Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Mindent a StreamSharkról!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Megújult a Linkin Park
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
Gondoljunk bele,113kg ilyen teljesítmény mellé,te jó ég
És ezt a 85LE 8800fordulatnál és 75NM 6000-nél adja le,ez egy gőzkalapács a szó szoros értelmében.
Ilyent elfogadnék motorozgatni.
Na ez lehet az igazi adrenalinbomba.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
szasza.223
csendes tag
Hali!
Végül nem voltam elég bátor, bár a srác 2évig hajtotta A1-el és nem állították (kapták el? =) ) meg a zsaruk, de én inkább futóztam. Egyébként a VFR vs. CBR harcból a CBR jött ki győztesen,, egyrészt mert olcsóbb volt 70K-val másrészt a VFR tulaj hozzááláása miatt. Étted lementem volna 500km-et hogy az amúgyem éppen részletesen leírt motorját akár kp-re elhozzam kiba drágán is akár,, de arra nem volt képes hogy reagáljon egy sms-re 1napon belül meg ilyenek. Biztos jó arc,, meg tuti hogy szebb is az a moci,, de nincs róla infóm, naggyából lutri lett volna a dolog. A túloldalon meg egy szerető és maximálisan korrekt gazdi,, meg egy kisebb esztétikai hibákkal rendelkező "egyben" lévő, és megbízható, leinformálható, szebb hangú (V4 nem gyere be annyira mint sor4) Babyblade =)) Utóbbit választottam, kövezzen meg bárki hogy "dejamásik RVF idomos !!!!" ... Szarok rá..
Első élmények félelmetesek, a próbakörön bedurrantak a kezeim az előzések közti visszalassításoknál. -persze hátul ültem. Gyorsításoknál meg nem akartam hogy félreértse a srác, így csak a tankba kapaszkodtam, csúsztak is a kezeim,, fostam rendesen. Aztán itthon azért kivittem picit (vétel előtt nem emrtem elvinni próbakörre.. kééész) Hát 30 lovas 2T-k után fejbaszott a 4T kétszerannyija,, vagyis hogy milyet tol felül és meddig.. o.O Nem nagyon vittem 7K fölé,, aztán eccer 110 körül böktem egy harmadikat (eccer élünk),, nc---------------------------------------------------------------------
Háccóval így elsőre ennyi, furcsa kicsit a speedes fekvés, meg hogy elég finom rajta minden, bár az index kapcs. nehez jár picit,,, annyi kell.. Jameg amúgy milyen benya kell bele? (ne röhöööööööögj ) 95-ös Shell V-Powert toltam bele,, az jó lesz neki??Egyébként Köszi mindent, jó hogy volt vki aki ismeri a típust meg úgy egyeltalán hogy segítőkész voltál.. Asszem tartozok,,, egy sör+lángos alap..
dani_cbr gépe egyébként a szóbanforgó (ezúton is köszi Neki is!!!)"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsoltee10
addikt
válasz TayRol #14504 üzenetére
Állat színe van, nagyon tetszik.
Azt megnézted, hogy a lámpa és az órák közti fényezett idomot el lehet-e távolítani? Ez az egy része a Banditnak, ami nem jön be. Nem kell oda semmi, az úgy szép. Neked tetszik?
szasza.223: Gratulálok a mocihoz! Sok balesetmentes km-t!
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz zsoltee10 #14505 üzenetére
Igazabol meg nem neztem, de meg annyira ujdonsag, hogy nem akarom megbontani a formajat (majd kesobb)
Amugy koszi sracok
mod: egy a6-os elott alltam a lampanal, nyugodt tempoban indultam, de nagyon a seggembe jott, aztan 5.-ben huztam egy gazt, es elegge otthagytam (bar meg csak 6000-ig lehet forgatni). Jo erzes volt, bar nem vagyok az a gyorsulos fajta, de igy jart
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
szasza.223
csendes tag
válasz zsoltee10 #14505 üzenetére
Szia!
Ez privi akart lenni,, bocs mindenkinek hogy ideocsmánykodtam de,,,, Köszi, majd igyekszem..
14510: Nem tudom de ettől intettek engem is óva, mielőtt megpróbál felállni az ember meg kell nézni hogy megállt-e, vagy még csúszik. Merha kicsúszta volna és nem akar 200nál fölállni lehet a nyaka se rándult volna.
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #14511 üzenetére
Az a gyapotszedő néger munkás nem felállni akart 200nál, csak egész egyszerűen ennyire tapad az aszfalt, és nem csúszik, hanem pördült. Meg igen szerencsétlenül esett.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
szasza.223
csendes tag
válasz Topiccsendőr #14512 üzenetére
Lehet igazad van, de a protektor az csúszik,, ha meg a bőr része ért le a cuccnak,, huhh télleg gáz.
