Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#43351) runner 125 válasza Steven (#43349) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jah, ..kibszott bürokrácia.
Fél éve adtam el az oszták import Vitara-mat, 20 éves autó volt, 240k volt a reg.adója, borzasztó na.

Kardánra szerintem 50.000-ig nem lehet gond, utána is max 15.000-enként kell ellenőrizni, de ez csak tipp, ezeket nem ismerem.
Videjjó volt pár napja, azt hiszem Inti linkelte. :))

Azt tegyük hozzá, h ez egy falusi kárpitos, ettől függetlenül minőségi munkát végzett.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43352) Integra válasza runner 125 (#43351) üzenetére


Integra
titán

rohadt jó surrogó hangja van:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43353) Djuree válasza runner 125 (#43339) üzenetére


Djuree
félisten

ujjujuj ez a hang, mit hang, Zene!

ilyen vidiket légyszíves ne rakj be, majd ha össze lesz rakva a motorom, majd akkor, mert így csak a szívem fájdul meg :O

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43354) Daywalker válasza Integra (#43350) üzenetére


Daywalker
addikt

Végülis minden használ, ami érintkezik a talajjal és lassítani tudja a gépet valamilyen mértékben. Nem is értem, hogy miért nézik a hátsó féket nem létezőnek. Nálunk a gyakorlati oktatáson külön hangsúlyozta és elmagyarázta az oktató, hogy miért jó és hogyan használjuk. Úgy látom, máshol ez nem így megy :(

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43355) Integra válasza Daywalker (#43354) üzenetére


Integra
titán

90ezerért veszel magadnak nagymotor jogsit. az, hogy megtanulj biztonságosan alapszinten motorozni, jóval többe kerül, ez itt a nagy baj :(
és a legkevesebben jó oktatók, akik lelki ismeresten tanitanak is és jó forrásból tanultak. nagyon sok emberrel találkoztam már a széfti hungarin, akik máshonnan jöttek át, nem éppen jó véleménnyel azokról a helyekről, ahol kezdtek.

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#43356) zsoltee10


zsoltee10
addikt

BMW téma:

Az a gond az import motorokkal, hogy nem tudod ellenőrizni a futást. Túl vannak árazva itthon és külföldön is.
Kardán: 100ekm-t kibír. Mégis olvasni eseteket, amikor 40-50ekm után szétesett. El lehet gondolkodni rajta, hogy akkor abban a motorban mennyi km is van? Mackonak az Onroadon 110ekm-nél jár a GS Adventure, kardánhoz még nem nyúlt.

(#43357) runner 125 válasza zsoltee10 (#43356) üzenetére


runner 125
nagyúr

Értem én persze, h tekerik őket, de amin látszik, h megkímélt, mint pl. ez is, akkor hihetőbbnek tűnik a futásteljesítmény. :U
...ha, tényleg reál árban lenne hozzá minden, s nem arany árban mérnék a használtakat is, nagyon elgondolkodnék egy ilyenen. :K

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43358) zsoltee10 válasza runner 125 (#43357) üzenetére


zsoltee10
addikt

ezt már néztem az előbb is, itt még a kamu km adat sincs megadva. Most akkor ebben mennyi km lehet?? Tök mindegy, hogy megkímélt-e, ha 100-150ekm van benne.

(#43359) runner 125 válasza zsoltee10 (#43358) üzenetére


runner 125
nagyúr

Képeket végignézted? :)

5. képen a műszerfal van fotózva, óra szerint 38.000 van benne.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43360) Shkiz0


