Köszönöm.
Igen, eladtam, elég gyorsan, a cbf miatt volt sürgős az eladás. Hyo forumon akart venni egy srác vmi uj gt250r-et, felajánlottam neki az enyémet kedvező áron, aztán méginkább áron alul, de elvitte. Pedig szinte vattauj első gumi, uj did x-gyűrűs lánc,lánckerekek, friss olajcsere(aznap délután,mikor eladtam), uj fékbetétek,... 17200-17300km.
Ez mind 620e ft-ba... Szoval hivatalosan nem is hirdettem, csak egy sráccal egyeztettem, neki megtetszett, elvitte. Áron alul igaz, de legalább nem kellett 1 évet hirdetnem.
A lényeg, hogy most már egy CBF600NA van tulajdonomban. Kevesebb min 3400km-el.
A fogyasztása soha nem lesz a GT250R-é... de csak ad cserébe mást. ![:)](//cdn.rios.hu/dl/s/n1.gif)
Tank picit rozsdás volt, karbi úszóházának aljában kis rozsdadarabok (igazolja, hogy sokat állt szegény). Alapjáraton nem tul egyenletes járás, ahogy elhoztam kis gázadásra leáállt... szivatót használva elindulásoknál, 2000 fölött tartva a fordulatszámot simán hazahoztam sajátlábán. Karbitisztitás után most reagál a gázra, de hidegen 2000 alatt még mindig nem a legjobb, melegen ugyenez 1500 alatt jelentkezik.
Egy karbisziszinkrontól - CO állítástól várom a megjavulást.
2000 fölött mindenkor gyönyörűszépen ketyeg, mint egy svájcióra.
Túlvagyok egy olaj-olajszűrőcserén, és gyertyacserén vele (egy motorvásárlást én ezzel kezdek). Igy legalább tiszta lappal indulok vele.
Pár minimális karctól a tankon eltekintve egy-az-egybe olyan mint egy új. Gyári gumik, ... hibátlan. Kaptam hozzá tartókonzolt és dobozt is. Még hasznátveszem.
Mivel kb. 30km-t mentem eddig csak vele, így tapasztalatom nem nagyon van. Hétvégén remélem ez változik, egy nagy hazagurulást tervezek vele, remélem addig az átírás is elintéződik sikeresen.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!