Am szted? CBR 400 + 95-ös V-Power? Mennyire ok ez a páros, kell a magasabb oktánszám? Meg van egy "high beam" nevű visszajelzőm,, na az nekem néha ég néha nem. Ahogy nézem valami olyasmi lehet hogy felhord a lámpám? Eléggé megfosatott, nem tudtam mi a beam, fostam hogy elmenőolajnyomásjelző heh"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
Nah annyira ne fossá.
nem kell semmi himihumi adjál neki 95-öt azt csókolom. Nincs olyan kompresszióviszonya, hogy millió oktánszámos benzin legyen benne.
A térdkoptató az jól csúszik, a bőr az nem mindig. De az is csúszik. Protektor meg a bőr alatt van. A high beam meg ugye a reflektor. Nem felhord a lámpád. Az arra való, hogy éjszaka jól lássál előrefele, amikor nemjön szembe senki. Kapis?Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
Én mindig 100-as oktánszámú üzemanyagot tankolok a mocimba.
Nem tudom van e valamilyen előnye neki de ártani biztosan nem árt.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #14516 üzenetére
Annyira nem vág földhöz az ára.
Sokan ajánlották nekem is annó hogy ezt tankoljam(csak már nem tudom hogy miért is)
Azt valahogy azóta csak ezt teszem bele.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dabadab
titán
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
"Meg van egy "high beam" nevű visszajelzőm,, na az nekem néha ég néha nem."
Szoke no-e vagy?
Gaboman: a magas oktanszam arra jo, hogy ugy nagyobb kompressziot bir a benzin. Namarmost, ha a motort 95-os benzinhez terveztek (es igy olyan kompressziot produkal, amin meg az se ongyullad), akkor ez semmit nem er. Vegyel inkabb habszifonpatront
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
veterán
válasz [lAyCsI] #14487 üzenetére
Ez jó kérdés. Rohadtul a szívemhez nőtt ez a kis CBR. Tetszik, szép is (szerintem), megy is, ritka is. Most pityu megharagszik, de megőrülnék, ha minden 3dik motor olyan lenne, mint amin ülök :S De lehet, hogy télen beruházok egy 2000es VFR-re. De azért megvárom az új VFR-t. Ha 5 misi alatt lesz, akkor hiteleztetek egyet
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz szasza.223 #14502 üzenetére
Ha valami gondod lenne vele, kérdezz bátran, eléggé kiinformáltam már magam ilyen téren
Soksoksok boldog km-t hozzá
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
nagyúr
Na, neztem par motort.
A Kawa ER-6 nagyon tetszik, de talan egy picit testesebb motort szeretnek. Ultem egy Yamaha TDM-en, az rendkivul bejott, nem extrem eros, de iszonyatosan kenyelmes es kezreal nekem, es tetszik a kethengeres hang. A CBF-600S is relative kenyelmes, de a TDM utan eleg alacsony.
while (!sleep) sheep++;
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Boci_83
őstag
Szeptember 13 szombat MotorShow1 Street 3. szintű képzés. Jön még valaki?
**********
-
sowi
őstag
válasz dabadab #14531 üzenetére
fazok laptopokat szerelgetek meg adatmentessel is foglalkozom, es tenyleg olyan fasza utjaik vannak, nagyvarosokon kivul a kis mellekutakon alig jar valaki, meg van nekik roadrace is hetvegente, az esot most nem mondom
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
Boci_83
őstag
-
szasza.223
csendes tag
válasz Topiccsendőr #14514 üzenetére
Okéka,, ez az első 4T-m meg komolyabb motorom. Protektoros bőrrucit is csak láttam eddig, pont a 20K-s kordurám mellett lógott az üzletben =) Ezeket nekem mondták vagy olvastam, buknom is még csak terepen sikerült.
badabad: nem nem vagyk szőke, de ha nagy dudáim lennének nem röhögnél mi? =))
Ja megvolt.., Leforgattam a 6.-kat is! Dehogy ezt este 11-kor, egy puncival a hátsó ülésen csináltam,, arra nem vagyok büszke... Körülnéztem itt: itt és ha elénkugrik valami vagy rutintanalanságból elbaszok valamit, mi is lehettünk volna a következő cikk.
DE amik így lejöttek: nem olyan rémísztő a mutatvány mint gondoltam, de sötétben inkább a 100felé konvergálom a tempót, 200-nál már kevés az a bevilágított 200m. Ami megnyugtató volt, az a moci nyugodtsága, pedig szar volt az út, de nem dobált stb.