Shkiz0
nagyúr

Már egy ideje nézegettem a mocikat, mert e hónap végén, vagy következő hónap elején venni akarok egyet.
Amiket nézegettem azok a 600-as körüli gépek, főleg a zx6-os kawak tesztenek, de sokan mondták hogy ha egy mód van rá akkor inkább honda vagy suzuki. Honda ellen a drága alkatrészeket hozták fel, kawa mellett hogy nagyon szervízigényes, a többihez mérten.
De van olyan ismerősöm is aki már 3 éve használ zx9-et és a gumin és olajon kívül nem sok mindent kellett cserélni neki.
Most akkor mi is az igazság?
Illetve igaz hogy már 7 éve motorozok (igaz most 1 évig nem volt mocim) de eddig a legnagyobb egy 125-ös ETZ volt, az meg hát ezek mellett finoman is szólva csak bicikli.
Erre ma megakadt a szemem ezen.
Igaz ez 1000-es de viszonylag jó áron van szerintem. Csak kicsit tartok tőle hogy ez így kezdésnek sok lesz. Mondjuk az is igaz hogy most kb 3-4 évig nem tervezem cserélni, vegyek bármit is.
Szóval emberek vélemények, ötletek javaslatok? :B

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43361) zsoltee10 válasza runner 125 (#43359) üzenetére


zsoltee10
addikt

ja azt nem néztem, mondjuk ez a hirdetőt minősíti, még a legalapvetőbb infókat se írja ki. a moci tényleg szép különben.

(#43362) zsoltee10 válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


zsoltee10
addikt

őőő, semmi közöm hozzá, úgyhogy megpróbálom finoman kifejteni a véleményem. Mi a fenének neked 1000-es sportmotor egy 125-ös ETZ után?? :Y

(#43363) Steven válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


Steven
addikt

hát tök mindegy melyik márkát veszed a típus hibákat nézd ,hogy adott szériának van e típus hibája minden márkának meg van az ásza... nézz ki egy típust és kérdezd a tulajokat hogy van e nyűgje neki... Amondó vagyok hogy úgy is mindenki a maga szarját dicséri ... Én a Suzukimat ,integra a Hondáját ,gabomen anno a Yamaháját , djuree szintén:)....

Ha az alkatrészeket nézzük akkor azt meg te is látod melyik az olcsóbb.....

1000cc vel az a gond ha ráülsz és egyszer elgurul a gyógyszer akkor könnyen vége lehet a mesének... igaz ez a többire is a 600 sokra mondjuk :) ...szvl ahogy a többiek mondanák fejben dől el minden és ahogy integra javasolná bármit veszel menj el vezetés tanfolyamra...

zsoltee10 mert tetszik neki .... én 3 hónap 600cc is motorozgatás után vettem 1000- st. Jó elötte én is 10 évig motoroztam kis szarokon 250 mz meg ilyen fosokon....

Örült motoros haverom, én csak így hívom ... ő egy hónap 600 fazer használat (amit össze is tört) után vett 2007 es 1000gsx ert és már a Hungaroringen szaggat egész évben...

átbeszéltük már bármin meg lehet halni persze van amin könnyebb:D

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43364) Kígyó válasza zsoltee10 (#43362) üzenetére


Kígyó
senior tag

Hat aze me a 600-as az kicsi es gyenge, es nem akar 3-4 evig azzal szenvedni. :D ;]
Rutin meg tudas meg minek az ezres gixxerre? :W

[ Szerkesztve ]

(#43365) zsoltee10 válasza Steven (#43363) üzenetére


zsoltee10
addikt

mondom, nekem mindegy, de megérteni sosem fogom. :N

Kígyó: Ja értem, bocs. :D

[ Szerkesztve ]

(#43366) Steven válasza zsoltee10 (#43365) üzenetére


Steven
addikt

én nem bántam meg hogy 1000st vettem nem állatkódom el motorozgatok ... idén meg megyek én is vezetés technikára ...v2 meg külön öröm erre 2-3 ezres fordulatnál el vagyok még csak tépnem sem kell a pofáját:D.. amúgy cél ez ,hogy egyszer ilyen szinten tudjak... jobban tetszik mint az örült száguldozgatás

jah és zsolti:) a mostani 600 asok olyan erősek mint az én kis 120 le-s paripám... egyedül nyomatékba maradnak el...

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43367) Shkiz0 válasza zsoltee10 (#43362) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Mint mondtam nem az 1000-esek között nézelődtem eddig sem hanem 600 cm3 körül, csak véletlenül tetszett meg ez.
És elhiheted nem az a lényeg számomra hogy minél erősebb legyen, és az eszem is azt mondja hogy elég egy kisebb, csak mint mondtam nem akarok 2-3-4 éven belül motort cserélni, és ezért gondoltam, hogy akkor hosszú távra ez jobb választásnak bizonyul szerintem.

