aprilis végén, vagy májusban elmegyek safety hungary lvl1-re. úgyis mennem kell pöstre valami gerincvédőt venni, meg egy jó kabó is kéne, valami mugen vagy ilyesmi, márkásabb darab. vacilláltam hogy prot mellény legyen-e, de arra jutottam hogy nekem jobb a sima gerincvédő+kabátban lévő protektorok.

asszem hétvégén most hazamegyek és összerakom a mocit, nem érdekel hogy 5.000ft a hazaút :DDD nem bírom ki...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43413) TayRol válasza zsoltee10 (#43395) üzenetére


TayRol
veterán

nekem anno 8k volt havonta, a kocsira meg most 5k evente.

egy nagy lancon en is gondolkozom, csak ugye azt is cipelheti magaval az ember. akkora csomagtartom meg nincs.

(#43414) Prof01 válasza Daywalker (#43410) üzenetére


Prof01
veterán

Hát a régebbiek se voltak vmi kényelmesek, legalábbis az enyémnek elég kemény az ülése. Amivel jobb talán az újaktól, az tényleg a mérete. De aki sportmotort vesz az számoljon ezzel sztem. Én bevállalom, mert nem jöttek be a túra gépek annyira. Inkább többször pihenek, de csakis a gyorsasági! Majd talán 40 felett jöhet a túra. :))

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#43415) Djuree válasza Prof01 (#43414) üzenetére


Djuree
félisten

40 felett már csopper kell :DD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43416) TayRol válasza Djuree (#43415) üzenetére


TayRol
veterán

vagy r1200gs.:)

(#43417) emre


emre
veterán

sportmotor GSX-R750 topik így add oda kipróbálni az eladó motorod :o

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#43418) Djuree válasza emre (#43417) üzenetére


Djuree
félisten

haver mikor motort akart venni, elvitte egy "szakértő" ismerősét hogy megnézze/kipróbálja a motort amit kinézett. erre a "szaki" a próbaúton ripityára törte a majdnem zsírúj mocit :DDD :C így persze vette egy roncsot. nagyon kivolt szerencsétlen :(

ez a sztori honnan kezdődik amúgy? mert az elejét nem találtam :DD

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43419) alvaro válasza TayRol (#43416) üzenetére


alvaro
senior tag

Kár, hogy nekem még az F800GS is marha magas, és a következő 8-9 évben nem is várható, hogy növekszem függőlegesen :DD

(#43420) doc válasza emre (#43417) üzenetére


doc
nagyúr

eleg nagy goreny a srac hogy osszetori a mocit aztan elhuzza a belet...
mindazonaltal kiprobalas nelkul en sem vennem meg, foleg egy ilyen nem eppen olcso gepet. kifizeted a penzt, aztan mikor elindulsz kiderul hogy szar az egesz, mit csinalsz?

(#43421) TayRol válasza alvaro (#43419) üzenetére


TayRol
veterán

nekem jolenne.:)

(#43422) TayRol válasza emre (#43417) üzenetére


TayRol
veterán

ehh, szivas.:( ez nem lesz egyszeru a srac szamara...

[ Szerkesztve ]

(#43423) Gaboman válasza emre (#43417) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Át tudom élni szerencsétlennek a problémáját, ezentúl én is azt csinálom ha valakinek autót vagy motort adnék el hogy először leteszi a pénzt, aláírunk egy nyilatkozatot tanukkal, aztán elviheti próbakörre.
Ha összetöri a pénz nálam marad a roncsot viheti.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43424) runner 125 válasza Steven (#43403) üzenetére


runner 125
nagyúr

Tanulság; zárt helyen kell tartani a motort.

Bár, mi családi házban lakunk, így garázsban tartom mindig, így az esélyt sem adom meg, h valaki lenyúlja. ;]

Értelemszerűen nagyvárosban nem mindenkinek adott egy zárt garázs, de pl. egy motor nem foglal sok helyet. Nem egy fővárosi barátom pl. haveréknál/rokonoknál tárolja, vagy szimplán bérel neki egy lyukat.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43425) Kroni1 válasza runner 125 (#43343) üzenetére


Kroni1
veterán

Vagyonszerzési illeték: 26.400 Ft (cm³ alapján)

ez hány ccm-es motorra ennyi? Elég drága dolog ez az átírás..

szerk: ja közben megvan, 1200as..

[ Szerkesztve ]

(#43426) Kroni1 válasza runner 125 (#43424) üzenetére


Kroni1
veterán

Sajna tényleg nincs más megoldás, csak a garázs.. És még az sem mindig.. Egy ismerősnek a zárt garázsbol tűnt el a chopperja, (lehet h őrök bennevoltak) és az Oscar elől meg elvitték a moszkva tér közelében az XL1000 Varadero-ját.. Vagy valaki pikkel rá vagy véletlen, de az biztos: elég szerencsétlen arc.. Nekem is ellopták már egy Kymco és egy Jog motoromat, a nagyokat ezért úgy féltem mint állat.. De hát feszitővágoval már vágtam szét autót nem is egyet, egy ABUS lánc se gond neki.. És van sajna halk, elektromos is, ugyhogy ha szabad ég allatt alszik a moci akkor nem alszom nyugodtan.