A menetszél nem volt olyan karc, és a 8K-s lidlis bukóm is a fejemen maradt, plekó mögé is csak flessből bújtam. Mondjuk a pulcsim kapucnija az leszakadt....Más: Nem tudom mennyire kopósak meg ragadósak a gumijaim,, elöl Continental Road Attack, hátul Dunlop D220 ST . Valakinek esetleg tapasztalata velük, vélemény?
Emvy: közel vannak a gyökereink, nekem Szombathely a bölcső =)
[ Szerkesztve ]
"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
zsoltee10
addikt
válasz szasza.223 #14542 üzenetére
az első elmegy, a hátsó gáz. Arról nem beszélve, hogy milyen gyökér dolog az ilyen gumi párosítás??
a D220 hátsóhoz való első gumma közepén van egy vízelvezető csatorna, ami segíti a hátsó tapadását, de a roadattackon semmilyen nincs. Főleg vizes úton meglepetések érhetnek. Meg amúgy se passzol a két gumi, eltérő gyártó, szerkezet, karkasz, gumi összetétel.
A gumik állapotától függően nem ártana hamarosan azonos gyártó modelljeire cserélni őket, lehetőleg azonos típusra. Illetve szoktak olyat, hogy azonos gyártótól előre puhábbat tesznek fel. -
Gaboman
nagyúr
Voltam ma kint egy kicsikét méregetni mit is tud a moci.
Na még ilyent sem csináltam vele,mondom kipróbálom.
5-dik legnagyobb sebesség fokozatban.
0-100:4-5sec között
60-100:5-6sec között
100-140:5-6sec között
Az álló rajtot nem igazán tudom még egy hozzáértő jobb időt menne.
Menet közben teljes gázra jól húz 60-ról is,nagyon egyforma idő van a 100-as tempóról való teljes gázadásnál.
Jó volt lemérni mert ha felrakom rá a verseny kipufogót és hozzá lesz állítva a karbi meg a légszűrő kiváncsi leszek a külömbségre.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
5-dik legnagyobb sebesség fokozatban.
0-100:4-5sec között
Ez persze nem 5-dik fokozatban volt hanem 1-től kezdve,de állítólag jobb 2-ben indulni mert a váltogatás sok időt vesz el.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
szasza.223
csendes tag
válasz zsoltee10 #14543 üzenetére
Köszi, "sajnos" 90%-os mindekettő, egyelőre jó lesz, aztán majd cserekor körülnézek.
Ami most jobban bosszant az a plekóm,, elég nagy részen buborékos, meg karcos szal csunyu. Mivel nem valószínű hogy kapok hozzá valót, arra gondoltam lefóliáztatom valahol, jobb nem lesz de szebb mindenképp. Sztetek? Beleköthet a yard?"Ugy kell menni, hogy a moci kérjen tollat hogy tovább írja a fordulatszámot!!" :D:D
-
feca81
aktív tag
válasz Integra #14510 üzenetére
van par megjegyzesem a videoval kapcsolatban:
egy db alkatreszt nem lattam szetszorodva. vajon ezek hol voltak?ennyire egybe maradt volna a motorja?
latszi kaz elkeseredes,mikor foldhoz vagja a kesztyut.kivancsi lennek,mit sajnalt.a motort,v h elvesztette a futamot?
hihetetlen,h el se tort semmije.stargazer,ilyen ruha kene neked,ez ugy latszik midnentol megved,mert progtt,csuszott,de semmi baja se lett.
igy kell jol esni
vicces latvany volt egy iylen bukas utan bukosisak nelkuli robogokat latni,ahogy mentek segiteni.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz szasza.223 #14513 üzenetére
en a 250-esbe is 95-ost raktam.simat,nem powert.sztem mehet a sima is bele. a powerbe + adalek van,amitol jobban megy,de semmi egyeb.nem fogja jobban kimelni a gyuruket.szoval penztarca fuggo.
a high beam en ugy tudom a tavolsagi jelzoje.lehet letestel,v a kapcsolo szaraxik neked?Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Gaboman #14517 üzenetére
allitolag jobban megy a motor tole.na most en ezt a regi hondamnal (NS125R) tapasztaltam,de a freccianal nem.azota marad a sima 95-os,es inkabb tankolok 1-2 lityoval tobbet bele fogyasztasnal ne mvettem eszre kulonbseget.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Aktív témák
Hirdetés
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Linux kezdőknek
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mobil flották
- Robotporszívók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- LG OLED55B97LA
- Dell Latitude 7490 i5 8350U, 8-16GB RAM, fém fedlap, jó akku 27% ÁFÁS
- Eladó 2024 júliusában vásárolt új / iPad (10th gen) Blue 64Gb / Toll, Tok / GARANCIA
- T14s Gen2i 27% ÁFA 14" FHD IPS i7-1185G7 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- IPhone 13 Pro max 128GB gyári független 2025.06.11. Alza garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen