Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#14651) Gaboman válasza dabadab (#14648) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Nem új gépre gondolok,1.4 milláért már komoly Supermotot is lehet kapni használtban.
Új Supermotot én sem tudok jobb áron,de azért az elgondolkodtató hogy inkább vesz egy 1-2 éves brutál mocit.
Én erre szavazok kevés km-el és szép állapotban.
PL:
Husky

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14652) Gaboman válasza dabadab (#14650) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Vagy esetleg egy ilyen is jó lenne.
SM610

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14653) ALI_G válasza jasszer (#14647) üzenetére


ALI_G
veterán

igen, nekem is az lenne jobb. Szerdák lesznek a legjobbak, de jövőhét még nem jó délután. Félek hamar elfog romlani az időjárás :(

(#14654) sowi válasza dabadab (#14650) üzenetére


sowi
őstag

de ez a motor ujonnan se er ennyit

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#14655) Integra


Integra
titán

azért érzitek...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#14656) #25954560 válasza Integra (#14655) üzenetére


#25954560
törölt tag

sztem korrekt :D
viszonylag nagy kerekek, tehat kevesbe marad benne az uthibakban, magasan levo lampa, igy sokkal inkabb a vezeto szemszogebol vilagit, remek (?) hutes, forgalomallo feltuno szin.
viszont nem latom rajta a hellokittit.

(#14657) dabadab válasza sowi (#14654) üzenetére


dabadab
titán

Na ez az, amit nem tudok megitelni, mert meg csak kepen lattam.

DRM is theft

(#14658) ALI_G válasza Integra (#14655) üzenetére


ALI_G
veterán

pimp my bike? :DDD

(#14659) sowi válasza dabadab (#14657) üzenetére


sowi
őstag

en lattam eloben, meg a hasznaltauton is volt egy 1 eves 900e korul, az mar nem rossz ar erte

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#14660) [lAyCsI] válasza Integra (#14655) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

plázacicus mobil...
klassz :K

-= No way back from Here =-

(#14661) ferkoboy válasza ALI_G (#14633) üzenetére


ferkoboy
aktív tag

Ugy legyen.
Azért infót irhatsz róla, ha ismered.
Tapasztalatok... nekem még kis időbe telik mire átiratom, s saját tapasztalatokat gyüjtök.
Első benyomás: tetszik. :)

Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!

(#14662) Gaboman válasza ferkoboy (#14661) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Mennyivel mássabb mint a GT250?

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14663) [lAyCsI] válasza Gaboman (#14662) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

sztem ég és föld:)

-= No way back from Here =-

(#14664) TitiRii válasza Gaboman (#14651) üzenetére


TitiRii
senior tag

én nagyon komolyan elgondolkodtam pedig anno raja
nordit 350e beszámolták volna de azt kicsit sajnos keveselltem :(
olyanoknak mint én akik már inkább alternatív olcsó közlekedésre használnák a motort(és hangsúlyozom motort, nem robogót) és másodlagos lenne az élmény(de nem elhanyagolható), kiváló(jelen pillanatban olcsóbban közlekedek a városban mintha bkvznék vagy autoznék, és gyorsabban mind 2 nél, de ha messzire kell menni még a volánt meg a mávot is überelem, alig 1000ft/100 km eres költségen ).
hiszen igénytelen mindent kibír a blok, kicsi szerviz igény, kevés alkatrész (kevesebb minden romolhat el) könnyű súly (137kg asszem) viszonylag erős (30 le azért ilyen súly mellet bőven élményben motorozható) és a futóműve nagyon jó volt, a fékei sem voltak rosszak de azért nem dupla tárcsa :D
egyedül tényleg az ára ami elsőre húzós (főleg hogy ennyiért kínáltak tavaly akcióban aprilia pegaso stradakat, amiben meg yamha blok van és azért az se egy rossz moci és az már nagy motor igaz nekem pont ezért nem lett volna az se jó)

Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

(#14665) Gaboman válasza TitiRii (#14664) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Tehát neked könnyű motor kellene,kevés fogyasztással,kevés karbantartást igénylő és azért élményben is jó legyen?
Erre is van mególdás,igaz régebbi gépek de jók nagyon.
TT600R
TT600R 2
XR400
Ez már morcosabb darab.
XR650R

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14666) #25954560


#25954560
törölt tag

halad a projekt. godzilla hengerfej-felujitasanak az elokeszitese.


bocs a meretert. a kepek klikkelhetoek.

