Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#14301) ferkoboy válasza emvy (#14298) üzenetére


ferkoboy
aktív tag

Nem hiszem, hogy felesleges mindaz amit elmondtunk, inkább azt szerettem volna mondani, hogy a végsö döntés ugyis a személyes tapasztalatod/benyomásod, szimpátiád alapján fog megszületni.

Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!

(#14302) bajnokpityu válasza feca81 (#14300) üzenetére


bajnokpityu
félisten

idővel mélyebb lesz,ahogy kiég a gyapot.enyémben már gyakorlatilag nincs egyáltalán.de hallottad,nem?ez is leo,ráadásul F4esen

opsz:Nightmarenek irtam

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14303) Gaboman válasza emvy (#14290) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Neked egy Hyosung GT650R tökéletes választás lenne.
Kezdő motornak tökéletes,mert kezes nem túl vad viszont van ereje minden tartományban.
A méretei is inponállók a te elképzelésedinek,mellesleg szép és nem is drága gépek.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14304) S W A T


S W A T
senior tag

Egyszer már írtam ide és kifejtettem szerintem mennyíre nem biztonságos a motorozás. De nagyon sok motorosnak meg se fordul a fejébe hogy meghalhat az úton.... Ha nem gond leírnátok mi véd egy utcai motorost :F :F :F Tényleg nem kellemetlenkedni szeretnék de nézem a moto gp-t is és ott is hatalmas bukások után (gondolom 200 fölött) felálnak és elsétálnak. Ilyen védő cuccok védik az utcai motorost is ?

Egyébként olvastam v-hol hogy ismét a hayabusa a leggyorsabb közúti motor. ;] ;] ;]

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14305) bajnokpityu válasza S W A T (#14304) üzenetére


bajnokpityu
félisten

tudtommal a busát megelőzi mind az ezres gixer,mind a zzr1400 végsebességben.azaz elméleti végsebességben,miszen ha véletlenül valamelyik elérné az óra szerinti 300at,tiltana.
mármint japán motorok között-az egyesség miatt.MV augusta meg elméletileg 310nél tenné ezt meg.gyakorlatilag az órák annyit csalnak,hogy valós végsebességük ezeknek 290körül alakul.

esni tudni kell,GPsek mig odáig eljutottak,jó sokat gyarkorolták, igaz Persu? :)

de figy,ha parázol, hogy nem bizonságos,és ez nem múlik el a felülés után pár méter után,akkor tényleg ne erőltesd.ha sokat kihagyok,én is félve ülök fel.2 hosszabb kihagyásom volt, ekkor a félelemérzet is elszáll pár perc után.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14306) zsoltee10 válasza S W A T (#14304) üzenetére


zsoltee10
addikt

A biztonsági felszerelések ugyanazok is lehetnek, mint a MotoGp pilótákon, de nem azért sétálnak tovább egy bukás után. Azért, mert a pályán a rázókő mögött sóderágy van, nincs árok, fa, szembejövő autó, stb. Ha a betonon seggen csúszol 100m-t bőrruhában, az ijedségen kívül, meg pár zúzódáson kívül nem esik bajod, míg ha közúton esel 200-nál, akkor a szalagkorlát, fa, árok, autó stb. megfog....

