akkor tevedtem,de azert lehet meg utananezek
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
akkor tevedtem,de azert lehet meg utananezek
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
ja.sikba lett koszorulve a henger es a hengerfej is.meg meg ki tudja hanyszorcsinaltak meg elottem az elozo gazdaik.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
szeretnem ajanlani a sportmotor.hu FZR forumat,ott epp egy srac most cserelte ki a 2-es fokozatot.o reszletesen el tudja mondani mit kel lcsinalnod.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
jut eszembe,megvan a hengerfej most kaptam meg,kemeny 10E Ft-ba kerult a javitasa. a szeleptores miatti felujitas 22-be fajt. ennyit meg csak-csak kibirok,de remelem tobb mar nem lesz! holnap kezdodi kaz osszeszereles,aztan meg mehet a tobbezer km...
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Nem teljesen tiszta, de ha jól rémlik, elég régóta szenvedsz ezzel a motorral...!?
**********
nem. regota foglalkozik vele
(#11857) bajnokpityu válasza qpakcovboy (#11825) üzenetére
a durrogós F2esemmel mentem az alagútban.aznapra megfájdult a fejem az 1 perces úttól.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11858) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#11839) üzenetére
sztem lehet növelni,csak csökkenteni kell a kompressziót,és irdatlan méretű sonkákat,meg vastag főtengelyt köll tenni.
viszont mivel a világon semmi előnye nem lenne,ezért nem készitik sorozatban.szerintem.
eladó Kawasaki j300 robogó
Ez jó "Foglalkozik vele" tetszik
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11860) bajnokpityu válasza Boci_83 (#11855) üzenetére
vannak kööttünk mazohisták
van akinek ez örömet okoz
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11861) qpakcovboy válasza bajnokpityu (#11857) üzenetére
én imádok az SV-vel durrogni, meg röfögni, remélem egyszer kinövöm.
(#11862) Topiccsendőr válasza feca81 (#11854) üzenetére
egy jó nagy kalappal, hogy ne hisztizzen. (én már rég szalonnát sütöttem volna rajta)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11863) #25954560 válasza qpakcovboy (#11861) üzenetére
nem fogod. godzillaval en is mindig azt csinaltam. es ha kesz lesz, megint fogom
Köszönöm mindenkinek a segítőkézséget. A manualok megvannak, thx érti ALI_G-nek és bajnokpityunak.
Egyenesen menni könnyű, kanyarodni már nehezebb, erre hamar rájöttem...nem merem dönteni a motort, félek, hogy elesek vele. Ez mindenkinél így van, vagy csak én érzem így?
Másik...beruháztam egy ilyenre...meg akarom nézni, most már mindenem van, elég volt a költésből, egy jó darabig... a kötelezőn kívűl nem szeretnék költeni.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
a link nem jó.
az ftp pedig szóra sem érdemes, közös termék
Szerintem menj ki egy fasza körforgalomba. Igaz csak bal fele, de majd meglátod, hogy meddig mered (és egyre tovább) borítani a motort. Tegnap én is elkoptattam a balos majrécsíkot, pedig igen kocka a gumim már.
Tök jó volt, megálltak az autók, és én meg csak köröztem bennt tök egyedül
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Akkor a momorobogo oldalán az akciók közül a spool xtcm-et nézd
Akkor is köszi a linket
SPOOL XTCM TEXTIKABÁT
Rövidleírás: Külső anyag: 13% polyamide, 87% polyester
Külső bélés: 100% polyester
Kivehető thermobélés: 100% polyamide
- Heavy-duty túrakabát vízálló nyakvédővel
- CE könyök/vállprotektorok
- puha gerincprotektor, opcionális CE gerincprotektor
- 3M fényvisszaverők
- 100% vízálló és kifelé lélegző
- állítható szellőzőrendszer
Tüzi...nem is rossz ötlet...
És honnan tudom, hogy mikor nem biztonságos már?
