Aktív témák

  • .mf

    veterán

    válasz emvy #33931 üzenetére

    Most gonosz leszek, már veszem is fel a tűzálló ruhát és a kövek elleni pajzsot:
    Ha értelem felől közelítjük meg a dolgot, motort venni sincs semmi értelme, hiszen nem sokkal olcsóbb és alig fogyaszt kevesebbet, mint egy autó, ellenben sokkal kevésbé biztonságos és sokkal könnyebben lehet vele súlyos sérülést szerezni, na meg csomagtere is nulla, utast sem tud annyit szállítani, és esőben és télen egész kellemetlen is tud lenni. ;] :DDD
    Azaz nem racionalitásból, hanem az élményért motorozunk. Szvsz. Písz.
    és most elmenekülök :DDD

    De egy kicsit engem is elbizonytalanítottál/tatok (már megint). Szintén 2000-2002 körüli ZX6R-en gondolkozok, mert
    - szeretnék pályázásba belekóstolni vele
    - jó áron kapható, ha csúsznék, kisebb a kár, mint egy 2-3-szor annyiba kerülő újabb motornál
    Elsősorban autóút / autópálya hosszabb kirándulásokra (kényelmetlenséget jól tűröm) használnám, másodsorban pályák; városban, utcán csak kevésbé használnám. (Legalábbis most még így gondolom..)
    Viszont első motor lenne, előtte se Simson, se robogó nem volt. Safety-Hungary L1-en legalább voltam, első dolgom volt jogsi után. Autóval is nyugodt, türelmes vezető vagyok, azt, hogy sportmotorral tötyögni nem kúl, leszarom; viszont most kicsit furcsának tűnik, amit a futóműről mondtatok, annyival azért csak nem gyengébb a futómű-váz kombináció az ilyen 8-10 éves gépeken? :F Fiatalabb sport-túra és egyéb gépek jelentős részével szemben ezeknek teljesen állítható a felfüggesztése, pl.

Aktív témák

Hirdetés