[ Szerkesztve ]

(#14667) feca81


feca81
aktív tag

basszus kb 10 perce majdnem elutottek.hu de swat orra ala dorgolnem.
direkt nagy hanggal megyek 1-esben kb 50-60-nal (magyarul a megengedett).erre egy alarendelt utrol szep lassan csorog ki egy auto,majd hirtelen,mikor mar azt hiszem,h elenged,elindul kifele.ha az utolso pillanatban nem vesz eszre,es lep bele a fekbe,akkor a motorhaztetojen landolok.igy meg volt kb 30 centi egerutam mutogattam is neki rendesen,mikor mar tul voltam a veszhelyzeten.termeszetesen 70 es a halal kozott voltszodasszintalpu szemuveggel.gondoltam ha mar ne mlat,legalabb hall,de ugy latszik emg a yoshimura se ved meg a kamikaze autosoktol.mamika meg ott sipakolt mellette.kedvem lett volna leszalni a motorrol es elmagyarazni a kreszt neki,de mar kesesbe voltam a melobol.es meg mi vagyunk balesetveszelyesek...

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14668) Tüzi válasza feca81 (#14667) üzenetére

Vigyázzatok magatokra :( Jobbat nem tudok mondani sajnos.
Nehogy már más is összetörje a vasat, mert nem tudom mit teszek...

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#14669) Tüzi válasza ALI_G (#14632) üzenetére

következő kakucs mikor jön?

Nekem egy ideig kimarad :D :W :W

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#14670) Gaboman válasza #25954560 (#14666) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ekkora blokk te jó ég! :C

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14671) #25954560 válasza Tüzi (#14669) üzenetére


#25954560
törölt tag

sajnaltam nagyon, mikor olvastam. ha rendelsz vmit pestrol, szivesen elgurulok vele hozzadfele :)

Gabo: ez pici kompakt blokk ezresnek. lattad volna a gpz 1100-es blokkjat! :) na az nagy.

(#14672) feca81 válasza ferkoboy (#14617) üzenetére


feca81
aktív tag

hat sajnalattal hallom,h eladtad azt a jo kis gepet,viszont gratulalok az ujhoz.termeszetesen a kepeket varjuk:) gyorsan tuladtal rajta,mennyi ideje hirdeted?
tuzi,most mar valosan tied a legkisebb gep:) bar en lehet meg ilyen allapotaban is cserelnek veled:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14673) feca81 válasza TayRol (#14618) üzenetére


feca81
aktív tag

en is jartam igy.azota mindig,mikor leallitom a gepet,kinyitas utan meg rugok egyet a tamaszon,biztos,ami biztos alapon.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14674) feca81 válasza degu (#14637) üzenetére


feca81
aktív tag

csendhaboritasert feljelenthetted volna,ha elmult este 10 ora.mint ahogy irtam,en is tettem a szomszedommal.ilyen jodog van hzza.ha meg 10 ora nem mult el,marad a TV felhangositas. de hidd el,nagoyn keves ilyen motoros van,egy alapjan ne altalanosits. kifogtal egyet,ennyi.en meg napkozben se szeretem turaztatni,amikor szereljuk otthon a simsont.pedig az csak egy kis simson.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14675) feca81 válasza CyB0RG (#14638) üzenetére


feca81
aktív tag

en,mikor ilyne helyzetbe kerultem,h "beleestem" egy nyomvalyuba,ovatosan lelassitottam,es megprobaltam kozepre kitorni.azaz a ket nyomvalyu kozt menni,ahol az autok nem jarnak,es nem szaguldozva elkerulni az utszakaszt. persze ez nagyban fugg az aszfalt minosegetol.ha tenyleg fel va ntoredezve kozepen,akkor kenytelen vagy a nyomvalyuban haladni.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14676) feca81 válasza #25954560 (#14656) üzenetére