emvy: Nekem ER-6n van, és beletekertem 32000km-t 2007.05 óta..... :)
Sok felhasználási területen bizonyított nekem, és ha megint motort vásárlás előtt állnék, ugyanezt venném, egyszerűen nincs jobb, amire nekem kell.
- 650-es, nem gyerekmotor, 72 ló papíron, gyakorlatilag mindenre elég. (az autók 95%-nál nagyságrendekkel gyorsabb, dinamikusabb)
- Injektoros, lambdaszondával szerelt, soros 2 hengeres, baromi nyomatékos alul, 2500-as fordulattól használható ereje van minden sebességben, 9000-ig nagyon húz, fölé nem nagyon érdemes forgatni szerintem (néha azért belefutottam a leszabályzásba egy-egy élesre sikerült előzésnél..).
Dögös hangja van, mint egy V2-nek, de finomabban, egyenletesen jár és nagyságrendel eszik kevesebbet bármelyik kategóriatársánál, legyen az sor4 vagy v2. Közel 0,7-1 literrel, ami 30000km után visszaszámolva már nem mindegy...
- Szerintem jól néz ki, de ez szubjektív.
- Nem túl drága, és a fenntartása a legolcsóbb mind közül. Kíméli a gumikat, nekem 21500km-t ment el a gyári hátsó gummával, 26000-et az elsővel. Fogyasztás 32000km-re vetítve 4,4l/100km. Amúgy 2 személlyel, közúton 4,1-4,3 körül eszik, autópályán cuccokkal, 4,9-5,3l/100km. Teljesítmény adó 16k/év, bizti 4,9k/negyedév. Szervizbe 6000-ként kell vinni, de az se vészes, mert csak 2,5l olaj megy bele, nekem még a gyári légszűrő,és gyertya van benne..... Lánc olyan 30-36ekm-t kibír. Nekem most cserélni kellett, mert kenési elégtelenség miatt autópályán megsült 1-2 szem.
- Jó közösség alakult ki a típus körül, bármit meg tudunk hozzá szerezni, bármilyen kérdésre megtaláljuk a választ, jókat túrázunk együtt. www.er6.hu
- Nagyon tartósnak ígérkezik, 50000km után sehol nem volt kopásnyom a blokkban.
- Garancia most már 4 év, így bármi van, nem kell aggódni. Egy típustárs streetfighternek használta, és teljesen megölte a motort (egykerék, gyári gumi 5000km-nél már kuka, stb), 36000km-nél a blokk széthullott, és a nyilvánvaló kínzás, és nem rendeltetésszerű használat ellenére kapott egy új blokkot....

Fontos kérdés a szélvédelem, gondolom. Én nem akartam F-es modellt, mert az nem tetszett, viszont vettem az enyémre egy F.Fabbri plexit, ami teljesen tehermentesíti a felsőtestem a széltől, bár a bukótól függően zajos lehet, de ez így van a fejidomos modelleken is, ott egy nagyobb túraplexi segít, csak az meg ronda. Mindesetre a plexi előtt 130 felett már kényelmetlen volt, most mindegy, hogy mennyivel utazunk..ettől függetlenül sosem megyek 130-nál jobban pályán, már csak a gazdaságosság miatt sem, meg amúgy is értelmetlen. Bp. - Siófok viszonylatban ha 200-al tekerek, de állandóan bejönnének elém stb., max 10 percet nyerek, de többet eszik 1,5 literrel..

Én végigpróbáltam az öszes motort a kategóriában, és összesítve ez jött ki győztesen. A CBF500 jóval gyengébb, 20 éves konstrukció, többet eszik, és gyengébb, karbis, stb. A sor4 hatszázasok gyengék alacsony fordulaton, magas fordulaton meg többet esznek. A V2-esek sokat esznek, egyenetlen a járásuk, szerintem nem kezdő barát típusok.

Egyébként én egy 250-es ETZ-ről ültem át, és egyáltalán nem nehéz megszokni, kell hozzá önuralom, de néhány ezer km után úgy érzed, mintha mindig is ezzel motoroztál volna. Én nem ítélem el, hogy autópályázni is akarsz vele, én is sűrűn megyek sajnos, de csak, ha Pestre megyek, vagy jövök, és ha párommal, mert akkor az a lényeg, hogy minél hamarabb oda érjünk. Persze a legjobb kanyarogni vele, mert nagyon kezes, könnyű (egy cbf600-hoz képest pl....), nyomatékos. Mostanra már jobban érzem a vasat, pénteken végre eljutottam a Hungaroringre is. :)

Hátsó kerék:

Első kerék:

Hát így hirtelen ennyi jutott eszembe, ha van bármi kérdésed, nyugodtan zargass, én mindesetre elfogultan, és elfogulatlanul is az ER-6-ra szavazom.

[ Szerkesztve ]

(#14307) S W A T válasza zsoltee10 (#14306) üzenetére


S W A T
senior tag

Tehát ha pl én egy sík terepen eldobnám a hayabusát vagy bármi mást gyakorlatilag én is megúsznám kisebb (nem súlyos életveszélyes) sérülésekkel :F

bajnokpityu majd megkeresem hogy hol olvastam hogy ismét a hayabusa a leggyorsabb közúti motor. (hangsúlyoznám az ismétet.. mint írtam ezen topikba is írták régebben nekem hogy már nem a leggyorsabb de akkor még nem volt kinn az új )

Írjátok a lekorlátozóautómatikát. ezt nem lehet kikapcsolni hogy ténylegesen megnézhető lwgyen mit bír egy motor ?

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14308) zsoltee10 válasza S W A T (#14307) üzenetére


zsoltee10
addikt

ha a motor után csúszol, és nem előtte, akkor igen. persze esni tudni kell, mert ha megpördülsz, akkor össze-vissza zúzod magad, de ha pl. megnézel pár video-t, láthatod, hogy a versenyzők, háton, illetve seggen csúsznak. :D

a korlátozó automatikát 1 perc alatt ki lehet iktatni, de van értelme?

[ Szerkesztve ]

(#14309) S W A T válasza zsoltee10 (#14308) üzenetére


S W A T
senior tag

Nem tudom van e csak érdeklődtem hogy ki lehet e hajtani pl a hayabusából a maxot. . :U

Én a pető intézetbe jártam ált-ba és ott volt egy srác aki motor versenyző volt (ha jól tudom ) egyszer felborult ráesett a motor és ki tudja milyen sérülései lettek de utánna szószerint lenullázta a testét se beszélni se járni se semmit nem tudott még a szemhéjjai is úgy voltak kiragasztva mert nem bírta nyitva tartani,....

másik eset amit a két szememmel láttam. M7-esen Bp felé döcc döcc eccer csak éktelen zajjal 3-4 sportmotor húzott el. pár kilóméterrel arréb dugó... mit látok ??? motorok az útszélén félre álva motorosok sírnak (nagy macsó férfiemberek..) mondom mi a franc hát pár méterrel odébb az egyik motoros fekszik majnem szószerint kiterítve hanyatt az úton és nem úgy nézett ki mint aki él a motorja meg benn az árokba egy két kidőlt fa társasága mellett...

kérdem én mi éri meg ebbe a motorosoknak ???? mert ez bárkivel megeshet.

más: a moto gp-be milyen típusu mocik vannak :F

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14310) bajnokpityu válasza S W A T (#14307) üzenetére


bajnokpityu
félisten

előbb irtam,h nem érik el
tehát nem mindegy?

figy:nekem évente átlag több mint egy jó haverom hal meg motoron(idén szerencsére kimaradt. kopkopkop).nekem ne meséld,h veszélyes.nemtom mi volt a célod a beirásoddal.

amúgy sokat segit ha finoman lépcsőzetesen vesszük az erősebb vasakat.ami itthon nem divat...

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14311) Topiccsendőr válasza S W A T (#14307) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem csak a sík teremp a lényeg.
Pl a gépében a pilóták lerakott térddel is sokszor húzzák az első féket. Ha ilyenkor megszűnik elölről a tapadás, akkor egész egyszerűen bebicsaklik a kerék és csúszik a motor, motoros. Mivel lent volt eleve a térde a földön gyakorlatilag alig esik valamit, ezekből jól ki lehet jönni. De ha megcsúszik a hátsó kerék és újra megtapad, a pilótát kilövi, az minimum egy kulccsontörés. A kavicságyba ha belecsúszol ott megint rizikós, mert a kavicsában nem csúszol, hanem pörögsz. Ha nagy svunggal kapod el, az megint csak rossz.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#14312) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#14311) üzenetére


bajnokpityu
félisten

no,2 perce irtam,h idén nem volt komoly baleset.most irkálok haverral,ma lezúzta a fészert :(
szerencsére neki maradandó baja nem sok lett.tapasztalt ügyes srác,esőben 50el