(#43427) runner 125 válasza Kroni1 (#43425) üzenetére


runner 125
nagyúr

Pontosabban 1085ccm, ez az R1100S
..bár, mind1, h 1,2 vagy 1,1 - mivel 1000ccm-től ugrik a kategória.

mod.

_

Hála ég vidék (Nyugat) ebből a szempontból előnyösebb. Őszintén, én itt még nem is hallottam motorlopásról.

Mi több, én melóba, és suliba is egy Jog-gal járok úgy 7-8 éve, naponta több órákat otthagyom a vasúton, még csak kormányzár sincs rajta, soha nem bántották. Kopp-kopp.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43428) Kroni1


Kroni1
veterán

Az elmúlt két napot végig dolgoztam a szakadó esőben.. Jellemzően a kurva cégek is ilyenkor rendelnek futárt, nem akkor amikor hétágra süt a nap!

Viszont a Honda XR125 lehet hogy beázott alattam, vagy nemtom mivan, de most nem indul. Forgatja forgatja, de nem akar beröffenni. Gyertyát megnéztem, kipucoltam, nem az ázott be.. Van vkinek ötlete?

(#43429) runner 125 válasza Kroni1 (#43428) üzenetére


runner 125
nagyúr

Szikrát nézted?

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43430) shiNIN válasza Djuree (#43415) üzenetére


shiNIN
tag

Rohadtul nem a kor függvénye, hogy az ember milyen motort szeret :) Már biztos mondtam, a szomszéd anno mondta, hogy majd 60 fölött robogózunk. Alapjáraton finomak vagyunk, úgyhogy nem mondtuk hangosan, hogy franczokat :)
Nekem még fogalmam sincs, hogy mi lesz később, bár gondolom, akkor is fontos lesz a kényelem, elvégre mi Európát akarjuk bejárni, amihez ugyan elég egy 250-es, de azért valszeg eljutok oda, hogy tudjak mit kezdeni egy nagyobbal ;) Nagy nehéz dögöket sose fogok venni meg harapós vadállatot sem, de azért innen még van hova tovább ésszerűen.

Hátsó fék.. Az fontos, nekünk mondták oktatáskor, azt hittem, ez természetes. Eszembe is szokott jutni rossz terepen s erős fékezéskor, de nem tudom, a jogsim óta volt-e olyan, hogy gyorsan kellett megállnom... Előtte igen, forgalmin nem díjazták a lámpához gurulást (amúgy semmilyen gurulást sem), ott dinamikus, de még megközelítőleg sem satufékes megállásokat kellett produkálni :)

Mi sosem parkolunk utcán, max. nappal pár órát, dögnehéz lánccal, boltba beszaladáskor marad el (vagy ha elfelejtjük a láncot). Garázs van és lesz. Budapesten azért nem tudtunk a vége felé elköltözni, mert nem volt még egy megfizethető hely, ahol ha nem is garázsban, de kerítésen belül, egy masszív kutyától néhány méterre álltak a vasak. Itt vidéken már egyszerű a helyzet. Ha pedig megyünk valahova, akkor olyan szállást keresünk, ahol a motoroknak is van megfelelő hely. Nagyon aggódnék értük, ha szabadon állnának valahol, nem irigylem azokat, akik nem tudják megoldani :( Mikor egy kis mátrai faluban nyaraltunk, ott is olyan sztorival traktáltak minket, hogy ott egy garázs falát szedték ki, úgy lopták el egy srác crossmotorját.
A motortolvajoknak külön bugyor kéne a pokolban... :(((

(#43431) Djuree válasza shiNIN (#43430) üzenetére


Djuree
félisten

persze nem (csak) kor függvénye, de az 50+ éves motorosok többsége nem supersport mocival futkos (aki mondjuk 30 évesen azzal nyomta) ;) vajon miért? hmmm...a 16 évesek meg nem csopperről álmodoznak, legalábbis 90%-uk...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43432) .mf válasza TayRol (#43413) üzenetére


.mf
veterán

"egy nagy lancon en is gondolkozom, csak ugye azt is cipelheti magaval az ember. akkora csomagtartom meg nincs."

Hátizsákban hordom, de tavaly szezonvégen láttam egy srácot, aki az utas-kapaszkodó köré tekerte. Ha nem viszek hátizsákot (általában azért nálam szokott lenni, ha más nem is, de víz mindig van benne), akkor lehet, hogy én is kipróbálom :)

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43433) alvaro válasza .mf (#43432) üzenetére


alvaro
senior tag

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nekem a világon található sörnyitó típusú dolgok jelentős része tanktáska is (lásd BMW F650CS) - így ha nem felejtem el, vagy nem pakoltam föl nagyon, könnyen viszek láncot magammal. Ennek megfelelően szoktam is. Most tekintsünk el attól, hogy idén (de február óta bizonyosan) most hoztam először magammal láncot munkába. De itt legalább minden agyon van kamerázva. Nem mintha az fizikailag bármit akadályozna.