feca81
aktív tag

:DDD :DDD :DDD te beteg vagY;) biztos nem hellokitty kompatibilis:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14677) feca81 válasza #25954560 (#14666) üzenetére


feca81
aktív tag

:Y ez ot szelepes?????
na akkor most egyeztessunk:
neked van egy godzillad (FZR1000)
meg egy thunderraced? az emkkora? es mi az a sarga ott a hatterben?
meg godzilla nem lilafeher volt?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14678) [lAyCsI] válasza #25954560 (#14666) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

látom sok a fölös lóvé :DDD
hány motor kell neked diló?

-= No way back from Here =-

(#14679) feca81 válasza Tüzi (#14668) üzenetére


feca81
aktív tag

nekem meg van 2 tartalek motorom:) igaz az egyikkel max 15km-t megyek, a masikkal meg maximum 45-tel megyek,de van:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14680) Boci_83 válasza #25954560 (#14666) üzenetére


Boci_83
őstag

Ohh ismerős látvány... :DDD
Nekem is volt egy csomó képem a motor felújításról, és nem találom. Valószínüleg eltünt a rengetegben, amig a régi szgépem volt, azzal voltak gondok, kb minden hónapban egy rendszer újra rakás... :W

Bár az enyém nem volt ilyen dzsuvás. Ez mind olajsár a blokkon, és a vázon? :F :(

Van egy utángyártott tömítés készletem ha érdekel. A szelepszár szimeringek azok tuti hogy hiányoznak, a többit már nem emlékszem. A hengerfej tömítés és fő tomítések megvannak. Ha érdekel megegyezünk rá biztosan. :K
[link]

[ Szerkesztve ]

**********

(#14681) Wukiwo válasza Gaboman (#47) üzenetére


Wukiwo
senior tag

ez az álom motor számomra :)
de míg nem lesz rá pénzem marad a CR 250..

(#14682) #25954560 válasza Boci_83 (#14680) üzenetére


#25954560
törölt tag

ha jo a motoromhoz, akkor lehet erdekel :) 3LK-s moci (amerikai valtozat). nem olajsar, ide nem folyt. sima kosz :) es kis tomites.

lAyCsI: sok a love bizony :) eddig teljesen ingyen volt mindent mi csinaltunk. a hengerfej felujitasa 15k lesz, majd mi rakjuk ossze (csak tomiteseket kell venni, de nem olyan sokat), persze jon szakember a vezerles miatt, de o is barat. szoval meglehetosen low-cost felujitas ez. hobbiszintu. raeros. tanulsagos.

feca: van godzilla aki '95-os fzr1000, papiron 99LE, 92000km-rel. egesz eleteben fekete volt. elment a kompresszio es a teljes felujitas gyari/minosegi alkatreszekkel 700k+munkadij lett volna. erre dontontunk egy low-cost tanulogyakorlokivancsiskodo felujitas mellett. meg van a thunderace, ami 2000-es, 145LE, most 14500km.

(#14683) [lAyCsI] válasza #25954560 (#14682) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Godziból kéne építeni valami durva MAX-bringát ;]

-= No way back from Here =-

(#14684) Integra


Integra
titán

winkler és a 09-es vmax
durva egy bringa... :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#14685) Integra válasza Gaboman (#14665) üzenetére


Integra
titán

az xr650r azért már egy külön állatfaj, ahhoz a 62 lóhoz már illik tudni motorozni is, de elpusztíthatatlan cserébe:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#14686) ferkoboy válasza feca81 (#14672) üzenetére


ferkoboy
aktív tag

Köszönöm.
Igen, eladtam, elég gyorsan, a cbf miatt volt sürgős az eladás. Hyo forumon akart venni egy srác vmi uj gt250r-et, felajánlottam neki az enyémet kedvező áron, aztán méginkább áron alul, de elvitte. Pedig szinte vattauj első gumi, uj did x-gyűrűs lánc,lánckerekek, friss olajcsere(aznap délután,mikor eladtam), uj fékbetétek,... 17200-17300km.
Ez mind 620e ft-ba... Szoval hivatalosan nem is hirdettem, csak egy sráccal egyeztettem, neki megtetszett, elvitte. Áron alul igaz, de legalább nem kellett 1 évet hirdetnem.
A lényeg, hogy most már egy CBF600NA van tulajdonomban. Kevesebb min 3400km-el.
A fogyasztása soha nem lesz a GT250R-é... de csak ad cserébe mást. :)
Tank picit rozsdás volt, karbi úszóházának aljában kis rozsdadarabok (igazolja, hogy sokat állt szegény). Alapjáraton nem tul egyenletes járás, ahogy elhoztam kis gázadásra leáállt... szivatót használva elindulásoknál, 2000 fölött tartva a fordulatszámot simán hazahoztam sajátlábán. Karbitisztitás után most reagál a gázra, de hidegen 2000 alatt még mindig nem a legjobb, melegen ugyenez 1500 alatt jelentkezik.
Egy karbisziszinkrontól - CO állítástól várom a megjavulást.
2000 fölött mindenkor gyönyörűszépen ketyeg, mint egy svájcióra.
Túlvagyok egy olaj-olajszűrőcserén, és gyertyacserén vele (egy motorvásárlást én ezzel kezdek). Igy legalább tiszta lappal indulok vele.
Pár minimális karctól a tankon eltekintve egy-az-egybe olyan mint egy új. Gyári gumik, ... hibátlan. Kaptam hozzá tartókonzolt és dobozt is. Még hasznátveszem.
Mivel kb. 30km-t mentem eddig csak vele, így tapasztalatom nem nagyon van. Hétvégén remélem ez változik, egy nagy hazagurulást tervezek vele, remélem addig az átírás is elintéződik sikeresen.

Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!

(#14687) ferkoboy válasza Gaboman (#14662) üzenetére


ferkoboy
aktív tag

Még nem tudom, ahogy gyilkolok bele kis km-t majd irok tapasztalatot.

lAyCsI: biztos igazad lesz, elsőre csak annyit, hogy a féke hm... meglepően más. Óriási különbség a Honda javára. Ez vmi állat ahogy fog, egy ujjal való működtetés esetén is. :) :D

Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!

(#14688) #25954560 válasza [lAyCsI] (#14683) üzenetére


#25954560
törölt tag

en 'csak' egy fzr-t akarok belole. de jot :)
ha majd kicsit oregszem, elgondolkodom ilyen vmax, cb1300, zrx1200 dolgokon :)

[ Szerkesztve ]

(#14689) hitman,


hitman,
őstag

ÜDV!
VALAKI LÉTSZI SEGÍTSEN!
Az a helyzet,hogy van fateromnak egy 650-es BMW mocija.
Voltunk vele a BMW szalonba és mondták,hogy át lehet kötni a gázbovdent egy másik állásba és nem lehet utána teljes gázt húzni neki ez olyan fojtás szerű történet.!
EZ EGY TELJESEN GYÁRI DOLOG AMI MINDEN BMW 650-ES ÉS 800-AS MOTORBA BENNE VAN!
És azt mondták a szalonban,hogy így le lehet vizsgáztatni ,hogy én is vezethessem.
Hogy ez a dolog direkt ezért lett kitalálva ezekben a mocikban.
De egyszerűen nem tudjuk elintézni mert a kpm-nél azt mondják,hogy nem lehet újra levizsgáztatni így.
Már a kpm igazgatóságon is voltam vele és ott is leráztak.
Nem tom mi legyen a következő lépés.
Az biztos,hogy a német nem véletlenül találta ezt ki ITT MÁR CSAK A MI ORSZÁGUNKKAL VAN A BAJ....

Dream as if you will live for ever, live as you will die today!

