Hirdetés
Aktív témák
-
veterán
Elindulok estefele 6 óra magasságában. Szerintem 2.5-3 óra alatt leérek, természetesen motorral. Valahol ütközök Fecával ha ráér, leparkolom a vasat nála ha lesz helye, aztán kigyaloglok. Nem szeretek 20-30 méternél távolabb lenni a motortól 1-2 percnél tovább. Órákra otthagyni egy kietlen parkolóban, juj Még ha Ausztráliában élnénk, vagy Japánban, esetleg Svájcban, akkor oké, de itthon nem.
2330kor kezdődik, 0100kor van vége, aztán go haza.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
-
veterán
Két éve voltak legutóbb. Mostan lemegyek. Ha nem olyan lesz, akkor olyan fotókat fogok csinálni, ami miatt legközelebb nem jönnek ide
Gyalogoltam már haza Füredről nem egyszer (14-15km) szóval kibírom ha 5-6 km-t kell Fecától
Szeretek motorozni, 6 óra meg sem kottyanFeca: köszi előre is =)
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
én simán bevállalnék egy hárlit.vannak marhaságok rajtuk,de ennyi erővel a régi hondámon is.
kissé slamposabb a megmunkálás minősége,de ez nekem,egy ETZn nevelkedett csótánynak simán beleférde hogy ne indulnának 60%ban,ez pöppet csúsztatásnak tűnik.
ennyi erővel,haverom alatt meg beindult a VFR sebességben oldalsztenderrel,mert megdöglött egy kapcsoló.ilyenek minden márkánál előfordulnak.én inkább azt tartom hatalmas bajnak,hogy annyi az elektronika a mai motorokon,autókon, hogy esély sincs számitógép nélkül szerelni. R6on még egy kurta gázbowden sincs..kaptál helyette drótot...
eladó topping dac
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #14256 üzenetére
vigyázz, gépbuzi vagyok --> kocka
szakmai ártalom. -
ALI_G
veterán
nos fiúk, MOST szeretném előre közölni, hogy tessék előre spórolni a 4. magyarországi sztreetfighter show záró bulira ami az én hazai színeimben kerül megrendezésre Mezőberényben és ahova már 3. éve hívlak titeket, de eddig soha senki nem jött!!!
Teljesen ingyenes, szállást 4 főig ingyenesen biztosítok saját magam! A motorokat mindneki zárt udvarban el tudja helyezni nálam!!!
Tavaly huszonvalahány fellépő volt!
ja, és a pia olcsóna ez mind azért volt, mert idén szeretném, ha legalább aki tud (és akar) le tudna jönni!
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
Amúgy jó a cikk (nagyon jó) meg a blog bejegyzés is. Élmény volt elolvasni
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Ha öreg leszek - lassan az vagyok, mert egyre jobban tetszenek ezek a csupasz bringák - lecserélem ezeket a hülye magzatpózban vezethető szarokat egy ilyen nagy fényesre.
A sráccal meg annyi történt, hogy felült egy új motorra. A kuplungot be tudta húzni fogcsikorgatás nélkül, volt alapjárat, és nem csöpögött az olaj sehol. Ettől meg a falnak mentExplosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Topiccsendőr #14264 üzenetére
Fúúúú, Te vénséges vén csont... Na haggyá' mán a hülyeségeddel dikk Akkor fogsz naked-re ülni, amikor én csopperre
mod: bár ez utóbbira talán még kevesebb az esély...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
jasszer
őstag
válasz Topiccsendőr #14264 üzenetére
Falnak menésről jut eszembe... Némi lelkiismeret-furdalásom van: reggel jöttem melózni, csorog a Gyorsforgalmi kifelé menő sávja mert elakadt egy Twingo, a befelé tartó úgy-ahogy halad. Megáll a szembejövő sorban egy dobozos kisteher, jóval mögötte érkezik egy motoros srác, integetünk egymásnak, utána előzök két autót, majd csattanás. Nem tudtam kivenni a tükörből, de sztem elbambult és ráment, visszafordulni és segíteni nem volt lehetőségem (mondjuk tilos is, meg életveszélyes), elég szar érzés volt hallani a puffanást...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Nightmare
senior tag
válasz Topiccsendőr #14154 üzenetére
Értem...köszi
Árt a váltónak, motornak, ha kuplung nélkül váltok? Fölfele könnyebb, lefelé nehezebb(nem nehezebben megy, hanem ügyesebbnek kell lenni) egy kicsit. Néha jobban sikerül kulpung nélkül, mint vele...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
veterán
válasz Nightmare #14268 üzenetére
Felfele váltás nem árt... annyira. Csak tehermentesítsd a váltószerkezetet, különben árt neki. Azaz próbáld meg kigyorsításnál kicsit visszanegedve váltani, úgy, hogy még nincs motorfék. Kuplungon tarts a kezed, mert ha üresbe váltasz, és úgy próbálsz meg felváltani, akkor adsz a szerkezetnek rendesen.