Az meg hogy mekkora motor lényegtelen valamilyen szinten, láttam már saját szememmel meghalni embert simsonon is, nem kell ahhoz fél meg ezer literes versenygép.
Hidd el nem az a célom, hogy megvegyem aztán pár héten belül meg megdögöljek rajta.
Csak ahogy mondtam, tetszik is, és úgy gondoltam hogy hosszú távra jobb befektetés.

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43368) Daywalker válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


Daywalker
addikt

Ne hallgass senkire, mindenki csak az észt osztja, hogy mit kell venni. Sokan csalódtak már pozitívan a Kawában, csak ez kicsit olyan berögződés, mint autóknál a 100e km, ami fölött az autó már nem autó. Semmivel sem szervizigényesebb, mint a többi motor, ha normálisan van használva, gondozva. A Suzukival az a jó, hogy ahhoz a legolcsóbb minden és sokan értenek hozzá, mert sok van belőle.
Én is azonnal ZX9R-re ültem fel és lehet vele normálisan is menni, nem kell ész nélkül tépni neki. A gyógyszer egy 600-ason is elgurulhat.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43369) Kígyó válasza Daywalker (#43368) üzenetére


Kígyó
senior tag

Na igen, elgurulhat meg kisebben is, viszont azokat el lehet vezetgetni akkor is, ha meg kezdo vagy. Csak nem kell huzni a fulet nagyon az elejen. 1000-nel mar kicsit mas a helyzet szerintem.

(#43370) zsoltee10 válasza Steven (#43366) üzenetére


zsoltee10
addikt

nem is az SV-ről van szó, az a V2 egy isten. :D
Én azzal nem értek egyet, hogy bárki komolyabb tudás nélkül felüljön egy 1000-es, 180+ lóerős sportgépre. Vegyetek példát Integráról.
egy 600-as sportmotort se lehet utcán kihasználni, akkor egy ezres? Az ezres nem finomkodik, az odavág. egy 600-as alacsony fordulaton szolidan adja elő magát, főleg a sor4-ek.

(#43371) Daywalker válasza Kígyó (#43369) üzenetére


Daywalker
addikt

Miért más? Ha van önuralma, ereje (mármint fizikailag, hogy elbírja a gépet) akkor bármivel el tud bánni. Ehhez az embernek ismernie kell saját magát. A nagy köbcentis blokknak meg mindig megvan az az előnye, hogy van elég nyomaték, nem kell orrba-szájba kapcsolgatni, ha pedig helyzet van, akkor elég robbanékony (de persze csak ésszel, mert a végén a motor lehagyja ;] ). 600 köbcenti és két henger alá nem adnám, ha valaki nagymotorozni akar, mert elég hamar kevés lesz a kisebb. Persze azt aláírom, hogy az én 143 lovas 900-asom nem egyenlő a mai ezresek 180 ló feletti tudásával...azok tényleg durvák és feleslegesek, én sem vennék most olyat. Ha újat vennék, akkor 1000 V2 vagy 600 sor 4:)

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43372) Djuree válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


Djuree
félisten

én 125-ös mz-vel motoroztam 10 évig, most 600-as fazer van, azzal is elcsúztam, pedig az mz-ből kihoztam mindent, azt hittem tudok motorozni, de tévedtem. vedd meg az 1000-es gixxert, majd elmegyünk a temetésedre, pussz :W
kawát vehetsz nyugodtan amúgy;)
bőven sok lesz neked egy 600-as is, hidd el :K

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43373) runner 125 válasza zsoltee10 (#43361) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hjah, kereskedés..
Gyanítom, h olasz import ez is, viszont én hiszek a "csodákban", mivel már vásároltam 20 éves autót szervizkönyvvel, garantáltan kevés futásteljesítménnyel korrekt áron. Úgyhogy a kor ebből a szempontból nem is olyan riasztó.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43374) zsoltee10 válasza Daywalker (#43371) üzenetére


zsoltee10
addikt

naugye. 1000 V2, 600 sor4 ereje felett felesleges. Ráadásul azt írod, hogy ismernie kell magát, és ha el tud bánni a géppel, akkor oké. Kérdem én, hogy honnan a jóistenből tudná bárki, hogy el tud bánni egy ezres géppel, ha előtte hosszúú távon 125-ös, meg 250-es "csettegőkkel" járkált, aminek a csúcsteljesítménye úgy 7-10%-a az új motorénak??

(#43375) Steven válasza Djuree (#43372) üzenetére


Steven
addikt

azért ez egy kicsit erős volt a másik meg ,hogy egy kavicsos úton biciklivel is el tudsz csúszni...

jah és djuree én is egyből 1000st vettem egy éve ... akkor most temessem magam vagy ez most ,hogy van?

Néha azért gondold át mit beszélsz...

zsoltee10 nemtom eldönteni hogy igazad van e ... saját magam példája miatt nem... ja és a 125 és a 600 között is ordenáréi nagy különbség van... szerintem gigával nagyobb mint a 600 és az 1000 között... több ismerösöm van aki a 0 rol ült 1000re pl az egyik egy 34 éves r1 re ült rá és nemtom hány éve megy is rajta...

Egy biztos szerintem azon múlik hogy fejben mennyire vagy ott... és 1000 nél szerintem nagyobb esély van elrontani valamit mint egy 600 osn de nem sokkal lsd.... 3 sec alatt százon vagyok .. csak egyszer húzom meg rosszul a gázt:D és by by szásá :D

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43376) runner 125 válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


runner 125
nagyúr

Áh, az ezres speed-ek kifejezetten vaddisznók, mondhatni "kezdőknek" nem ajánlott!

..én mindenképpen azt mondom, h 600-ast bőven be lehet vállalni MZ után, vagy egy 750-est. Ezt pont annyival erősebb, h még magabiztosan motorozható. Illetve a több nyomaték miatt, városban is könnyedebben terelgethető.

Persze - mint sok minden - a motorozás is fejben dől el. Én tudom magamról, h nem tudnék kellő önfegyelemmel kordában tartani még egy ezres speed-et.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43377) zsoltee10 válasza runner 125 (#43373) üzenetére


zsoltee10
addikt

Én nem hiszek a csodákban. :) Megnéztem hirtelen a kereskedés honlapját, van ott egy ER-6 is, na mondom lássuk. 2006 évjárat van írva, a szín 2007-ben jött be, sebaj, elírás. Nézem a gumit. Nem azonos típuscsaládból származik, és nem is az eredeti gumi egyik sem. A lánc még az eredeti, tehát a a képen szereplő 10ekm helyett úgy 30ekm lehet benne.

(#43378) zsoltee10 válasza Steven (#43375) üzenetére


zsoltee10
addikt

én 250-es ETZ-ről ültem a kawára, és meg voltam döbbenve az első 4-5ekm alatt, hogy mennyivel erősebb, nyomatékosabb. Nyilván mostanra megszoktam, és bevállalnék erősebbet is, de 180-200 lóerős gép sosem kéne, valahol 120-130 paci és 1000-1200 cm3 körül találom optimálisnak. ez nyilván egyénfüggő.

azt írod, hogy van olyan ismerősöd, aki egyből 1000-es gépre ült. Ez egy dolog, ilyen van mindenkinek, de ez az általános követendő példa? Nem született mindenki őstehetségnek, és könnyen lehet, hogy egy 600-ason még megússza azt a bakit, amivel az 1000-es bevágja az árokba. Félre értitek, amit mondok. Nem azt mondom, hogy nincs ilyen, hogy valaki egyből ott van fejben és fizikálisan, hogy 1000-es motorral menjen. Azt mondom, hogy mondjuk ez 10-ből 1 ember, a többi 9 összetöri magát, mert megijed, mert nagy és erős, stb. ezért én nem tartom követendő példának, minimum egy 600-as lépcsőt beiktatnék. Én is ezt teszem. Majd később veszek valami nagyobbat, ha lehet még benzint kapni. :D

(#43379) Daywalker válasza zsoltee10 (#43374) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem azt kell ismernie, hogy mennyire tud motorozni (ilyet eszembe sem jutott írni), hanem azokat a képességeket, amiket fejben lehet eldönteni (pl. önuralom). De abban egyetértünk, hogy az 1000 V4 tök felesleges utcára.

steven: én még azt a 100km/h@3-4s sem merem kipróbálni, pedig biztos menne:) Bivaj ereje van, totál olyan érzésem támad mindig, mintha ki akarna szaladni alólam ;] Persze az elmúlt szezon alatt már kezdtem megszokni az erejét...ahogy Zsoltee is mondja, kezdetben minden erősnek tűnik. Először minden gázhúzásnál csőlátásom volt, pedig csak 7 ezerig forgattam el ;]

Na, egy szó mint száz, egy 1000-res V4-re én sem ülnék fel. Bőven elég az, amit ez a gép tud, ezt sem lehet kihasználni. Sőt, szerintem ha lecseng ez a korszakom, akkor szerintem én is valami túrásabbat fogok nézni (BMW?). Mondom, hogy öregszem :O

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43380) Steven válasza zsoltee10 (#43378) üzenetére


Steven
addikt

jó hát ezért mondtam hogy én már nem tudom eldönteni, sőt nem tudok én semmit inkább hallgatok :D

Daywalker :

"De abban egyetértünk, hogy az 1000 V4 tök felesleges utcára." evvel én is egyet értek mivel atom kényelmetlen, túl hosszú az 1. és a 2-s ... :) túrázásra jó...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43381) Shkiz0 válasza runner 125 (#43376) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

Értem és köszi mindenkinek.
És mondom ne akadjatok ki csak véletlen láttam meg.
Amúgy tetszenek az SV-k is, de lehet megint megkövezni úgy gondolom, hogy a 650-es az "kicsi". Tudom nagyon jól hogy az ETZ után az is nagy lépés, de mentem párszor haverom GS 500-ával, és hát nem mondanám hogy az a majd 50 ló olyan soknak tünt volna.
Ahhoz képest meg szerintem a 650-es a maga ~70 lovával már nem nyújt 2x annyit, de lehet csak én gondolom így.
Pedig ez a 650-es itt van tőlem 30km-re :)

[ Szerkesztve ]

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43382) Daywalker válasza Steven (#43380) üzenetére


Daywalker
addikt

Ezek a fokozatkiosztások nekem sem jönnek be városban. Annak meg nem látom értelmét, hogy 5-6. fokozatban szenvedtetem 50-70km/h között, az nem normális használat. Városban 1-2-3 max :DDD 4-6 ezer között valahol.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43383) Steven válasza Daywalker (#43382) üzenetére


Steven
addikt

ne agódj én sem tudok nagyon felváltani az 1esnek valahol 150 körül van a vége, városba baromi kényelmetlen nagyon sokat kell kuplungoznom... pedig nekem 2 ezres fordulattal is elvan...

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43384) runner 125 válasza Shkiz0 (#43381) üzenetére


runner 125
nagyúr

Vazeg, azért egy sor2-es, léghűtéses GS-t ne hasonlítsunk már egy sor 4 vagy V2 650-hez, ég és föld, hidd el.
Egy olyan ideális tanulómotor, nem véletlenül van kb. minden autósiskolának..
A V2-ben olyan 'icsa nyomaték van, h a GS után beleszeretnél. Hidd el. :)

mod.

Menj el és próbálj ki egyet, addig nincs értelme elmélkedned róla, s utána már tudsz mihez viszonyítani.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43385) Steven válasza Shkiz0 (#43381) üzenetére


Steven
addikt

le az végsebességben üt később fogy el az erő ...nyomatékkal meg jól gyorsul... pl én a 120LE vel 200 ig simán tartom a tempót utána sport gépek győznek... de kérdem én tartósan ki megy a felett.... mondjuk ismerek pár elmebeteget:D

runner 125 egyet értek semeddig nem tart megnézni egyet....

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43386) Shkiz0 válasza runner 125 (#43384) üzenetére


Shkiz0
nagyúr

:R
Na meglátom, lehet ha jó idő lesz akkor a hétvégén megnézem azt a 650-est. 30km-er nem téma :)

Új hardverek számlával, garanciával érd PM.

(#43387) Daywalker válasza Steven (#43383) üzenetére


Daywalker
addikt

Az durván hosszú, nekem a 2 vége van 180-nál van, az 1. meg 120. Top speedet még nem futottam :DDD

mod.
Kéne valami lezáró cuccot vennem...most csak egy tárcsazáram van, de abból is valami komolyabb kéne. Nem akarok rá milliókat költeni (nem tudok rá milliókat költeni...) mi az ami szóba jöhet???

Másik kérdés: nem akar valaki teljesítményt méretni? Én gondoltam rám, hogy elmegyek a Prop-tech-hez. 5K-ért megmérik és van ram air is...tehát elég pontos képet kapunk róla.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43388) runner 125 válasza Daywalker (#43387) üzenetére


runner 125
nagyúr

ABUS

Nem olcsó, de minőség.
Nézz szét, biztos akad akciós, vagy éppen alkalmi vétel itt-ott.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43389) Djuree válasza Steven (#43375) üzenetére


Djuree
félisten

najó, de 10-ből 8x nem jön be ez a kombó, hidd el nekem :N kivétel erősíti a szabályt...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43390) Steven válasza runner 125 (#43388) üzenetére


Steven
addikt

20k abus láncot vágtak szét itt a mélygarázsba állítólag hidraulikus vágóval és vitték el a 600 as Yamahát

semmi nem segít szerintem ha el akarják lopni

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#43391) Djuree válasza Daywalker (#43387) üzenetére


Djuree
félisten

nekem abus riasztós tárcsazár van, jó kis cucc, profi, igaz nem olcsó, vagy 24k, de megéri :K
abus 7000rs1

Steven: ezért fogok én még egy gps nyomkövetőt beletenni :K 10k-ért már van...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43392) TayRol válasza Shkiz0 (#43386) üzenetére


TayRol
veterán

vehetsz ezrest, de nagyon esznel kell lenned.

Daywalker: az esztergomiakhoz mennel?

(#43393) TayRol válasza Steven (#43390) üzenetére


TayRol
veterán

jah, casco rulez.

(#43394) Djuree válasza TayRol (#43393) üzenetére


Djuree
félisten

nem jó a casco. kismillió feltétel van, és ha 1 is nem teljesül akkor nem fizetnek csak pár %-ot... és hidd el, találnak olyat ami nem teljesült :DDD

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43395) zsoltee10 válasza Djuree (#43394) üzenetére


zsoltee10
addikt

ráadásul drága. nekem anno új motorra 10k lett volna a teljes casco. a kocsira fizetek 5k-t. menjenek a p....

(#43396) Djuree válasza zsoltee10 (#43395) üzenetére


Djuree
félisten

hát igen, moci veszélyesebb üzem, könnyebben rongálják/lopják, ezért drágább a biztosítása. én még meg is kötném 10k-ért, ha tudnám hogy egyből fizetik ha károm van, nem akadékoskodnának. sajna itt szinte kint áll a motorom nyáron, bent a panel aljában, de ott járkál mindenki. volt már hogy energiaitalos doboz volt az ülésre téve, nem nagy dolog, de engem ez is idegesít. az a baj sok itt az irígy pöcs, és nem sokból tart egy szöggel végighúzni rajta, és ezektől itt kitelik. bérelnék garázst, legalább télen mikor nincs fent a motor, a kocsit tudnám benne tartani, de itt sosincs kiadó, több100 méterre meg nem bérlek, itt akarom tudni a közelemben. úgyhogy marad a reménykedés, hogy nem vandálkodnak...persze ez magyarország, itt simán megteszik, csak hogy a másiknak nehogymá motorja legyen, ha neki nem telik rá...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#43397) Daywalker válasza TayRol (#43392) üzenetére


Daywalker
addikt

TayRol: Igen. Olajat is kéne cseréltetnem, tehát lehet, hogy amiatt úgyis mennék...akkor gondoltam, hogy már az is belefér.

Visszatérve a zárra: nekem leginkább olyan megoldás kéne, amit akkor rakok fel, amikor mondjuk otthagyom valahol egy órára. Tudom, hogy semmi sem biztonságos (Casco rohadt drága, ha azt az összeget félrerakom, akkor új motort is vehetnék elég hamar :DDD ), de a valami még mindig több, mint a semmi. Egy riasztós tárcsazár tuti befigyel, de kell lánc is. Két dologra gondoltam: veszek egy vaskos citadel láncot és rá egy jobb lakatot vagy van a vector típusú cucc, azt is sok helyen dicsérik (ebayen nem is vészesen drága). Hülye voltam, egyszer volt az ebay-en egy használt, de jó állapotú Abus Granit (majdnem a legdrágább) valami 120 euróért és nem csaptam le :O

Djuree: én inkább gyalogolok. Az olcsóbb, mint egy letört-összekarcolt valamit cserélni-fényezni.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#43398) runner 125 válasza Steven (#43390) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ilyen hozzáállással ne vegyél motort... érted. :D

A profik ellen úgysincs ellenszer, amit kiszemelnek el is viszik, viszont tolvajok 80% amatőr cigó, akik kisebb eséllyel járnak hidraulikus vágóval. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#43399) .mf válasza Shkiz0 (#43360) üzenetére


.mf
veterán

Nem hallottam még olyat, hogy a Kawák en bloc nagyon szervizigényesek lennének. Én mondjuk most fogom vinni nagyszervizre, de az előző tulaj sztem csak tankolt, olajat töltött és gumit cserélt rajta, meg a gyárit sportdobra. Más Kawa-tulajoktól se szoktam hallani.

125-ös ETZ után literes sportgép sztem túl nagy ugrás. Teljesen máshogy viselkedik a kettő, nem csak erőben és sebességben, de manőverezésben is -- tömeg, tengelytáv, súlyeloszlás, forgótömeg, futómű, motorfék, fék, stb. Egy 600-ast sem hiszem el, hogy 3-4 év alatt ki lehetne nőni, nem a gép határait fogod elérni. Utcára sok az ezres, sőt, a 600-asokat is csak pályán lehet igazán használni. Persze túl lehet élni egy nagyvasat is, de nem csak nagyon nagy önuralom kell, hanem az a véletlen hibákat is kevésbé tolerálja, ha pl. rosszul kuplungolsz vagy belenyúlsz a gázba; ill. a fentebb írt manőverezésben még itt is van a kettő között különbség, hiába csak pár tízkilóval nehezebbek az ezresek, ezek jelentős része a forgótömeget gyarapítja, ami miatt nehezebb bedönteni egy ezrest.
Az árat pedig hiába nézed, a motor és saját felszerelésed, fenntartási költség, kopó alkatrészek, szervizek, állami bürokrácia mellett ez pár év után már eltörpül.

Szerk: Na lemaradtam, mint a borravaló, míg a húgommal beszéltem :B

[ Szerkesztve ]

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#43400) Daywalker válasza .mf (#43399) üzenetére


Daywalker
addikt

Azt mondják, hogy 2005-ig jellemzően kicsit nyersek a kawák és a váltójuk sem olyan finom, bár egyiket sem tudom konkrétan alátámasztani. Nyilván egy mostani gép sokkal finomabban jár és finomabban kapcsolható, kisebb mérete miatt agilisabb, könnyebb vezetni (vagy legalábbis úgy tűnik), de azért ne feledjük el, hogy a technika rengeteget fejlődött. Ami talán igaz a sok pletyka közül, hogy a blokk kicsit hangosabb, zörgősebb és talán "rázósabb", mint a többi japán gép, de ettől még nem rossz. Tartóssággal kapcsolatban pedig még nem hallottam rosszat, ezek a motorok 200 ezret is simán elmennek, ha megvan a karbantartás (Egyszer volt tartósteszt valamelyik lapban és pont egy olyan kawa volt benne, amiben gyárilag a ZX9 módosított változata dolgozott. Gyilkolták rendesen, hamar belenyomtak 50e km-t majd szétszedték és olyan volt, mint az új).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.