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14313) S W A T válasza bajnokpityu (#14310) üzenetére


S W A T
senior tag

És ezek után te még sztárolod a motorokat basszus barátom 1 is meghalna gyújtanám föl az összeset amit látok.... na ezt nem értem az embernek barátai halnak meg ő meg halálnyugottan motorozgat még élvezi is...

tényleg nem értem. és ez nem kötekedés mielőtt még félre értenéd tényleg nem értam.

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14314) emvy válasza Gaboman (#14303) üzenetére


emvy
nagyúr

A Hyo-n nagyon gondolkozom. :)

Nehany problema vele:
- az ujakkal mar nincs tipusgond, allitolag, de nagyon felvittek az arat (mostmar u.annyi, mint egy Suzuki SV650, mondjuk az nem tetszik)
- a gyari csutkakormany allitolag bazi kenyelmetlen, bar ez cserelheto

De komoly eselyes o is. Csak kicsit felek a V2-tol, a sor4ek azert kellemesebben jarnak.

while (!sleep) sheep++;

(#14315) emvy válasza zsoltee10 (#14306) üzenetére


emvy
nagyúr

Koszonom, nagyon hasznos volt.:)

Nekem az F-es tetszik jobban, de a belso 1:1-ben ugyanaz. Hat, nagyon komoly eselyes.

while (!sleep) sheep++;

(#14316) Topiccsendőr válasza S W A T (#14309) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Faszán hátulról oldalbamellbeb*szós hsz :D
A kérdéseid, és sztorimixeid fergeteges felületessége miatt nem szeretnék belemenni egy olyan vitába, ahol azt magyarázom el egy embernek, hogy nem meghalni megyek ki az utakra.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#14317) feca81 válasza S W A T (#14313) üzenetére


feca81
aktív tag

eddig hallgattam,de most mar nem tudok. ez egyszenvedely.egy veszelyes hobbi. van aki a horgaszatot szereti,van aki a vadaszatot.a horgaszatnal befordulsz a vizbe,es megfulladsz. a vadaszatban lelonek. ha ezt nezed gyujtsuk fel az osszes pecabotot,meg fegyvert. ja es a kototu is atszurhatja a szived,azokat is gyujtsuk fel. tudjuk mire vallalkoztunk. es felvallaljuk,h veszelyes.ennyi.ha neked nem tetszik,ne nezd.ne is szolj hozza.turd meg,ne vegy tudomast rola,bnaom is en.de nem kell minket ezzel b.szogatni. hidd el,nem vagyok ongyilkos jeloltek.

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14318) emvy válasza S W A T (#14313) üzenetére


emvy
nagyúr

Autos balesetekrol meg nem hallottal? Hat sibalesetrol (azok igen csunyak tudnak lenni)? Sziklamaszas?

Mindennek megvan a maga rizikoja. A motornak magasabb, mint az autonak, de nem annyival, mint ahogy az emberek elkepzelik (ugyanis motoron jobban figyelsz, mint az atlag autos).

while (!sleep) sheep++;

(#14319) Topiccsendőr válasza S W A T (#14313) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Pici csömörödést érzek ki az írásodból. Két topicot ajánlhatok: pholitika, és miért vezet mindenki mint egy állat.
pfhu egy újabb médiaáldozat :(((
Aziszi az összes ilyen..

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#14320) bajnokpityu válasza S W A T (#14313) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hát figy,ilyen az élet.Persuval mostanság beszéltük,h kezdünk felnőni,szándékosan hagyunk tapadást a be nem látható dolgokra.örülök,h túléltem az elmúlt 10 év necces szitujait,és próbálok arra gondolni,hogy a statisztika szerint én jövök.ezért nem döntöm szándékosan! peremig,ezért nem fékezek már akkorákat,hogy elemelkedik a hátsó kerék.1 éve ezek voltak a célok egy guruláson.most meg szándékosan elkerülök ezeket a helyzeteket.hogy ha gáz van,még mindig legyen hova dönteni.

és többek között ezért élvezem annyira az éroxot,mert ott még az 50es sebessége mellett is élmény perem közelében menni.perem sosem jön össze,hamarabb megcsuszik :(

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14321) emvy válasza Topiccsendőr (#14319) üzenetére


emvy
nagyúr

+ meer van olyan keves aranyunk az olimpian.

while (!sleep) sheep++;

(#14322) Topiccsendőr válasza feca81 (#14317) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem értek egyet, mert nem kereszteshadjáratba indulunk, meg nem vagyunk felkenve hogy menjünk a halálba, ha ráülünk a motorra. Te vagy az aki húzza a gázkart. Értelmes ember nem veszélyesen megy.
HA már itt vagyunk, inkább ejtsünk szót azokról akik pl dohányoznak. Az egy fix halál. Fixebb mint a motorozás. De sorolhatnám hogy a világmegváltást miért nem a motorozás betiltásánál kellene kezdeni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#14323) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#14322) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ezzel vitatkoznék.szomszéd néni 104évesen maga sodorta a spanglit :)

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14324) feca81 válasza Topiccsendőr (#14322) üzenetére


feca81
aktív tag

itt veszelyes alatt nem feltetlenul a magunk altal okozott veszelyforrasra gondolok,hanem a tobbi kozlekedesi resztvevo altal okozottra.akik nem figyelnek rank.a legtobb baleset ugy tudom nem a motoros hibajabol adodik

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14325) zsoltee10 válasza S W A T (#14309) üzenetére


zsoltee10
addikt

ne keverd össze azt a pár f.szkalapot a motoros társadalommal. ők egy szűkréteg, akik versenypályának tekintik az utakat, veszélyeztetve mindenkit. elítélem őket, és a motorosok java nevében elhatárolódom tőlük. rossz hírünket keltik. :((

én normálisan motorozom, túrázós stílusban, nem hajtok gyorsan, ész nélkül, nem cikázok az autók között, stb. most felfedeztem a Hringet, itt mindenki mehet, ahogy tud, több embernek kellene pályára menni az utcai vagánykodáshelyett, de sajnos a lehetőségek korlátozottak.

szerk.: hoppá, kicsit későn reagáltam. :)

[ Szerkesztve ]

(#14326) Topiccsendőr válasza emvy (#14318) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Gyárekek! valaki egy baleseti statisztikát szedjen elő, hogy SWAT kolléga végre észhez térjen, é slássa, hogy nem ghostrider mindenki ezen a topicon. Mennyi is van egy évben? Ennek hány százaléka halálos? És hány százalékban a motoros a hibás?
Annyira szeretem amikor embereknek olyan dolgokról van véleményük, amikőr nem lehet véleményük, mert rohadtul utána sem néztek. Csak megy a kocsmapolitizálás, mert véleménye az mindenkinek van. Nah kabbe gyíkok én leléptem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#14327) Integra válasza Topiccsendőr (#14326) üzenetére


Integra
titán

ááá, lekell szarni

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#14328) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#14325) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hja,mint anno a citás gurulás havonta.teljesen elhatárolódtam onnsastól,hogy járókeretes bácsi mögött fél méterrel keréken húzott el marhája.

sőt ezért is lett tele a tököm a dodor féle rendszámnélküli 300kilós veretésekről szóló videoitól,meg hogy mennyi idő alatt lehet keresztülvágni az országon,vagy a mátrai felfutó,stb...

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14329) enzodasilva


enzodasilva
csendes tag

Sziasztok! :DD

Van két tribün jegyem a jövő heti Ferrari Racing Days-re. Elutazunk asszonnyal, ezért nem tudunk kimenni. :O Szívesen eladom valakinek őket.

FORZA!

@@@@@@@@ Loud pipes save lives @@@@@@@@

(#14330) S W A T válasza feca81 (#14317) üzenetére


S W A T
senior tag

Ez szerintem nem bszogatás hogy egy motoros topikba megkérdeztem mit élveznek ebbe a motorosok a nyílvánvaló veszélyek ellenére is.

emvy autóba azért ott a kasztni ami pl megvéd...

[ Szerkesztve ]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14331) zsoltee10 válasza S W A T (#14330) üzenetére


zsoltee10
addikt

ejtőernyőstől, vadászpilótától, hegymászótól, autóversenyzőtől megkérdezted már, hogy mi a fenét élvez rajta a nyilvánvaló veszély ellenére? :U

(#14332) S W A T válasza zsoltee10 (#14331) üzenetére


S W A T
senior tag

na mindegy amit akartam megtudtam- :U

Moto gp 08 baromi jó mobilos játék tudom ajánlani mindenkinek. :C

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14333) bajnokpityu válasza S W A T (#14330) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hja,pláne a swiftemben :D :C :R
tudod azért vicces.kocsival 2x karamboloztam.mindkettő elkerülhető lett volna ha motoron ülök.egyszerűen azért mert kicsi,és mozgékony.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14334) Tüzi válasza S W A T (#14330) üzenetére

Elviszlek a néccázassal egy karikára, és megtudod mi az élvezet benne. Aztán majd veszel egyet magadnak, és megtudod milyen az, amikor ilyen kérdéseket tesznek fel :)
Ha tetszik az ötlet, akkor sikíccsá ;)

#14313: Enyémet nem fogod tudni megközelíteni :D

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#14335) S W A T válasza Tüzi (#14334) üzenetére


S W A T
senior tag

Inkább még élnék egy kicsikét. ;]

A polgármesteri hivatal is alátámasztotta Mónika létezését, üvegcsont betegségét és a gyűjtést. Esztergályos Cecília is segít, video: http://href.hu/x/9x9v Ha Te is segítenél: http://href.hu/x/9wol <<< "Peace, Love, Empathy" by Kurt Cobain >>>

(#14336) Tüzi válasza S W A T (#14335) üzenetére

Neked mi a jó a totálisan unalmas életedben? :( Semmi extra, semmi olyan dolog, ami miatt érdemes élni. Nem értelek :U

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#14337) Boci_83


Boci_83
őstag

Na hahó!
Végigolvastam a topicot, nem voltam néhány napig, Balatonon voltam.

SWAT: Sokan csak azért választják a motort ,mert egész egyszerűen gyorsabban tudsz vele közlekedni mint autóval, könnyebben, és gyorsabban átérsz a város egyik végéből a másikba. Nem mindenki, de vannak akik ezért.
Aztán vannak akik azért mert a motorozás egy olyan érzést vált ki az emberből, amit otthon a tv előtt ülve a MotoGP-t nézve, vagy a mobilos játékkal, soha nem fogsz megérteni. Nem baj ha nem érted meg, mert nem vagyunk egyformák, nem ugyan az az érdeklődési köröd, de engem pl a pecázással nem lehetne egy évben 2x fél napnál több időre lekötni.

Én bevallom nem tartozom azon motorosok közé, akik betartják a sebesség korlátozást, vagy mintaértéküen motoroznának, sőt... :B De tisztában vagyok a kockázattal, ezt vállaltam, ezzel a tudattal ülök fel minden nap a motorra, de ha elindulok valahova, azon aggódom hogy ne üssenek el, ne csapják ki alólam a motort, ne forduljon ki elém egy autós. :U

**********

(#14338) feca81 válasza S W A T (#14330) üzenetére


feca81
aktív tag

a kasznirol csak annyit,h multkor ha autoval mentem volna,sulyos balesetem lett volna.de mivel motorral voltam,megusztam egy ijedseggel. egy kerek ment el tolem 20-30 centire.ha autoval mentem volna,egy az egybe nekem jott volna.

amig ki ne mprobalod a motorozast,nem tudod meg mi a jo benne.hiaba mondjuk,h adrenalinloket,boldosag,feszultsegmentesites,nem erzed at. majd ha felulsz egy gepre,es erzed,ahogy a szel suhan el a fuled mellett,ahogy eggye valsz a kornyezeteddel,mert nincs kaszni,amikor a testeden tapasztalod a napsugarakat,es T oszlop takarasa nelkul latod a tajat.na akkor megtudod,mit elvezunk rajta.a vezetes oromerol meg hiaba beszelnek.a kanyarodasban a centrifugalis erorol,a menetszel elleni kuzdelemrol,az alattad suhano aszfaltrol,amikor szinte kivanod,h megerintsd,mert olyan kozel van.ebbol soha semmit nem fogsz megerteni.egy motorra ra kell ulni,kiprobalni.es utana el tudod donteni,h tetszik-e v sem. en belebuzultam,es sztem itt mindenki.nekunk megeri.es hidd el,az esetek tobbsegeben NEM a motoros a hibas. a hiradoban hiaba olvasod,h 10%-kal nott a motoros balesetek szama,mikor 300%-kal nott a motorosok szama, a hulye autosok szama meg 500%kal,akik ugy gondoljak,van azo nfek,meg kormany,majd kikerul.aztan meg neznek,mint tehen az ujkapura,h ez meg hogy jott be a hatso ulesre? fuggetlenul attol,h menynivel megy a motoros,mert en mar mentem 30-cal is es egy kamion le akart szoritani.egy?tobb tucat!mert a motor kisi,le van sz.rva.oldalakat meselhetnenk,kinek milyen balesete,v baleset kozeli elmenye volt sajat hibajan kivul.
az a vekony reteg,aki meg megveszi a vadiuj GSXR-t v CBR RRRRRR-t es egybol egykerekezik,az lerontja az atlagunkat.miattuk itelik el a motorosokat,mert az szenzacio,az latvanyos,az HIR! azt hol latod hirekben,h egy motoros elment tobb szaz km-t es sikeresen hazaert? mert 95%-ban ez van,de az nem erdekes. ennyi erovel az osszes kamionos bunko,mert 10-bol 3 leszorit.az osszes autos hetvegi sofor,mert 10bol 1 csak hetvegen veszi elo.en meg altalanositok,jo?
en pl meg eletemben nem egykerekeztem,pedig tobb,mint 10.000km-t levezettem. gumit is csak 1-2szer probaltam,de azt se vittem tulzasba,mert nem ez eltet.sokkal jobban eltet,mikor mehetek,kanyaroghatok.
remelem ez valasz a kerdesedre.
az igazsag az,h utaljuk ha szervdonornak neznek minket.ha csak feleannyira figyelne az osszes autos rajuk,mint mi rajuk,drasztikusan lecsokkenne a motoros balesetek szama.

uff.beszeltem

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#14339) Gaboman válasza emvy (#14315) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Hát mentem CBF600N-el meg GT650R-el van a motor járásában természetesen előnye a sor4 számára.
De nem vészes a V2 sem,és a nyomatékosságuk meg össze sem hasonlítható,annyivel jobb a V2-es.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14340) bajnokpityu válasza Gaboman (#14339) üzenetére


bajnokpityu
félisten

mármint kis fordulaton.azért ha az üzemi fordulatszámon használsz egy F4et(4etől)akkor azért ez is elindul.ha meg kiokositották az injektorját,akkor főleg.
milliószor kiakadok,hogy V2őt nyomatékosabbnak mondják általánosságban mint sor4et.ez nem igaz az alsó fordulatszámon kivül.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#14341) Boci_83


Boci_83
őstag

Van valaki regisztrálva a Hungaroring.hu-n? Nem találom a Honda napon készült képeket. :W :O

Regisztrációt sem találom! :W ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá

**********

(#14342) bocX


bocX
tag

na csak a topic előző sok hozzászólása kapcsán, mer' zavarnak egyes hsz megnyilvánulások:

"A motorozás nem pusztán motorkerékpáron való utazást jelent; sokkal több annál. A motoros más szemszögből nézni a világot, mint a hétköznapi gyalogos vagy az autóvezető. Itt minden a vezetőtől, a géptől, és a pillanattól függ. Az ember érzi, hogy egyéniség - szabad, szilaj, és legyőzhetetlen, szinte felülemelkedik a szürke világ problémáin. Másrészt előfordulhat, hogy nem bíznak benne, üldözik, sőt, sajnálják, és mindig sebezhető." - idéztem egyik kedvenc könyvemből
De talán ezzel elég jól összefoglalható a motorozás a motoros szemével. :)

Én azért szeretem, mert kikapcsol, csak megyek, nincsenek korlátok (ugy értem mint pl autóból kitakar az A oszlop) előttem a világ, és csak suhanok a széllel, és olyan helyekre juthatok el, ahova lehet egyébként auóval neki sem indulnék, közben érdekes emberekkel találkozva. A kétkerekűek világának összeképét számos eltérő alcsoport és kultúra tarkítja, melyek visszatükrözik a motorozási élmények sokféleségét.

Ésszel kell közlekedni...ennyi.
bocs ha kicsit csöpögős lett de sztem nincs is jobb a két keréknél :K , na meg a két hengernél :o
az meg hogy szélsőségek vannak akik állatul hajtanak, autósoknál is megvan, meg bárhol máshol is

peace,
széles utat!

:R

sok munka és ugyanannyi lazaság

(#14343) Gaboman válasza bajnokpityu (#14340) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Bocs az elírást,úgy szerettem volna fogalmazni hogy alsó fordulaton jelentkezik a V2 előnye a 4 hengereshez képest.
Az tény és való hogy magas fordulatnál azonos cm3 nincs igazán külömbség köztük.

bocX:Akartad mondani 1 hengernél! :D

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14344) bocX válasza Gaboman (#14343) üzenetére


bocX
tag

na igen...kinek mi, ettől szép, nem vagyunk egyformák :C hál'istennek
nálam V2 viszi a pálmát...sztem iszonyat szépen duruzsol, én imádom ahogy beszél hozzám a gép :DD :C :R

sok munka és ugyanannyi lazaság

(#14345) Gaboman válasza bocX (#14344) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Volt nekem is V2 nem volt rossz az sem.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14346) Boci_83


Boci_83
őstag

Na erről ki hallott már valamit? Tschul :F

**********

(#14347) Tüzi válasza Gaboman (#14343) üzenetére

négyhengeres magas fordulaton jobban megy mint v2-ben egy ugyanakkora. egyrészt magasabb fordulatra képes, másrészt 16 szelep miatt gyorsabb a kiürülés-feltöltés, stb. Ez az elmélet. még nem volt alkalmam kipórbálni sajnos :(

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#14348) zsoltee10 válasza Tüzi (#14347) üzenetére


zsoltee10
addikt

Ez elég egyértelmű, ha megnézed, hogy egy sor4 600-as forog akár 15000-et, egy V2/sor2 11000-et.

(#14349) Gaboman válasza Tüzi (#14347) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Amikkel én eddig mentem CBF600 és GT650R ott a GT azért érezhetően erősebb motor.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#14350) [lAyCsI] válasza Boci_83 (#14346) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

Várhegyiéknél lehet mindíg ilyet nyerni :D

-= No way back from Here =-

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.