(#14690) Gaboman válasza Wukiwo (#14681) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ne ez a motor legyen az álmod adok egy jó tanácsot.
Amíg megy addig jó,bitang,motor de sok gond van velük és drága hozzá minden,hamar kopnak az alkatrészek,és nagyon nagy a szervízigénye.
Inkább egy CRF450,KLX450,YZF450,ezekkel jobban jársz.
Mert terepre nem is kell akkora erő mint amit az képvisel,soha nem motorozod ki,csak hátrányod lesz belőle.
Ugyanazt tudja erőben amit a mostani SMC 625-öm megy pedig ez utcai verseny motor.
Hülyeség,meg fogod bánni ha olyant veszel,köridőket mértünk egyszer az RXV-vel mentem máskor az XR600R-el,és sokkal jobb időket tudtam menni a XR-el.Mert kezelhetöbb motor,bőven jó mindenre.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14691) Boci_83 válasza #25954560 (#14682) üzenetére


Boci_83
őstag

Ment egy PÜ. :D

**********

(#14692) Gaboman válasza Integra (#14685) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az olyan mit az enyém szinte dettó ugyanazt nyomják le teljesítménybe,de ezzel is lehet nyugodtan motorozni,igaz azért nem kezdőnek való mert írgalmatlanul tud menni is ha kenik neki.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14693) Nightmare válasza bajnokpityu (#14362) üzenetére


Nightmare
senior tag

Na majd ezt megejtem :)
Nem a pirosnál lévő bömböltetésről szól a dolog. :) A sisak sokat elvesz a hangjából, mentem egyet anélkül...egész más.

Nyaralni voltam 1 hétig, hazatérve csináltunk is egy túrát rögtön, 300 km. Amire hamar rájöttem... a magyar utak katasztrófák. Egyszerűen nem lehet rajtuk kanyarodni, luk luk hátán, akkora kiemelkedésekkel, hogy egy hammer is megérezné. Sikerült majdnem perecelnem is. Olaj...még szerencse, hogy csík volt. Gondolom fékolaj. Az én tapasztalatlanságomból ítélve csak a szerencsén múlt, hogy nem estem el. Kicsúszott, de ott már nem volt olaj, így meg tudta fogni az olajmentes gumi. Belegondolni is rossz mi lett volna... :O

Így nem tudom mi értelme a motornak...menni kell 100 km-tert, hogy tudja 40-et döntögetni. :U

-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar

(#14694) [lAyCsI] válasza ferkoboy (#14687) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

sztem túrázni is sokkal kényelmesebb lesz,
+ futómű is sztem faszább lesz ha kicsit bátrabban
meghajtod a kanyarban... szal jó választás volt, grat!
és sok balesetmentes km-t!

-= No way back from Here =-

(#14695) [lAyCsI] válasza #25954560 (#14688) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

hja,
majd megtudod mijajó :P

-= No way back from Here =-

(#14696) #25954560 válasza [lAyCsI] (#14695) üzenetére


#25954560
törölt tag

majd meg. addig viszont szeretnek gyorsan messzire eljutni, ez a fo szempont.
o, mondd: vajh kulon edzed a nyakizmaidat vagy a dzsekidben beepitett fejtarto van nagysebessegu utazashoz? :D :P

(#14697) sowi válasza Integra (#14685) üzenetére


sowi
őstag

hat az xr650r az pont nem, majdnem olyan karbantartasi periodusa van mint egy krosszmotornak

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#14698) Gaboman válasza sowi (#14697) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ezt nem mondod? :F
Én azt hittem hogy valami hasonló az enyémhez a szervízigénye.
Nekem 5000km-két van előírva az olajcsere.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14699) bajnokpityu válasza ferkoboy (#14687) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ha a CBF féke ekkora hawaii (nekem is az volt F2őről átülve),akkor képzeld el mit tudnak a mai sportgépek :)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14700) ferkoboy válasza [lAyCsI] (#14694) üzenetére


ferkoboy
aktív tag

Ezekkel mind egyetértek, mind az üléspozicióval, mind a jobb futóművel. Kiváncsi is vagyok már rá, de még össze kell szoknunk.

Kössz szépen mindent!

Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.