[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#11868) Topiccsendőr válasza Nightmare (#11864) üzenetére
Először is szépen olvass el egy könyvet hogyan kell kanyarodni. Pl motorozás mesterfokon. Először a kis fejedet rakod irányba, mindig nézz be a kanyarba, kormánycsutkákat nem támasztani, felsőtested súlyát nem a kézekre rakni és utána mehet a felsőtest, ha meg pályán vagy akkor a fenekedet is kirakhatod. Mindig nézz be a kanyarba. Ne előre meredj magad elé. Lazán csináld. Körforgalom elég necces, mert tiszta por, meg kosz, ott nagyon nem própálgatnám. Max ha leengedném a guminyomást 2re... talán.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11869) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#11868) üzenetére
erről az utolsó 2 mondatról valahogy a nemrég linkelt kép ugrott be ahogy megérkezel az ívbe MZ-vel seggen csúszva
-= No way back from Here =-
(#11870) feca81 válasza bajnokpityu (#11860) üzenetére
ne mvagyok mazochista,es oromet se okoz az allando szereles.egyszeruen szeretem ezt a motort
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11871) feca81 válasza Topiccsendőr (#11862) üzenetére
en a nyugodtasagomrol,es a turelmemrol vagyo khires.sokakat ez bosszant,h nem lehet kihozni a sodrombol.ill lehet,csak nehez
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
en inkabb ugy mondanam, is-is
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11873) ALI_G válasza Topiccsendőr (#11868) üzenetére
és aztán mit tanácsolsz még?
(#11874) Topiccsendőr válasza ALI_G (#11873) üzenetére
Vegyél egy ócsó motort, és tanulj meg azzal motorozni pályán
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11875) ALI_G válasza Topiccsendőr (#11874) üzenetére
nyugi megyek kakucsra nemsoká. Izzíthatod az MZ-t. Vagy r6-tal is járkálsz oda?
Hétköznap ha nincs semmi esemény, mennyien vannak délután?
nem tudtok vmi ingyenes oktatásról? arra beneveznék, valamit biztos tanítanának, no nyilván nem pályázni
Figyu már, neked van a liszenszed mellé biztosítás? Mennyi?
[ Szerkesztve ]
ja és már ezredjére de megint beírom:
nyárra vennem kell dobozt hátulra a hornyetre. Tud valaki olcsó forrást? Még a doboz árával meg is barátkoztam, de a konzolt valakivel elkéne készíttetnem. Valakinek ismerős?
már csak azért, mert hondánál egy jó 60k-ba fájna ha dobozt akarnék...
(#11877) bajnokpityu válasza qpakcovboy (#11861) üzenetére
én is szerettem általában nyilt úton,esetleg szerpentinen.node visszaütött az alagútban
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11878) bajnokpityu válasza ALI_G (#11876) üzenetére
nem a doboz a drága,hanem a konzol.és az sajnos nincs olcsón.hacsak ebay németektől, használtan.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11879) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#11868) üzenetére
hmm,én akkor tök szarul csinálom.és kemény kézzel ellenkormányozva betámadom az ivet
sztem nem rossz a körforgalom téma,csak jól kell megválasztani.ami fontos,hogy ha nem akarsz megcsusszanni,akkor a felfestéseket kerüld.ha meg akarsz,akkor meg esőben külön élvezet
éroxszal második nap kerestem egy körforgalmat,majd rövidgatya-póló kombóban nekiáltam minél gyorsabban körözni.3 kör után megáltam,hogy mit műveltem.hmm,van még fél centi,hát jó,anyád,bedöntöttem mégjobban,hát kiment eleje hátulja.szal ésszel azért,mert ami elsőre nekem megfelelőnek tűnt,az biza csúszott...
ha ez nem tecc,akkor keress egy hasonló szélességű gumival,fékkel rendelkező tapasztaltabb srácot,és próbáld meg követni.még jobb,ha túrásabb-keményebb a gumija,mint tied,mert lesz bizadalmad. és tilos komolyat fékezni elsővel kanyarban,nem tudsz akkora erőt kifejteni,hogy ne ess le az ívről.
ezektől függetlenül sztem jó darabig bőven elég,ha szokod a gépet,magadtól finoman egyre mélyebbre döntve fix 60-70-80 as sebességgel abszolválsz egy szerpentint,fékezés nélkül.
és persze nem árt,ha tudod az elméletet is.
ja érox.ma nagyot nőtt szememben.gyorsultam egy 150es ETZvel.és bizony az ETZ jócskán lemaradt.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Ekkora barom nem lehetek...
Megnézem az oljaszinteket...kb 2 hete pillantottam rá, full alatt volt 2-3 mm-rrel. Szuper.
Bekukkantok most...látom üres...illetve nem látszik semmi, mifene...megtisztult az olaj...isteni csoda történt? Nézem tovább...semmi, letekerem a sapkát, semmi.
Mi a pöcs? Megette az olajat? 2.5 litert 300 km alatt? Akkor itt baj van.
Google...ph fóruma, csakis rosszakat olvasok, fasz bele...25000 km-rel ilyet csinál? Hát mit lehetett kínozva ez a motor, ha így eszi az olajat? Kb fél órai keresés után visszamegyek, és szemből nézem...oldalra van a lábára állítva. Jobban meg is volt döntve, mert olyan a beton. Felállítom középre...és mindjárt látszik az olaj, pont annyi, mint volt.
Hogy lehetek akkora bráner?
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#11881) bajnokpityu válasza Nightmare (#11880) üzenetére
hát én is nagyon hiányolom a középsztendert.nem hiszem h zavarna a másfél kiló vas alacsonyan plszba. ettől függetlenül gratulálok
2.5öt 300alatt még egy yamaha sem eszik
valamint annak már komoly füstje lenne.
amugy srácok,lehet ünneplek.ha minden igaz,jövő csütörtökön megkapja cimborám a nittelő szerszámát,és feltesszük a láncomat a CBRre.és lemászok szegedre keresztapámhoz.júni 27.idei első motorozásom lesz.2 éve január 2-án kezdtem a szezont.
viszont ugye illik 1 év állás után lecserélni az olajat.nagyjából 260kilóméter miatt...
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11882) Nightmare válasza bajnokpityu (#11881) üzenetére
Köszi...meg is érdemlem. Tudod, az a jó, hogy észrevettem. Mondom nem létezik, hogy nincs olaj benne, és elalszik az olajnyomás lámpa.
Amúgy ennyire rosszak volnának a yamahák?
Akkor egy darabig nem lesz gondod a lánccal.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#11883) ALI_G válasza bajnokpityu (#11878) üzenetére
tudom, h a konzol a drága, épp ezért akarom ezt megúszni olcsón, mert ilyet lehet csináltatni. Csak kivel? Ha lenne mintám, lenne aki elkészítse otthon. Töredéke lenne.
Bár dobozból is van ezer féle, abból nekem egy két sisak méretű kellene, ezt 20-30 között lehet szerezni. De 20-30 a konzol is. 5let, hol nézelődjek ,kérdezősködjek?
jó nagy bráner vagy, hideg motornál kell nézni olajat a pákán és úgy, hogy 2-3 percig egyenesben van... Az a mérvadó.
(#11885) ALI_G válasza bajnokpityu (#11881) üzenetére
mi az, hogy 2 éve? Tavaly még használtad, nem?!
És szegeden mijáratban? Egy kóla fecával, ha már itt vagy? A hondám otthon van garázsban, bőrönddel jöttem vissza...
de szurkolunk! Bár addigra feca már lehet két keréken jön.