Lefele ne válts.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Nightmare
senior tag
Úgy szoktam, hogy amikor engedem vissza a gázt, akkor óvatosan felfelé húzom a váltókart...
Lefele meg...adott fordulaton...csak tartom a gázt, és óvatosan pöccentek egyet rajta...és néha tényleg könnyebben, simábban megy a váltás, mint kuplunggal...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
félisten
Emberek, valszeg jovo tavasszal motort fogok venni, elso nagymotoromat.
Javaslatokat kerek.
Egyelore a terv:
a, nagyon oreg, megbizhato motor nagyon olcson, aztan amikor kiderul, hogy mik az igenyek, valtok.
b, egybol valami 2-3 eves hasznalt, dragan.Meret: 600-800 ccm.
Kategoria: tura-sporttura.Jeloltek:
a, Honda VFR-750F
b, Hornet 600, FZ6, Kawa ER6-fVelemenyek?
while (!sleep) sheep++;
-
Nightmare
senior tag
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
ferkoboy
senior tag
Ha már nagymotor, és olcsón fenntartható, akkor talán elsőnek a GS500-at nézném, a Suzuki kinálatában.
ezzel paralell nagyon megfontolnám inkább egy Honda CBF500 vételét.VFR-t kezdő nagymotornak? Vagy Hornetet? Kawa Er6 sem gyenge kezdésnek. Ezekhez kell jókora önkontroll, vagy/és legalább párezer megtett km pl valami 250essel.
Meiner meinung nach...
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
jasszer
őstag
Szerintem vegyél vmi óvatosabb/olcsóbb verdát, abban a korban amikor már nem veszít sokat az értékéből, hogy aztán a megfelelő alapokkal felvértezve bátran kipróbálhassd a "b" pontban felhozott vasakat, úgy h érezd is h mi történik alattad, h lásd h mire van szükséged.
MOD: Ferkoboynál a pont.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
félisten
válasz ferkoboy #14274 üzenetére
CBF500-on tanulok. Alig ferek el rajta.
Szerintem az onkontroll a lenyeg. 500-assal is el lehet csuszni 170-nel. A kezdo motornal a lenyeg a kezelhetoseg - a regi VFR valszeg ezert nem jo.
A Kawa allitolag tipikus kezdomotor. Igazabol kulsore ez tetszik legjobban. Kollega CBF-600S-t vett kezdomotornak, elotte csak bringazott. A lenyeg az, hogy tudd a hatarokat. En nem szeretnek vele versenyezni, ejszakankent gyorsulni - mindossze neha autopalya, neha varos, neha hegyek. Nyugodtan.
Igazabol az ER6-f nagyon tetszik. Ha szerintetek nem tul gyenge, akkor lehet, hogy arra fogok palyazni. Csak sok ember szerint gyorsan ki fogom noni.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
neharagudj,de véleményem:
CBF500 kicsi?dehát a régi nagyhornet vázán feszül,CBF600ban is ez van.és óriási a hely rajta.egy VFRhez képest semmivel nem rosszabb,sőt.kawa detto.én is tudok olyat,aki 1100es CBRel kezdett,ma is él és örül.de nem ez az átlag.magyarországon a megalománia miatt vesznek egyre nagyobb erősebb motorokat,közben motorozni kevesek tudnak.tipikusan akik kicsivel kezdtek.igy kevesebb a beidegződés, bátrabban használjuk a gépeket.kihagytam 1 évet,és ugyanazt a 600as motort vettem elő,amit már jól ismertem.kb előlről kellett kezdenem a tanulást.most néztem,10 éve van jogsim motorra,és 9évet folyamatosan motoroztam.