(#43434) .mf válasza alvaro (#43433) üzenetére


.mf
veterán

"Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nekem a világon található sörnyitó típusú dolgok jelentős része tanktáska is (lásd BMW F650CS)"

Ezt most valahogy nem igazán tudom értelmezni, nem lehet, hogy kelleténél kicsit többet is használtad azokat a sörnyitókat? :DDD

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43435) Djuree válasza .mf (#43432) üzenetére


Djuree
félisten

ülés alatt nem fér meg? :)

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43436) .mf válasza Djuree (#43435) üzenetére


.mf
veterán

Ez alapján megkockáztatnám, hogy sem ilyen bitang láncot, sem sportmotor "csomagtartóját" nem láttál még ;] :DDD

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43437) .mf


.mf
veterán

Kíváncsi vagyok, hogy bőrcuccok ápolására ki mit használ.
Hallottam már méhviaszt, tisztítás-ápolásra babatörlőt, s fókazsírt; meg persze speckó bőrápolókat, ezeknél jóval drágábban.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43438) alvaro válasza .mf (#43434) üzenetére


alvaro
senior tag

Csak annyi, hogy nagyon könnyen pakolok rá bármit, így a lánc is könnyen fér, mert a tank megszokott helyén egy kissé mélyített pakolóhely vanik.
Nem elég sör, csak éjszakás vagyok :D

(#43439) Kroni1 válasza runner 125 (#43429) üzenetére


Kroni1
veterán

Néztem, és sajna nincs szikra.. ma nincs sajna időr rá, de talán holnap elkezdhetek nyomozni visszafelé. :W :F

[ Szerkesztve ]

(#43440) zsoltee10 válasza Kroni1 (#43439) üzenetére


zsoltee10
addikt

másik gyertyával nézted? én jártam úgy a 360-as hondával, hogy egyik henger nem ment, néha durrant egyet. kivettem a gyertyát, oda érintettem a hengerhez, indítózok, szikra van. mondom akkor karbi, de vissza raktam, elindítottam, majd azonnal kivettem a gyertyát, csupa benzin. ahha. másik gyertya ki, szikra ellenőrzés: sokkal erősebb a szikrája. pfff. gyertya csere megoldotta a kérdést.

(#43441) yodamastah válasza .mf (#43437) üzenetére


yodamastah
őstag

En aszfaltot :D

(#43442) Integra


Integra
titán

váááá
300v hiány az ótótékában vazzz..
jövő szombaton meg vinném szervizelni a bringát

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43443) Kroni1 válasza zsoltee10 (#43440) üzenetére


Kroni1
veterán

Hát mivel itt nem is jön szikra a gyertyához ezért nem hiszem h az a baj.. Meg kéne nézni hogy a trafónál megvan e a 12V..

(#43444) Djuree válasza .mf (#43436) üzenetére


Djuree
félisten

valóban nem :DD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43445) Steven


Steven
addikt

Amúgy a tárcsa fék nem jobb ? Az egy nagy acél db és ha hülye helyre rakod nehezen hozzá férhető pl nálam ... burkolat miatt... meg lehet belőle rá rakni 10db ot :DD és még kis helyen is fér el:) simán befér az ülés alá a csomiba mert viszonylag nagy a helyem...

Amúgy kötelező a csomagtartóba egészségügyi csomagot hordani? mert én is azt is hordok és az viszont sok helyen foglal...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43446) Integra válasza Steven (#43445) üzenetére


Integra
titán

igen. nekem is tele a farokidom vele, de addig ugráltam rajta, amig befért az ülés alá:DDD és még van hely tárcsazárnak meg kis láncspray-nek is.

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43447) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Jó nektek, én hátizsákban hordom majd az égőkészletet, elsősegély csomagot és a defektsprayt.
Csak ugye az veszélyes mutatvány, volt akinek a gerincét baleset folytán pont a defekt javító spray törte el.
Kellene rá szerkesztenem egy kis tárolót amibe ezek a dolgok elférnek.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#43448) Integra válasza Gaboman (#43447) üzenetére


Integra
titán

tanktáskában nem tudsz gondolkodni? vagy annyira pici a tank?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43449) runner 125 válasza Integra (#43448) üzenetére


runner 125
nagyúr

Supermotón, jó ha 10x10cm-es sík felület a "tank". :))

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43450) Steven


Steven
addikt

Sokat gondolkoztam már azon ,hogy azok a sport gumik amiket mi használunk mennyire defekt állok ,menyire kell paráznom ,hogy 150Km/h nál eldurran pl az autó pályán a kerekem?

Defektspray érdemes hordani? Egyáltalán az ,hogy működik ? Befújod és megszűnik létezni a lyuk? sosem használtam meg kell hogy mondjam:D

Integra
Az első segély csomaggal én is megszenvedtem kicsit össze kellett nyomkodni nekem is ... idegesítő mennyi helyet elfoglal:)

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.