Hideg volt mán a motor, csak nem vettem észre, hogy csálén áll, illetve nem figyeltem rá
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
olvasd el a manualt én még most is megnézem, mert analfabéta vagyok ilyen téren...
mennyi a konzol???? én kappa-t vettem 12k-ért.
addig mar lehet megint nem amugy gyomber parti vagyok
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
[link] <- Nekem ilyen van, strapabíró, nagyon jó minőségű. Ha sajnálod a konzol árát, tervezd meg, gyártsd le, egy rexasztal után sétagalopp lesz. Vasudvarban bevásárolsz zártszelvényt, szögvasat, laposvasat, köracélt - kell egy sarokcsiszoló és egy fúró. DIY ;)
Télen ezzel foglalkoztam, kicsit órmótlan lett, de az ajánlottnál (max. 5 kg. max 100 km/h) jóval magasabb terhelést is kibír, teszteltem eleget. Tervben van, hogy következő télen is gyártok egyet, aminél a puritán funkcionalizmus mellett az esztétika is hangsúlyosabb szerepet kap majd..
(#11891) bajnokpityu válasza Nightmare (#11882) üzenetére
dehogy ennyire rosszak.csak huzom őket.30ezerig tök ugyanolyanok mint mások.max apróságok.de valamiért a statisztika szerint 30fölött elkezdik csipegetni az olajat,ha nem gyári előirt 10w40ásványit raksz bele.ez egyszerűen konstrukciós dolog,nem hiba.valszeg nagyobb illesztést használnak.cserébe a yamaháé az öhlins.
ügyik vagytok ha konzolt gyártotok
eladó Kawasaki j300 robogó
Sziasztok ismét,, találtam egy aranyos, amolyan "motoros mondás"-t. Amin felbuzdulva kérdezlek Titeket, tudtok-e hasonlókat? Mindenféle érekel .
ééés:
"Sose hajts gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!"
"Dobogóra kerülj, ne a bitófára!" || www.nightchild.hu
Ti hogyan tisztítjátok a kesztyűt? (belül)
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#11894) Tüzi válasza Topiccsendőr (#11868) üzenetére
Eső után, amint felszáradt simán lehet körforgalmazni
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
lol lol lol
kaki beugrott?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
kappa? hol? Mutass vmi linket pls!
ez az, hogy minta alapján nem lenne nehéz megcsináltatni, otthon lenne aki letudná gyártani, csak hát kitől szerezzek? Majdnem minden modellhez más milyen kell.
Motoremelőhöz csak minta kellene és megtudnám csináltatni. Csak hát abból sincs minta. 9900 alatt sehol se találtam hátsó kerék emelőt.
sehogy. Mert beleizzadsz minden nap?
ali,odaadom a motoremelot egy hetre,ha eljossz erte lelere!meg persze vissza is hozod
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
kesz a frezia igy szereles utan sok minden kiderult.elbeszelgettem a szerelommel,es minden vilagossa valt. az is,h miert ment tonkre,az is,h miert melegedett,es hogy miert ment ugy,miert volt egyenetlen hangja a kipufogonak.
mivel sikba lett koszorulve a henger es a hengerfej is, tul nagy lett a kompresszio(egyfajta tuning).ezaltal tul nagy erohatast gyakorolt a szelepekre es a dugora.+ meg bele is ert a szelep a dugoba,es egyszeruen feladta,elfaradt+ orult modon melegedett. ugy ment ,mint golyo,de hat ennyit birt csak. most,h nagyobb lett benne a tomites, a kompresszio lecsokkent.jelentosen.majdnemhogy tulsagosan is. eppen eleg ahhoz,h menjen,de legalabb kimeli a motort,nincs agyonterhelve.olyan egyenletes a kipufogo hangja,amit meg eletembe nem hallottam tole.olyan alacsonyra le tudtuk venni az alapjaratot,h szinte meg tudtam szamolni a detonaciot. nem fog menni 200-zal,de legalabb tobb,mint 1000km-t fog menni most attol felek,tul kicsi lett a kompresszio.mind1,majd ha megunom,kap egy uj tomitest,vekonyabbat. most fontosabb a megbizhatosag,mint a szaguldas. meg nem melegxik annyira!kesobb meg beallitjuk a karbit az uj suriteshez,kicsereljuk a fuvokakat,es lesz egy kituno allapotu 250-esem.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.