és ugyanezen sok marha szerint fogod kinőni gyorsan.véleményem szerint egy 600as motort minden "ezredik" motoros tud kimotorozni.sőt,én vénségemre rájöttem,hogy jobban élvezem a motorozást a 4 lovas robogómon, mint a 110lovas sportmotoron 1 mázsámmal.én szerintem az ideális motor a legkisebb,amire fel tudod hajtogatni magadat
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
félisten
válasz bajnokpityu #14277 üzenetére
Reszben egyetertek veled. Marmint abban, hogy "kimotorozni" a motorosok 99%-a egy 250-es motort sem tud.
Azt hiszem, az ER6-os Kawa viszonylag jo valasztas lenne, nem? A tesztek szerint rendkivul joindulatu, nem hiszem, hogy a 10 LE plusz (ami a CBF500-hoz kepest rendelkezesre all) olne meg. Raadasul tetszik.
Ja, azert autopalyan, elozeskor viszont szamithat az a plusz nehany loero, nemdebar?
while (!sleep) sheep++;
-
bajnokpityu
félisten
autópályára csak fáradt és béna motoros téved,szerintem.autópályára minél nagyobb kell,jó sok idommal.de tényleg ez vonz?
azért marha nagy élmény ám egy fajin szerpentin.amire meg minél kevesebb hengeres jó.
nekem is tetszenek az ER6osok,általában ajánlják a tesztek is.nekem kimaradt,de VFRes haverom épp ER6ra cseréli VFRjét.eladó topping dac
-
Nightmare
senior tag
Egy röviden megválaszolható kérdésem volna. Leo Vince dobbal vettem a motort...de a hangja lehetne egy kicsit mélyebb. Tetszik így is, nagyon jó...de kicsit öblösebb lehetne. Mit tudok tenni a cserén kívűl, ami sok 10 ezerbe fájna...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
félisten
válasz bajnokpityu #14279 üzenetére
Nem elvezkedni szeretnek az autopalyan, hanem eljutni a szuleimhez.
Vagy te a Bp-Zala utat milyen utvonalon tenned meg?
while (!sleep) sheep++;
-
ferkoboy
senior tag
Régi CBF?
2003-ban vagy 2004-ben (azt hiszem utóbbi) jöötek ki a cbf500-asok. A "régi" CB500-at váltotta. Szerintem egyáltalán nem kicsi. Szinte ugyanakkora mint a cbf600. Ok, ülésmagassága nem tul nagy,nekem 770-780 rémlik, de nemhinném hogykezdőként ez rossz lenne, sőt.
ER6? Tévedés hogy "alig" erösebb int aCBF500. Már az sem semmi, sokak számára még azt sem okvetlen adnem el "kezdőmotorként".
Ehhez képest er6? Ne csak lóerő adatokat sasolj. Ott van mellette pl a "nm" is. No meg azt se feledjük el, azt milyen fordulaton adja le.
Egy előzésnél, egy visszaváltáskor már ugy meg tudja emelni az elejét, hogy kezdőként az félelmetes lehet. 650ccm, 2 henger,...Ne becsüld le 500ccm-es kategóriát.Jómagam 250es Hyosung-al (v2) teszem meg kb 2 hetente a hazautat, ami 250km... csak oda, vissza ugyanennyi.
Én most szeretnék majd váltani, de 500 cbf, 600-as cbf jött szóba.
És mindezt ugy, hogy jópárezer km-t beletekertem már 2 kerekű járgányokba (amit még mindigkevésnek érzek ahhoz, hogy azt merészeljem mondani, hogy tudok motorozni)Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
bajnokpityu
félisten
válasz ferkoboy #14286 üzenetére
nem szinte ugyanakkora,hanem pontosan ugyanakkora
hát pályahasználatról:a CBR600FS nem éppen a kényelmes gépek közé tartozik.azaz sztem kényelmes,de a CBFen sokkal nagyobb a hely.
egyszerűen be kell törni magadat,mint a cipőt a láb.
no,pécs-szolnok távot vagy balcsikerülést a maga 750-800km-jével lehetett volna gyorsitani,de minek menjek a leggyorsabbon,ha van élvezetesebb?
én úgy érzem az itteniek is inkább a kanyargosabbon mennének.eladó topping dac
-
jasszer
őstag
Megnéztem, 2 centi a differencia, a Kawa javára. Ugyanakkor továbbra is asszondom: szvsz vegyél vmi nem túl koros, olcsóbb motort (a pálya miatt fejidomosat), amiből minimális veszteséggel ki tudsz szállni, de le is visz Zaláig, aztán 1-2 szezon múlva vedd meg azt a motort, amire szükséged van hosszútávon. Szerintem az Er-6f sem (sokkal) kényelmesebb az eddig említett típusoknál (de ezt Zsoltee10 tudná megmondani, neki van ilyen, csak nakedben), csak a feléért/harmadáért is lehet venni használható járgányt, ha meg a rutin hiánya miatt eldobnád akkor kevesebbet is kell költeni rá.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
ferkoboy
senior tag
válasz bajnokpityu #14287 üzenetére
Én a kanyarokra szavaznék! Inkább +1 órát tartson a 3 órás út, mint spóroljak egy órát, s 3 órán keresztül ingerszegény környezetben küzdjek koncentrációm lankadásával.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
félisten
válasz ferkoboy #14286 üzenetére
Akkor milyen hasznaltat nezegessek, szerinted? 600 ccm-eset szeretnek, azt hiszem. 5000 km kismotorozas van a hatam mogott, ami nyilvan semmit nem jelent a meretkulonbsegek miatt.De tenyleg az az erzesem, hogy ez onfegyelem kerdese, de persze Ti jobban tudjatok, en csak gondolkozom.
while (!sleep) sheep++;
-
jasszer
őstag
Jogos, de ahogy elhangzott az autópálya a monotonitás miatt veszélyes, a semmiből kiugrik eléd egy 120-as Skoda kilencvennel, a nyolcvankét éves úrvezető meg azt sem veszi észre h beültél mögé a hátsó ülésre a motoroddal.
A motor eldobására meg több eshetőség van:
- casco, állandó sarc
- egyösszegbeni pénzkidobás után van egy lezúzott motorod, ami ha meggondolod magad jóval nehezebben eladható
- ócsóbb járgány, bontott cuccok, több utánajárás[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
ferkoboy
senior tag
Arányaiban a vasúti közlekedés talán a legbiztonságosabb. (vagy repülő?)
Sztem a monotonitás pályán nagyobb rizikófaktor egy átlag főúti forgalomhoz mérten.
Vadveszély meg van, találkoztamis vaddal, de igyekszem odafigyelni. Pályán egyszer-kétszer közlekedve kevésbé élveztem az utat, nem is volt az afúdebiztonságos érzésem.
De nem szólok bele. Elmész-kipróbálod, s megveszed azt ami neked tetszik.
Ugyse fogsz senkire hallgatni- talán igy is van ez jól.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
TayRol
nagyúr
Pestrol haza Zalaegerszegre enis palyan megyek, mert a 7-es meg a 8-as fout is eleg gaz, s a minel hamarabbi hazaeres a cel.
Enis cbf500-ason tanultam (190 cm vagyok), most egy 650-es banditunk van, ami a cbf600-asnal es a kawa er6n-nel is nagyobb (marmint a mereteiben), s nekem boven megfelel.
-
félisten
válasz bajnokpityu #14294 üzenetére
Tudom, ha varos a legveszelyesebb (asszem az osszes sulyos motorosbaleset 35%-a Bp, robogo).
Persze, elvezem en - csak neha lesz 1-2 olyan eset, amikor nagyon keves idot tudok otthon tolteni. Akkor minden orat sajnalnek az otthoniaktol.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
válasz ferkoboy #14295 üzenetére
Kerdeztem a velemenyeteket, elmondtatok, en ellenkezem -- ez ugy tunhet, mintha feleslegesen mondtatok volna dolgokat. Pedig nem. Igyekszem az ordog (sajat) ugyvedjet jatszani, aztan majd tavasszal mindent szamitasba veszek.
Szoval tenyleg kosz a tanacsokat, van ertelme.
while (!sleep) sheep++;
-
félisten
Aktív témák
Hirdetés
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest