- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
Aktív témák
-
qpakcovboy
őstag
a kopogós fékre valaki tud tanácsot adni, mit nézzek meg?
-
rebel56
tag
válasz
[lAyCsI] #1490 üzenetére
A Hyosungot elvetettem mert nem volt igazán kedvező a hitellehetőség, ha kaptam volna egy jobb banki ajánlatot valószínű azt vettem volna. A Freewind nem került eladósorba. A GSXF túl erős lett volna nekem, félek hogy kihasználtam volna a teljesítményét. ''Maradt'' a BMW. Először egy 2002-est néztem, de egy rakás sérülése volt ami nem látszott a képeken, így aztán hagytam a fenébe, pedig jó lett volna az injektor meg az ABS. Végül ez a '99-es, komolyabb külsejű, megkíméltebb példány lett:
Beszámolni még nem nagyon tudok, én kocsit vezetve néztem végig ahogy haverom hazahozta.Ma mentem vele egy rövid kört, úthibákat simítja szépen! Borzasztó kényelmes, átlátok vele az autók felett. Egy szervíz ráférne szerintem, se szervízkönyvet, se számlákat nem kaptam az elmondás szerint elvégzettekről.
Most lemosom, leápolom méhviasszal az ülést, ellenőrzök ezt-azt amire elegendők szerény ismereteim.. el lehet pepecselni egy használt-új járgánnyal! -
qpakcovboy
őstag
Ha egyszer minden rendbe van egy öreg motoron, akkor jön egy újabb kihívás.
Erős fékezéskor, az első fék felöl kopogást lehet hallani, ez mitől lehet? Fékbetétek újak a tárcsa is új. -
qpakcovboy
őstag
Szerintetek gáz, hogy egy 94-ben behozott motornak én vagyok a 11. tulajdonosa? Mondjuk idősebb motorok sűrűbben váltanak gazdát, de ennyire...
-
rebel56
tag
BMW lett végül
-
DroneZ^
őstag
válasz
Integra #1412 üzenetére
nekem meg a Honda CG-m is VALODI japán cucc
csak nemtom, nagyon ketyegős a hangja bár más kisebb nem CG hondáknak is ugyanez a ketyegés benne volt. Ja és a szivató, hát valami oltári röhej volt hogy mikor mások kis hondáját (50-250 ccm) hidegen inditgattam kiváncsiságbol - a szivato középálláson mintha nem is létezne, 3. on 1 idö utan leful, leállás utan viszont szivato nélkül nem indul, 2. álláson sem, csak 3.-on onnan viszont indulás után azonnal kikell kapcsolni a szivatót! (hidegen). Kivétel nélkül mindegyiknek ilyen szivatoja volt. De még a Transalp-nak sem volt jo a szivatója bár 1000. km-ben generálozni kellett, talán azért nem volt alapjárata
gyári hiba: valaki a gyárban a gyertyát eltörte és a porcelán szemcsét beleejtette a motorba és az meg széjjelkarinstolta a blokkot... ráadásul fél szelep nyitva volt TELJESEN
semmi kompresszió
apukám ugy ment vele sokat és eleinte azt mondta hogy JÓL megy.
de szerencsére nullhibára kijavították, azóta is pusztitja a KM-eket!
[Szerkesztve] -
válasz
Topiccsendőr #1477 üzenetére
Nem szűnik meg :S Azért akadtam meg én is már, és gondoltam hátha van ötleted. Amúgy amikor megvettem nem csinálta, csak miután beletettem azt a kurva Castrol R4-et
Azóta csiripel....
Mindegy. Ősszel felviszem a Takobertbe, aztán meglátom mit mondanak -
Sátán44
addikt
Sziasztok kinéztem ezt a bukót és szeretném megkérdezni tőletek,hogy sztetek cserélhető a plexije?
[link] -
tildy
nagyúr
válasz
golyani #1454 üzenetére
A kórházban meghalt a hétfői kunmadarasi motorosbaleset okozója. Ezzel a helyszínen életét vesztett vétlen vezetővel együtt kettőre emelkedett az ütközésben elhunytak száma.
Egy 20 éves budapesti fiatalember a kunmadarasi gyorsulási verseny színhelyén vezetői tudományát fitogtatva egykerekezett motorjával.
A fiatalember elvesztette uralmát a motor felett, áttért a szemközti sávba, ahol frontálisan ütközött egy másik motorral - idézte fel a baleset részleteit a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense.
Az ütközésben a másik jármű 29 éves sárosdi vezetője a helyszínen meghalt, mögötte utazó felesége súlyos sérülést szenvedett. A balesetet okozó motorost kórházba szállították, de életét már nem tudták megmenteni.
Forrás: index -
válasz
Topiccsendőr #1474 üzenetére
Neked hátha van ötleted.
Hidegen, szinuszhullám-szerűen ciripel valami a motoromban. Elhalkul, felerősödik, elhalkul, felerősödik, és amikor üzemmeleg lesz, akkor valami halk cicergés jön a blokkból. Szelepek tutik, állítva lettek tavasszal szakszervízben, cseréltek 6 lapkát, és azt mondta a szervizes, hogy mintaszerű a belseje, pedig jó sok tízezernyi km belepörgött már.
Belpiacos 400RR, fogaskerék alapú vezérmű hajtással, szal lánc sem csöröghet benne.
Csapágyra gondolok, de lehet annak ilyen hangja? esetleg egy rugó tört el valamelyik fogaskerékben?
Hátha van valami tipped
Köszi:
Tüzi -
Vagy vegyél bele új szelepeket, vagy bontottat... [link] hátha van... Általában itt olcsón lehet venni alkatrészeket, belpiacos motorhoz is, mert Anglián keresztül hozták be európába őket.
Hol laksz? Hátha tudok olcsóbb embert, aki megcsinálja.
Ha 300ZXben komplett hengerfejet, szelepfészekkel csinálták meg olcsóé, akkor szerintem ez sem lehet 100rongy... Lehúzom BT-nek ne hidd el a szavát
Utánakérdezek... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #1471 üzenetére
Szia!
Valószínűleg elmegy a kompressziód a szeleptányéroknál, mivel valamilyen sérülés miatt egyenetlen a felület. Ezt szokták szintbehozni, hogy rendesen zárjon a szelep. Nem hinném, hogy a főtengelyt kinyirná, hiszen arra tervezték, hogy négy dugattyú hajtsa, nem pedig három. Ha meg annyit mentek vele szelepállítás nélkül, hogy úgy van megkopva a főtengelycsapágy, akkor a fene megette.
Én mindenesetre becsiszoltatnám.
Tökéletes példa a te motorod az itthoni helyzetre, amikor csak hajtják és nem viszik szervizbe. A szelepkorongokat már rég kellett volna cserélni, lehet, hogy beverődtek a szeleptányérok az elkopó szelepkorongok miatt, és emiatt kell mégtöbb pénzt beleölnöd a motorba. Mert az előző tulajok nem voltak képesek kb 25 000 forintot költeni szelepbeállításra. -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #1471 üzenetére
wow, először is grat
, ilyesmije van haveromnak is, hasonló hanggal mint amit leírtál. Ő úgy hagyta ahogy van.
Viszont én nem értek hozzá, de elképzelhető, hogy az egy rosszalkodó henger kihatásra lesz a tengelyre esetleg a másik 3 hengerre?
persuadernek jó tippjei szoktak lenni, várd meg, hátha tud okosat mondani -
qpakcovboy
őstag
Hellooo Mindenki!
Nem olyan régen szert tettem egy 88-as CBR 600 hurricane-ra. Mivel használt motor és sokat állt, voltak rajta javítgatni valók. pl fesz zsabályzó csre, bal első féknyereg, bal teló szimering, ezeken kívül azt mondanám, hogy szép állapotban van a korához és a megtett kilóméterekhez képest. Szerintem olyan 70000 lehet benne.
Van vele egy olyan gondom, hogy eléggé szelepehangja van, ami persze zavar, mert hiába öreg motor, ez nem természetes és üzemszerű. Elvittem egy szelepbeállításra, ahol mértek rajta kompressziót, az első eredmények marhára lehangoltak 9-8-7-4,5 lett (a gyári érték 11-13) szelepbeállítás után 11-13-11-6,5 tehát az egyik hengerben szinte alig van kompresszió a szervíz szerint a szelepek miatt. Pöccre indul 5-6 között eszik és megy elég szépen a gyári adat szerint 222 a vége, én mentem vele 190-et.
Szervíz javasolja a szelepek becsiszolását, aminek elég húzós a munkadíja olyan 90-100 e. Amitől vissza jönne a motor teljesítménye, de okozhat hibákat, pl főtengely, vagy egyéb más alkatrész sérülése, az újboló nagy igénybevétel végett.
Szerintetek érdemes ilyennel foglalkozni? valaki újítatta már fel a motorját? -
ALI_G
veterán
válasz
stargazer #1459 üzenetére
nekem meg olyan volt nem rég, hogy előzött szemben egy autó 1-1 sávoson. Arra nem számított, h az első után nem fér be a sávjába, pedig odáig OK is lett volna. Nyomnia kellett tovább de én meg jöttem. Felkapcsolta a távolságit, hogy ő nem tud mit csinálni, jön...Szerencsére volt helyem még így 3-an mentünk az úton, ketten szembe egymás mellett, én meg a sávom jobb szélén még éppen asztfalton.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem tudom, hogy tud beesni a szelep, inkább ha elmegy a vezérlés a vezérműlánc szakadás vagy nyúlás miatt, akkor gázolja el a szelepeket a dugó.
Hogy mit lehet szétbarmolni?
Bármit. Találkoztam én már szegecselésnél össze-vissza ütött vadiúj vezérműlánccal ( a szegecselésnél valószínűleg éppen foglalt volt a szerszám) Vagy 6 lamella helyett 5 +1 fém tárcsa berakása, persze szarrá égett minden, biztos nem akart Japánból rendelni hozzávaló lamellát. Ezeket nem tudod sem meghallani, sem meglátni. Aztán húzol egy kövéret, és a jó magyar gányolóművészek miatt háromhengerrel mész haza. -
válasz
Topiccsendőr #1467 üzenetére
Kösz xDDD
Beköpte a szelepet alatt azt értem, hogy fogta magát a szelep, és olyan 11ezres fordulat környékén (mondjuk) bevándorol az égéstérbe, átszakítja a dugattyút, lecsúszik a hajtókar mellett, és az olajban landolva leül az olajteknő aljára. Haverom polcán azóta ott figyel a lukas dugattyú, meg a meghajlott szelep
Rosszabb esetben a váltó kap a szelep darabjaiból
Amúgy nem tudom mit lehet szétbarmolni egy motorban.
Olajcsere, meghatározozz időnként szelepnézés, a vezérműláncos motoroknál meg feszítő+lánccsere 45-50ezrenként. hidegen nem húzom tiltásig, és néha átfújkálom kontaktsprével. Ezenkívűl mivel lehet szévágni egy blokkot, nem tudom... -
Topiccsendőr
addikt
Hát én láttam egy pár motort, és elhiheted, hogy voltam könyékig egy párban, de vannak olyan dolgok, amiket anélkül, hogy nem húztad szét a blokkot, nem fogod észrevenni. Akármilyen szép legyen a hangja, akármennyire nem füstöl.
Az mit jelent, hogy beköpte a szelepet? Ezt a kifejezést nem értem.
Meg szerintem letárgyaltuk, hogy a japán belföldi modellek max japánban láttak szervizt, míg idehaza csak hajtják őket. Ha a szelepbeköés nálad azt jelenti, hogy elgázolja a dugattyú a szelepet, az egyértelműen a gondatlan tulajdonos hibája.
Slave to Honda. -
[lAyCsI]
addikt
Hajabúza egyébént szupersport-túramotorként van kategórizálva
kötözködés OFF
100 ropi az kicsit húzósnak hangzik...
sztem nézegessetek utána valami 3rd party megoldásnak, a szakszerizek mindíg lehúzósak a kiegészítők terén is.
anno én is úgy oldottam meg a dolgot, hogy megvettem külön a kormányt, meg csináltattam hozzá bovdent... -
tildy
nagyúr
válasz
[lAyCsI] #1461 üzenetére
(sport-)Túramotorokról beszéltünk. A hayabusa nagyon nem túramotor
Hornet meg tényleg kistestű, ALI_G-nek ugye olyan van, és ő is megerősítette, hogy a 185 cm embermagasság már igencsak a teteje.
Najó lehet, igazad van, hogy ez az átlag (sajnos), mindenesetre nekünk ennél nagyobb kell(ene). Integra csillagrombolós ''beszólása'' még mindig a fülünkben csengKöszi a megerősítést, ha lesz rá keret, tuti az lesz
Egészségesebb túrán mit értesz? 1000km-t?
A megoldás nem nehéz egyébként, új bowden , meg új tükörszárak kellenek . Szóval alapból árulják túrakormánnyal is, igaz annak a neve nem 650S, hanem 650SH. Valószínű egyébként hogy ez a megoldás lesz, most érdeklődünk utána több hyo szervízben, mert a Spirronál szerintem nagyon túl van árazva a túrakormány (100E Ft)
-
[lAyCsI]
addikt
nekem a pl. a GSX 1.4, meg a Hayabusától kezdődik a nagy disznó kategória...
Hornet kistetstű? sztem átlagos méretű... Bandit 250, na az elég aprócska
amúgy sztem a 600-as darázs az egyik legjobb alternatíva, kőnnyű, jól irányítható,
városba ideális, és egy egészségesebb túrát is simán le lehet vele nyomni...
de ha a legolcsóbb megoldást keresítek, akkor télleg egy kényelmes túrakormány
lehet a megoldás... az viszont más kérdés mennyire könnyen oldható meg...
asszem SV-ken is szükséges még további átalakítás ha le akarod cserélni a kormányt,
talán másik kifli kell hozzáutána kéne nézni... és ugye a vezethetőség is kicsit megváltozna ezáltal
-
jasszer
őstag
válasz
stargazer #1459 üzenetére
Tipikus... Nem tudom mással is elő szokott-e fordulni, de velem mostanában rendszeresen:
Haladok a Hungárián, lendületből elkapom az éppen akkor váltó lámpát -> előzöm az álló autókat, be a belső sávba, az élre. Beállok 65-70 km/h közé h lassítás nélkül áthaladhassak a következő lámpákon is, erre a tulok elkezd tolni hátulról... 3 percig gurul a seggemben h érezzem h útban vagyok, majd index nélkül nagy gázzal kivág, h aztán telibe szopja a még pirosan álló következő lámpát. Az persze menetrendszerűen vált zöldre, elmegyek mellette tartva a sebességet, mire bepipul, hallom a hátam mögött h gyilkolja az autót h beérjen, újra megelőzzön és újra megálljon, h ezt egészen a Vidámparkig játsszuk, többnyire más versenytársakkal együtt. -
stargazer
senior tag
tegnap mentem hazafelé, egy fehér marea weekend nagyon sietett, olyannyira hogy képes volt záróvonalon megelőzni egy a belsőben valóban totyorgó régi swiftet, csak az volt a gond igazán amikor egy másodperccel a történtek után húztak el a motorok sorra a szembejövő sávban. ha az egész szitu 1 másodperccel később történik, talán több motorosnak is beláthatatlan következményei lettek volna. ilyenkor gondolkodok el igazán hogy kell-e nekem motor. a héten kezdem a városit.
-
golyani
őstag
már megint...
Egy 35 éves férfi meghalt, amikor összeütközött két motoros hétfő délelőtt a kunmadarasi reptéren. A karambol a kifutópálya egyik felvezető útján történt. A használaton kívüli reptéren országos gyorsulási bajnokság zajlik, a baleset nem a versenypályán történt, így a programokat nem kellett leállítani.
A balesetet egy 18 éves budapesti fiú okozta, aki eddig ismeretlen okból áttért a szemközti oldalra és frontálisan ütközött egy másik motorossal. A másik motoron egy 35 éves sárosdi férfi és egy 28 éves sárosdi nő ült. Az ütközés következtében az egyik motor kigyulladt.
A mentősök a 35 éves férfi életét már nem tudták megmenteni, a 18 éves fiú életveszélyes, a 28 éves nő súlyos sérüléseket szenvedett - közölte a Független Hírügynökséggel Veres Éva, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. -
ALI_G
veterán
hornetemre ráült batár méretű haverom (szerintem akkora mint a barátod, 185 cm 90-100 kg) és egész jól mutatott rajta, bár igaz szerintem is 180 alattiakra való az a motor. Annyit mondott, hogy a lába épp, h elfér a tank mellett/alatti hajlatban. De jól mutatott a motoron. lehet én jobban mutatok
-
ALI_G
veterán
Hahaha, megjöttem cimbik a moto GP-ről. Királyos volt annyit mondhatok, sajnos talma csak 4. lett, de az élmény kárpótolt. Sajnos még az is, hogy jövőre nem lesz Brno-ban, elvették a csehektől a rendezés jogát.
majd írok egy beszámolót a lodoutra képekkel, meg felrakom a videókat (sajnos csak a fényképezőgép nyújtotta képeket láthatjátok). -
Használt kawáról meg annyit, hogy jóbarátom egyszer vett életében kawát. Autópályán beköpte a szelepet, átszakadt a dugattyú, és meghalt a blokk. Ez az egy kawája volt, előtte, és utána csak honda. Sose, semelyikkel nem volt baja, pedig csak használt motort vett. Ért hozzá, szart (hulladékot ugye) nem vesz. Nekem is ő segített megvenni a cbr-t, és nincs vele bajom, pedig már beleraktam húszonsokezer km-t.
Aztán van füreden egy srác, neki a 400as köpte be a szelepet, ismerek egy veszprémi srácot, neki a haccázas köpte be. Ismerettségben van párszáz Honda (cbr-club), de igazán komoly gond egyikkel sem volt. Ill, egy váltóhibás 1000RR, meg egy szar olaj miatt karcos hengerfalú VFR, de megcsinálták, és azóta is megy. Ez a 2-3 kawa meg ezeket csinálta.
Szóval én ezért mondom, hogy Hondát vennék...
Na mindegy, hagyjuk -
Én nem a Ti motorotokról beszéltem... Hééé... Nem is a Te hsz-edre válaszoltam
Különbenis a használt motorkról beszéltem, nem az újakról
Mindig is azt mondtam, hogy leld örömöd benne, akkor miért hulladékoznám? Hmm?
Azokra értettem, akik elmennek (főleg fiatal motorosok) venni egy hiperszupertuti motort, mert a jóbarátnak az ismerősének a vejének a távoli unokanagybácsija azt mondta, hogy fasza, megveszik, mert milyen jól néz ki, aztán a gatyáját is rákölti, mert szarrá van hajtva, új olajat csak 0km-esen látott, utána meg jóesetben dízelautóból leengedett motorolaj volt benne.
Utána meg, ''húúú, szarhasználtmorot nem veszek'' Jó, az igaz, hogy ebben az országban tényleg nem érdemes használt motort venni, mert sok barom szarik rá a motorra, és csak gyilkolja tiltáson, hidegen, de igenis vannak jó vételek... csak meg kell találni
Szóval én erre értettem a hulladék motort =) -
tildy
nagyúr
Es meg valami , ezt a dupla rakoltest majd beszeljuk meg, miutan lejart a mienkrol a gari. Ugyhogy addig legykedves ne hulladekozd. (egyertelmu hogy csak erre erted, hiszen a felsorolt listaban csak ennek 'nincs nagy neve') .
Es mint mar korabban irtam, ami nekem lesz annak a vaza is full suzuki(gs500), a blokk is veluk kozos fejlesztesbol van, mondd, mi egyeb baja lehet??? Mert egyenlore azonkivul, hogy 50%al olcsobb mint a tobbi , nagy nevu, tul nagy kulonbseg nem nagyon van. (Max talan csak design szinten, mert arra a tobbiek tobbet adnak, csicsaznak)
Rebel56: mert nem mindenkinel rossz. PArom exmunkatarsa, akinek szinten gt650S-ese volt (azert multido, mert totalkar lett, balra befordult ele egy taxis, mar meseltem itt) , neki nem volt ilyen bencsincsapos gond. O kb 2000t tett a sajatjaba, mikor a baleset tortent. Most pedig vett helyette egy naked gt650t.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Baratnom vett egy 10 eves, 250es kawat, minden szep es jo, aztan egyszer az m5oson elkezdett dadogni, majd megallt, mogotte meg kamion..Szerencsere ki tudott huzodni. Aztan maskor eloadta ezt emelkedon is. PEdig mikor nezte vasarlas elott es vasalaskor, minden popecnek tunt. Jahm es olyannal ment venni, aktobb eve motorozik, tudja milyen hangjanak kell lenni. Jo vetelnek tunt elsore. O ugy van vele, hogy tobbet hasznalt motort nem, (azota van egy uj sv650-e)
Es mint irtam, a mi hyonkkal semmi komoly baj nem volt. Benzincsap lett benne csereltetve gariban, de ennyi.
Nem tudom mashol mennyi a koteleo szerviz, ennek 17E ft. Ha jol olvastam ami nekem lesz, annak meg 10. -
válasz
Topiccsendőr #1421 üzenetére
Ez hülyeség, már bocs... Megvettem a 11 éves CBR-emet, egy gumicsere, és azóta csak olajat cseréltem benne. Meg egy fesszabályzót. Ha szar motort veszel, ami köpi a füstöt, meg csörögzörög, akkor arra tényleg lehet pénzt költeni... De azt miért veszed meg? Márnemazért...
Ha egy motornak szép a hangja, stabil, jó az alapjárat, normálisnak néz ki az eladója, nincsenek szétbarmolva a csavarok rajta, és a blokk koszos, akkor nagy baja nem lesz annak... szvsz.
Kérdés: melyik a drágább?
Használt jó motort venni drágábban, amire utána nem kell költeni, és csak motorozni kell vele.
Vagy 10-20%al olcsóbban hulladékot venni, amire utána kétszer ráköltöd a vételárát.
[Szerkesztve] -
Flashback
addikt
CMS vagy ZEUS bukó? Suomy-t szeretnék de azt nem engedhetem meg magamnak.
CMS olcsóbb és látszólag többet tud van hozzá orvédő gumi meg állítólag UV400-as szűrős...
Zeus meg egy fokkal talán nagyobb név vagy ennéle az árkategóriánál mindegy? -
tildy
nagyúr
[link] Ilyen kis plexitoldast lehet valahol szerezni?
-
tildy
nagyúr
válasz
Integra #1434 üzenetére
A hornet az kis ''sámli'' motor (sámli= ráül és elveszik alatta . elnézést a hornet tulajoktól, de az tényleg kicsi páromnak ). A nagy batárokat kedveli.
Ez a csillagrombolós hasonlatod tetszik
A fazer mondjuk nem rossz ötlet, egyelőre azonban úgy néz ki kormánycsere lesz. Gondolkodott egyébként még DL 650 V-stromban is.
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #1419 üzenetére
Passz. De valahol Európában.
-
tildy
nagyúr
válasz
[lAyCsI] #1430 üzenetére
Használt nem nagyon játszik. Most nézegettem 1 999 998ért új cbf1000t, de az meg nem tunik nagynak, nagy disznonak
...
Hornettel is ez a baj, hogy kistestű.
De lehet a végén csak annyi lesz, hogy sportkormány helyett túrakormányt rakatunk fel. 6500 km lehet eddig (április óta ) a gépben.
[Szerkesztve] -
[lAyCsI]
addikt
Első körben hogy nagyzolhass vele a haverok előtt hogy még ilyen is van benne
Komolyra fordítva a szót, én konkrétan azért vettem, mert a nyitott dob kissé felborította a teljesítmény leadást, és alul elég harákolós lett, amin nem segített a karburálás sem, valamint olvastam hogy a gázreakció is javul, valamit szépen kisimítja a nyomatékgörbét(igazából ezzel nem volt sosem gond), plussz felül kap még pár pacit... nekem ennyi elég volt.
Nem volt olcsó beruházás, de azért most már elmondhatom hogy végül is megérte, mert beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
...a menetszél meg sosem zavart, kondizás helyett így erősítek
Ja és most ha 6 ezernél lenyelezem egy szép hosszú egyenesben, már nyúlik is a mosoly a számon, érezhetően erősebb lett felül... end -
tildy
nagyúr
LEgyetek kedvesek abbahagyni a hyosung leszólását. Nem ismeritek(még mi sem teljesen), nem mentetek vele többezer km-t, úgyhogy mindaddig amíg nem próbáltátok jobb lenne, ha abbahagynátok a lehúzását.
[lAyCsI]: igazándiból valami olyan lenne jó, ami városban is megállja a helyét, pl. ha szlalomozni kell a hungárián, illetve túrákra is kényelmes (mind ülésileg, mind kormányilag), de autópályán se fújja le róla az embert a szél. Talán a varadero jó erre a célra. De az meg drága.
[Szerkesztve] -
[lAyCsI]
addikt
válasz
rebel56 #1411 üzenetére
Sztem ebből a felsorolásból a GSX 750, márha bejön neked a külleme, mert sztem az egyik legocsmányabb motor a földön(kövezzetek meg)
egyáltalán nem bonyolultabb szervizelni mint a többit, ez hülyeség, sőt az a levegő-olajos óckúl blokk igénytelen, és eccerű mint egy liter víz, szal sok gond nem lesz vele... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Integra #1406 üzenetére
gyakorlatilag egy
de én is a CB-t választanám, szebb, erősebb, jobb cuccok vannak rajta, és sztem az összeszerelés minősége is talán jobb,
de azért ne húzzuk le szegény Bandit, mentem az újjal és sztem elég jól sikerült darab lett, sajnos CB-t nem volt alkalmam kiprószálni...
lényeg a lényeg, még egy szavazat a CB-re -
tildy
nagyúr
Hétvégi túra képei, akit esetleg érdekel : [link]
-
Hadd jegyzem meg azért a GSX 1400 sem egy csúnya gép..(Tudtommal azonban már nem gyártják). Mondjuk ezek a gépek eleve nem 'kis' embereknek valók szerintem.
Egyébként Iaycsi-től kérdezem, hogy homályosítson fel, egy 1,2-es csupasz gép hogy lehet nem elég gyárilag? Minek még csiholni bele a lovakat, amikor úgyis levisz a szél róla?
Miben nyújt még pluszt az a néhány ló? (Mert végsebességben szerintem tuti nem, egy csupasz géppel nem nagyon szoktak végsebességig menni)
Az pedig hogy a kigyorsítás ne lenne elég megint furcsa nekem.. -
jasszer
őstag
válasz
rebel56 #1416 üzenetére
Sztem próbálj utánaszámolni h ha megveszed a motort (legyen az bmelyik a listából) és 2 évig használod akkor cakk-pakk mennyire jössz ki a kopó cuccok cseréjével, a hitellel, átírással, fogyasztásbéli különbséggel, garanciális / saját szervizeléssel, etc.
Nyilván közel sem lesz pontos, de az anyagi értelemben legrosszabbnak tűnő megoldásokat ki lehet zárni vele.
[Szerkesztve] -
rebel56
tag
Nekem még sose volt új járművem (a jelenlegiek átlagéletkora - igaz már nem sokáig de - 35 év felett van
), talán ezért vágyom rá hogy ne egy más által leharcolt példányt vegyek, és árban ez elérhető - ez is csak akciósan.
Persze a Hondákat is néztem, a Transalpra gondoltam. Az új ára 1,75M, ehhez képest úgy gondolom eléggé el vannak szállva a használtárak: 2000-res évjáratút 1.1M-ért hirdetnek. Nekem nem kell 7 éves motor ennyiért.
#1411-re még? -
Integra
titán
jézus milye sityakárak...
[link] -
tildy
nagyúr
Na ha igy gondolkodsz, felejts el engem turaugyben
Egyebkent hosszabb turakra nem annyira jo, kenyelmetlen a csutkakormany.
Lehet el lesz adva egyebkent a hyonk, na nem azert mert valami baja lenne, en spec nagyon szeretem, de parom rakattant a varaderora, merthogy kenyelmes hosszabb utra az ules meg a kormany miatt , meg ilyenek. Nomeg varosban a hyo nem igazan komalja az alacsony fordulatot, inkabb orszaguton van elemeben.
[Szerkesztve] -
Én maradnék a Hondánál akárkiakármit mondd...
Ha kijön a Kia, vagy a Ford motorkerékpárral, akkor azt kell venni mert új? Nem attól kellene vásárolni, akinek a legtöbb tapasztalata van? Nem értem néha az emberi gondolkodást -
Integra
titán
válasz
DroneZ^ #1410 üzenetére
ebből a kawa eleve kihullik mert őslelet
a cb simán nyer minden tesztet a mai napig
messze a legjobb, legnyugodtabb, legkiegyensúlyozottabb motor, kategóriához képest a legkisebb, legkompaktabb, legkényelmesebb, atomstabil futóművel, dual cbs abs fék, a legkényelmesebb ülés az utas számára is és valóban made in japan még a vas...
és van félidomos belőle.
ha ránézel a számokra akkor valóban lehet versenyezni, de ha megnézed élőben és kipróbálod őket, akkor azonnal rájössz, hogy jelenleg a cb-t nem nagyon lehet megközelíteni.
én cb-t gsx-et próbáltam. az xjr se mai technika már, levan maradva -
rebel56
tag
Üdv!
Keresem az új motorom, és a böngészés során egy rakás típust találtam, ami szerintem megfelelne:
- Hyosung GT650S K6 (újonnan) [link]
- BMW F650 GS (2002) [link]
- Suzuki GSX750F (2003) [link]
- Suzuki XF650 (2003) (ezt csak ismerőstől, ha eladja)
Nem tudok dönteni. Hyosung vonzó, mert új!!, viszont évi legalább 3-szor kellene szervízbe vinnem, hogy megmaradjon a gari + banki hitelt kellene felvennem. GSX-F-et elég bonyolult lehet szervízelni az idomzat meg a 4 henger miatt, nem? Meg sokat fogyaszt, viszont kiemelkedő a teljesítménye. Freewind jó lenne abból a szempontból,hogy alacsonyan fenntartható (egyszerű konstrukciója miatt teljesen otthon szervízelhető, keveset fogyaszt), simítja az úthibákat, ismerem az előéletét.
BMW szimpatikus már csak a név miatt is, de igazság szerint még csak képen láttamtapasztala van valakinek vele?
[Szerkesztve] -
SzalaiG
addikt
válasz
Stalker-2572 #1405 üzenetére
A CB1300at még Japánban szereleik. Ez nagyon komoly előny.
-
Integra
titán
válasz
Stalker-2572 #1405 üzenetére
nem egy kategória.
a cb1300 ellenfele a gsx1400, de az is távol van tőle. -
ALI_G
veterán
na megvannak:
5800 ft
23200 ft
ebből nekem még majd lejön 10%. Szerintem jók lesznek.
egyébként innen rendelek: [link]
[Szerkesztve] -
ALI_G
veterán
tanktáskából nincs hamburgban amit kinéztem
másmilyen lesz, kisebb, olcsóbb, de amúgy ugyanolyan kb.
doboz a platni és a konzol miatt blokkolva lett, helyette hengertáska és két oldal táska lesz, ha felmegy a hornetre, hétfőn megyek be a boltba, mert ezek vannak az ismerősömnél és nem kell rendelni. -
ALI_G
veterán
na most jöttem fel ismerőshöz, rendelek tanktáskát, de mivel drága a doboz, azt szerintem blokkolom. 50-re jönne ki, igaz az egy életre jó lenne, de három napra szerintem elég lesz a tanktáska amit linkeltem, meg viszek táskát hátulra amit legumipókozok, meg egy táska a hátamra oszt csá
Aktív témák
Hirdetés
- Mikrotik routerek
- Lightyear - befektetési app
- iPhone topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- ASUS ROG Ally
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Nincs még weboldala, vagy szeretne újabbat? 50.000-ért teljes oldalt kap
- Bomba ár! Dell Latitude 7400 - i7-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD IPS I CAM I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest